НачалоФорумКазинаDazzlehand Casino - обща дискусия

Dazzlehand Casino - обща дискусия

 от quartasalvatore748
|
1 854 преглеждания 63 отговора |
|
1 2...4
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Dazzlehand Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Здравейте, скъпи екип на Casin Guru


Наскоро се регистрирах в Dazzlehand Casino


Играх 120% бонус за добре дошли от €48 в неделя, 17 февруари 2025 г. Приложих всичко успешно


В неделя, 17 февруари 2025 г., качих документи


ID (шофьорска книжка)


За адрес съм качил доказателство за доход


За плащане качих моето доказателство за плащане


и снимка на банкова карта


За моя изненада документите бяха бързо проверени


След това бях информиран по имейл, че моето доказателство за доход е отхвърлено за адреса


затова качих банковото си извлечение,


след това беше одобрен, така че акаунтът ми беше потвърден на 18 февруари 2025 г


по имейл. Сега поисках теглене, което беше отменено. Причината беше, че трябваше да кача селфи с личната си карта, въпреки че акаунтът ми беше верифициран.


Сега качих селфито си за лична карта, но нищо не се случи. Според поддръжката моето селфи за самоличност трябваше да бъде проверено в рамките на 24 часа


Сега 24 часа изтекоха и нищо не се случи


Чатът е офлайн

Автоматичен превод:
quartasalvatore748

Хей, значи единственият проблем, който е при проверката, е селфито с лична карта в момента, да? Мисля, че би било добре, ако изчакате още малко, за да видите дали казиното ще стигне до вас и какво ще ви кажат. Ако чатът е офлайн, ще се опитам да ви изпратя имейл, за да видя дали всичко е наред и ако никой не ви отговори в селфито и не знаете нищо, тогава нашият екип ще се опита да ви помогне, тъй като имате открита жалба . Нека се опитаме да дадем малко време на казиното, тъй като казвате, че другите документи са приети доста бързо. Може би има причина за малко забавяне, но това не означава непременно, че нещо веднага не е наред.

какво мислиш Можете да ме информирате междувременно какво се случва с вашия случай.

Автоматичен превод:

Добре ще изчакам още няколко дни

Само за ИНФО!!!

в моя профил пише, че ако акаунтът не бъде потвърден след 30 дни, акаунтът ще бъде изтрит от казиното👍👍👍


Не трябва да чакаме твърде много време

Автоматичен превод:

Да, чакам


Но не можем да чакаме твърде дълго


в профила на казиното


Ако не верифицирате акаунта си, той ще бъде изтрит след 30 дни

Автоматичен превод:

Казиното потвърди акаунта ми за втори път по имейл и прие селфито ми за самоличност


Сега исках да изтегля парите си и сметката ми е блокирана и не мога да стигна до парите

защо Нямам представа



👎👎👎👎Лошо казино ВНИМАНИЕ!!!! filefile


Автоматичен превод:

filefile Актуализация 20.02.2025 г. 13:11 Сега получих още един имейл, в който селфито ми за ID беше одобрено. Сега исках да изтегля и сметката ми беше блокирана, не мога да си получа парите



Пазете се от измамници!!!!

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

АКТУАЛИЗИРАНЕ

20.02.2025 г. 15:31 ч

Сега бях информиран от поддръжката, че съм поискал забрана за всички казина L:C:S Limited на 13.01.2025 г. Странно, те написаха, че ще възстановят първоначалния ми депозит от $100 в банковата ми сметка

Печалбите ми бяха изтрити и акаунтът ми блокиран


Да, но е странно, че можете да депозирате, да печелите, да качвате документи и след това да ви блокират.

Автоматичен превод:
quartasalvatore748

Доста бурна ситуация, виждам.

Но искахте ли такава забрана? Ако е така, все още ми е странно, че казиното се е заело с това по някакъв начин едва сега. Въпреки това, ако сте го поискали в друго казино в тази група и след това сте играли тук с факта, че казиното е трябвало да направи проверка, за да разбере кой сте всъщност и системата ги е изхвърлила, че сте поискали нещо подобно, тогава вероятно не са направили грешка. Искахте ли да бъдете забранени от казина само от тази група или имате предвид забрана за всички казина като цяло?

Автоматичен превод:

здравей Джаро


Е, според казиното трябваше да поискам забрана за цялата група на 13 януари 2025 г.



Спомням си, че поисках забрана в дъщерното казино Scibet Casino


Но в цялата група не се сещам


Мина месец, играя в толкова много онлайн казина, че не помня


Но сериозно, бих го направил

Само ако не бях депозирал пари в Dazzlehand, нямаше да има смисъл.


Въпреки всичко това успях да депозирам, да спечеля документи file потвърди и след това дойде блокът



какво мислиш Трябва ли все пак да напиша имейл с жалба до органа по хазарта?



Но Dazzlehand е МАГАЗИН ЗА СОК

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
quartasalvatore748

Имате ли имейл или екранна снимка от него, когато го поискахте в Scibet Casino? Разбира се, има казина или лицензи, при които, ако искате да бъдете изключени, ще бъдете изключени от цялата група. Обикновено е обратното и трябва да се изключите от всяко казино дори в същата група, но има случаи, когато това не е правилото и ще бъдете изключен от цялата група. Това е може би най-важното нещо, което трябва да разберете, както и дали наистина сте го поискали. Защото ако го направите, жалбата до властите може да е безсмислена.

Автоматичен превод:

За съжаление не получих имейла, когато се блокирах от Scibet.


Но както казах, не мога да си спомня да съм блокирала цялата група.


Ако бях позволил да бъда забранен от цялата група, нямаше да съм толкова глупав да депозирам пари в едно от казината на групата.


Може би все пак трябва да докладвам


Ще ми бъдат възстановени 2 депозита, които направих. Въпреки това ми беше позволено да депозирам и успешно да реализирам бонуса


2 имейла за потвърждение относно моите документи и след това блокирането


541€ изчезнаха!!


Какво би направил Джаро?

Доклад на Малтийския орган по игрите?


Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Dazzlehand, внимавай, ако искаш да играеш с бонус, така или иначе печалбите са ограничени до 100 ЕВРО!

Ако депозирате 50 евро, изпълните изискванията за залагане, играете като идиот за известно време, тогава печелите максимум 50 евро повече!

Не играйте в това казино!

Автоматичен превод:
quartasalvatore748

здравей

както каза Джаро, изключително важно е да разбереш как точно и къде си се самоизключил. Без да сте го уредили предварително, няма да стигнете много далеч с такъв доклад, предполагам.

Веднага бих помолил поддръжката да предостави транскрипция на комуникацията, показваща заявката ви от 13 януари 2025 г. Или нещо друго, което доказва, че сте изключили от цялата група.

Можете ли да опитате това?


Току-що прегледах условията му и не намерих нищо за закриване на акаунт в цялата група. Бих казал, че си струва да попитате за подробности.

Автоматичен превод:
BorisO

Здравейте!

Не много удобен бонус. Разбрахте ли след като го взехте или преди да приемете такъв бонус? Само за да сме сигурни, говорим ли за максималния лимит на печалба, което е доста несправедливо за мен, или за максималния лимит за теглене от бонус?


Автоматичен превод:

Здравей Радка


Да, добра идея


Току-що писах на поддръжката, за да попитам дали биха искали да ми изпратят имейла или преписа

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
quartasalvatore748

Мисля, че беше добро решение; нека да видим какво ще предложи казиното. Ще се върна в понеделник и със сигурност ще направя всичко възможно да ви проверя.

Автоматичен превод:

Благодаря Радка


Сигурен съм, че никога повече няма да видя парите си, но все пак можем да напишем жалба до органа по хазарта. Ако казиното не предостави никакви доказателства или не ги коментира



Благодаря отново на ВСИЧКИ ВАС

Автоматичен превод:
Radka

Не съм виждал правила и условия, които да казват, че максималната печалба е 100 евро, но собственият баланс беше 235 евро и когато оборотът беше изпълнен, балансът намаля до 100 евро!

Сметката трябва да бъде затворена веднага след изплащане на пари!

Автоматичен превод:
Radka

Здравей Радка


Казиното ми изпрати това

file

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини