преди 3 седмици
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Dazzlehand Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, скъпи екип на Casin Guru
Наскоро се регистрирах в Dazzlehand Casino
Играх 120% бонус за добре дошли от €48 в неделя, 17 февруари 2025 г. Приложих всичко успешно
В неделя, 17 февруари 2025 г., качих документи
ID (шофьорска книжка)
За адрес съм качил доказателство за доход
За плащане качих моето доказателство за плащане
и снимка на банкова карта
За моя изненада документите бяха бързо проверени
След това бях информиран по имейл, че моето доказателство за доход е отхвърлено за адреса
затова качих банковото си извлечение,
след това беше одобрен, така че акаунтът ми беше потвърден на 18 февруари 2025 г
по имейл. Сега поисках теглене, което беше отменено. Причината беше, че трябваше да кача селфи с личната си карта, въпреки че акаунтът ми беше верифициран.
Сега качих селфито си за лична карта, но нищо не се случи. Според поддръжката моето селфи за самоличност трябваше да бъде проверено в рамките на 24 часа
Сега 24 часа изтекоха и нищо не се случи
Чатът е офлайн
Hello, dear Casin Guru team
I recently registered with the Dazzlehand Casino
I played a 120% welcome bonus of €48 on Sunday, February 17th, 2025. I implemented everything successfully
On Sunday, February 17th, 2025, I uploaded documents
ID (driver's license)
For address, I uploaded proof of income
For payment, I uploaded my proof of payment
and bank card photo
To my surprise, the documents were quickly verified
I was then informed by email that my proof of income had been rejected for the address
so I uploaded my bank statement,
then it was approved, so my account was verified on February 18th, 2025
by email. Now I requested a withdrawal, which was canceled. The reason was that I should upload a selfie with my ID, even though my account was verified.
Now I uploaded my ID selfie but nothing happened. According to support my ID selfie should have been checked within 24 hours
Now the 24 hours are over and nothing has happened
Chat is offline
Хей, значи единственият проблем, който е при проверката, е селфито с лична карта в момента, да? Мисля, че би било добре, ако изчакате още малко, за да видите дали казиното ще стигне до вас и какво ще ви кажат. Ако чатът е офлайн, ще се опитам да ви изпратя имейл, за да видя дали всичко е наред и ако никой не ви отговори в селфито и не знаете нищо, тогава нашият екип ще се опита да ви помогне, тъй като имате открита жалба . Нека се опитаме да дадем малко време на казиното, тъй като казвате, че другите документи са приети доста бързо. Може би има причина за малко забавяне, но това не означава непременно, че нещо веднага не е наред.
какво мислиш Можете да ме информирате междувременно какво се случва с вашия случай.
Hey, so the only problem that is in the verification is the selfie with ID at the moment yes? I think it would be good if you wait a little longer to see if the casino gets to you and what they tell you. If the chat is offline I would try to email you to see if everything went ok and if no one answers you in the selfie and you don't know anything, then our team will try to help you since you have an open complaint. Let's try to give the casino some time, since you say the other documents were accepted fairly quickly. Maybe there is a reason for some small delay, but it doesn't necessarily mean something is immediately wrong.
What do you think? You can inform me in the meantime what is happening with your case.
Добре ще изчакам още няколко дни
Само за ИНФО!!!
в моя профил пише, че ако акаунтът не бъде потвърден след 30 дни, акаунтът ще бъде изтрит от казиното👍👍👍
Не трябва да чакаме твърде много време
Ok I'll wait a few more days
Just for INFO!!!
in my profile it says if the account is not verified after 30 days the account will be deleted by the casino👍👍👍
We must not wait too much time
Ok ich warte noch paar Tage
Nur zur INFO !!!
in meinem.Profil steht wird das Account nach 30 Tagen nicht verfiziert wird das Account vom Casino Gelöscht👍👍👍
Zuviel zeit dürfen wir nicht warten
Да, чакам
Но не можем да чакаме твърде дълго
в профила на казиното
Ако не верифицирате акаунта си, той ще бъде изтрит след 30 дни
Yes, I'm waiting
But we cannot wait too long
in the casino's profile
If you do not verify your account, it will be deleted after 30 days
Ja ich warte
zulaange dürfen wir aber nicht warten
im.Profil des Casinos steht
Verfiziert man seit Account nicht wird nach 30 Tagen der Account Gelöscht
Казиното потвърди акаунта ми за втори път по имейл и прие селфито ми за самоличност
Сега исках да изтегля парите си и сметката ми е блокирана и не мога да стигна до парите
защо Нямам представа
👎👎👎👎Лошо казино ВНИМАНИЕ!!!!
The casino has verified my account for the second time via email and accepted my ID selfie
Now I wanted to withdraw my money and my account is blocked and I can't get to the money
Why? No idea
👎👎👎👎Bad Casino BEWARE!!!!
Das Casino hat per Email zum 2 Mal meine Account verfiziert und mein ID Selfie Akzeptiert
nun Wollte ich mein Geld auszahlen und mein Account ist Gesperrt ich komm nicht ans Geld ran
Warum? Keine ahnung
👎👎👎👎Schlechtes Casino VORSICHT !!!!
Актуализация 20.02.2025 г. 13:11 Сега получих още един имейл, в който селфито ми за ID беше одобрено. Сега исках да изтегля и сметката ми беше блокирана, не мога да си получа парите
Пазете се от измамници!!!!
Update 20.02.2025 13:11 Now I received another email in which my ID selfie was approved. Now I wanted to withdraw and my account was blocked, I can't get my money
Beware of scammers!!!!
Update 20.02.2025 13:11 Uhr Jetzt erhielt ich eine weitere E-Mail, in der mein Ausweis-Selfie genehmigt wurde. Nun wollte ich auszahlen und mein Konto wurde gesperrt, ich komme nicht an mein Geld
Vorsicht vor Betrügern!!!!
АКТУАЛИЗИРАНЕ
20.02.2025 г. 15:31 ч
Сега бях информиран от поддръжката, че съм поискал забрана за всички казина L:C:S Limited на 13.01.2025 г. Странно, те написаха, че ще възстановят първоначалния ми депозит от $100 в банковата ми сметка
Печалбите ми бяха изтрити и акаунтът ми блокиран
Да, но е странно, че можете да депозирате, да печелите, да качвате документи и след това да ви блокират.
UPDATE
20.02.2025 15:31
Now I was informed by support that I had requested a ban on all Casinos L:C:S Limited on 13.01.2025. Strangely, they wrote that they would refund my initial deposit of $100 to my bank account
My winnings were deleted and my account blocked
Yes, but it's strange that you can deposit, win, upload documents and then get blocked.
UPDATE
20.02.2025 15:31
Nun wurde mir vom support mit geteilt das ich am 13.01.2025 Eine sperre an alle Casinos L:C:S Limited beantragt hatte,Seltsam sie schreiben das sie mein Anfangs einzahlung von 100$ zurückerstatten aufs Bankkonto
Mein gewinn wurde gelöscht und meinAccount geperrt
Schon aber seltsam das man einzahlen,gewinnen dokumente hochladen kann und dan gesperrt wird.
Доста бурна ситуация, виждам.
Но искахте ли такава забрана? Ако е така, все още ми е странно, че казиното се е заело с това по някакъв начин едва сега. Въпреки това, ако сте го поискали в друго казино в тази група и след това сте играли тук с факта, че казиното е трябвало да направи проверка, за да разбере кой сте всъщност и системата ги е изхвърлила, че сте поискали нещо подобно, тогава вероятно не са направили грешка. Искахте ли да бъдете забранени от казина само от тази група или имате предвид забрана за всички казина като цяло?
Quite a turbulent situation, I see.
But did you ask for such a ban? If so, I still find it strange that the casino basically dealt with it somehow only now. However, if you asked for it at another casino in this group and then you played here with the fact that the casino had to do a verification to basically know who you are and the system threw them out that you asked for something like that, then they probably did not do wrong. Did you ask to be banned from casinos only from this group or do you mean banned from all casinos in general?
здравей Джаро
Е, според казиното трябваше да поискам забрана за цялата група на 13 януари 2025 г.
Спомням си, че поисках забрана в дъщерното казино Scibet Casino
Но в цялата група не се сещам
Мина месец, играя в толкова много онлайн казина, че не помня
Но сериозно, бих го направил
Само ако не бях депозирал пари в Dazzlehand, нямаше да има смисъл.
Въпреки всичко това успях да депозирам, да спечеля документи потвърди и след това дойде блокът
какво мислиш Трябва ли все пак да напиша имейл с жалба до органа по хазарта?
Но Dazzlehand е МАГАЗИН ЗА СОК
hello Jaro
Well according to the casino I should have requested a ban for the whole group on January 13th, 2025.
I remember that I asked for a ban at the sister casino Scibet Casino
But in the whole group I can not remember
It's been a month, I play in so many online casinos that I don't remember
But seriously, I would have done that
If only I hadn't deposited money into Dazzlehand, it wouldn't make sense.
Despite all this I was able to deposit, win documents verify and then came the block
What do you think? Should I still write a complaint email to the gaming authority?
But Dazzlehand is a JUICE SHOP
hallo Jaro
Gut laut Casino soll ich am 13.01.2025 eine sperre für die ganze gruppe Beantragt haben.
Ich kann mich erinnern das ich im Schwester Casino Scibet Casino eine sperre gebeten habe
Aber in der Ganzen gruppe Kann ich mich nicht erinnern
Ist ja auch 1 Monat her ich spiele in soviele Online Casinos das weis ich nicht mehr
Aber ganz im.Ernst hätte ich das gemacht
Hätte ich doch nicht bei Dazzlehand eingezahlt das macht kein Sinn.
Trotzdem all dem Konnte ich Einzahlen,Gewinnen dokumente verfizieren und dan kam erst die sperre
Was Meinst du soll ich Trotzdem der Spielbehörde eine Beschwerd Email schreiben??
Aber Dazzlehand ist ein SAFTLADEN
Имате ли имейл или екранна снимка от него, когато го поискахте в Scibet Casino? Разбира се, има казина или лицензи, при които, ако искате да бъдете изключени, ще бъдете изключени от цялата група. Обикновено е обратното и трябва да се изключите от всяко казино дори в същата група, но има случаи, когато това не е правилото и ще бъдете изключен от цялата група. Това е може би най-важното нещо, което трябва да разберете, както и дали наистина сте го поискали. Защото ако го направите, жалбата до властите може да е безсмислена.
Do you have any email or screenshot of it when you requested it at Scibet Casino? Of course there are casinos or licenses where if you wish to be excluded you will be excluded from the whole group. Usually it is the other way around and you have to exclude yourself from any casino even in the same group, but there are cases where this is not the rule and you will be excluded from the whole group. This is probably the most important thing to find out and also whether you really asked for it. Because if you do, then a complaint to the authority may be pointless.
За съжаление не получих имейла, когато се блокирах от Scibet.
Но както казах, не мога да си спомня да съм блокирала цялата група.
Ако бях позволил да бъда забранен от цялата група, нямаше да съм толкова глупав да депозирам пари в едно от казината на групата.
Може би все пак трябва да докладвам
Ще ми бъдат възстановени 2 депозита, които направих. Въпреки това ми беше позволено да депозирам и успешно да реализирам бонуса
2 имейла за потвърждение относно моите документи и след това блокирането
541€ изчезнаха!!
Какво би направил Джаро?
Доклад на Малтийския орган по игрите?
Unfortunately I didn't get the email when I blocked myself from Scibet.
But as I said, I can't remember having the whole group blocked.
If I had allowed myself to be banned from the entire group, I wouldn't have been so stupid as to deposit money into one of the group's casinos.
Maybe I should report it anyway
I will be refunded 2 deposits that I made. Nevertheless, I was allowed to deposit and successfully implement the bonus
2 verification emails about my documents and then the block
541€ are gone!!
What would you do Jaro?
Malta Gaming Authority Report?
Leider hab ich die Email nicht ,als ich mich bei Scibet hab Sperren laassen.
Aber wie gesagt in der Ganzen Gruppe sperren lasseb kann ich mich nicht erinnern.
Hätte ich mich in der ganzen gruppe sperren Lassen,Wäre ich doch nicht so blöd und hätte in einem Casino der gruppe eingezahlt.
Vielleicht sollte ich das trotzdem Melden
Mir werden 2 Einzahlungen die ich getätigt habe erstattet.Trotzdem wurde zugelassen das ich einzahle,bonus erfolgreich umsetze
2 mal verfizierung Email über meine Dokumente und dan erst die Sperre
es sind 541€ Weg !!
Was würdest du tun Jaro?
Malta Gaming Autority Melden?
Dazzlehand, внимавай, ако искаш да играеш с бонус, така или иначе печалбите са ограничени до 100 ЕВРО!
Ако депозирате 50 евро, изпълните изискванията за залагане, играете като идиот за известно време, тогава печелите максимум 50 евро повече!
Не играйте в това казино!
Dazzlehand, be careful if you want to play with a bonus, anyway the winnings are limited to 100 EURO!
If you deposit 50 euros, pass the wagering requirements, play like an idiot for a while, then you win a maximum of 50 euros more!
Do not play at this casino!
Dazzlehand, akta Er om ni vill spela med bonus, hur som helst vinsten är begränsad till 100 EURO!
Om du sätter in 50 euro, klarar omsättningen, spelar som en idiot ett tag, sen vinner du max 50 euro till!
Spela inte på detta casino!
здравей
както каза Джаро, изключително важно е да разбереш как точно и къде си се самоизключил. Без да сте го уредили предварително, няма да стигнете много далеч с такъв доклад, предполагам.
Веднага бих помолил поддръжката да предостави транскрипция на комуникацията, показваща заявката ви от 13 януари 2025 г. Или нещо друго, което доказва, че сте изключили от цялата група.
Можете ли да опитате това?
Току-що прегледах условията му и не намерих нищо за закриване на акаунт в цялата група. Бих казал, че си струва да попитате за подробности.
Hello,
as Jaro said, it is crucial to find out how exactly and where you self-excluded. Without having that sorted out in advance, you won't get very far with such a report, I guess.
I would right away ask the support for providing communication transcription showing your request from January 13th, 2025. Or anything else proving you have excluded from the whole group.
Can you try that?
I just browsed its terms and found nothing about closing an account within the whole group. I'd say it's worth asking for details.
Здравейте!
Не много удобен бонус. Разбрахте ли след като го взехте или преди да приемете такъв бонус? Само за да сме сигурни, говорим ли за максималния лимит на печалба, което е доста несправедливо за мен, или за максималния лимит за теглене от бонус?
Hey there!
Not a very convenient bonus. Did you find out after you took it or before you accepted such bonus? Just to be sure, are we talking about the maximum win limit, which is quite unfair for me, or the maximum withdrawable limit from a bonus?
Здравей Радка
Да, добра идея
Току-що писах на поддръжката, за да попитам дали биха искали да ми изпратят имейла или преписа
Hello Radka
Yes, good idea
I just wrote to support to ask if they would be willing to send me the email or transcript
Hallo Radka
Ja Gute Idee
ich hab gerade das support angeschrieben ob sie bereit wären mir die Email.oder Transkript zu senden
Мисля, че беше добро решение; нека да видим какво ще предложи казиното. Ще се върна в понеделник и със сигурност ще направя всичко възможно да ви проверя.
I think it was a good decision; let's see what the casino is going to provide. I'll be back on Monday and will certainly do my best to check on you.
Благодаря Радка
Сигурен съм, че никога повече няма да видя парите си, но все пак можем да напишем жалба до органа по хазарта. Ако казиното не предостави никакви доказателства или не ги коментира
Благодаря отново на ВСИЧКИ ВАС
Thank you Radka
I am sure that I will never see my money again, but we can still write a complaint to the gaming authority. If the casino does not provide any evidence or does not comment on it
Thanks Again To ALL OF YOU
Danke Radka
ich bin mir aber sicher das ich mein Geld nicht mehr sehen werde,Aber trotzdem können wir ne Beschwerde an die Spielbehörde schreiben.Sollte das Casino weder ein beweis liefern oder sich nicht dazu äusern
Danke Noch Mal An Euch ALLEN
Не съм виждал правила и условия, които да казват, че максималната печалба е 100 евро, но собственият баланс беше 235 евро и когато оборотът беше изпълнен, балансът намаля до 100 евро!
Сметката трябва да бъде затворена веднага след изплащане на пари!
I haven't seen any terms and conditions that say the max win is 100 euros but the own balance was 235 euros and when the turnover was met the balance decreased to 100 euros!
Account should be closed immediately after they pay out money!
Jag har inte sett villkor som säger att max vinst är 100 euro men självsaldo var 235 euro och när omsättningen uppfylldes saldo minskade till 100 Euro!
Konto ska stängas direkt efter att dom betalar ut pengar!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.