ФорумКазинаCyber.bet Casino - обща дискусия

Cyber.bet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от jpdylan
|
10804 преглеждания 76 отговора |
|
1 2 34
Добавете пост
jujudelavida
преди 1 година

Тогава си постъпил правилно. Виждам, че жалбата вече е одобрена, тъй като са минали повече от 2 седмици.

Автоматичен превод:
Donrexee
преди 1 година

Просто си мисля, че те може да имат условието, че трябва да заложите сумата, която сте депозирали няколко пъти, преди да направите теглене. В този случай това не означава, че балансът ви трябва да бъде удвоен, но просто трябва да направите няколко залога, за да заложите парите, които сте депозирали "х пъти".

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Такива условия няма никъде.

Никой букмейкър няма да постави такова условие за реални печалби и да има клиенти. Никой нормален човек няма да се съгласи с това и всъщност да започне да играе там.

Цялата идея от тях е, че имат право да поставят такива условия при 3 условия..

„бонуси за добре дошли;

промоционални оферти;

отделни правила и условия, уреждащи конкретна игра/еспорт СЪБИТИЕ"


Как моята печалба е свързана с гореспоменатото, никога не съм използвал бонус, нито съм участвал в промоция.

Депозирах, играх и спечелих..

Налагането на преобръщане на реалните ми печалби е акт на измама..


Автоматичен превод:
Donrexee
преди 1 година

Разбира се, няма смисъл да прилагате изисквания за залагане върху печалби, ако не сте играли с бонус. Току-що казах, че може би има изискване за залагане на вашия депозит. Както и да е, можете да подадете жалба тук на нашия уебсайт и ние ще се опитаме да я разгледаме и да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добре. Сега ми потвърдиха акаунта, но ме принудиха да заложа получените печалби. Когато нямах бонус. Очевидно тази стая е измама

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Даниел. Минаха ми 2 седмици. Отворих жалба. Благодаря ви много за вашата помощ

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Съвсем сигурен съм, че Даниел предложи да изчакате малко, докато проверката приключи. Не, който е подал жалбата, ще видим дали можем да помогнем.

Моля ви обаче за търпение.


Автоматичен превод:
Donrexee
преди 1 година

Е, не казвам, че това казино е на върха, но бизнес стандарт е казината да прилагат изисквания за залагане на депозити, дори ако няма активен бонус. Не знам подробностите, така че ще изчакам повече информация в темата ви за оплаквания .


Автоматичен превод:
преди 1 година

Това казино е трудно да се плати, проверяват сметката и след това искат допълнителни документи, казват, че има период от 5 работни дни, но в действителност са 2 седмици, за да се провери и след това да се плати. Много неуважение. Не играй .

Автоматичен превод:
nyquemarques
преди 1 година

Здравейте,

Разбирам, че може да изглежда, че казиното е бавно. Позволете ми да спомена, че по-специално първото теглене може да отнеме повече време, тъй като играчът и акаунтът трябва първо да бъдат напълно верифицирани.

Получихте ли вече плащане, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Това е проблема, не беше първото теглене и сметката вече беше верифицирана. Все още не е получено .

Автоматичен превод:
nyquemarques
преди 1 година

Трябва да кажа, че в случай на първо теглене, ние даваме на казината 14 пълни дни, за да верифицират акаунта и да продължат с асоциираното плащане. Така че нека просто кажем, че трябва да бъде по-плавно, когато проверката не е включена.

В какъв статус е вашето оттегляне сега и кога е изпратено, моля?

Мисля, че може да обмислите да подадете жалба.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Блокиран е, дори не мога да поискам теглене. file

Автоматичен превод:
nyquemarques
преди 1 година

Бих опитал да преинсталирам приложението или, ако това е преглед в браузър, бих изчистил бисквитките (уверете се, че сте запазили паролата си за вход), алтернативно можете да опитате да използвате различен браузър или да опитате да получите достъп до сайта чрез нашата връзка:

https://casino.guru/cyber-bet-casino-review

Просто щракнете върху логото.

Последното предложение е да използвате друго устройство.

Работи ли нещо?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Свързах се с тях и те продължават да казват, че е блокиран. Но няма обяснение и прогноза. Всеки ден казват, че утре ще бъде отключено и ключалката никога не излиза.

Автоматичен превод:
nyquemarques
преди 1 година

Просто не мога да разбера защо не могат да ти кажат причината.

Какво му е толкова сложното?

Мисля, че трябва да подадете жалба ( просто докоснете/щракнете тук ), нека видим какво можем да разберем за блокирането на този акаунт.

Автоматичен превод:
преди 1 година

вълнуващо е, че някои играчи са получили парите си. Надявам се и на мен така да се случи. Чакам от ноември.

Автоматичен превод:
Xpert
преди 1 година

Проверих жалбата ви, беше затворена като неразрешен - пасивен регулатор, следователно смятам, че е приключила.

Само няколко оплаквания са разрешени досега🤨:

file

Автоматичен превод:
Donrexee
преди 1 година

Е, не съм пробвал казиното cyber.bet и никога няма да го пробвам!

Ще се видим, момчета, коментарите и репутацията, дадена от гуруто на казиното, са предупреждение.


Виждам, че имате отворена жалба към 1win BOOKMAKER!

Съвсем очевидно е, че мамят най-много нас, нигерийците, бразилците и някои испанци!

Моля, отговорете в нишката на 1win, нека да обсъдим!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, поисках теглене по банков път на 5 септември в 7:41 чилийско време, към днешна дата парите все още не са пристигнали. Състоянието на тегленето е „задържано" от 6-ти, казват ми да бъда търпелив и да продължа да чакам, но като чета всички коментари, се притеснявам, че няма да бъде депозиран.

Моят акаунт е потвърден от известно време.

Ще внимавам.

Автоматичен превод:
gabrielbernerj
преди 1 година

Относно заявката за теглене, ако е обработена, имам предвид, че ако не можете да отмените заявката за теглене, тогава трябва да се успокоите, парите ви ще бъдат изплатени, но в момента, в който можете да ги отмените обратно в портфейла си, аз съжалявам, че го казвам... може да има проблем!

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини