преди 2 години
Тогава си постъпил правилно. Виждам, че жалбата вече е одобрена, тъй като са минали повече от 2 седмици.
Then you did the right thing. I can see the complaint has already been approved since it's been more than 2 weeks.
0
Тогава си постъпил правилно. Виждам, че жалбата вече е одобрена, тъй като са минали повече от 2 седмици.
Then you did the right thing. I can see the complaint has already been approved since it's been more than 2 weeks.
Просто си мисля, че те може да имат условието, че трябва да заложите сумата, която сте депозирали няколко пъти, преди да направите теглене. В този случай това не означава, че балансът ви трябва да бъде удвоен, но просто трябва да направите няколко залога, за да заложите парите, които сте депозирали "х пъти".
I'm just thinking that they might have the condition that you must bet the amount you deposited a few times before you make the withdrawal. In that case, it wouldn't mean your balance has to be doubled, but you just need to make a few bets in order to bet the money you deposited "x times".
Такива условия няма никъде.
Никой букмейкър няма да постави такова условие за реални печалби и да има клиенти. Никой нормален човек няма да се съгласи с това и всъщност да започне да играе там.
Цялата идея от тях е, че имат право да поставят такива условия при 3 условия..
„бонуси за добре дошли;
промоционални оферти;
отделни правила и условия, уреждащи конкретна игра/еспорт СЪБИТИЕ"
Как моята печалба е свързана с гореспоменатото, никога не съм използвал бонус, нито съм участвал в промоция.
Депозирах, играх и спечелих..
Налагането на преобръщане на реалните ми печалби е акт на измама..
There is no such conditions anywhere whatsoever.
No bookie will make such condition on actual winnings and have customers. No sane person will agree to it and actually start playing there.
The whole idea from them is that they have the right to impose such conditions on 3 conditions..
"welcome bonuses;
promotional offers;
separate Terms and Conditions, governing a particular game/esports EVENT"
How does my winning relate to the above mentioned, I never used any bonus nor participated in and promotion.
I deposited, played, and won..
Imposing rollover on my actual winnings is an act of scam..
Разбира се, няма смисъл да прилагате изисквания за залагане върху печалби, ако не сте играли с бонус. Току-що казах, че може би има изискване за залагане на вашия депозит. Както и да е, можете да подадете жалба тук на нашия уебсайт и ние ще се опитаме да я разгледаме и да ви помогнем.
Of course, it doesn't make sense to apply wagering requirements on winnings if you didn't play with a bonus. I just said that maybe there's a wagering requirement on your deposit. Anyway, you can submit a complaint here on our website and we'll try to look at it and help you.
Добре. Сега ми потвърдиха акаунта, но ме принудиха да заложа получените печалби. Когато нямах бонус. Очевидно тази стая е измама
Okay. Now they verified my account but they force me to bet the winnings obtained. When I had no bonus. Clearly this room is a scam
Bueno. Ahora me verificaron la cuenta pero me obligan a apostar las ganancias obtenidas . Cuando yo no tenia ningún bono. Clarmanente esta sala es una estafa
Здравейте,
Съвсем сигурен съм, че Даниел предложи да изчакате малко, докато проверката приключи. Не, който е подал жалбата, ще видим дали можем да помогнем.
Моля ви обаче за търпение.
Hello,
I'm quite sure that Daniel suggested that you should wait a bit for the verification to be completed. Not, that submitted the complaint we shall see if we can help.
I ask you to be patient, however.
Е, не казвам, че това казино е на върха, но бизнес стандарт е казината да прилагат изисквания за залагане на депозити, дори ако няма активен бонус. Не знам подробностите, така че ще изчакам повече информация в темата ви за оплаквания .
Well, I'm not saying that this casino is at the top, but it is a business standard that casinos apply wagering requirements on deposits even if there is no active bonus. I do not know the details, so I will wait for more info in your complaint thread.
Това казино е трудно да се плати, проверяват сметката и след това искат допълнителни документи, казват, че има период от 5 работни дни, но в действителност са 2 седмици, за да се провери и след това да се плати. Много неуважение. Не играй .
This casino is a drag to pay, they check the account and then ask for additional docs, they say it has a period of 5 working days, but in reality it is 2 weeks to check and then pay t. Much disrespect. Do not play .
Esse casino é uma enrolação para pagar , fazem verificações da conta e depois pedem mais docs adicionais, falam que tem o período de 5 dias úteis, mas na real são 2 semanas para verificarem e depois t pagarem . Muita falta de respeito. Não joguem .
Здравейте,
Разбирам, че може да изглежда, че казиното е бавно. Позволете ми да спомена, че по-специално първото теглене може да отнеме повече време, тъй като играчът и акаунтът трябва първо да бъдат напълно верифицирани.
Получихте ли вече плащане, моля?
Hello,
I understand it may seem that the casino is slow. Allow me to mention that espaecially the first withdrawal may take longer to proceed, because the player and account must be fully verified first.
Have you already got paid, please?
Това е проблема, не беше първото теглене и сметката вече беше верифицирана. Все още не е получено .
That's the problem, it wasn't the first withdrawal and the account was already verified. Not yet received .
Esse é o problema, não foi o primeiro saque e a conta já estava verificada. Não recebi ainda .
Трябва да кажа, че в случай на първо теглене, ние даваме на казината 14 пълни дни, за да верифицират акаунта и да продължат с асоциираното плащане. Така че нека просто кажем, че трябва да бъде по-плавно, когато проверката не е включена.
В какъв статус е вашето оттегляне сега и кога е изпратено, моля?
Мисля, че може да обмислите да подадете жалба.
I must say that in case of the first withdrawal, we allow casinos 14 full days to verify the account and proceed with associate payment. So let's just say that it should be smoother when the verification is not involved.
In what status is your withdrawal now, and when it was submitted, please?
I think you may consider submitting a complaint.
Бих опитал да преинсталирам приложението или, ако това е преглед в браузър, бих изчистил бисквитките (уверете се, че сте запазили паролата си за вход), алтернативно можете да опитате да използвате различен браузър или да опитате да получите достъп до сайта чрез нашата връзка:
https://casino.guru/cyber-bet-casino-review
Просто щракнете върху логото.
Последното предложение е да използвате друго устройство.
Работи ли нещо?
I would try reinstalling the app or if it's a browser viewing, I would clear the cookies (make sure you saved your login password), alternatively, you can try to use a different browser, or try to access the site via our link:
https://casino.guru/cyber-bet-casino-review
Just click on the logo.
The last suggestion would be using a different device.
Does anything work?
Свързах се с тях и те продължават да казват, че е блокиран. Но няма обяснение и прогноза. Всеки ден казват, че утре ще бъде отключено и ключалката никога не излиза.
I contacted them and they keep saying it is blocked. But there is no explanation and no prediction. Every day they say that tomorrow will be unlocked and the lock never comes out.
Entrei em contato com eles e eles continuam falando que está bloqueado . Mas não tem explicação e nem previsão. Todos os dias falam que amanhã estará desbloqueado e o bloqueio nunca sai .
Просто не мога да разбера защо не могат да ти кажат причината.
Какво му е толкова сложното?
Мисля, че трябва да подадете жалба ( просто докоснете/щракнете тук ), нека видим какво можем да разберем за блокирането на този акаунт.
I just can't understand why they can't tell you the reason.
What is so complicated about it?
I think that you should submit a complaint (just tap/click here), let's see what we can find out about this account block.
Проверих жалбата ви, беше затворена като неразрешен - пасивен регулатор, следователно смятам, че е приключила.
Само няколко оплаквания са разрешени досега🤨:
I checked your complaint, was closed as an unresolved - passive regulator hence I feel that it's over.
Only a few complaints have been solved so far🤨:
Е, не съм пробвал казиното cyber.bet и никога няма да го пробвам!
Ще се видим, момчета, коментарите и репутацията, дадена от гуруто на казиното, са предупреждение.
Виждам, че имате отворена жалба към 1win BOOKMAKER!
Съвсем очевидно е, че мамят най-много нас, нигерийците, бразилците и някои испанци!
Моля, отговорете в нишката на 1win, нека да обсъдим!
Well I haven't tried the cyber.bet casino and will never try it!
See you guys comments and the reputation given by the casino guru is warning.
I can see you have an opened complaint with 1win BOOKMAKER!
It's quite obvious they're scamming we Nigerians most, the Brazils and some Spanishs!
Please reply on 1win thread let's have a discussion!
Здравейте, поисках теглене по банков път на 5 септември в 7:41 чилийско време, към днешна дата парите все още не са пристигнали. Състоянието на тегленето е „задържано" от 6-ти, казват ми да бъда търпелив и да продължа да чакам, но като чета всички коментари, се притеснявам, че няма да бъде депозиран.
Моят акаунт е потвърден от известно време.
Ще внимавам.
Hello, I have requested a withdrawal by bank transfer on September 5 at 7:41 Chilean time, to date the money has not yet arrived. The status of the withdrawal is 'on hold' since the 6th, they tell me to be patient and keep waiting, but reading all the comments there are, I am concerned that it will not be deposited.
My account has been verified for a while now.
I will be careful.
Buenas, yo he solicitado un retiro mediante transferencia bancaria el día 5 de septiembre a las 7:41 hora chilena, a día de hoy aún no me ha llegado el dinero. El estado del retiro es ‘en espera’ desde el día 6, me dicen que tenga paciencia y que siga esperando, pero leyendo todos los comentarios que hay me preocupa que no me sea depositado.
Mi cuenta ya se encuentra verificada desde hace ya un tiempo.
Estaré atento.
Относно заявката за теглене, ако е обработена, имам предвид, че ако не можете да отмените заявката за теглене, тогава трябва да се успокоите, парите ви ще бъдат изплатени, но в момента, в който можете да ги отмените обратно в портфейла си, аз съжалявам, че го казвам... може да има проблем!
On the withdrawal request if it is processed, I mean if you are unable to cancel the withdrawal request,then you should calm down your money will be paid,but the moment you're a able to cancel it back to your wallet, I'm sorry to say....there might be a problem!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.