преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Cyber.bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
След няколко депозита, когато спечелих с проверена сметка, не преведоха парите, неплащащо заключение!!!
After depositing several times, when I won with a verified account, they didn't transfer the money, non-paying conclusion!!!
Depois de depositar várias vezes, quando ganhei com conta verificado, não fizeram a transferência do dinheiro, conclusão não pagão!!!
Казиното комуникира ли с вас, когато се свържете с тях?
Does the casino communicate with you when you contact them?
Здравейте, тъжно е. Моля, сътрудничете с нашия екип за жалби, надявам се, че все още не е приключило 🙂
Hello, it' sad. Please cooperate with our complaint team, hopefully it's not over yet 🙂
Още едно казино глупости и се извинявам за израза. Регистрирам се и има 4 или 5 дни за проверка на акаунта, като му дам да тегли се оказва, че може да се тегли само в биткойн.
Изиграх всичко за един момент, защото ако не мога да се оттегля, защо да продължавам да играя?
Another casino shit and I apologize for the expression. I register and it is 4 or 5 days to verify account, when I give it to withdraw it turns out that it can only be withdrawn in Bitcoin.
I have played it all in a moment because if I can't withdraw, why keep playing?
otra mierda de casino y pido perdon por la expresion. Me registro y son 4 o 5 dias para verificar cuenta, Cuando le doy a retirar resulta que solo se puede retirar en Bitcoin.
Me lo he jugado todo en un momento porque si no puedo retirar para que seguir jugando ?
Тоест можете да депозирате с Visa, а също и чрез превод (пише Bank of Spain) и когато ще теглите само в Bitcoin. Все още не съм успял да се регистрирам в казино, което си струва да играете и не се заблуждавайте ...... всички ли са еднакви?
Казината свършиха, поздрави,
That is, to deposit you can with Visa and also by Transfer as well (it says Bank of Spain) and when you are going to withdraw only in Bitcoin. I have not yet been able to register in a casino that is worth playing and don't be fooled ...... are they all the same?
Casinos are over, greetings,
Es decir, para depositar se puede con Visa y ademas por Transferencia tambien ( pone Banco de España ) y cuando vas a retirar solo en Bitcoin. No he podido registrame todavia en un casino que merezca la pena jugar y no te engañe......son todos iguales ?
Se acabaron los casinos, saludos,
Разбирам чувствата ви, че това са лоши опции, особено ако искате изплащане. Сигурен съм, че има много по-лоши казина, както и някои честни и хубави. Но ако вече сте пълен с лоши преживявания, може би кратка почивка е наред? 🙂
I understand your feelings these are poor options, especially if you want payout. There are far worse casinos out there, I'm sure as well as some fair and nice. But if you're allready full of bad experiences, maybe short break is in order? 🙂
Виждам, че много казина преминават от използването на стандартни методи на плащане към криптовалути. Не бих казал, че това означава, че Cyber.bet е лошо казино. Вероятно имат опции за плащане, които не са добри за вас и мога да го разбера. Не бих искал да използвам криптовалута и в казината.
Както и да е, ако имате поне биткойн портфейл, който можете да създадете безплатно, бихте могли да изтеглите печалбите и да ги конвертирате в евро, ако нещо подобно ви се случи отново. Не казвам, че трябва да го използвате редовно, но бихте могли да имате този портфейл само в случай, че трябва да го използвате и няма друга опция. Това вероятно ще направи живота ви по-лесен.
I can see that many casinos are shifting from using standard payment methods to cryptocurrencies. I wouldn't say it means that Cyber.bet is a bad casino. They probably have payment options that aren't good for you and I can understand it. I wouldn't like to use crypto in casinos as well.
Anyway, if you had at least a bitcoin wallet that you can create for free, you'd be able to withdraw the winnings and convert it to eur if something like this happens to you again. I'm not saying that you should use it on a regular basis, but you could have this wallet just in case you need to use it and there's no other option. That would probably make your life easier.
Ужасно сега като виждам коментарите разбирам всичко. Бонусите са много отрицателни. И обслужването на клиентите е лошо. Загубих много пари и това е казино. Но вчера почти завърших милион, но заради известния бонус не можах да събера нищо. Дори и първоначалния баланс, който зареждам
Terrible now seeing the comments I understand everything. The bonuses are very negative. And the customer service is lousy. I have lost a lot of money and it is a casino. But yesterday I almost completed a million but because of the famous bonus I could not collect anything. Not even the initial balance that I load
Pésimo ahora viendo los comentarios entiendo todo .los bonos son muy negativos. Y el servicio al cliente es pésimo. He perdido bastante dinero y esta bien es un casino .pero ayer casi completó un millón pero por el famoso bono no pude cobrar nada. Nisiquiera el saldo inicial que yo cargue
Здравейте, ако разбирам правилно, нямате право да събирате печалбите си поради изисквания за залагане, нали? Плюс това не можете да изтеглите депозит, защото сте играли с бонус?
Hello, if I understand correctly you are not allowed to collect your winnings due to wagering requirements, is ts right? Plus can't withdraw a deposit, because you played with a bonus?
Решихме жалба през януари - играчът получи заплата. Проблемът му обаче беше свързан с непълна проверка на KYC.
Жалко е, че във вашата жалба казиното реши да ни игнорира. 🙁
We solved a complaint in January - the player got paid. However, his problem was bound to incomplete KYC verification.
It's a shame that in your complaint casino decided to ignore us. 🙁
@ Радка
Знаете ли кой е най-големият скандал??? cyber.bet продължава да ми изпраща промоции по имейл или sms. Въпреки че вече дори не мога да вляза в акаунта си. Помолих cyber.bet няколко пъти да спре изпращането на промоции. Тези копелета.
@ Radka
Do you know what the biggest scandal is?? cyber.bet keeps sending me promotions via email or sms. Even though I can't even log into my account anymore. I have asked cyber.bet several times to stop sending promotions. Those bastards.
Да, нелепо е.
Също така е много често. Много играчи написаха във форума, че са поискали акаунтът им да бъде закрит, данните да бъдат изтрити и все пак подобни промоции идват в пощенската им кутия.
За съжаление не сте сами в тази ситуация 🙁.
Проверете този списък:
Почти половината е за изключване на имейл...
Бих се консултирал с Google, за да намеря някакво приложение, което може да настрои постоянно блокиране.
Yeah, it is ridiculous.
It's also very common. Many players wrote on the forum that they asked for their account to be closed, data erased, and still, such promotions come to their inbox.
Sadly, you aren't alone in this situation 🙁.
Check this list:
Almost a half is about email exclusion...
I'd consult google to find some application that can set up a permanent block.
Добър ден. Открих сметка в това казино на 8 юни. Спечелих няколко евро. В момента на теглене ме молят да верифицирам акаунта. Изпратих документите си и на 20 юни получих съобщение от Cyberbet, че проверката е успешна. След това обаче ми поискаха снимка с личната ми карта заедно с актуален вестник. Изпратих го, но досега не са ми отговорили (минаха 8 дни). Единственият отговор, който ми дава чата на живо е, че "трябва да изчакам". Можеш ли да ми помогнеш?
Благодаря ти
Good day. I have opened an account in this Casino on June 8th. I have won a few Euros. At the time of withdrawal, they ask me to verify the account. I sent my documents, and on June 20, I received a message from Cyberbet that the verification was successful. However, they then asked me for a photo holding my ID along with a current newspaper. I have sent it, but so far they have never answered me (8 days have passed). The only answer that the live chat gives me is that "I have to wait". Could you help me?
Thank you
Buen dia. He abierto una cuenta en este Casino el dia 8 de Junio. He ganado unos Euros. Al momento de retirar, me piden verificar la cuenta. Envio mis documentos, y el dia 20 de Junio, recibi un mal desde Cyberbet que la verificacion fue existosa. No obstante, luego me pidieron una foto sosteniendo mi ID junto con un periodico actual. La he enviado, pero hasta el momento nunca me respondieron (Ya pasaron 8 dias). La unica respuesta que me da el chat en vivo es que "debo esperar". Podrian uds ayudarme?
Gracias
Просто е. Трябва да изчакате. Ако имате прост проблем в казино като забравената парола, той може да бъде разрешен от всеки агент, когото намерите в чата на живо, но когато става въпрос за по-нататъшна проверка на акаунта, това е малко по-сложен процес, така че е възможно вашият случай е на опашка. Просто бъдете търпеливи и се уверете, че няма да отмените тегленето си и да загубите парите, които сте спечелили.
Ако не получите отговор след 2 седмици, бих препоръчал да подадете жалба на нашия уебсайт.
It's simple. You need to wait. If you have a simple issue in a casino like the forgotten password, it can be resolved by any agent you find on the live chat, but when it comes to the further account verification, it's kind of a more complicated process so it's possible your case is in a queue. Just be patient and make sure you don't cancel your withdrawal and lose the money you won.
If you don't get any answer after 2 weeks, I'd recommend submitting a complaint on our website.
Здравей Даниел. Разбирам позицията ви. Но вече минаха 2 седмици. Отворих жалба. Благодаря ти много
Hello Daniel. I understand your position. But it's already past 2 weeks. I have opened a complaint. Thank you very much
Hola Daniel. Entiendo tu postura. Pero ya paso las de 2 semanas. He abierto una queja . Muchas gracias
Здравей Даниел. Минаха ми 2 седмици. Отворих жалба. Благодаря ви много за вашата помощ
Hello Daniel. I'm past 2 weeks. I have opened a complaint. Thank you very much for your help
Hola Daniel. ya paso las de 2 semanas. He abierto una queja . Muchas gracias por su ayuda
Този букмейкър е неудобен и отчаяно иска да измами хората.
Те винаги намират глупав начин да задържат парите ви.
Направих няколко депозита и спечелих някои залагания. При теглене ми поискаха проверка, изпратих и те го потвърдиха. След това поискаха селфи с вестник и лична карта, изпратих го и те го потвърдиха..
След това исках да изтегля и те казаха, че трябва да прехвърля баланса си до двойната сума, преди да мога да изтегля..
Искам да кажа, това е нелепо. Отчаян подход да ме измамиш..
Те всъщност ми дадоха условията за преобръщане на печалби от бонуси, когато НИКОГА НЕ ИЗПОЛЗВАХ техни бонуси и/или техните промоции.
Собствениците на тази измама трябва да бъдат арестувани
This bookie is embarrassing and desperate to scam people.
They always find a silly means to keep your money..
I made some deposits and won some bets. On withdrawal, they asked for my verification, I sent and they verified he. Then they asked for selfie with newspaper and ID, I sent it and they verified it..
Next I wanted to withdraw and they said I must roll over my balance to the double amount before I can withdraw..
I mean, that's ridiculous. A desperate approach to scam me..
They actually gave me the rollover conditions for bonus winnings when I NEVER USED any of their bonuses and or, their promotions..
The owners of this scam should be arrested
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.