ФорумКазинаCyber.bet Casino - обща дискусия

Cyber.bet Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 3 години от jpdylan
|
16385 преглеждания 76 отговора |
|
12 3 4
Добавете пост
Hafsat
преди 2 години

Наистина, ако натисна трите точки, излизат ми опциите 'пиши на съпорта' и 'отмени плащането', ще чакам до утре.


Надявам се да ми платят

Автоматичен превод:
gabrielbernerj
преди 2 години

Проявете още малко търпение, нека го дадем до утре и ще видим....по мое собствено мнение обаче, чувствам, че действат като измамници!

Те и 1win са еднакви птици!

Автоматичен превод:
gabrielbernerj
преди 2 години

И все пак вярвам, че казиното на cyber.bet има по-справедливи условия, защото понякога възстановяват вашите депозити!

Но виждате това на 1win, моля, не отивайте там!

Всички ваши средства и печалби ще бъдат задържани от тях!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, поисках теглене по банков път на 5 септември в 7:41 чилийско време, към днешна дата парите все още не са пристигнали. Състоянието на тегленето е „задържано" от 6-ти, казват ми да бъда търпелив и да продължа да чакам, но като чета всички коментари, се притеснявам, че няма да бъде депозиран.

Моят акаунт е потвърден от известно време.

Ще внимавам.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Бих му дал още няколко дни. Доколкото разбирам, "о, задръжте" означава, че все още не е разрешено.

Ще те проверя в понеделник.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей, ти си последната ми надежда.


Така че като всички, които съм депозирал, те ми дадоха невероятен оборот, аз го направих.

След това трябваше да кача своя ID и POA, KYC беше добър, но те добавиха още един оборот към сметката ми от 3500 € (за първоначален депозит от 100 €)


Успях да го обърна, трябваше да изпратя моето селфи с документ за самоличност и компютърна страница, беше прието.


Сега поисках заявка от 1000 € (максимален лимит) на 15 септември, 00;00 GMT.

Рекламата все още е задържана, дори ако на страницата пише максимум 3 работни дни.


ВСЕКИ път се свързвам с поддръжката чрез чат, те ми казват, че ще бъде обработено днес или утре, всички ми казват това вече една седмица.


Бихте ли ми помогнали?


Автоматичен превод:
BigMike
преди 2 години

Здравей,

любезно имайте предвид, че даваме на казината 14 пълни дни, за да потвърдят сметката и да продължат с тегленето. Можете да подадете жалба сега , но ние ще изчакаме да изтече този период.

Знам, че звучи твърде дълго, но ви моля да бъдете по-търпеливи засега.

Да се надяваме, че жалбата може да бъде избегната.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Няма да плащат, чакам от 21 март, когато беше днес ми блокираха сметката, без обяснение защо не съм платил. Това е несправедливо. Отвратително

Автоматичен превод:
nyquemarques
преди 1 година

Виждам, че жалбата ви остава отворена засега, но за съжаление, както вече знаете, не сте играли в добро казино според нашия рейтинг за репутация. В жалбата казвате, че имате акаунта си от миналата година. Първото ви теглене ли беше или сте успявали да теглите и преди?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Имал съм и други грабежи, да, Даниел, така че се доверих. Защото, както казах, вече играх повече от 1 година. Никога не съм си представял, че този път няма да го получа. Сега всъщност открих тяхната класация.

Автоматичен превод:
nyquemarques
преди 1 година

Опитайте се да останете позитивни засега, ще видим какво ще донесе оплакването. 🤔🤞🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, имам предстоящо теглене от 19 октомври 2023 г. Можете ли да го разрешите вместо мен?

Не е готино да чакате повече от 3 дни за теглене, много е уморително!

Страхувам се, че това е отговорът, който получих миналата седмица и оттогава нищо не се е случило:


Здравейте,

Вашето оттегляне е в процес на одобрение. Моля, изчакайте плащането да приключи. Моля, имайте предвид, че съгласно Общите условия 7.12. Стандартният срок за теглене е два работни дни. Cyber.bet си запазва правото да променя периода на теглене. Това може да се случи поради няколко причини:- плащането се обработва чрез доста дълга верига от финансови институции, всяка от които има право да обработва транзакцията до един ден;

- поради затягането на мерките за борба с изпирането на пари и тероризма плащанията на определен етап стават предмет на одобрение на ръчни плащания;

- в някои случаи платежните системи изискват информация за верификацията на акаунта: адрес или пълно име, а в случай на многократни тегления или голяма сума на транзакция, може да забави плащането, докато не бъдат събрани пълните лични данни на изпълнителя получени;

- по време на операциите могат да възникнат временни технически грешки от страна на всеки от участниците във веригата за движение на пари. Извиняваме се за неудобството. Благодаря ви за разбирането.

Автоматичен превод:
nyquemarques
преди 1 година

Успяхте ли да ги получите? Вече 12 дни имам чакащо теглене и нищо не съм получила, страх ме е!!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, имам предстоящо теглене от 19 октомври 2023 г. Можете ли да го разрешите вместо мен?

Не е готино да чакате повече от 3 дни за теглене, много е уморително!

Страхувам се, че това е отговорът, който получих миналата седмица и оттогава нищо не се е случило:


Здравейте,

Вашето оттегляне е в процес на одобрение. Моля, изчакайте плащането да приключи. Моля, имайте предвид, че съгласно Общите условия 7.12. Стандартният срок за теглене е два работни дни. Cyber.bet си запазва правото да променя периода на теглене. Това може да се случи поради няколко причини:- плащането се обработва чрез доста дълга верига от финансови институции, всяка от които има право да обработва транзакцията до един ден;

- поради затягането на мерките за борба с изпирането на пари и тероризма плащанията на определен етап стават предмет на одобрение на ръчни плащания;

- в някои случаи платежните системи изискват информация за верификацията на акаунта: адрес или пълно име, а в случай на многократни тегления или голяма сума на транзакция, може да забави плащането, докато не бъдат събрани пълните лични данни на изпълнителя получени;

- по време на операциите могат да възникнат временни технически грешки от страна на всеки от участниците във веригата за движение на пари. Извиняваме се за неудобството. Благодаря ви за разбирането.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей, съжалявам да науча за проблемите ти в казиното. Бих искал обаче да отбележа, че ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на такова искане. Виждам, че сте копирали някои Правила и условия тук. Знаете ли коя от тези точки се отнася конкретно за вас и вашето оттегляне?

Освен ако нещо не се промени след 12 дни, мисля, че би било разумно да подадете жалба.

Но преди да дойдете тук да играете, видяхте ли индекса за безопасност на казиното ? Доста е нисък и бих внимавал да депозирам в него. Виждали ли сте го и вие?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Няма да го получат. До днес не съм го получил. Блокираха ми сметката и не плащат. Избягвайте това казино.

Автоматичен превод:
manoelektroninis123
преди 10 месеца

Ти си сгрешен; нямаме нищо общо с казиното; това е само независим форум.

Така че, моля, успокойте се и обяснете какво се случва. Трудно е да се помогне, ако никой не разбира ситуацията.

Обзалагам се, че си убеден, че си спечелил турнир, нали? И така, защо казиното отказва да плати? Казаха ли ви причина?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Няма да го получат. До днес не съм го получил. Блокираха ми сметката и не плащат. Избягвайте това казино.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте!

Как върви тегленето? Може би имам нужда от помощ.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Win беше изтрит от моя акаунт

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Те казват, че нямаш пари, когато направя теглене, всичко беше добре, след което ме изтриха парите ми qin правя екранна снимка, когато парите бяха в моя акаунт. Какво трябва да направя сега?

Автоматичен превод:
manoelektroninis123
преди 10 месеца

Извинете, можете ли да разясните? Какво се е случило? Звучи почти като когато някой друг е загубил баланса ви вместо вас, близо ли съм?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца
Публикация на manoelektroninis123 е изтрит
преди 10 месеца

Е, пак не разбирам. Убедени ли сте, че балансът ви е бил изгубен по някакъв начин без вашето предупреждение?

Някой друг има ли достъп до същото устройство, което използвате за игра в казиното, или имате ли някакви други улики за това какво вероятно се е случило, моля?

Знаеш ли, не мога да си представя как ще докажеш, че не си изиграл баланса, ако това е така. Все още не съм напълно сигурен, че съм разбрал правилно цялата ситуация.

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини