ФорумКазинаCyber.bet Casino - обща дискусия

Cyber.bet Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от jpdylan
|
10803 преглеждания 76 отговора |
|
1...3 4
Добавете пост
manoelektroninis123
преди 3 месеца

Много съжалявам, че се стигна до такава ситуация.

Както и да е, опитахте ли да попитате казиното каква е причината да нямате печалбите си и че парите ви са премахнати? Искам да кажа, каза ли казиното защо се е случило това?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, имате ли идея защо cyber.bet спря да плаща тегления? Вече чакам месец да получа тегленето си, а те го игнорират. От време на време те отговарят на имейлите ми (вече нямат чат на живо), че имат право да удължат чакащия период. Акаунтът ми е напълно верифициран (наричат ме и VIP), не използвам бонуси и няма причини да не получа средствата си.


Автоматичен превод:
cetirilopte
преди 3 месеца

допълнителна информация:

имах баланс от 7 хиляди евро. Изпратиха ми 3 пъти по 1000€ (тъй като максимумът е 1000 на теглене) и след това просто спряха. Вече чакам 4-та част от тегленето повече от месец. Не спират да казват, че трябва да имам търпение и че имат право да удължават чакащото време...

Освен това премахнаха спортните залагания. Не знам какво означава това, но може би са решили да затворят компанията и да не плащат на нейните играчи. Техният лиценз от Кюрасао технически им позволява да направят това.

Автоматичен превод:
cetirilopte
преди 3 месеца

Е, добавете ужасния му индекс на безопасност и наистина има какво да помислите:

https://casino.guru/cyber-bet-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈

Моля се да не сте прави в предположенията си...


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Няма да го получиш. До днес не са платили 5 хиляди реала. Блокираха ми ПРОФИЛА. Измамниците напускат казиното. Избягал

Автоматичен превод:
nyquemarques
преди 3 месеца

Благодаря за предупреждението. Нека другите видят как се е отнесло казиното с вас в жалбата 👈

Съжалявам, че не можахме да ви помогнем.


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте,

Днес получих първата си част от тегленето (1000 EUR). Поисках втората част сега (максималната сума за теглене е променена от 1000 EUR на 500 EUR по някаква причина).


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте,

Днес получих първата си част от тегленето (1000 EUR). Поисках втората част сега (максималната сума за теглене е променена от 1000 EUR на 500 EUR по някаква причина).


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Така че е страхотна новина, че имаш роля. Както и да е, казиното посочи ли също защо лимитът за теглене е променен?

Бихте ли ме уведомили, когато получите останалите?

Надявам се да е гладко и да получите всички пари. 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца
преди 3 месеца

Здравейте, хм, не съм сигурен как бихте искали да направите теглене, ако нямате достатъчно средства в сметката си. Предполагам, че можете да изтеглите само това, което имате там и нищо повече.

Ако не съм разбрал правилно въпроса ви, можете да се опитате да ми го обясните. 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Cyber.bet не ми каза нищо за лимита за теглене. Изпратих им имейл за това, но разбира се не получих отговор.

Нека да видим какво ще се случи след изтичането на периода на чакане от 3 работни дни (четвъртък, 25 януари), но съм почти сигурен, че те ще оставят тегленето ми в очакване за дълго време.

Благодаря за съдействието на Jaro

filefile

Автоматичен превод:
cetirilopte
преди 3 месеца

Обзалагам се, че няма много за добавяне; стискам ти палци! Също така се чудя дали ще получим някакъв отговор на вашата жалба, тъй като все още е ред на казиното. 🤔

По един или друг начин ние сме тук!

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Те току-що отговориха на имейла ми за намаляване на максималната сума за теглене. Току-що потвърдиха, че сега е 500 EUR вместо 1000 EUR. По принцип това означава, че те могат да правят абсолютно каквото искат и когато искат.

file

Автоматичен превод:
cetirilopte
преди 3 месеца

Така че за много ниския индекс на безопасност 🙁

Всъщност има чувството, че вече не се интересуват много от собствената си честност. От друга страна, все пак можете да извадите парите от казиното, част по част, при условие че те се стремят да плащат.


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, момчета!

Преди няколко дни получих 500 EUR (нова максимална сума за теглене). Честно казано, не го очаквах, така че беше приятна изненада да получа парите си 🙂

Както и да е, може би съм наивен, но сега започнах да мисля, че Cyber,bet всъщност няма лоши намерения (да не плати моето теглене). Изглежда, както ми казаха, имат някои проблеми.

Имам 2,370 EUR в баланса, така че нека видим какво ще се случи след това

Автоматичен превод:
cetirilopte
преди 2 месеца

Страхотно, радвам се, че взе част от парите. Ако са имали технически проблеми и всичко е решено, надявам се да получите останалото.

Колкото до лимита, 500 евро на ден ли е или на седмица?

Така или иначе най-доброто нещо, което трябва да направите, е да поддържате комуникация с казиното и да се надяваме, че ще можете да теглите.

Не забравяйте да ме информирате за напредъка.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Джаро здравей,


500 EUR официално са за три работни дни. Това е времето за обработка. ОБАЧЕ им отнема много повече време, за да обработят моите тегления. Приблизително 2 седмици или повече за едно теглене. На 3 февруари поисках теглене на 500 евро и не очаквам да бъдат обработени до средата на февруари, а след това, кой знае. Изцяло зависи от тяхната добра воля или кой знае какво. Може би просто нямат пари.

Относно комуникацията с тях това не е възможно. Те затварят чата на живо и не отговарят на имейли. Всъщност те го правят, но много рядко и с много общи отговори (цитирайки техните T&C как могат да задържат тегления, колкото искат...)


filefile

Автоматичен превод:
cetirilopte
преди 2 месеца

О, да, тогава ще трябва да имаме търпение и да изчакаме, за да видим дали останалите 500, които сте въвели за теглене, също ще преминат. Възхищавам ти се, че си толкова упорит, но не мисля, че дори си предполагал, че казиното може да ти изпрати малко пари, така че явно чакането вече няма да е голям проблем.

Така че ще видим как ще се развие всичко и дали следващото теглене ще бъде успешно. Не забравяйте да ме уведомите за това.

Ще стискам палци 🤞

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини