За съжаление, както виждам във вашата жалба , имаше нещо нередно с документа, който предоставихте, и затова казиното не можа да ви потвърди. 🤔
не е ли така
Unfortunately, as I can see in your complaint, there was something wrong with the document you provided, and that is why the casino couldn't verify you. 🤔
Isn't that so?
тези измамници не приеха моите банкови извлечения и ме обвиниха, че съм отпечатал собствените си сметки за вода без доказателство, персоналът на вашия сайт се застъпи за тях, без да ги пита защо не приемат банковите извлечения, просто е тъжно, че помагате на казината да крадат депозити на играчи
these scammers wouldnt accept my bank statements and accused me of printing my own water bills without proof, your site staff stood up for them without asking them why they wouldnt accept the bank statements, its just sad that you are helping casinos steal player deposits
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.