Радка вече веднъж те помоли да се успокоиш. И така, бихте ли разяснили? В противен случай няма да имаме друга възможност, просто да ви ограничим от този форум, а това, разбира се, не би харесало. нали
Както можехме да видим написано във вашата жалба от вашия отговорник за разрешаване на жалби, „Прегледах сметката за вода, предоставена от вас, и изглежда, че документът е подправен. Това поведение е строго против правилата и условията на казиното и се счита за измама." - това беше причината да не преминете KYC и парите ви да не ви бъдат кредитирани, разбира се.
Ние, като форумни администратори, не оставаме на ничия страна; тук виждаме само фактите. Така че, моля, опитайте се да общувате тук добре отсега нататък.
Radka has asked you already once to calm down. So, could you elaborate? Otherwise we won't have any other option just to restrict you from this forum, and of course no one would like that. Right?
As we could see written in your complaint by your complaint resolver, "I have reviewed the water bill provided by you, and it appears that the document is forged. This behavior is strictly against the casino's terms and conditions and is considered fraud." - this was the reason you didn't pass the KYC and your money wasn't credited to you, of course.
We, as forum admins, don't stay on anyone's side; we only see the facts here. So, please, try to communicate here nicely from now on.
Автоматичен превод: