преди 2 седмици
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CryptoCasino.com - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Тай Даниел
И здравейте на всички! Радваме се, че сме включени тук в Guru!
Ако някой има общи въпроси или предложения за сайта, моля, питайте тук!
Ако търсите обслужване на клиенти, мога ли да ви препоръчам да започнете с чата на живо на сайта или да се свържете директно с тях на . Доставчикът на софтуер има 24/7 поддръжка в чат или имейл. Ако можех да стоя буден 24 часа в денонощието, за да ви помогна, щях! Но аз не мога! Така че екипът на CS е най-добрият ви залог за бърз отговор.
Освен това се надяваме да се насладите на нашето казино и спортни залагания или в браузъра, или в нашето казино с телеграми тук https://t.me/CryptoCasinoOfficialBot
Успех!
CC
Ty Daniel
And hello everyone! We are delighted to be listed here on Guru!
If anyone has any general questions about, or suggestions for the site, please ask here!
If it’s customer service you are after, can I recommend you start by using the Live Chat on site or contact them directly on help@cryptocasino.com. The software provider has 24/7 support on chat or email. If I could stay up 24 hours a day to help you, I would! But I can’t! So, the CS team are your best bet for a fast answer.
Other than that, we hope you enjoy our casino and sports book either on browser or our telegram casino here https://t.me/CryptoCasinoOfficialBot
Good luck!
CC
Здравейте крипто казино.
Благодаря ви за цялата информация и добре дошли.
Позволете ми да започна тук, като публикувам нашите правила за представителите на казиното тук , така че да сте добре информирани за тях и да имате страхотен старт в нашия форум.
Ако имате някакви въпроси, моля не се колебайте да се свържете с нас.
С пожелание за прекрасен ден.
Hello Crypto Casino.
Thank you kindly for all the information, and welcome.
Let me start here by posting our rules for casino representatives here, so you are well informed about those and have a great start on our forum.
If you have any questions, please don't hesitate to contact us.
Wishing you a lovely day.
Здравей Blaumanis - странно нещо да чуеш, тъй като чатът на живо е 24/7 - или имейл
Но няма проблем! Може би вашият имейл не е преминал или не сте получили отговор поради причини за спам/нежелана поща.
Във всеки случай ви изпратих директно имейл.
Въпреки това, моля, можете ли да обясните на всички, които четат, защо наричате казиното сенчесто? Нямаме нищо против хората да бъдат критични, стига да могат да го обяснят.
Ако това е така, защото те са загубили пари като вас тогава, това всъщност не се брои.
"Шейди" заслужава подходящо обяснение. Разпитвате ли игрите. Те не са казината. Но уведомете нас и всички останали, моля.
TY
CC
Hi Blaumanis - strange thing to hear as the Live chat is 24/7 - or email help@cryptocasino.com
But no problem! Perhaps your email didn’t make it through or you didnt get the reply for spam/junk reasons.
In any event, I have emailed you directly now.
Though please can you explain to everyone reading why you call the casino shady? We don't mind people being critical, as long as they can explain it.
If it is because they lost money like you then, well that doesn't really count.
"Shady" deserves a proper explanation. Are you questioning the games. They are not the casinos. But let us and everyone else know please.
TY
CC
Ще ви отговоря на лично имейл съобщение.
Различни резонанси,
За първи път трябваше да чакам чат на живо 1 час, за да получа поддръжка. Написах няколко писма, за да помогна. Не сте близо до най-натоварената служба тук
Получих седмично известие за бонус на сайта и имейл, нищо не е написано какво, колко.
И текстът „както е оценено Максимално ниво (основно до дни до максимум, ние ви даваме специален бонус". Когато не получих нищо, опитах чат на живо. Нищо. Не се ядосах за обслужването и опита като цяло. Много игри не се отваряха. Игрите бяха обновени след известно време .
Не, защо можете да разберете какво се дава какво не. Загубих 7+ k в LTC, уморих се да стигна до поддръжката, да чатя през цялото време, започвайки отначало с 50 души quene, толкова разочароващо.
Играта на истински пари като бонуси получи фъстъци. На залог за моята загуба щях да получа 300+ седмично, месечно.
Вашето казино не е хубаво място за хазарт и с всичко това изглеждаше сенчесто. Ако управлявате тегления като ваши клиенти, вярвам, че ще имате пълни лоши прегледи на всички платформи.
Ядосан ли съм - да, разочарован ли бях, да, Чувстваш ли се сенчест - определено Да.
За мен най-лошият XP от моите хазартни сесии и го правя много, губя също много. Нищо ново
БР
Will amswer you as to private email message.
Various resons,
First time I got to wait for live chat 1 h to get support. I wrote several letters to help. You are not close busiest service here
I recieved weekly bonus notification on site and email, nothing written about what, how much.
And the text "as appreciated Maxi level (basically to days to max we give you special bonus". When nothing recieved tried to live chat. Nothing I got angry about service and experience overall. Many games was not opening. Games refreshed in a while.
No why you can find out what is given what not. I lost 7+ k in LTC, tired to reach support, chat all the time starting from beginning with 50 people quene, so frustrating.
Playing real money as bonuses reciewed peanuts. On Stake for my loss I would have got 300+ weekly, Monthly.
Your casino is not nice place to gamble and with all that it felt shady. If you handle withdrawals as your clients I believe you will have full of bad rewievs on all platforms.
Am I angry - yes, was I frustrated yes, You feel shady - definately Yes.
For me worst XP from my gambling sessions and I do it a lot, lose a lot also. Nothing new
BR
Добре за отговора. Мисля, че езикът ще бъде бариера тук.
Но нека се съсредоточим върху основните точки. Искате кешбек. Абсолютно съгласен. Казвате, че конкурент би ви върнал $300 за вашите загуби. И съм съгласен, че трябва да получите кешбек. И ще го направите.
Но вие се регистрирахте само преди 2 дни на 7 декември. Така че връщането на пари не е моментално. Достигнахте Maxi ниво VIP в системата. Това изглежда като 4% месечно и увеличен бонус. Така кешбекът ще дойде в края на месеца и допълнителният бонус също ще бъде присъден.
Нито една от наградите не е мигновена. Ако трябваше да чакате малко повече за чат на живо, тогава се извинявам. Има 30/40 оператора, които споделят една и съща услуга. След време ще имаме собствена CS, но все още не.
Отново казвате, че казиното се „чувства сенчесто", но какво означава това? Плащанията вървят невероятно гладко
Няма оплаквания. Всички игри работят. Попаднахте лошо. разбирам съжалявам така стана Аз самият съм бил там. Но аз прегледах всичките ви големи загуби и няма нищо лошо в тях. Всички те бяха поставени и екзекутирани добросъвестно. Но загубата не го прави сенчест. Това просто означава, че не сте имали късмет и сте разстроени.
Ще получите връщането на парите си в края на месеца съгласно T&Cs, които сте приели. Разглеждаме седмично връщане на пари, но това няма да се случи скоро, тъй като ще изисква много разработчици от тогавашния доставчик на платформата.
поздрави
CC
OK ty for replying. I think language is going to be a barrier here.
But let us focus on the main points. You want cashback. Absolutely agreed. You say a competitor would have given you $300 back for your losses. And i agree you should get cashback. And you will.
But you only signed up 2 days ago on the 7th December. So the cashback is not instant. You have reached Maxi level VIP in the system. That looks like 4% monthly and an increased bonus. So the cashback will come at the end of the month and the extra bonus will be awarded as well.
None of the rewards are instantaneous. If you had to wait a bit longer for Live chat, then i apologise. Thereare 30/40 operators that share the same service. In time we will have our own CS, but not yet.
Again you say the casino "felt shady" but what does that mean? The payments are running incredibly smoothly
There are no complaints. The games all work. You went on a bad run. I understand. I'm sorry that happened. I have been there myself. But, I have reviewed all your big losses and there is nothing wrong with them. They were all placed and executed in good faith. But you losing does not make it shady. It just means you were unlucky and are upset.
You will get your cashback at the month end as per the T&Cs that you agreed to. We are looking into weekly cashback but that won't be happening soon as it will reuqire a lot of dev work from then platform provider.
Kind regards
CC
Разбирам мнението ви, но опитът не беше добър. Чувствам се сенчесто нещо въз основа на моя XP и се чувствах така.
Нещата, които споменахте, трябва да бъдат решени. Не можете да очаквате добър преглед, ако сте показали проблеми при обслужването на играчите. Аз не съм на или други платформи с 5-цифрени числа, не съм написал нито един преглед, ако случаят е само загубата
Ако тегленията се обслужват като поддръжка на клиенти, ще дойдат много повече разочаровани хора.
Най-накрая някой отговори от ваша страна, едва след като стана публично достояние. Сега се чувства много по-малко сенчесто
I understand your points, but the experience was not good. Shady thing is feeling based on my XP and it felt that way.
Things that you mentioned should be resolved. You cannot expect goos review if you shown problems to serve players. I am down on orher platforms 5 digit numbers,I have not written one review if just the loss is the case
If the withdrawals is serviced as custimer support many more fristrated people will come.
Finally someone aswered from your side, only after going public. Now feels much less shady
Благодаря, че отделихте време да публикувате peteredet4luv!
Луната е мястото, където безкрайно много бихме искали да бъдем в бъдеще... образно казано, разбира се, защото липсата на атмосфера и добър бар не е много вълнуващо!
😉
Thanks for taking the time out to post peteredet4luv!
The moon is where we would deinfitely love to be in the future...figuratively speaking of course, because the lack of atmosphere and a good bar is not very exciting!
😉
здравейте
Всъщност звучи доста интересно.
Знаете, че реалните играчи са склонни да споменават функции, свързани с игрите. Вместо това изглеждате много любители на някакъв вид партньорство.🙂
Ще знаем ли повече, моля? Как попаднахте например на тази много свежа тема, ако нямате нищо против да попитам? Бихте ли ни изпратили екранна снимка на най-скорошната ви дейност в казиното? Това би било наистина ласкателно за Луната, обзалагам се.
Hi there.
It actually sounds pretty interesting.
You know actual players tend to mention gaming-related fetatures. You instead seem very fond of some kind of partnership.🙂
Shall we know more, please? How did you, for instance, come across this very fresh thread, if you don't mind me asking? Would you mind sending us a screenshot of your most recent casino activity? That would be really flattering to the Moon, I bet.
Радка смешна си!
🙂
Моля, вижте имейлите до Романа!
Radka you are funny!
🙂
Please see emails to Romana!
Според мен създаването на фиктивни акаунти за генериране на фиктивни похвали, свързани с казиното, в този форум изобщо не е особено смешно. Но благодаря за известието.
Не знаем откъде произхожда тази популярна идея, но става все по-често да се опитва. Във всеки случай планираме да запазим целостта на форума и да забраним тези измамни потребители—в този случай въз основа на данните за акаунта, идващи от Нигерия 🙂.
Приятно изкарване!
In my opinion, creating fictitious accounts to generate fictitious casino-related praise on this forum is not particularly funny at all. But thank you for the notice.
We do not know where this popular idea originated, but it is becoming quite common to try. In any event, we plan to maintain the forum's integrity and ban these fraudulent users—in this case, based on the account details, coming from Nigeria 🙂.
Have a good one!
Точно така! Това е един от най-нелепите начини просто да наводните доста негативни към казино дискусии с преуморени публикации.
Толкова тъжно, че направих депозити там! 🙁
Exactly! This is one of the most rediciulous ways to just flood quite negative to casino discussion with overfattering posts.
So sad that I made deposits there! 🙁
Янис – Всъщност ние предупредихме Гуру за всички публикации на първо място!
Като изключим това, проведохме дискусия и нашият отговорен екип за игри смята, че е най-добре да затворим акаунта ви заради вас самите.
Казвате, че ви се иска никога да не сте депозирали. Това не е първият път, когато изразявате съжаление и съветвате другите да не играят с нас.
Имаме задължение да се грижим за играчите и решихме, че така е най-добре.
Ще замразим акаунта ви и след като ви бъде присъден кешбек през януари, ще можете да го изтеглите.
Желаем ви всичко най-добро за в бъдеще.
Janis – Actually it was us who alerted Guru to all the posts in the first place!
That aside we have had a discussion and our responsible Gaming team think it is best that we close your account for your own sake.
You say that you wish you had never deposited. That is not the first time you have expressed regret and advised others not to play with us.
We have a duty of care to players and we have decided that is best.
We will freeze your account and once any cashback is awarded you in January, you will be able to withdraw it.
We wish you all the best for the future.
Значи затваряте акаунта на клиенти, които изразяват отрицателна обратна връзка? Добър път. Не виждам друга причина, тъй като не преследвах загубите или изразих желание да закрия сметката.
Само да добавя, че VIP мениджърът не отговаря, нищо от разговорите по моя начин не беше направено. Така че всъщност вашата несъществуваща подкрепа никога не е там.
Едностранна игра с топка
So you close account to the clients that express negative feedback? Nice way to go. See no other reason as I was not chasing the losses or expressed the will to close the account.
Just to add the VIP manager is not answering, nothing from talked towards my way was done. So basically your unexistent support is never there.
Onesided ballgame
Няма нищо общо с отрицателните отзиви за CS и бонусите. Това бяха проблеми с никнене на зъби и ние обяснихме защо се случва. Много сме благодарни за градивната критика.
Закриването на акаунта е, защото съветвате хората да не играят тук, наричайки го съмнително и измама и казвайки, че искате никога да не сте депозирали. За мен това са 4 МНОГО легитимни причини да закриете акаунт. Няма да позволим друг такъв пост.
Отговорихме на вашите въпроси и ви изпратихме лично съобщение. Според мен ти беше невероятно нечестен с публикациите си.
Както и да е, VIP мениджърът каза, че ще се опита да се свърже с вас отново. Така че имате отложено изпълнение.
Да видим дали можем да спасим това!?
It has nothing to do with negative feedback about CS and bonuses. Thse were teething issues and we explained why it is happening. We are very greatful for constructive criticism.
The account closure is because you are advising people not to play here, calling it shady and a scam and saying you wish you'd never deposited. That to me is 4 VERY legitimate reasons to close an account. We won't allow another post like that.
We have answered your questions and messaged you personally. In my opinion you have been incredibly unfair with your posts.
Anyway the VIP manager has said he is going to try and reach you again. So you have a stay of execution.
Let's see if we can salvage this!?
Мисля, че тази отбранителна кампания е свързана с това, което казах.
Никакъв резултат не е дошъл от това, че някой от Вас, вашият „ВИП мениджър", се е свързал с мен. Всичко празно...
I think this defensive capaign is all about what I said.
No any outcome has come from any of You ir "VIP manager" contacting me. Everything empty...
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.