НачалоФорумКазинаCryptoCasino.com - обща дискусия

CryptoCasino.com - обща дискусия

 от CryptoCasino.com
|
4 265 преглеждания 67 отговора |
|
1 2...4
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CryptoCasino.com - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Тай Даниел

И здравейте на всички! Радваме се, че сме включени тук в Guru!

Ако някой има общи въпроси или предложения за сайта, моля, питайте тук!

Ако търсите обслужване на клиенти, мога ли да ви препоръчам да започнете с чата на живо на сайта или да се свържете директно с тях на . Доставчикът на софтуер има 24/7 поддръжка в чат или имейл. Ако можех да стоя буден 24 часа в денонощието, за да ви помогна, щях! Но аз не мога! Така че екипът на CS е най-добрият ви залог за бърз отговор.

Освен това се надяваме да се насладите на нашето казино и спортни залагания или в браузъра, или в нашето казино с телеграми тук https://t.me/CryptoCasinoOfficialBot

Успех!

CC

Edited
Автоматичен превод:
CryptoCasino.com

Здравейте крипто казино.

Благодаря ви за цялата информация и добре дошли.

Позволете ми да започна тук, като публикувам нашите правила за представителите на казиното тук , така че да сте добре информирани за тях и да имате страхотен старт в нашия форум.

Ако имате някакви въпроси, моля не се колебайте да се свържете с нас.

С пожелание за прекрасен ден.

Автоматичен превод:

Невъзможно е да се достигне до поддръжката на някой от споменатите им канали. Чувствах се сенчест

Edited
Автоматичен превод:
blaumanisj

Здравей Blaumanis - странно нещо да чуеш, тъй като чатът на живо е 24/7 - или имейл


Но няма проблем! Може би вашият имейл не е преминал или не сте получили отговор поради причини за спам/нежелана поща.


Във всеки случай ви изпратих директно имейл.


Въпреки това, моля, можете ли да обясните на всички, които четат, защо наричате казиното сенчесто? Нямаме нищо против хората да бъдат критични, стига да могат да го обяснят.

Ако това е така, защото те са загубили пари като вас тогава, това всъщност не се брои.


"Шейди" заслужава подходящо обяснение. Разпитвате ли игрите. Те не са казината. Но уведомете нас и всички останали, моля.


TY


CC

Edited
Автоматичен превод:

Ще ви отговоря на лично имейл съобщение.


Различни резонанси,


За първи път трябваше да чакам чат на живо 1 час, за да получа поддръжка. Написах няколко писма, за да помогна. Не сте близо до най-натоварената служба тук


Получих седмично известие за бонус на сайта и имейл, нищо не е написано какво, колко.

И текстът „както е оценено Максимално ниво (основно до дни до максимум, ние ви даваме специален бонус". Когато не получих нищо, опитах чат на живо. Нищо. Не се ядосах за обслужването и опита като цяло. Много игри не се отваряха. Игрите бяха обновени след известно време .


Не, защо можете да разберете какво се дава какво не. Загубих 7+ k в LTC, уморих се да стигна до поддръжката, да чатя през цялото време, започвайки отначало с 50 души quene, толкова разочароващо.


Играта на истински пари като бонуси получи фъстъци. На залог за моята загуба щях да получа 300+ седмично, месечно.


Вашето казино не е хубаво място за хазарт и с всичко това изглеждаше сенчесто. Ако управлявате тегления като ваши клиенти, вярвам, че ще имате пълни лоши прегледи на всички платформи.


Ядосан ли съм - да, разочарован ли бях, да, Чувстваш ли се сенчест - определено Да.

За мен най-лошият XP от моите хазартни сесии и го правя много, губя също много. Нищо ново


БР


Автоматичен превод:
blaumanisj

Добре за отговора. Мисля, че езикът ще бъде бариера тук.

Но нека се съсредоточим върху основните точки. Искате кешбек. Абсолютно съгласен. Казвате, че конкурент би ви върнал $300 за вашите загуби. И съм съгласен, че трябва да получите кешбек. И ще го направите.

Но вие се регистрирахте само преди 2 дни на 7 декември. Така че връщането на пари не е моментално. Достигнахте Maxi ниво VIP в системата. Това изглежда като 4% месечно и увеличен бонус. Така кешбекът ще дойде в края на месеца и допълнителният бонус също ще бъде присъден.

Нито една от наградите не е мигновена. Ако трябваше да чакате малко повече за чат на живо, тогава се извинявам. Има 30/40 оператора, които споделят една и съща услуга. След време ще имаме собствена CS, но все още не.

Отново казвате, че казиното се „чувства сенчесто", но какво означава това? Плащанията вървят невероятно гладко

Няма оплаквания. Всички игри работят. Попаднахте лошо. разбирам съжалявам така стана Аз самият съм бил там. Но аз прегледах всичките ви големи загуби и няма нищо лошо в тях. Всички те бяха поставени и екзекутирани добросъвестно. Но загубата не го прави сенчест. Това просто означава, че не сте имали късмет и сте разстроени.

Ще получите връщането на парите си в края на месеца съгласно T&Cs, които сте приели. Разглеждаме седмично връщане на пари, но това няма да се случи скоро, тъй като ще изисква много разработчици от тогавашния доставчик на платформата.

поздрави

CC

Автоматичен превод:

Разбирам мнението ви, но опитът не беше добър. Чувствам се сенчесто нещо въз основа на моя XP и се чувствах така.

Нещата, които споменахте, трябва да бъдат решени. Не можете да очаквате добър преглед, ако сте показали проблеми при обслужването на играчите. Аз не съм на или други платформи с 5-цифрени числа, не съм написал нито един преглед, ако случаят е само загубата

Ако тегленията се обслужват като поддръжка на клиенти, ще дойдат много повече разочаровани хора.



Най-накрая някой отговори от ваша страна, едва след като стана публично достояние. Сега се чувства много по-малко сенчесто

Edited
Автоматичен превод:

Здравейте всички, вие сте пътят на cyptocasino е най-добрата платформа за инвестиции и партньорство, нека се придвижим заедно към Луната🚀🚀

Автоматичен превод:
peteredet4luv

Благодаря, че отделихте време да публикувате peteredet4luv!

Луната е мястото, където безкрайно много бихме искали да бъдем в бъдеще... образно казано, разбира се, защото липсата на атмосфера и добър бар не е много вълнуващо!

😉

Автоматичен превод:

Само ще изразя колко съм наистина удивен. 😂 😂😂 Невероятна база от фенове.


Edited
Автоматичен превод:

Здравейте всички, вие сте пътят на cyptocasino е най-добрата платформа за инвестиции и партньорство, нека се придвижим заедно към Луната🚀🚀

Автоматичен превод:

здравейте

Всъщност звучи доста интересно.

Знаете, че реалните играчи са склонни да споменават функции, свързани с игрите. Вместо това изглеждате много любители на някакъв вид партньорство.🙂

Ще знаем ли повече, моля? Как попаднахте например на тази много свежа тема, ако нямате нищо против да попитам? Бихте ли ни изпратили екранна снимка на най-скорошната ви дейност в казиното? Това би било наистина ласкателно за Луната, обзалагам се.

Автоматичен превод:
Radka

Радка смешна си!

🙂


Моля, вижте имейлите до Романа!


Автоматичен превод:
CryptoCasino.com

Според мен създаването на фиктивни акаунти за генериране на фиктивни похвали, свързани с казиното, в този форум изобщо не е особено смешно. Но благодаря за известието.

Не знаем откъде произхожда тази популярна идея, но става все по-често да се опитва. Във всеки случай планираме да запазим целостта на форума и да забраним тези измамни потребители—в този случай въз основа на данните за акаунта, идващи от Нигерия 🙂.

Приятно изкарване!

Автоматичен превод:
Radka

Точно така! Това е един от най-нелепите начини просто да наводните доста негативни към казино дискусии с преуморени публикации.

Толкова тъжно, че направих депозити там! 🙁

Автоматичен превод:
blaumanisj

Янис – Всъщност ние предупредихме Гуру за всички публикации на първо място!

Като изключим това, проведохме дискусия и нашият отговорен екип за игри смята, че е най-добре да затворим акаунта ви заради вас самите.

Казвате, че ви се иска никога да не сте депозирали. Това не е първият път, когато изразявате съжаление и съветвате другите да не играят с нас.

Имаме задължение да се грижим за играчите и решихме, че така е най-добре.

Ще замразим акаунта ви и след като ви бъде присъден кешбек през януари, ще можете да го изтеглите.

Желаем ви всичко най-добро за в бъдеще.

Автоматичен превод:

Значи затваряте акаунта на клиенти, които изразяват отрицателна обратна връзка? Добър път. Не виждам друга причина, тъй като не преследвах загубите или изразих желание да закрия сметката.

Само да добавя, че VIP мениджърът не отговаря, нищо от разговорите по моя начин не беше направено. Така че всъщност вашата несъществуваща подкрепа никога не е там.

Едностранна игра с топка


Автоматичен превод:
blaumanisj

Няма нищо общо с отрицателните отзиви за CS и бонусите. Това бяха проблеми с никнене на зъби и ние обяснихме защо се случва. Много сме благодарни за градивната критика.


Закриването на акаунта е, защото съветвате хората да не играят тук, наричайки го съмнително и измама и казвайки, че искате никога да не сте депозирали. За мен това са 4 МНОГО легитимни причини да закриете акаунт. Няма да позволим друг такъв пост.


Отговорихме на вашите въпроси и ви изпратихме лично съобщение. Според мен ти беше невероятно нечестен с публикациите си.


Както и да е, VIP мениджърът каза, че ще се опита да се свърже с вас отново. Така че имате отложено изпълнение.


Да видим дали можем да спасим това!?

Edited
Автоматичен превод:

Мисля, че тази отбранителна кампания е свързана с това, което казах.

Никакъв резултат не е дошъл от това, че някой от Вас, вашият „ВИП мениджър", се е свързал с мен. Всичко празно...


Автоматичен превод:
blaumanisj

И въпреки това 24 часа по-късно те все още чакат да им отговорите!


Edited
Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини