НачалоФорумКазинаCryptoCasino.com - обща дискусия

CryptoCasino.com - обща дискусия (страница 2)

 от CryptoCasino.com
|
3 855 преглеждания 63 отговора |
|
1 2 34

Какво да отговоря? Тук спирам. 24 часа чакане? Enjoy чакаше много повече като клиент.

Ще напомня за всички. Спечелихте няколко десетки хиляди USD, загубихте 7+ ​​k. Седмичен бонус ~25 USD. Ласкаво.

Благодаря, без повече коментари. Това е каквото е.

Насладете се на всички, играйте в cryptocasino.com

Автоматичен превод:

filefile Така месецът свърши. Както livechat заяви, че връщането на парите е 1-во число на месеца при нетни загуби над 10 usd.


Нищо добавено. Livechat не помогна при приятелска молба и затвори чата с една ръка.


Изпратено писмо до администратор VIP мениджър Макс. Администратор на Cryptocasino, така че в крайна сметка всичките ми думи и грешки са верни.

Edited
Автоматичен превод:
blaumanisj

Предполагам, че представителят на казиното ще бъде много по-ефективен в обясненията от мен. Е, предполагам, че не си много доволен от цялата ситуация. И също така си представям, че би било полезно, ако човекът просто ви каже колко сте загубили според тяхната система. Преброихте ли нетните загуби въз основа на вашите собствени изчисления или можете да получите достъп до пълната история на казиното, може би?

Автоматичен превод:

Тук всъщност няма драма....

Доставчикът на платформата каза, че проблем в тяхната система е спрял всички играчи, които са се повишили през декември, да не бъдат кредитирани автоматично на 1-ви.

Във всичките им казина. Сега са го оправили. Така че беше просто въпрос на малко търпение!

Автоматичен превод:
CryptoCasino.com

Виждам, нищо страшно.

Е, следващия път би било любезно да използвате бутона за отговор. Тъй като тази информация е важна преди всичко за играча, който е попитал, бих казал. Благодаря за обяснението, разбира се.

Автоматичен превод:

Здравей Р

Играчът получава известие, когато нещо е публикувано в нишката, не?

Всеки в темата не получава ли известие?


Автоматичен превод:

Благодарим Ви след малко битка и разочарование, получихме кешбек. Беше малко по-малко от очакваното, но се призна. Благодарение на администратора на Cryptocasino

Автоматичен превод:
blaumanisj

Радвам се, че се оправи

Автоматичен превод:

Здравей Р

Играчът получава известие, когато нещо е публикувано в нишката, не?

Всеки в темата не получава ли известие?


Автоматичен превод:

Да, но това е ако получи "отговор" на отговора си. Когато някой публикува без него, може да не получи известието, затова и този съвет.🙂

Автоматичен превод:
CryptoCasino.com

защо не сте доволни от банковите ми извлечения, сметката за вода, сметката за комунални услуги, дайте ми моите $300 депозит и вземете вашите $15, не искам да минавам през проверка за $15 печалби, не играйте в това казино, те просто събират всички документи от вас, в писмото пишат, че не са доволни от документа, без обяснение

Автоматичен превод:
unukogijecu256

Здравей уну....

Затова попитах екипа - изглежда има много причини да имате проблеми...

1 - опитвайки се да изиграете системата за залагане

2 - предоставяне на съмнителни документи

3 - забавяне на предоставянето на валидни документи за повече от 2 седмици

4 - адрес на регистрация, различен от IP местоположението на регистрация


Почти съм сигурен, че можете да поправите това лесно, ако просто изпратите автентичната информация (ако я имате)


Edited
Автоматичен превод:
CryptoCasino.com

слушай, всички документи са истински и ти пиша просто да ми върнеш депозита, заради 15 долара нямам сили да ти обяснявам нищо, няма да получиш повече документи

Автоматичен превод:
unukogijecu256

„Нямам сили да ти обяснявам каквото и да било" – ОК. Успех

Автоматичен превод:
CryptoCasino.com

късмет? ти сериозно ли ще ми върнеш ли депозита и ще затвориш ли неиграещото си казино след такива думи, никой няма да играе с теб, дори не можеш да отговориш какво не е наред с документите ми? да те цитирам ли „Вашият документ беше отхвърлен, тъй като нашият екип не го намира за приемлив." дори не можете да отговорите какво не е наред, просто изисквате нещо ново всеки път, събирайки документи

Автоматичен превод:
unukogijecu256

Здравей Уну.. радвам се да те чуя отново.

Сигурен съм, че можете да оцените, че борбата с прането на пари се приема много сериозно от казино индустрията, която трябва да отговаря пред доставчиците на лицензи. Така че, когато имат играч от една държава, който се преструва, че е от друга държава, това повдига няколко вежди. Сигурен съм, че ако просто им кажете истината за ситуацията (която не мога да споделя тук публично), те ще могат да ви помогнат.

поздрави


Автоматичен превод:
CryptoCasino.com

Говорите за това, че не можете да промените държавата при регистрация, ако имате включен VPN? Аз съм от Русия, какво следва? Какво друго пране на пари? Искат от теб да върнеш 300$ и те молят да се задавиш с 15$,затова започна да събираш папка с документи от мен,идиотизъм

Автоматичен превод:
CryptoCasino.com

имаш ли време да отговаряш тук на всеки час, когато аз едва чакам еднократен отговор на ден в пощата, притесняваш ли се за отзивите си? Така или иначе ще ги съсипят, точно както предишната страница на вашето uncasino

Автоматичен превод:

Здравей Уну.....

Изглежда сте ме объркали с отдела за измами. Аз също не съм обслужване на клиенти. Ние също не се тревожим за отзивите.

Отзивите обикновено са от хора като вас, които сами са си причинили проблеми (или са нетърпеливи). И винаги започват с думите „Не играйте в това казино". Мислите ли, че това помага? Ако искахте помощ, трябваше да започнете с обикновен въпрос или молба за помощ. Ти не го направи и сега ръцете ми са вързани. Мислите ли, че искаме нашите членове да имат проблеми? Разбира се че не. Но това е двупосочна улица.

Както и да е, изглежда, че сте разбрали въпроса за Молдова срещу Русия. Трябва просто да го обясните на екипа на AML и да ги оставите да ви помогнат.

Сигурен съм, че ще получите парите си обратно. Всъщност съм 100% сигурен, тъй като ние никога не задържаме нечии пари. Но ще трябва или да прескочите обръчите им, или да проявите търпение. Никога не се знае...те може да се предадат първи!

Приятен уикенд.

Автоматичен превод:
CryptoCasino.com

проблемът е създаден само от вас, не приемате документи за потвърждение на адреса, не давам мотиви за отказа, само вие сте виновни, с казино като вас трябва да подадете жалби, аз вече направих ясно ти е, че можеш да си вземеш 15-те долара, защото нямам с какво друго да потвърдя адреса, защото ти изпратих всичко, което можах, така че моля те, върни ми парите, защото тази глупост с теб продължава от доста време вече 3 седмици. Не искам повече да се занимавам с теб

Автоматичен превод:

3 седмици. Напълно разбирам откъде идваш. Занимавам се с това само от няколко часа и ми е скучно.

НО.....не е в ръцете ми, както казах!

Следващия път, когато се оплаквате от казино, водете с нещо по-меко като

„Здравейте XXXX Casino Rep, можете ли да ми помогнете с нещо. Обичам вашето казино, но имам малък проблем"

Смятам, че ще свърши добра работа.

Приятен уикенд...отново. Имам нужда от едно питие.

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини