преди 9 месеца
Има ли новини тук? Получихте ли плащането си?
Is there any news here? Have you received your payout?
Gibt es hier Neuigkeiten haben sie ihre Auszahlung erhalten ?
0
Има ли новини тук? Получихте ли плащането си?
Is there any news here? Have you received your payout?
Gibt es hier Neuigkeiten haben sie ihre Auszahlung erhalten ?
Съжалявам, че е така, но явно нищо не можем да направим. Тъй като казиното все още обработва вашето теглене, ние просто трябва да изчакаме и да бъдем търпеливи. Ако имате казина, където тегленията ви минават за един ден, тогава знаете, че трябва да останете с тях, защото не е съвсем нормално. Има много казина, където не получавате тегления толкова бързо.
Нищо обаче не е загубено и вероятно е само въпрос на време. Ако все още има проблеми, можете да ни актуализирате и ние ще продължим съответно.
I'm sorry that it's like this, but obviously there's nothing we can do about it. With the casino still processing your withdrawal, we just have to wait and be patient. If you have casinos where your withdrawals go through in one day, then you know you have to stay with them, because it's not quite normal. There are a lot of casinos where you don't get withdrawals that fast.
However, nothing is lost and it's probably only a matter of time. If there are still problems you can update us and we will proceed accordingly.
здравей
Започнах изплащане на 14 март, те казаха, че са необходими 3 работни дни, сега сме на 5-ия работен ден и нищо, отделът за обслужване на клиенти може само да ме помоли да бъда търпелив, 126 евро са останали.
Hi,
i have started a payout on the 14th of March, they said 3 business day needed, now we are on the 5. business day and nothing, customer service can only ask me to be patient, 126 euro is stucked in.
Здравей, виждам, че имаш същия проблем като играча преди теб. Продължава известно време и очевидно казиното има забавяне в изплащането. Казиното не ви каза нищо, освен да бъдете търпеливи? Трябва да добавим, че даваме на казината 14 дни за разрешаване на такъв процес, така че очевидно наистина трябва да бъдем търпеливи.
Вие също сте подали жалба , така че ако все още има проблеми, нашият екип ще се намеси след 14-те дни.
Ще ти стискам палци. 🤞
Hi, I see you have the same problem as the player before you. It's been going on for a while and apparently the casino has a delay in paying out. The casino hasn't told you anything except to be patient ? It should be added that we give casinos 14 days to resolve such a process, so obviously we really have to be patient.
You have also lodged a complaint, so if there are still issues, our team will intervene after the 14 days.
I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Абсурдно истински, ще им дам време до 18 часа, след което ще пусна жалба. 3 работни дни са си 3 работни дни и общите условия важат и за двата. Аз също не мога да си плащам сметките по някое време
Ridiculously real, I'll give them until 6 p.m. then file a complaint. 3 working days are 3 working days and the general terms and conditions are valid for both. I also can't pay my bills at some point
Lächerlich echt werde denen bis 18uhr Zeit geben dann eine beschwerde einreichen 3 Werktage sind 3 Werktage und Allgemeine Geschäftsbedingungen sind für beide gültig kann auch nicht meine Rechnungen irgendwann zahlen
На 16 март поисках изплащане и до днес нищо не се е случило. Поддръжката казва, че изплащането е в окончателната проверка от финансовия екип и следващата поддръжка говори за проблеми, мога само да препоръчам на всички да не се регистрират и да играят с Crownplay, наистина е лошо да се третират така играчи
On March 16th I requested a payout and nothing has happened to date. The support says that the payout is in the final check by the finance team and the next support is talking about problems, I can only recommend everyone not to register and play with Crownplay, really bad to treat players like that
Am 16 März habe ich eine Auszahlung beantragt bis heute ist nix passiert im Support heisst es einmal die Auszahlung ist in der finalen Prüfung vom Finanz Team und der nächste Support redet von Problemen, kann nur jedem empfehlen sich nicht bei Crownplay zu registrieren und zu spielen , echt mies so mit Spielern umzugehen
Вашето теглене е обработено или изплатено вече?
Has your withdrawal been processed or paid out yet?
Wurde Ihre Auszahlung bis jetzt bearbeitet oder Ausgezahlt ?
Мисля, че когато спечеля високи 5000-10000 €, те няма да платят, не препоръчвам и за вас, изчакайте парите и след това не депозирайте отново
I think when i will win highet like 5000-10000€ then they wont pay, i dont recommend for you either, wait for the money and then dont deposit again
Поздравления за получаването на вашите пари.
Надявам се да получа изплащането си и след това ще напусна казиното съмнително
Congratulations on receiving your money.
I hope I get my payout and will then leave the casino dubious
Glückwunsch das sie ihr Geld erhalten haben.
Hoffe das ich meine Auszahlung auch bekomme und werde das casino dann verlassen unseriös
Платиха ми на 6-ия или 7-ия ден и стигнах до skrill. Освен това им писах в чата всеки шибан ден, желая ви всичко най-добро и се пазете от сайта, търсете нещо по-добро или ако можете да играете само тук, не играйте изобщо. Успех брато🍀
They paid me out on the 6 or 7. Day and i made it to skrill. Also I wrote for them on chat every single fcking day, I wish you the best and keep yourseld away from the site, look for something better, or if you can only play here, dont play at all. Good luck bro🍀
Да, благодаря, най-добре е да не играете, не се ядосвайте, не губете пари, всичко най-добро и на вас и поздрави от Германия.
Yes, thanks, it's best not to play, don't get angry, don't lose money, all the best to you too and greetings from Germany.
Ja danke am besten nicht spielen nicht ärgern kein Geld verlieren, dir auch alles gute und einen gruss aus Deutschland.
На 16 март поисках изплащане и до днес нищо не се е случило. Поддръжката казва, че изплащането е в окончателната проверка от финансовия екип и следващата поддръжка говори за проблеми, мога само да препоръчам на всички да не се регистрират и да играят с Crownplay, наистина е лошо да се третират така играчи
On March 16th I requested a payout and nothing has happened to date. The support says that the payout is in the final check by the finance team and the next support is talking about problems, I can only recommend everyone not to register and play with Crownplay, really bad to treat players like that
Am 16 März habe ich eine Auszahlung beantragt bis heute ist nix passiert im Support heisst es einmal die Auszahlung ist in der finalen Prüfung vom Finanz Team und der nächste Support redet von Problemen, kann nur jedem empfehlen sich nicht bei Crownplay zu registrieren und zu spielen , echt mies so mit Spielern umzugehen
Всъщност опитахте ли да се свържете с екипа за поддръжка на клиенти, като им изпратите имейл или просто попитахте чата на живо за ситуацията, чудя се?🤔 Понякога чата на живо не е напълно информиран, нали знаете.🤷♀️ Всеки път, когато искате да подадете документи оплакване, ние сме тук, за да помогнем.
Have you actually tried to check with the customer support by sending them an email, or just asked the live chat about the situation, I wonder?🤔 Sometimes the live chat is not fully informed, you know.🤷♀️ Whenever you feel like filing a complaint, we are here to help.
Здравейте, вероятно написах 3 до 5 имейла и така и не получих отговор, но веднъж казаха, че изплащането ми ще дойде скоро и това беше в петък миналата седмица, а също така направих екранна снимка на всеки чат от поддръжката
Hello, I probably wrote 3 to 5 emails and never received an answer, but once they said my payout would be coming soon and that was on Friday last week and I also took a screenshot of every chat from support
Guten Tag habe bestimmt 3 bis 5 Emails geschrieben und nie eine Antwort erhalten ,doch einmal da hiess es meine Auszahlung kommt bald und das war am Freitag letzte woche und habe jeden chat vom support auch einen Screenshot gemacht
Беше добър ход да правите екранни снимки. Въпреки това, тъй като даваме на казината 14 дни, за да решат всичко около тегленето, ако надхвърли това, уведомете ни и ние ще се опитаме да помогнем.
От друга страна, хубаво е, че казиното ви каза, че тегленето ви трябва да дойде скоро, така че поне комуникира по някакъв начин. Но ако продължите да чакате и не чуете нищо ново, оплакването ще бъде в ред.
Така че ще изчакам и ще видя как ще се развие.
It was a good move to take screenshots. However, since we give casinos 14 days to sort out everything around the withdrawal, if it goes beyond that, let us know and we'll try to help.
On the other hand, it's nice that the casino told you that your withdrawal should be coming soon, so at least it's communicating somehow. But if you keep waiting and don't hear anything new, a complaint will be in order.
So I'll wait and see how it develops.
ВНИМАНИЕ! Внимавайте с тях! Поисках изплащане преди 8 дни, но така и не получих, помолих поддръжката на crownplay за помощ два пъти, но все още нищо, изпратиха само информация за копиране/поставяне и винаги искаха повече време. На сайта TOS можете да видите 3 работни дни за извършване на изплащането:
WARNING! Be Careful with them! I asked a payout 8 days ago, but never recieved, asked the crownplay support for help two times, but still nothing, they sent only copy/paste infos and always asked for more time. At the site TOS can see 3 business days to do the payout:
Здравейте, парите ми бяха изплатени, но затворих акаунта си, защото не съм доволен от поддръжката.
Освен това казиното нарушава собствените си правила и условия
Hello, my money was paid out but I closed my account because I am not satisfied with the support.
Furthermore, the casino violates its own terms and conditions
Guten Tag mein geld wurde ausgezahlt aber habe mein Konto geschlossen weil ich nicht zufrieden bin mit dem Support.
Destoweiter verstößt das casino gegen ihre eigenen AGBs
ВНИМАНИЕ! Внимавайте с тях! Поисках изплащане преди 8 дни, но така и не получих, помолих поддръжката на crownplay за помощ два пъти, но все още нищо, изпратиха само информация за копиране/поставяне и винаги искаха повече време. На сайта TOS можете да видите 3 работни дни за извършване на изплащането:
WARNING! Be Careful with them! I asked a payout 8 days ago, but never recieved, asked the crownplay support for help two times, but still nothing, they sent only copy/paste infos and always asked for more time. At the site TOS can see 3 business days to do the payout:
Вашата сметка напълно потвърдена ли е в това казино, това първото ви теглене ли е? Ние всъщност даваме на казината 14 пълни дни, за да извършат този процес, както Томас ви обясни и във вашата жалба . Всъщност може да отнеме малко повече време, когато става въпрос за първото теглене. Понякога се причинява, защото казиното трябва да прегледа цялата документация и да провери всичко. Така че, моля, опитайте се да бъдете малко търпеливи и да видим дали казиното ще може да обработи плащането ви през този период от време. Нашият екип ще бъде готов да ви помогне, когато има нужда от това. Дръжте ни в течение, ако имате новини, моля.
Is your account fully verified at this casino, is this your first withdrawal? We actually give casinos 14 full days to get this process done, as Tomas explained to you in your complaint, as well. It can be a bit more time consuming when it comes to the first withdrawal, actually. It is sometimes caused because the casino needs to go thru all the documentation, and get everything checked. So please, try to be little patient, and let's see, if the casino will be able to process your payment during this time frame. Our team will be ready to help you out, whenever there will be need to do it. Keep us updated, if you have any news, please.
Здравейте, парите ми бяха изплатени, но затворих акаунта си, защото не съм доволен от поддръжката.
Освен това казиното нарушава собствените си правила и условия
Hello, my money was paid out but I closed my account because I am not satisfied with the support.
Furthermore, the casino violates its own terms and conditions
Guten Tag mein geld wurde ausgezahlt aber habe mein Konto geschlossen weil ich nicht zufrieden bin mit dem Support.
Destoweiter verstößt das casino gegen ihre eigenen AGBs
Наистина е приятно да чуя, че сте получили парите си. Бихте ли могли да актуализирате и вашата жалба , моля, за да може нашият екип да затвори вашия случай? Когато казвате, те нарушават собствените си условия, какво имате предвид с това, ако мога да попитам? Очаквам вашия отговор.🙂
It is really nice to hear, that you got your money. Could you update your complaint, as well, please, so our team can close your case? When you say, they violate their own terms, what do you mean by that, if I may ask? Waiting for your reply.🙂
Правилата и условията казват 3 работни дни, а аз чаках 7 работни дни и според мен казиното нарушава собствените си общи условия.
Не съм подал официално оплакване, просто изразих мнението си тук във форума.
С Най-Добри Пожелания
The terms and conditions say 3 working days and I waited 7 working days and in my opinion the casino is violating its own general terms and conditions.
I have not officially lodged a complaint, just expressed my opinion here in the forum.
Best regards
In den AGB steht 3 Werktage und habe 7 Werktage gewartet und in meinen Augen verstößt das casino gegen den eigenen Allgemeinen Geschäftsbedingungen.
Habe offiziell keine Beschwerde eingelegt nur hier im Forum meine Meinung geäußert.
Mit freundlichen Grüßen
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.