ФорумКазинаCrownPlay Casino - обща дискусия

CrownPlay Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 месеца от Romi
|
4639 преглеждания 112 отговора |
|
12 3 4...6
Добавете пост
Wochik
преди 2 месеца

Има ли новини тук? Получихте ли плащането си?

Автоматичен превод:
manuu732
преди 2 месеца

Съжалявам, че е така, но явно нищо не можем да направим. Тъй като казиното все още обработва вашето теглене, ние просто трябва да изчакаме и да бъдем търпеливи. Ако имате казина, където тегленията ви минават за един ден, тогава знаете, че трябва да останете с тях, защото не е съвсем нормално. Има много казина, където не получавате тегления толкова бързо.

Нищо обаче не е загубено и вероятно е само въпрос на време. Ако все още има проблеми, можете да ни актуализирате и ние ще продължим съответно.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

здравей


Започнах изплащане на 14 март, те казаха, че са необходими 3 работни дни, сега сме на 5-ия работен ден и нищо, отделът за обслужване на клиенти може само да ме помоли да бъда търпелив, 126 евро са останали.

Автоматичен превод:
markoxdarko
преди 2 месеца

Здравей, виждам, че имаш същия проблем като играча преди теб. Продължава известно време и очевидно казиното има забавяне в изплащането. Казиното не ви каза нищо, освен да бъдете търпеливи? Трябва да добавим, че даваме на казината 14 дни за разрешаване на такъв процес, така че очевидно наистина трябва да бъдем търпеливи.

Вие също сте подали жалба , така че ако все още има проблеми, нашият екип ще се намеси след 14-те дни.

Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
markoxdarko
преди 2 месеца

Абсурдно истински, ще им дам време до 18 часа, след което ще пусна жалба. 3 работни дни са си 3 работни дни и общите условия важат и за двата. Аз също не мога да си плащам сметките по някое време

Автоматичен превод:
преди 1 месец

На 16 март поисках изплащане и до днес нищо не се е случило. Поддръжката казва, че изплащането е в окончателната проверка от финансовия екип и следващата поддръжка говори за проблеми, мога само да препоръчам на всички да не се регистрират и да играят с Crownplay, наистина е лошо да се третират така играчи

Автоматичен превод:
markoxdarko
преди 1 месец

Вашето теглене е обработено или изплатено вече?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, но вече не използвам този сайт🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Мисля, че когато спечеля високи 5000-10000 €, те няма да платят, не препоръчвам и за вас, изчакайте парите и след това не депозирайте отново

Автоматичен превод:
markoxdarko
преди 1 месец

Поздравления за получаването на вашите пари.

Надявам се да получа изплащането си и след това ще напусна казиното съмнително

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Платиха ми на 6-ия или 7-ия ден и стигнах до skrill. Освен това им писах в чата всеки шибан ден, желая ви всичко най-добро и се пазете от сайта, търсете нещо по-добро или ако можете да играете само тук, не играйте изобщо. Успех брато🍀

Автоматичен превод:
markoxdarko
преди 1 месец

Да, благодаря, най-добре е да не играете, не се ядосвайте, не губете пари, всичко най-добро и на вас и поздрави от Германия.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

На 16 март поисках изплащане и до днес нищо не се е случило. Поддръжката казва, че изплащането е в окончателната проверка от финансовия екип и следващата поддръжка говори за проблеми, мога само да препоръчам на всички да не се регистрират и да играят с Crownplay, наистина е лошо да се третират така играчи

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Всъщност опитахте ли да се свържете с екипа за поддръжка на клиенти, като им изпратите имейл или просто попитахте чата на живо за ситуацията, чудя се?🤔 Понякога чата на живо не е напълно информиран, нали знаете.🤷‍♀️ Всеки път, когато искате да подадете документи оплакване, ние сме тук, за да помогнем.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Здравейте, вероятно написах 3 до 5 имейла и така и не получих отговор, но веднъж казаха, че изплащането ми ще дойде скоро и това беше в петък миналата седмица, а също така направих екранна снимка на всеки чат от поддръжката

Автоматичен превод:
manuu732
преди 1 месец

Беше добър ход да правите екранни снимки. Въпреки това, тъй като даваме на казината 14 дни, за да решат всичко около тегленето, ако надхвърли това, уведомете ни и ние ще се опитаме да помогнем.

От друга страна, хубаво е, че казиното ви каза, че тегленето ви трябва да дойде скоро, така че поне комуникира по някакъв начин. Но ако продължите да чакате и не чуете нищо ново, оплакването ще бъде в ред.

Така че ще изчакам и ще видя как ще се развие.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

ВНИМАНИЕ! Внимавайте с тях! Поисках изплащане преди 8 дни, но така и не получих, помолих поддръжката на crownplay за помощ два пъти, но все още нищо, изпратиха само информация за копиране/поставяне и винаги искаха повече време. На сайта TOS можете да видите 3 работни дни за извършване на изплащането:


Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Здравейте, парите ми бяха изплатени, но затворих акаунта си, защото не съм доволен от поддръжката.

Освен това казиното нарушава собствените си правила и условия

Автоматичен превод:
преди 1 месец

ВНИМАНИЕ! Внимавайте с тях! Поисках изплащане преди 8 дни, но така и не получих, помолих поддръжката на crownplay за помощ два пъти, но все още нищо, изпратиха само информация за копиране/поставяне и винаги искаха повече време. На сайта TOS можете да видите 3 работни дни за извършване на изплащането:


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Вашата сметка напълно потвърдена ли е в това казино, това първото ви теглене ли е? Ние всъщност даваме на казината 14 пълни дни, за да извършат този процес, както Томас ви обясни и във вашата жалба . Всъщност може да отнеме малко повече време, когато става въпрос за първото теглене. Понякога се причинява, защото казиното трябва да прегледа цялата документация и да провери всичко. Така че, моля, опитайте се да бъдете малко търпеливи и да видим дали казиното ще може да обработи плащането ви през този период от време. Нашият екип ще бъде готов да ви помогне, когато има нужда от това. Дръжте ни в течение, ако имате новини, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, парите ми бяха изплатени, но затворих акаунта си, защото не съм доволен от поддръжката.

Освен това казиното нарушава собствените си правила и условия

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Наистина е приятно да чуя, че сте получили парите си. Бихте ли могли да актуализирате и вашата жалба , моля, за да може нашият екип да затвори вашия случай? Когато казвате, те нарушават собствените си условия, какво имате предвид с това, ако мога да попитам? Очаквам вашия отговор.🙂

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Правилата и условията казват 3 работни дни, а аз чаках 7 работни дни и според мен казиното нарушава собствените си общи условия.

Не съм подал официално оплакване, просто изразих мнението си тук във форума.

С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
12 3 4...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини