преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CrownPlay Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Добро утро
Някой вече да е имал опит и да е играл с казино CROWNPLAY?..сериозно ли е казиното, особено що се отнася до тегления?
Good morning
Has anyone already had experience and played with CROWNPLAY casino?..is it a serious casino especially when it comes to withdrawals?
Buongiorno
Percaso qualcuno ha già avuto esperienze e giocato con casino CROWNPLAY?..è un casino serio soprattutto quando si tratta di prelievi?
Здравейте, аз също се регистрирах там и кандидатствах за изплащане вчера, 16 март. Любопитен съм да видя колко време ще отнеме обработката на изплащането ми. Държа ви в течение
Hello, I also registered there and applied for a payout yesterday, March 16th. I'm curious to see how long it will take for my payout to be processed. I keep you informed
Guten Tag habe mich dort auch angemeldet und gestern den 16 März eine Auszahlung beantragt bin auch mal gespannt wie lange es dauert bis meine Auszahlung bearbeitet wird. Ich halte sie auf dem laufenden
Здравей Ману ... Честно казано играя с CROWNPLAY от 2 седмици и трябва да бъда честен, наистина е красиво като онлайн казино ... сега да се надяваме, че те също са сериозни с тегленията и не вдигат шум .. , Вчера направих 2 тегления... Ще ви държа също в течение
Hi Manu ... I honestly have been playing with CROWNPLAY for 2 weeks and I have to be honest it's really beautiful as an online casino ... now let's hope that they are also serious with withdrawals and don't make a fuss ... I made yesterday 2 withdrawals...I'll keep you updated too
Ciao Manu ...io sinceramente è da 2 settimane che ci ho giocato con CROWNPLAY e devo essere sincero è davvero bellissimo come casino online...adesso speriamo che sono anche seri con i prelievi e non fanno storie ...io ieri ho effettuato 2 prelievi...ti tengo aggiornato anche io
По общите условия е 3 дни, надявам се най-добре да се свържете с мен в сряда.
Сърдечни поздрави 😉
According to the general terms and conditions it is 3 days, hopefully the best thing is to get in touch with me on Wednesday.
Kind regards 😉
Laut allgemeinen Geschäftsbedingungen sind es 3 Tage hoffentlich wir mal das beste melde mich Mittwoch.
Mit freundlichen Grüßen 😉
Добро утро
Някой вече да е имал опит и да е играл с казино CROWNPLAY?..сериозно ли е казиното, особено що се отнася до тегления?
Good morning
Has anyone already had experience and played with CROWNPLAY casino?..is it a serious casino especially when it comes to withdrawals?
Buongiorno
Percaso qualcuno ha già avuto esperienze e giocato con casino CROWNPLAY?..è un casino serio soprattutto quando si tratta di prelievi?
Здрасти. Преместих публикацията ви в тази официална тема на казиното, така че ще имате по-голям шанс да получите още отговори тук. Вашата сметка вече потвърдена ли е в това казино? Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да извършат този процес. Може да отнеме повече време, особено когато става въпрос за първото теглене.
Hi there. I have moved your post to this official thread of casino, so you'll have a better chance to get some more answers here. Is your account already verified at this casino? We usually give casinos 14 full days to get this process done. It may be more time consuming, especially when it comes to the first withdrawal.
Здравейте, аз също се регистрирах там и кандидатствах за изплащане вчера, 16 март. Любопитен съм да видя колко време ще отнеме обработката на изплащането ми. Държа ви в течение
Hello, I also registered there and applied for a payout yesterday, March 16th. I'm curious to see how long it will take for my payout to be processed. I keep you informed
Guten Tag habe mich dort auch angemeldet und gestern den 16 März eine Auszahlung beantragt bin auch mal gespannt wie lange es dauert bis meine Auszahlung bearbeitet wird. Ich halte sie auf dem laufenden
Добро утро Роми..благодаря, че преместихте и подчертахте публикацията ми...да, всичко беше направено...проверете документите и всичко, от което се нуждаеха CROWNPLAY...според условията, които прочетох, те се нуждаят от 3 дни проверка на тегленето още 3/ 5 дни, защото изтеглените печалби пристигат в банковата ми сметка... Мисля, че утре или сряда ще имам отговори относно проверката на извършеното ми теглене
Good morning Romi..thanks for moving and highlighting my post...yes everything was done...check with documents and everything they needed CROWNPLAY...according to the terms I read they need 3 days verification on the withdrawal another 3/5 days because the withdrawn winnings arrive in my bank account... I think that tomorrow or Wednesday I will have answers on the verification of my completed withdrawal
Buongiorno Romi..grazie per aver spostato e messo in risalto il mio post...si è stato tutto fatto ...verifica con documenti e tutto di cui avevano bisogno CROWNPLAY...secondo i termini che ho letto hanno bisogno di 3 giorni di verifica sul prelievo in più altri 3/5 giorni perché la vincita prelevata arriva sul mio conto bancario...credo che domani o mercoledì avrò risposte sulla verifica del mio prelievo completata
Това звучи достатъчно справедливо според мен. Така че, когато видите, че тегленето ви е изпратено успешно, можете да ме уведомите.
Също така, ако е обратното и има някакви затруднения, можете също да се свържете с нас.
Засега можем да бъдем търпеливи и ако казиното реагира, мисля, че може да е на прав път.
Когато имате актуализация, уведомете ни. 🙂
That sounds fair enough in my opinion. So when you see that your withdrawal has been successfully sent, you can let me know.
Also, if it is the other way around and there are any difficulties, you can also contact us.
For now, we can be patient and if the casino responds, I think it could be on the right track.
When you have an update, let us know. 🙂
Здравейте, не, пише, че проверката не е необходима в момента
Hello no, it says verify is not necessary at the moment
Hallo nein dort steht verifizieren derzeit nicht nötig
Здравей Джаро..да, разбира се..очевидно исках да попитам тези, които също са играли с казино CROWNPLAY дали е било правилно и с тегленията и които вече имат опит, като се има предвид, че казиното е доста младо...като цяло аз трябва да кажа, че CROWNPLAY ме радва. Наистина харесвам онлайн казиното..функциите му..БОНУСИ..игрите са наистина безкрайни...дори начинът, по който изглежда сайтът е красив....Ще ви държа в течение относно тегления и времена
Hi Jaro..yes of course..obviously I wanted to ask for those who have also played with CROWNPLAY casino whether it was also correct with withdrawals and who has already had experience given that the casino is quite young...all in all I have to say that CROWNPLAY pleases me I really like the online casino..its functions..BONUS..games are truly infinite...even the way the site looks is beautiful....I will keep you updated regarding withdrawals and times
Ciao Jaro..si certamente ..ovviamente ho voluto chiedere per chi ha anche giocato con casino CROWNPLAY se era corretta anche con i prelievi e chi ha già avuto esperienza dato che il casino è abbastanza giovane ...tutto sommato devo dire che CROWNPLAY mi piace davvero come casino online ..le sue funzioni ..BONUS..giochi ha una vera infinita' ...anche come si presenta il suo sito è bellissimo....vi terrò aggiornati per quanto riguarda i prelievi e i tempi
Вече 8 дни чакам изплащането си. Поддръжката просто ми казва да изчакам. наглост.
I've been waiting for my payout for 8 days now. Support just tells me to wait. impudence.
Ich warte mittlerweile seit 8 Tagen auf meine Auszahlung. Support sagt nur ich soll warten. Frechheit.
Най-добре е да отворите случай 3 работни дни са си 3 работни дни, няма да чакам повече до сряда
It's best to open a case 3 business days is 3 business days, I won't wait until Wednesday any longer
Am besten einen Fall eröffnen 3 Werktage sind 3 Werktage, werde bis Mittwoch warten länger nicht
Вече два пъти се свързах с поддръжката и те казаха, че трябва да изчакам
I've already contacted support twice and they say I should wait
Schon 2 mal den Support kontaktiert und die aussage ist das ich warten soll
Бих препоръчал на всеки да отвори случай след 3 работни дни. Ще го направя, ако изплащането не бъде обработено след 3 работни дни
Would recommend everyone to open a case after 3 business days I will do it if the payout has not been processed after 3 business days
Würde jedem empfehlen nach 3 Werktagen einen Fall zu eröffnen ich werde es tun wenn die Auszahlung nach 3 Werktage nicht bearbeitet wurde
Днес щеше да е 3-ти ден от моето теглене... Мисля, че днес или утре ще ми дадат отговори... така ми отговориха от съдействието
Today would be the 3rd day since my withdrawal... I think they will give me answers either today or tomorrow... that's how the assistance responded to me
Oggi sarebbe il 3 giorno passato dal mio prelievo..credo che mi daranno risposte o oggi o domani...così mi hanno risposto l'assistenza
Това е добре, някои казина понякога не се нуждаят от проверка и в повечето случаи това се случва, ако сумата е по-малка. Въпреки това, ако продължите да печелите, това определено ще е необходимо според мен.
Кажете ми как е с тегленето и дали сте получили парите. 🙂
That's okay, some casinos sometimes don't need verification and most of the time it happens if it's a smaller amount. However, if you continue to win, it will definitely be needed I think.
Let me know how it is with your withdrawal and if you got the money. 🙂
Здравей Джаро..да, разбира се..очевидно исках да попитам тези, които също са играли с казино CROWNPLAY дали е било правилно и с тегленията и които вече имат опит, като се има предвид, че казиното е доста младо...като цяло аз трябва да кажа, че CROWNPLAY ме радва. Наистина харесвам онлайн казиното..функциите му..БОНУСИ..игрите са наистина безкрайни...дори начинът, по който изглежда сайтът е красив....Ще ви държа в течение относно тегления и времена
Hi Jaro..yes of course..obviously I wanted to ask for those who have also played with CROWNPLAY casino whether it was also correct with withdrawals and who has already had experience given that the casino is quite young...all in all I have to say that CROWNPLAY pleases me I really like the online casino..its functions..BONUS..games are truly infinite...even the way the site looks is beautiful....I will keep you updated regarding withdrawals and times
Ciao Jaro..si certamente ..ovviamente ho voluto chiedere per chi ha anche giocato con casino CROWNPLAY se era corretta anche con i prelievi e chi ha già avuto esperienza dato che il casino è abbastanza giovane ...tutto sommato devo dire che CROWNPLAY mi piace davvero come casino online ..le sue funzioni ..BONUS..giochi ha una vera infinita' ...anche come si presenta il suo sito è bellissimo....vi terrò aggiornati per quanto riguarda i prelievi e i tempi
Напълно разбирам, че сте искали да научите повече информация и особено за тегленето. Ще видим какъв напредък ще постигнете и аз твърдо вярвам, че парите ви ще качат в сметката ви възможно най-скоро.
Ще чакам вашето съобщение. 😊🤞☘️
I completely understand that you wanted to find out more information and especially about the withdrawal. We'll see what progress you make and I firmly believe that your money will land in your account as soon as possible.
I will wait for your message. 😊🤞☘️
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.