ФорумКазинаChipstars Casino - обща дискусия

Chipstars Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 2 години от bojan851
|
41543 преглеждания 311 отговора |
|
1...6 7 8...16
charisari
преди 6 месеца

Здравейте, това означава, че не е било възможно да се регистрирате за вас. Опитахте ли да напишете имейл или чат на живо, за да видите как е? 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Сега имам разговор с тях. Казаха ми, че играчите от Кипър са добре дошли и ми благодариха, че им представям това. Техният ИТ отдел ще го поправи и ще ми изпрати имейл, когато съм готов, за да мога да се регистрирам. Благодаря ти Джаро.

Автоматичен превод:
charisari
преди 6 месеца

Отлично радвам се. Винаги е добре да разговаряте с поддръжката или да разговаряте на живо, когато имате въпрос. Предотвратява различни проблеми, които могат да възникнат по-късно. Радвам се, че сте наясно и не сте се опитали например да изберете друга държава само за да се регистрирате.

Надявам се да се справите добре там и всичко да е наред. Уведомете ни тогава. 😊☘️👍

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Мога абсолютно да го препоръчам - приятелска и услужлива поддръжка, широка гама от игри, приятна, интуитивна платформа и супер печалба с много атрактивни бонуси :) И много бърза обработка на тегления. Благодаря отново.

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
jake9595
преди 6 месеца

Благодаря ви за вътрешностите. Какво ще кажете за писането на рецензия за това казино? Можете да го направите тук .

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Само да добавя към предишния си коментар - второто ми теглене беше обработено светкавично бързо, така че абсолютно го препоръчвам. Благодаря отново.

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Само да добавя към предишния си коментар - второто ми теглене беше обработено светкавично бързо, така че абсолютно го препоръчвам. Благодаря отново.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, най-добре е винаги да пишете актуализацията си с нова публикация, защото може да се случи играчите да не стигнат до предишната, така че винаги е добре да е по този начин.

Радвам се също, че успяхте да вземете втория избор и когато казвате, че беше бързо, колко време отне? Какъв метод за подбор използвате? 😀

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Жалко, забавиха изплащането ми, докато не изгубих всичко

Автоматичен превод:
Blerko
преди 5 месеца

О,... Колко време отне? 🙁

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Това е наистина лошо, не разбирам нищо от това. Депозирах 1000 на седмица, спечелих 2500 веднъж и исках да ги изтегля, но след това казаха, че ще отнеме 2 дни, защото доставчикът на услуги е лош, след това казаха, че утре е още един ден и накрая беше отхвърлен.


За да не се стигне изобщо до изплащане, мразя ги всички, те просто искат да ни издоят, но те също биха имали играчи, но явно за всички казина в Кюрасао ние сме просто идиотите, които могат да бъдат ограбени .

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Не става въпрос за време, а за да, всичко е наред, обработва се и накрая беше отхвърлен, уж исках да плащам през myfinity и не си въвеждах данните, но това не е вярно, исках напълно нормален банков превод.


Chipstars ми беше последната надежда, че си имам работа с някой сериозен, но това е една и съща глупост.


Най-лошото е, че можете да депозирате къщата и имота си без проблем, но когато става въпрос за теглене, трябва да чакате и имате нужда от това и това. отвратително

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Да, трябваше да ги увещавам няколко пъти, но в крайна сметка получих изтеглените пари ОК. Тъй като беше уикенд и празник, минаха 4 дни - получих сумата в моя крипто портфейл (лайткойн).

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Не става въпрос за време, а за да, всичко е наред, обработва се и накрая беше отхвърлен, уж исках да плащам през myfinity и не си въвеждах данните, но това не е вярно, исках напълно нормален банков превод.


Chipstars ми беше последната надежда, че си имам работа с някой сериозен, но това е една и съща глупост.


Най-лошото е, че можете да депозирате къщата и имота си без проблем, но когато става въпрос за теглене, трябва да чакате и имате нужда от това и това. отвратително

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

О, съжалявам, че се стигна дотук. Мразя да гледам как играчите в крайна сметка губят парите си и винаги е най-добре да оставите всичко, докато ситуацията не се разреши, защото ни е трудно да помогнем в ситуации като тази. Разбира се, ако казиното ви заблуждава и винаги получавате различна информация и в крайна сметка нещо все пак не е наред, това вероятно говори само за себе си и аз лично не бих искал повече да играя в такова казино. Знам, че няма да ви донесе печалби, но единственото, което можете да вземете от него, е урокът. 😕

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Да, трябваше да ги увещавам няколко пъти, но в крайна сметка получих изтеглените пари ОК. Тъй като беше уикенд и празник, минаха 4 дни - получих сумата в моя крипто портфейл (лайткойн).

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Така че това е доста добре, бих казал. Продължи ли да играеш тук или вече не много?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Казиното изневерява. Първо имах проблеми с тегленето (акаунтът ми беше много проверен, но все още имах нужда от документи, които не беше възможно да изпратя отново), по-късно поддръжката го поправи, но когато направих теглене, те ме забраниха поради няколко акаунта. Не е възможно, защото имам само един. Дори това да е вярно, щях да бъда забранен при регистрация или когато ме верифицираха, но често откриваха мултиакаунт, когато направих теглене...

Автоматичен превод:
Belciakos
преди 5 месеца

Здравейте, значи казвате, че не сте наясно, че имате втори акаунт тук, да? Не си спомняте дали сте имали акаунт в това казино преди време? Когато изпратихте други документи, успешно ли сте проверени и едва когато сте направили теглене, ви е казано, че сте нарушили правилото за множество сметки?

Както и да е, ще пусна жалба, защото нашият екип ще се опита да ви помогне и да разбере всичко необходимо.

Можете да започнете такъвтук, на този линк 👍

Какво мислиш, ще го направиш ли?

Автоматичен превод:
Belciakos
преди 5 месеца

Да, за съжаление това е случаят с всички казина в Кюрасао и никой не ни защитава като играчи.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

О, Боже мой, дори и да беше така, защо ще му бъде позволено да плаща?

Може би сте му позволили да депозира без риск от теглене?

Всички казина в Кюрасао действат така, но предлагат услугите си незаконно в Европа.


Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Мисля, че всички казина в Кюрасао работят по подобен начин. Предполагам, че GSR не са печеливши, защото просто има твърде много отваряния и просто са твърде много.

Депозитите често работят без проблеми, но не, винаги се забавя, защото те спекулират с търсенето на играча.


Който не внимава, няма да плаща в такива съмнителни фирми.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

О, Боже мой, дори и да беше така, защо ще му бъде позволено да плаща?

Може би сте му позволили да депозира без риск от теглене?

Всички казина в Кюрасао действат така, но предлагат услугите си незаконно в Европа.


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Не позволихме на никого да депозира никъде, защото не сме казино.

Вероятно нямате много информация за това как работи, когато някой има няколко акаунта. Ако беше толкова просто и играчите бяха уведомявани веднага щом създадоха друг акаунт със същите лични данни, този проблем никога нямаше да възникне. В повечето случаи обаче системата на казиното отбелязва, че играчът може да има друга сметка със същата информация, но само имейлът може да бъде променен, само когато се направи теглене.

Така че бих проучил някои неща, преди да говорите.

Автоматичен превод:
1...6 7 8...16
Отидете на страницаот 16 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини