Уважаема Радка,
Бяхте информирани чрез директен канал за комуникация, това ще изясни всички въпроси относно това откровено несериозно искане от ngam5771.
Вашият екип на Chipstars
Dear Radka,
You have been informed via direct comminication channel, this will clear up any questions regarding this frankly frivolous request by ngam5771.
Your Chipstars team
Здравей.
Не ми е известно такова нещо; може би можете да отговорите открито тук във форума?
Искам да кажа, че е доста сложно, когато нямам представа за какво става въпрос.
Благодаря ти.
Hello there.
I'm not aware of anything like that; perhaps you can respond openly here on the forum?
I mean, it is quite complicated when I have no clue what this is about.
Thank you.
Много ти благодаря Радка, намирам тази игра на криеница от Chipstars за много рядка и грешна.
Пак повтарям... дори ако аз, като клиент на казиното, погрешно поискам възстановяване на сумата, можете учтиво да откажете. Но не трябва да се държите укоримо като оперативен управител "Данило". Изпратете WhatsApp съобщения на клиента с испански номер и го заплашвайте!!! Това е недопустимо поведение от страна на казино и на отговорните!!
Изпратих това съобщение до Радка и екипа като екранна снимка чрез техния имейл адрес в общността. Налични са като доказателство! Благодаря ти много
Thank you very much Radka, I find this game of hide-and-seek from Chipstars very sparse and wrong.
I repeat again… even if I, as a customer of the casino, wrongly request a refund, you can politely refuse. But you shouldn't act as reprehensibly as the operational manager "Danilo". Send WhatsApp messages to the customer with a Spanish number and threaten them!!! This is intolerable behavior from a casino and those in charge!!
I sent this message to Radka and the team as a screenshot via their community email address. They are available as evidence! Thank you very much
Vielen Dank Radka, ich finde dieses Versteckspiel von Chipstars sehr spärlich und falsch.
Ich wiederhole nochmal… selbst wenn ich als Kunde des Casinos zu Unrecht eine Rückerstattung anfordere, dann kann man dies freundlich ablehnen. Aber man sollte nicht so verwerflich agieren wie der Operative Leiter „Danilo". Dem Kunden WhatsApp Nachrichten mit einer spanischen Nummer schicken und drohen!!! Das ist ein nicht tolerierbares Verhalten eines Casinos und dessen Verantwortlichem!!
Ich habe Radka und dem Team diese Nachricht als Screenshot über sie Community-Mail-Adresse zugesandt. Sie liegen als Beweise vor! Dankeschön
Имам чувството, че съм хванат в средата на нещо много по-сложно, но все пак вярвам, че откритата дискусия и ясното обяснение са най-лесните начини всичко това да бъде изчистено.
Защото на този етап ние, които не сме участвали от самото начало, не можем да кажем много.
Очевидно е, че заплашването на някого не е опция.
Благодаря и на теб и хубав ден!
I feel like I'm caught in the middle of something much more complex, still, I believe that open discussion and plain explanation are the easiest ways to let this all be cleared out.
Because at this point, there isn't much we, who were not involved from the beginning, can say.
Obviously, threatening anyone isn't an option.
Thank you too, and have a nice day!
Не мисля, че е необходимо да пиша това, което написах в темата за казино SuperBoss. Можете да направите свое собствено проучване и, разбира се, разбирам, че искате да видите опита на други играчи, надявам се да намерите това, което търсите. 🙂
I don't think it's necessary for me to write what I wrote in the SuperBoss casino thread. You can do your own research, and of course I understand that you want to see other players' experiences, I hope you find what you're looking for. 🙂
Бихме искали да отговорим директно на това запитване.
Всеки, който идва на нашия сайт, за да се забавлява и играе, ще си прекара добре, един поглед в секцията за рецензии трябва да е достатъчен, за да получите откровена представа.
ngam5771 обаче участва в изключително измамна дейност, представяйки се за човек с умствени увреждания за първи път и след това за втори път, представяйки се за мъртъв човек.
Не е имало заплахи, ние винаги осигуряваме най-добрите услуги и водим кореспонденцията си по най-професионалния начин, запазването на правата за предприемане на правни стъпки не е заплаха в никакъв случай.
Публикациите на потребителите на dmr1s също са меко казано несериозни, изглежда, че dmr1 има донякъде селективна памет/памет, ето откъс, в който той казва, че всички проблеми с Chipstars са решени по приятелски начин.
Често в историите има нещо повече от това, което се съобщава, и ние внимаваме да не разкриваме информация, която не би трябвало да бъде публично достояние.
Надяваме се, че това поставя нещата в перспектива и ви желаем приятно прекарване.
Вашият екип на Chipstars.
We would like to answer directly to this query.
Everybody who comes to our site to have fun and play will have a good time, a look into the review section should be sufficient to get candid insight.
ngam5771 however engaged into highly fraudulent activity, impersonating a mentally handycapped person the first time and then a second time impersonating a dead person.
There have been no threats, we always ensure the best services and conduct our correspondence in the most professional way, reserving rights to take legal steps is not a threat by any means.
User dmr1s posts are also frivolous, to say the least, it appears dmr1 has a somewhat selective recolletion/memory, here is an excerpt where he says all the issues with Chipstars have been amicably resolved.
There is often more to the stories than what is reported and we are careful to not disclose information which is not supposed to be public facing.
We hope this puts things into perspective and wish you a good time.
Your Chipstars team.
Бихте ли обяснили малко повече случая? Използвал ли е чужди документи? Откъде знаеш, че се е преструвал на инвалид или е използвал самоличността на мъртви?
Беше ли случай на опит за възстановяване на загубите, като се каже, че акаунтът е открит, когато не е трябвало да бъде, така че всички загуби трябва да бъдат възстановени?
Не мога да кажа, че разбирам какво става тук. Може би можеш да ни разкажеш твоята история Дейв?
Could you please explain the case a bit more? Was he using someone else's documents? How do you know he was pretending to be handicapped or using dead persons identity?
Was it a case of trying to get the losses back via saying account was opened when it shouldn't have been thus all losses should be refunded?
I can't say I understand what's gone on here. Maybe you can tell us your story Dave?
Честно казано не виждам нищо лошо в това. Нямам представа кое правило е нарушено. Освен факта, че сте създали втори акаунт, за да се върнете тук, и двата акаунта вече са забранени.
Ние няма да подкрепяме хора като вас тук. Казвал съм ви много пъти преди.
I honestly see no harm in that. I have no clue which rule was broken. Aside from the fact that you've created a second account to return here, both accounts are now banned.
We won't support the likes of you here. I have told you many times before.
Бихте ли обяснили малко повече случая? Използвал ли е чужди документи? Откъде знаеш, че се е преструвал на инвалид или е използвал самоличността на мъртви?
Беше ли случай на опит за възстановяване на загубите, като се каже, че акаунтът е открит, когато не е трябвало да бъде, така че всички загуби трябва да бъдат възстановени?
Не мога да кажа, че разбирам какво става тук. Може би можеш да ни разкажеш твоята история Дейв?
Could you please explain the case a bit more? Was he using someone else's documents? How do you know he was pretending to be handicapped or using dead persons identity?
Was it a case of trying to get the losses back via saying account was opened when it shouldn't have been thus all losses should be refunded?
I can't say I understand what's gone on here. Maybe you can tell us your story Dave?
Предполагам, че би било по-добре да използвате бутона за отговор, така че получателят да е наясно с вашия отговор.
DMR2 обаче няма да отговори; вторият му акаунт също е забранен. Съжалявам, но ние няма да приемем такъв подход.
I guess it would be better to use the reply button so the recipient is aware of your response.
DMR2, however, won't respond; his second account has also been banned. I'm sorry, but we won't stand for such an approach.
Всеки, който иска да се забавлява, трябва да избягва това казино. Вие се позовавате на нелепи 52 отзива, за които се предполага, че са положителни. 52 рецензии не са от значение за мен и не отразяват добро казино. Сякаш не се хвалите с това!
Моля, отговорете на въпроса ми откъде мислите, че знаете истината? Те просто класифицираха всичко като измама. Явно първия път съм се представил за инвалид, а втория - за починал. Това което пишеш е смешно и показва колко съмнителна е работата ти. Скъпа Радка, уведомих Chipstars, че данните от кредитната ми карта са били злоупотребени и при вас е регистриран починал човек! Сега ми кажете кое е измамното в това. Едно от доведените ми деца регистрира покойния си баща и използва данните на кредитната ми карта!!! Chipstars подкрепиха този подход и не ми върнаха парите. Следователно Chipstars толерира плащания от сметки на трети страни и по този начин подпомага прането на пари. Това остава да се отбележи.
Chipstars сам решава кое е измама и кое не. Това е изключително осъдително. Точно като jwillow84, бих искал да знам откъде знаеш, че е измама. И накрая, предоставих ви всички съответни документи. В крайна сметка регистрираното лице всъщност е мъртво (вижте смъртния акт) и данните за кредитната ми карта, които сте получили, са различни. Нямам нищо общо с първия случай, който Chipstars описват. Това показва колко лошо проучва Chipstars!!
Смешно е, че Chipstars смятат, че не съм бил заплашен. Подаден е сигнал в полицията за заплахи. Ако полицията установи, че това е заплаха, не зависи от Chipstars да прецени, че не е заплаха. Chipstars не е полиция. Заплашително е, когато пишете на някого чрез WhatsApp и отправяте заплахи.
Играя в онлайн казина повече от 10 години. Никога не съм срещал нещо като Chipstars. Казино като това трябва да бъде забранено!! И такива служители не трябва да работят в никакъв сектор на услугите.
Мислите ли, че ако не ме бяха заплашвали и не ми бяха върнали несправедливо парите, щях да положа толкова усилия да отговоря във форума? Не! Просто няма да допусна подобни лъжи да се разпространяват от казино, което предприема такива мерки, за да сплаши хората. За мен сте на грешен адрес с такива „мерки"!
Anyone who wants to have a bit of fun should avoid this casino. You refer to a ridiculous 52 reviews that are supposedly positive. 52 reviews are not meaningful to me and do not reflect a good casino. As if you don't boast about it!
Please answer my question as to how you think you know the truth? They simply classified the whole thing as a scam. Apparently I posed as a disabled person the first time and as a deceased person the second time. What you write is ridiculous and shows how dubious your work is. Dear Radka, I informed Chipstars that my credit card details were misused and a deceased person was registered with you! Now tell me what's fraudulent about it. One of my stepchildren registered his late father and used my credit card details!!! Chipstars supported this approach and did not refund my money. Chipstars therefore tolerates payments from third-party accounts and thus supports money laundering. That remains to be noted.
Chipstars decides for itself what is fraud and what is not. This is extremely reprehensible. Just like jwillow84, I would like to know how you know it's a scam. Finally, I have provided you with all relevant documents. After all, the person registered is actually dead (see death certificate) and my credit card details that you received are different. I have nothing to do with the first case that Chipstars describes. This shows how poorly Chipstars researches!!
It's laughable that Chipstars thinks I wasn't threatened. A police report about threats was made. If the police determine that it is a threat, it is not up to Chipstars to judge that it is not a threat. Chipstars is not a police force. It is threatening when you write to someone via WhatsApp and make threats.
I have been playing online casinos for over 10 years. I've never come across anything like Chipstars. A casino like this should be banned!! And such employees should not work in any service sector.
Do you think if I hadn't been threatened and hadn't been unfairly given my money back, I would have made so much effort to respond to the forum? No! I just won't tolerate such falsehoods being spread by a casino that takes such measures to intimidate people. You are at the wrong address for me with such "measures"!
Jeder der ein bißchen Spaß haben möchte, sollte dieses Casino vermeiden. Sie beziehen Sich auf lächerliche 52 Rezensionen die vermeintlich positiv sind. 52 Rezensionen sind für mich nicht aussagekräftig und spiegeln kein gutes Casino wieder. Als brüsten Sie Sich nicht damit!
Beantworten Sie mir bitte die Frage, woher Sie meinen die Wahrheit zu kennen? Sie stuften das Ganze einfach als Betrug ein. Angeblich hätte ich mich beim ersten Mal als behinderte Person ausgegeben und beim zweiten Mal als verstorbene Person. Was Sie schreiben ist lächerlich und zeigt wie unseriös Sie arbeiten. Liebe Radka ich habe Chipstars mitgeteilt, dass meine Kreditkartendaten missbraucht wurden und eine verstorbene Person bei Ihnen angemeldet wurde! Jetzt sagen Sie mir, was daran betrügerisch ist. Einer meiner Stiefkinder hat seinen verstorbenen Vater angemeldet und meine Kreditkartendaten genutzt!!! Chipstars hat dieses Vorgehen unterstützt und mir mein Geld nicht zurückerstattet. Chipstars duldet also Zahlungen von Fremdkonten und unterstützt damit Geldwäsche. Das bleibt festzuhalten.
Chipstars entscheidet selber was Betrug ist und was nicht. Das ist äußerst verwerflich. Genau so wie jwillow84 würde ich gerne wissen woher Sie wissen das es Betrug ist. Schließlich habe ich Ihnen alle relevanten Unterlagen zur Verfügung gestellt. Schließlich ist die angemeldete Person tatsächlich tot (s. Sterbeurkunde) und meine Kreditkartendaten, die Sie erhalten haben, sind andere. Mit dem ersten Fall den Chipstars schildert habe ich nichts zu tun. Daran erkennt man wie schlecht Chipstars recherchiert!!
Es ist lachhaft, das Chipstars meint ich wäre nicht bedroht worden. Eine Anzeige bei der Polizei wegen Bedrohung wurde gestellt. Wenn die Polizei feststellt dass es eine Bedrohung ist , liegt es nicht an Chipstars zu beurteilen, das es keine Bedrohung ist. Chipstars ist keine Polizei. Es ist bedrohend wenn man jemanden per WhatsApp anschreibt und Drohungen äußert.
Ich spiele seit über 10 Jahren Online Casino. So etwas wie Chipstars ist mir noch nie unter die Augen gekommen. So ein Casino gehört verboten!! Und solche Mitarbeiter sollten in keinem Dienstleistungssektor arbeiten.
Meinen Sie wenn ich nicht bedroht worden wäre und nicht zu Unrecht mein Geld zurück bekommen würde, hätte ich mir so viel Mühe gemacht dem Forum zu antworten? Nein! Ich dulde nur nicht, dass solche Unwahrheiten verbreitet werden, von einem Casino dass solche Maßnahmen ergreift um Menschen einzuschüchtern. Sie Sind bei mir nur mit solchen "Maßnahmen" an der falschen Adresse!
Като някогашен член на играч на Chipstars.bet, мога да ви уверя, че те са измамници, тъй като някога съм бил играч на това казино, не ми беше казано или отказан, че това казино няма право да играе в Австрия, следователно няма австрийски лиценз, и единственият лиценз в Австрия, който е одобрен, е сайтът win2day, за който разбрах по-късно и твърде късно, от този момент, след като го разбрах и го открих, като се включих в Instagram и видях рекламата, която казва ( вземете си обратно казино загуби ) от компанията от адвокати в Австрия, които работят за играчи, които са играли в други казина, а не в win2day, и приемат обратно своите депозити минус печалбите, оттогава се свързах с VIP мениджъра на казино Chipstars на име Данило , ако това е вярно и можем ли да уредим нещо, така че да не го вземам в този сериозен въпрос с тази компания (която не е единствената компания, която прави това за играчите в Австрия), той веднага блокира акаунта ми и не отговори за дни и когато той отговори, той само каза, че имам право да го направя и аз го попитах още веднъж, при което той отговори (също след дни): „моето потребителско име" приключихме с разговора, успех.
И тук говорим за 5000 € минус печалбите и този VIP мениджър дори ме попита веднъж дали съм от Австрия, на което аз отговорих да, той нито веднъж не ми каза, че не е позволено, въпреки че те не блокират вашия IP и въпреки че признават, че им е позволено в Австрия и че имат австрийски лиценз за играчите, за да могат да играят, което сега имам доказателство в чата, че те признаха, че имат, въпреки че нямат и не могат да имат.
As a once member of a Chipstars.bet player, i can assure you they are scammers, as a once player of this casino, i was not told or declined that this casino is not allowed in Austria to play thus not having the Austrian Licence, and the only licence in Austria that is approved is the site win2day, which i found out later and too late, as of this, once i found it out and i found it out listing through instagram and seeing the ad that says ( take back your casino losts ) from the company of lawyers in Austria that work for the players that have played in any other casinos rather than win2day and take back they’re deposits minus the winnings, as of then i have contacted the VIP Manager od Chipstars casino named Danilo, if that is true and could we arrange something so that i should not take it in that serious matter with this company ( which is not the only company that does this for the players in Austria ) , he immediately blocked my account and didnt answer for days, and when he did answer, he only said its my right to do that, and i asked him one more time, at which he responded ( also after days ) : "my username" we are finished talking, good luck.
And we are talking here about a 5000€ minus the winnings, and this VIP Manager even asked me once, am i from Austria, which i replied yes, he didnt once told me that it isnt allowed, even though they dont block your IP and even though they are admitting that they are allowed in Austria and that they have Austrian licence for the players to be able to play, which i now have chat proof that they admitted that they do have, even though they dont and cant have.
Хей. Съжалявам за ситуацията, в която сте се забъркали. Не е лесно да се чуе, когато играч има подобни проблеми и не му се дава правилната информация. Въпреки това, когато се регистрирате, можете също да въведете вашата страна във формуляра без никакви проблеми? Като алтернатива, не се ли опитахте да проверите правилата и условията, за да видите дали вашата страна е ограничена или не?
Както и да е, ако смятате, че казиното ви е подвело и не ви е дало правилната информация, когато сте попитали, и смятате, че грешката е на тяхна страна, бих ви препоръчалда подадете жалба тук .
ще го направиш ли
Hey. I'm sorry for the situation you've gotten yourself into. It is not easy to hear when a player has similar problems and is not given the right information. However, when you registered you could also enter your country in the formular without any problems ? Alternatively, didn't you try to check the terms and conditions to see if your country was restricted or not ?
Anyway, if you think the casino misled you and didn't give you the right information when you asked and you feel that the fault is on their side, I would recommend you to file a complaint here.
Are you going to do it ?
здрасти
Имам добър опит в chipstars. Голямо разнообразие от игри и бях проверен много бързо.
Депозирах чрез банков превод много пъти.
Имах късмета да спечеля £800, които изтеглих на 5 април.
Знам, че беше уикенд, но когато попитах за чат на живо вчера, те казаха, че chipstars чакат портфейлите да бъдат презаредени.
Никога не ми е казвано това преди, ме кара да се чувствам малко притеснен.
Може ли агентът на chipstars да провери дали всичко е наред, моля.
Благодаря Карл
Hi
I have had a good experience at chipstars.A vast variety of games and i was verified very quickly.
I deposited through a bank transfer on numerous occasions.
I was lucky enough to win £800 which i withdrew on the 5th of April.
I know its been a weekend but when i asked live chat yesterday they said chipstars are waiting for there wallets to be replenished.
Never been told this before,,makes me feel a bit worried.
Can chipstars agent verify that all is good please.
Thanks Carl
Скъпи играч,
Бихме искали да се извиним за донякъде забавените тегления през последните няколко дни. Причината е задължителна промяна в API на доставчика, която беше съобщена чрез кратко известие, работим по това с най-висок приоритет и трябва да върнем всичко както обикновено в рамките на 2 работни дни. Благодарим ви за търпението и сме кредитирали малък подарък за неудобството във вашия акаунт.
Поздрави
Dear player,
We would like to apologize for the somewhat delayed withdrawals of the past few days. The reason is a mandatory change in the provider API, which was communicated via short notice, we are working on this with the highest priority and we should have everything back to business as usual within 2 business days. We thank you for your patience and we have credited a little gift for the inconvenience to your account.
Kind regards
Уважаеми Chipstars
Благодаря ви за бързия отговор.
Още един положителен резултат от опита ми да играя във вашето казино. Благодаря за неочаквания подарък.
Поздрави
Карл
Dear Chipstars
Thank you for your quick response.
Another positive to my experience of playing at your casino.thanks for the unexpected gift.
kind regards
Carl
здрасти
Имам добър опит в chipstars. Голямо разнообразие от игри и бях проверен много бързо.
Депозирах чрез банков превод много пъти.
Имах късмета да спечеля £800, които изтеглих на 5 април.
Знам, че беше уикенд, но когато попитах за чат на живо вчера, те казаха, че chipstars чакат портфейлите да бъдат презаредени.
Никога не ми е казвано това преди, ме кара да се чувствам малко притеснен.
Може ли агентът на chipstars да провери дали всичко е наред, моля.
Благодаря Карл
Hi
I have had a good experience at chipstars.A vast variety of games and i was verified very quickly.
I deposited through a bank transfer on numerous occasions.
I was lucky enough to win £800 which i withdrew on the 5th of April.
I know its been a weekend but when i asked live chat yesterday they said chipstars are waiting for there wallets to be replenished.
Never been told this before,,makes me feel a bit worried.
Can chipstars agent verify that all is good please.
Thanks Carl
Хм, мисля, че това е хубав жест от казиното и също благодаря за преживяването, което описахте. Когато получите парите, не се колебайте да споделите и да ни актуализирате.
Можете също така да напишете потребителско мнение и да ни кажете всичко, което сте изпитали в казиното и какви според вас са предимствата или недостатъците.
Ако решите да го направите, просто щракнете тук - потребителски отзиви .
Продължавайте в същия дух и се надявам да получите парите си възможно най-скоро. ☘️🤗😎
Hm, I think that's a nice gesture from the casino and also thanks for your experience you described. When you get the money, feel free to share and update us.
You can also write a user review and tell us everything you experienced in the casino and what you think are the advantages or disadvantages.
If you decide to do so, just click here- user reviews.
Keep up the good work and I hope you get your money as soon as possible. ☘️🤗😎
Уважаеми казино Chipstars
Благодаря ти
Днес получих моите £800 теглене.
Чатът на живо и вие бяхте много полезни.
Нямам проблеми да дам положителна оценка на вашето казино.
Благодаря отново
Dear Chipstars Casino
Thank you
I have received my £800 cashout today.
Live chat and yourself have been very helpful.
I have no problems in giving your casino a positive review.
thanks again
Страхотна новина. Радвам се, че получихте оттеглянето си и накрая всичко мина добре. Колко време отне?
Относно потребителски преглед, можете също да напишете един тук -потребителски преглед . 🙂
Предполагам, че казиното ще се зарадва.
Също така, често ли играете тук?
Great news. I'm glad you got your withdrawal and all went good in the end. How long did it take ?
Regarding user review, you can also write one here- user review. 🙂
Casino will be delighted I reckon.
Also, do you play here often ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.