Не съм казал, че ви плащат казината въз основа на резултатите от жалбата ви.
Все пак казах, че ви се плаща за това, че сте партньори на казино.
По-долу сценарий
Отварям сметка в Chipstars чрез връзката Casino Guru губя EUR26 000 и вие получавате нула? Това са глупости.
Като партньор на това казино ще ви бъде платен процент от моите загуби, или ще ви бъде платено върху моя оборот, или ще ви бъде платена фиксирана сума. НЯМА да получите нула и нека не се преструваме, че получавате.
" Честно казано, доста е уморително да четем обвинения от играчи, които ни обвиняват, че ВИНАГИ сме на страната на казиното "
Разследвайте жалби въз основа на доказателствата, които са ви предоставени, и след това бъдете последователни в решенията си. Не можете да кажете, че ако даден играч наруши T&C на дадено казино, вие намирате в полза на казиното, но тогава в моя случай Казиното наруши своите T&C, тогава все още намирате в полза на казината. Печеливша ситуация за казиното и нулева отговорност от Casino Guru, ако нарушат собствените си T&C.
Казах мнението си и няма да отговарям повече.
Вие имате своите виждания и явно няма да хапете ръката, която ви храни. Имам различни виждания по въпроса, но такъв е животът и продължаваме напред.
I did not say you got paid by casinos based on your complaint outcomes.
I did however say you get paid for being casino affiliates.
Below Scenario
I open a Chipstars Account via Casino Guru link lose EUR26,000 and you get zero? That is nonsense.
As an affiliate of that casino you will either get paid a percentage of my losses or will get paid on my turnover or will get paid a fixed amount. You will NOT get zero and lets not pretend that you do.
"Honestly, it's quite tiring to read accusations from players who blame us for being ALWAYS on casino's side"
Investigate complaints based on the evidence you are provided with and be consistent in your rulings then. You can't say if a player breaches a casino's T&C's you find in favour of the casino but then in my case the Casino breaches their T&C's then you still find in the casinos favour. A win/win situation for the casino and zero accountability from Casino Guru if they breach their own T&C's.
I have made my point and will not be replying further.
You have your views and obviously you are not going to bite the hand that feeds you. I have different views on the matter but that's life and we move on.