ФорумКазинаChipstars Casino - обща дискусия

Chipstars Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 2 години от bojan851
|
41438 преглеждания 306 отговора |
|
1...4 5 6...16
Daniel
преди 1 година

Не съм казал, че ви плащат казината въз основа на резултатите от жалбата ви.

Все пак казах, че ви се плаща за това, че сте партньори на казино.

По-долу сценарий

Отварям сметка в Chipstars чрез връзката Casino Guru губя EUR26 000 и вие получавате нула? Това са глупости.

Като партньор на това казино ще ви бъде платен процент от моите загуби, или ще ви бъде платено върху моя оборот, или ще ви бъде платена фиксирана сума. НЯМА да получите нула и нека не се преструваме, че получавате.

" Честно казано, доста е уморително да четем обвинения от играчи, които ни обвиняват, че ВИНАГИ сме на страната на казиното "


Разследвайте жалби въз основа на доказателствата, които са ви предоставени, и след това бъдете последователни в решенията си. Не можете да кажете, че ако даден играч наруши T&C на дадено казино, вие намирате в полза на казиното, но тогава в моя случай Казиното наруши своите T&C, тогава все още намирате в полза на казината. Печеливша ситуация за казиното и нулева отговорност от Casino Guru, ако нарушат собствените си T&C.

Казах мнението си и няма да отговарям повече.

Вие имате своите виждания и явно няма да хапете ръката, която ви храни. Имам различни виждания по въпроса, но такъв е животът и продължаваме напред.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Писах на Chipstars за възстановяване на сумата. Не получих отговор на запитването си по имейл. Вместо това недружелюбен служител се свърза с мен чрез WhatsApp и ме заплаши. Това трябва да е реномирано казино????

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мога да посещавам само потребителя „dmr1". Просто имах отрицателен опит с управлението на жалбите на CasinoGuru. За съжаление вие предоставяте всичко различно от това, което е обещано и разпространявано! Вие не сте нито неутрален, нито особено приятелски настроен. Само в този форум отговорите ви са изключително неприветливи и не особено професионални!! Жалко, като се има предвид, че хората, които се оплакват, всъщност имат надежда, че ще им се помогне.

Автоматичен превод:
dmr1
преди 1 година

Имам да кажа само това за Chipstars. Като почти всички казина, базирани в Куаракао, Chipstars е добро за игра само докато губите пари. Ако има проблем, вие сте загубени. Жалбите не представляват интерес, но за да поддържаме платформата, предлагаме нещо подобно на управлението на оплаквания. В крайна сметка всички оплаквания се отхвърлят, тъй като се твърди, че всичко е прието с регистрацията или ако нещо не е посочено в указанията, играчът е нарушил правилата и условията. Това казино е просто нелепо! Трябва да вземете Cashwin и CatCasino като пример. Отървете се от това казино. Лъжа и измама!!!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Писах на Chipstars за възстановяване на сумата. Не получих отговор на запитването си по имейл. Вместо това недружелюбен служител се свърза с мен чрез WhatsApp и ме заплаши. Това трябва да е реномирано казино????

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ако смятате, че имате право на възстановяване, изпратете жалба и ние ще се опитаме да помогнем. Тъй като чух за тази ситуация за първи път тук и сега.

Такива ситуации трябва първо да бъдат проучени, за да се открие пълният контекст; затова подайте жалбата сега:

https://casino.guru/complaints/create

Ако казиното наистина е направило нещо нечестно, ние ще се опитаме да ви помогнем.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не искам повече да имам нищо общо с казиното, но нормално ли е да ме заплашват??? Казино като това трябва да се затвори!!! Регистриран е починал човек и кредитната ми карта е използвана за депозити. Може да е било някое от децата ми, не знам и няма как да разбера. Писах на казиното и попитах защо няма механизми за сигурност по време на регистрацията, за да се предотврати нещо подобно, и поисках възстановяване на сумата. В крайна сметка един мъртъв човек не може да потвърди правилата и условията. Смъртен акт от 2019г.!!!! Изпратих го и след това получих няколко гадни съобщения!

Автоматичен превод:
ngam5771
преди 1 година

Разбира се, не е нормално да заплашваш когото и да било, дори и с основателна причина. Как ви заплаши казиното, моля?

Съжалявам, че го казвам, но ако нечия карта е била открадната и злоупотребена, не мога да си представя как казиното може да предотврати това. Механизмът за защита е настроен да пази вашата чувствителна информация защитена; не разпознава кой има достъп до вашия акаунт от ваше име. Това е технически невъзможно, освен ако не използвате някакъв вид биосканиране (пръстов отпечатък и т.н.) за това.

Но честно казано, изглежда не разбирам напълно целия въпрос.

Какво му е на мъртвия човек? Можете ли да ми помогнете с това, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Регистрираният вече не е между живите. Тя почина през 2019 г. Как може да се регистрира починал човек??? Как може мъртъв човек да потвърди правилата и условията, защото не съм получил възстановяване. Не искам да казвам как е заплашил човекът, но с удоволствие ще ви изпратя всичко.

Автоматичен превод:
ngam5771
преди 1 година

Здравейте.

О, сега разбирам!

Е, опитайте се да погледнете на това по следния начин: Казиното не е държавна служба и регистрационният му формуляр не се сблъсква с никаква база данни (за разлика от Обединеното кралство, например), следователно въвеждането на невярна или невярна информация е единствено лош акт вяра и стъпка срещу правилата и условията. Въпреки че разбирам вашата гледна точка, всеки знае, че подобна измама е против разрешената процедура. Така че всъщност няма значение чия самоличност е била използвана; има обаче значение кой е извършил тази стъпка.

Когато става въпрос за връщане на депозита, който не сте разрешили, горещо ви препоръчвам да се свържете с вашата банка.

Имах този опит и мога да кажа, че отне 2 месеца, но получих парите обратно.

Все още смятам, че трябва да подадете жалбата и тук, в Casino Guru. Може да съм пропуснал нещо, за което не знам сега,..

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Свързах се с банката и в същото време се обадих на полицията за заплахи. Ето защо няма да се оплаквам тук, но методите на Chipstars са пълна катастрофа. Мога да разбера, ако не върнете сумата, но заплашването не е опция!!!

Ще си получа парите обратно през банката, но само да спомена. Казината с немски лиценз проверяват предварително дали лицето е истинско. Но в другите казина всичко е свързано с печалба и по-малко с отговорно залагане!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Изпратих ви екранни снимки на community@casino.guru ...

Автоматичен превод:
ngam5771
преди 1 година

Не мога да ти помогна с това, аз съм просто администратор на форума. Моля, изпратете жалбата; това е начинът да следвате:

https://casino.guru/complaints/create

Моля, помислете за това. 🙏


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Искахте да знаете как е отправена заплахата. Изпратих ти това. Или искаш да знаеш, или просто се преструваш. Ето защо не мисля много за CasinoGuru. Вие подкрепяте казино като Chipstars, което заплашва клиентите.

Тогава не питайте кой и как е заплашвал, ако в крайна сметка не ви пука!!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Свързах се с банката и в същото време се обадих на полицията за заплахи. Ето защо няма да се оплаквам тук, но методите на Chipstars са пълна катастрофа. Мога да разбера, ако не върнете сумата, но заплашването не е опция!!!

Ще си получа парите обратно през банката, но само да спомена. Казината с немски лиценз проверяват предварително дали лицето е истинско. Но в другите казина всичко е свързано с печалба и по-малко с отговорно залагане!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Аха, добре. Има смисъл. Благодаря за известието и не обръщайте внимание на предишния ми отговор, моля.

В такъв случай бих споделил подробности и бих ги публикувал тук във форума. Ние от Casino Guru вярваме в прозрачността и откритостта, оставяме и другите да дадат своето мнение.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Добре

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Предполага се, че заплашващият служител се казва Данило и има испански номер, но не е съвсем сигурно дали това е истинското му име. Той се представи за оперативен мениджър на Chipstars...

Автоматичен превод:
ngam5771
преди 1 година

Наистина оценявам, че си достатъчно силен, за да дойдеш тук и да споделиш опита си. Надявам се, че никой друг няма да премине през същата ситуация!

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не ме е страх от такива неща, господин Данило не знае с кого се забърква тук :)

Автоматичен превод:
преди 1 година

Уважаема Радка,


Бяхте информирани чрез директен канал за комуникация, това ще изясни всички въпроси относно това откровено несериозно искане от ngam5771.


Вашият екип на Chipstars

Автоматичен превод:
преди 1 година

Уважаеми екип на Chipstars,

Няма значение и няма значение какъв е клиентът!!! който прави или губи пари от вас. В края на краищата вие печелите пари. Можете професионално да откажете всяка заявка и всичко е готово.

Но е непростимо и напълно непрофесионално да реагираш така и клиент!!! да заплаша. Но може би за съжаление това е темпото и тонът в Испания/Кюрасао или където и да е другаде, където се намира г-н Данило ☺️

Автоматичен превод:
1...4 5 6...16
Отидете на страницаот 16 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини