ФорумКазинаChipstars Casino - обща дискусия

Chipstars Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от bojan851
|
41406 преглеждания 306 отговора |
|
1...3 4 5...16
Daniel
преди 1 година

Chipstars вече признаха, че приемат два отделни акаунта от Обединеното кралство. Един, който спечели голяма сума пари и един, който загуби голяма сума пари.

Какво направиха?

Както се очакваше, те анулираха сметката за печеливши залагания и върнаха всички депозити, но в случая на сметката, която загуби над 26 000 евро, те не направиха нищо и запазиха депозитите.

И така, както казвате, WIN/WIN ситуация за Chipstars.

Освен това на всички оплаквания, отправени към тях, те ще отговорят с явни лъжи и ще предоставят фалшиви доказателства, за да им позволят да продължат с тази измама.

Просто се опитвам да предупредя клиентите от Обединеното кралство какво ще се случи, ако играят в Chipstars и спечелят. Ще им бъде казано, че не могат да приемат клиенти от Обединеното кралство и ще им бъдат върнати депозитите. Загубете и те няма да чуят нищо.

Свързах се с лицето, което е написало отзива им, и го помолих да актуализира правилната информация сега.


Благодаря

Автоматичен превод:
преди 1 година

Трябва да се отърва от нещо тук. Много съм разочарован от начина, по който разглеждате оплакванията.

В настоящия ми случай можех да изчакам до края Casino Guru да отговори и сега Casino Guru отново не отговаря. Казиното отговори в рамките на 2 часа и отне на Casino Guru 1 цяла седмица.


Предоставих доказателства, че Chipstars е нарушил защитата на играчите и е отворил акаунта ми, въпреки че беше забранен поради пристрастяване към хазарта.

Много моля жалбата ми най-накрая да бъде разгледана. И не, не мога да разбера защо всеки отговор от Casino Guru отнема 1 седмица. Това нарочно ли е?

И със сигурност не отнема 1 седмица да напишеш 1 изречение.

Моля, разгледайте оплакването ми сега. Благодаря.

Автоматичен превод:
Malaga
преди 1 година

Уважаеми Малага - Casino Guru винаги разполага с 1 пълна седмица, за да отговори на актуализациите. Това е така, защото екип от 17 специалисти в момента водят 833 отворени случая.

file

https://casino.guru/complaints/in_progress

Те правят всичко възможно да подкрепят всеки един играч с открита жалба - следователно това няма нищо общо с вашето предположение.

Освен това пропуснахте важна част преди 4 дни, бих казал:

„Уважаеми екип на Chipstar Casino,

Благодаря Ви за съдействието. Бихте ли разяснили защо акаунтът е бил отворен отново, след като е бил затворен поради проблеми с хазарта?"

Нито седмица - никак.

Така че, ОТНОВО спрете да правите искания тук. Това не променя нищо и вече ви го казах.

Вие сте добре дошъл. 🙏

Бъди добре.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

И казиното веднага реагира на това. Само Casino Guru не отговаря отново на това. Сега идва уикендът и затова отново ще отнеме 7 дни.


Освен това случаят отдавна трябваше да е решен. защото успях да докажа, че казиното е отворило отново сметката въпреки забраната за хазарт.

Или смятате, че има причина да отворите отново акаунт, който е бил забранен поради пристрастяване към хазарта?

Така че намирам въпроса към казиното за малко странен.


Няма абсолютно никаква причина да отваряте отново акаунт, който е бил забранен поради пристрастяване към хазарта. съгласни ли сме

Така че този случай трябваше да е приключен отдавна и Casino Guru трябва да поиска от казиното да изплати причинените щети.


Автоматичен превод:
Malaga
преди 1 година

Звучи разумно това, което казвате тук относно повторното отваряне на сметки, затворени поради пристрастяване към хазарта. Екипът за оплаквания получава над 1000 случая на месец, така че понякога отговарят по-бавно, особено по време на ваканция. Както и да е, винаги можете да сте сигурни, че ще ви отговорят. Няма наистина да ускорите процеса, като добавите повече коментари към жалбата. Бих казал, че има обратен ефект, тъй като Йозеф не трябва да се занимава само с отговора на казиното, но и с вашите публикации.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Chipstars лъжат във всеки спор. Това е просто това, което правят, за да продължат да се държат по начина, по който желаят.

Автоматичен превод:
преди 1 година

И, разбира се, нека не забравяме, че чип звездите винаги прибягват до изпращане на техните така наречени доказателства директно чрез вътрешна комуникация, а не да ги публикуват в нишката за оплаквания, за да могат всички останали да видят техните доказателства.

Също така ми харесва начинът, по който казват следното във вашата жалба

„От това, което сме разследвали, всичко е направено според нашите TC в този случай."

Те нарушиха собствените си T&C многократно с мен, но вярвам, че е добре да го направят.

Те изричат своите T&C само когато им е удобно, така че това означава, че не е добре клиентът да ги нарушава, но е повече от добре за тях!!




Автоматичен превод:
преди 1 година

Връзките, които Casino Guru има с Chipstars е, че те са филиали.

Ако щракнете върху иконата chipstars на страницата за преглед на казино гуру, ще ви отведе тук.

https://chipstars.bet/?affiliate=casinoguru

Casino Guru ще бъде финансово възнаграден за това от Chipstars.


Добре дошли в системата Chipstars Affiliate и ви благодарим, че избрахте нас!


Склонни сме да създадем голяма мрежа от партньори, където опитът на играчите не е необходим, системата е проста - колкото повече играчи препоръчате, колкото повече играят, толкова повече ще спечелите!!! Този модел на възнаграждение се нарича Net Revenue Share, което е система, при която получавате процент от рейка на вашите играчи, стига играчът да играе активно в стаята.


Тази система остава активна завинаги - докато Играчът играе!


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
dmr1
преди 1 година

Да, ние сме свързани с много казина. Вярвам, че въпросът е как сме изразходвали приходите.

Желаете ли да научите повече за това?

„Източникът на нашите приходи е много прост. Създадохме най-големия списък с ревюта за казино в света и редовно актуализираме този списък, за да сме сигурни, че оценките са все още валидни.

Ние препоръчваме различни най-добри казина на играчите въз основа на това откъде идват, защото например казино, което е страхотно за немски играчи, не е необходимо да е твърде добро за играчи в Аржентина и т.н. Затова се опитваме да създадем уникален списък с най-добри казина за всяка държава. Когато играчите отидат да играят в тези казина и в крайна сметка загубят, ние получаваме комисионна от това.

Никога не казваме на играчите да играят в казино, защото ставате богати, всъщност казваме, че в крайна сметка губите , но също така знаем, че има хора, които просто обичат казино игрите. Вярваме, че е по-добре за тези играчи да играят в прилични казина, които ще изплатят печалбите в случай, че играчът просто има късмет, вместо да се извиняват глупаво и да анулират печалбите. Ето защо CasinoGuru е създаден - за да предостави честни отзиви за онлайн казино.

Приходите, които имаме, също ни позволяват да извършваме много дейности, за които не получаваме заплащане - например имаме център за разрешаване на жалби, където помагаме на играчите да получат своите печалби от казината. Ние не взимаме комисионна за това, така че когато играчът получи плащане, той получава 100% от сумата. Имаме и академия за хора, които биха искали да започнат своята кариера в онлайн казина и дори за служители на онлайн казина, които биха искали да подобрят работата си.

Ние също инвестираме в инициативата за глобално самоизключване . Целта е да създадем инструмент, който ще позволи на играчите да се самоизключват във всички казина по света (бихме могли да използваме нашата голяма база данни за казино за това)."

Това е, което ни прави различни от много други свързани списъци с казина.

Нека просто кажем, че връщаме парите обратно, за да подкрепим визията за по-безопасен свят на хазарта около нас. Напълно разбирам, че понякога просто можем да помогнем на всички, но като се опитаме, сме далеч по-далеч от някои доставчици на лицензи.



Автоматичен превод:
преди 1 година

И, разбира се, нека не забравяме, че чип звездите винаги прибягват до изпращане на техните така наречени доказателства директно чрез вътрешна комуникация, а не да ги публикуват в нишката за оплаквания, за да могат всички останали да видят техните доказателства.

Също така ми харесва начинът, по който казват следното във вашата жалба

„От това, което сме разследвали, всичко е направено според нашите TC в този случай."

Те нарушиха собствените си T&C многократно с мен, но вярвам, че е добре да го направят.

Те изричат своите T&C само когато им е удобно, така че това означава, че не е добре клиентът да ги нарушава, но е повече от добре за тях!!




Автоматичен превод:
преди 1 година

Разбирам, че е неудобно, но:

Можете ли да си представите само за няколко момента колко вероятно е да предоставим поддръжка на други играчи, ако започнем да показваме вътрешни данни публично? Това би било доста противоречие, показващо как казината откриват подозрителни прилики или дори опити за измама. Би било неразумно да предоставяте на играчите такива знания, просто защото с тях лесно може да се злоупотреби. Освен това, като допълнителен ефект, казиното вероятно ще спре да решава жалби веднъж завинаги. Тъй като има много жалби, които трябва да се считат за приключени като „недостатъчни доказателства от казиното", бих казал, че ни е грижа достатъчно.

Ние се придържаме към Кодекса за справедлив хазарт:

https://casino.guru/fair-gambling

Въпреки че съчувствам на нашата гледна точка. Ако не вярвате в нашата честност, опитайте други. Какво друго остава да се каже?



Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Радка


Публикациите ми бяха в отговор на члена на форума Малага, но изглежда, че сте ги забранили и сте изтрили публикациите им от вчера. Явно не харесвате критиките или викането, че изглеждате пристрастни в процеса на подаване на жалби към казиното?

Няма смисъл да показвам публикациите си в обща дискусия за chipstars, когато те няма да имат много смисъл, без членовете на форума да могат да видят публикациите, на които отговарям? Малага беше достатъчно добър, за да публикува своите доказателства за чат на живо с чип звезди, който ясно показа, че са поискали акаунтът им да бъде закрит и ги информира за пристрастяването им към хазарта. Chipstars от друга страна не публикуваха никакви доказателства във форума в своя защита. Ето защо почувствах необходимост да се включа в разговора, особено когато изглежда, че самоизключването на Малагас е било пренебрегнато както от chipstars, така и от вашия процес на оплакване. Оценявам, че Малага изглежда не си помогна с начина, по който те поискаха жалбата им да бъде разгледана отново от някой друг в много случаи, но не е ли тяхното право да поискат това, без да бъдат забранени?

Автоматичен превод:
dmr1
преди 1 година

Да, лицето беше забранено поради обидно и агресивно поведение, показано многократно срещу екипа за оплаквания и предоставяне на неверни твърдения тук във форума. Ние сме отворени и прозрачни, но лъжата е друга тема и ние не целим подобни публикации да бъдат видими в собствения ни форум.

Критиката не бива да лъже.

Опитах се да обясня нашата гледна точка относно споделянето на данни в казината, бих бил първият, който гласува всички те да бъдат показвани публично, за съжаление, както научихме по пътя с оплакванията, казината не харесват това и в резултат , може да загубим способността да обработваме оплаквания. 🙁

Да, това е въпрос на доверие в даден момент, така че не мога да подкрепя допълнително предишното си обяснение.

Разбирам напълно вашия подход, просто се опитайте да погледнете цялата ситуация от гледната точка на Casino Guru, моля. Забраненият играч е създал няколко акаунта тук, главно за да си върне депозити от казина, където винаги е твърдял, че в крайна сметка ще се самоизключи. От друга страна намеренията му не бяха, да кажем, от най-чистите.

Това би било много лош пример за общността - особено когато такъв играч е склонен да обижда цялата компания в собствения ни форум.

Разглеждаме всеки случай поотделно, но предвид предишното минало на играча, позволете ми да споделя последното заключение, защото смятам, че то казва всичко:

„Във вашия случай първоначалното закриване на акаунта ви беше неуточнено и казиното имаше пълното право да го отвори отново. Второто закриване на акаунт беше съмнително, тъй като разговорът и исканията ви за закриване изглежда произтичаха от нещастието и желанието да получите бонус по-скоро отколкото истински хазартни затруднения."

„Въпреки че споменахте пристрастяване към хазарта по време на разговора, като се има предвид цялостният контекст на разговора и вашата история на комуникация, включително вашия разговор в WhatsApp, където изразихте желание да отворите отново акаунта, никога не сте посочили, че изпитвате някакви затруднения с хазарта. би било най-добре да не отваряте отново акаунта си, разбирам защо екипът на казиното взе това решение.

Завършвайки информацията по-горе, много съжалявам, но смятам, че нямате право да получите възстановяването на средствата и съм принуден да затворя вашия случай. Ако имате проблеми с хазарта, силно препоръчвам да се свържете с екипа на казиното и да ги информирате директно, тъй като въз основа на тяхната информация сметката ви все още е отворена.

Имате пълното право да не се съгласите с моето мнение. Алтернативен вариант е да подадете официална жалба до лицензиращия орган на казиното. Може да ви помогна с този процес и можете да се свържете с мен на посочения по-долу имейл адрес. Чувствайте се свободни да се свържете с мен, ако имате въпроси или се нуждаете от допълнителна помощ."

Толкова съжалявам, че се стигна дотук, но съм 100% сигурен, че всички мои колеги, които се опитаха да помогнат на този човек чрез оплаквания, направиха всичко възможно, за да го накарат да се замисли за миналите си грешки - не се получи.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Благодаря Радка за отговора.


Ще знам в бъдеще да не се намесвам в чужди оплаквания 🙂

Автоматичен превод:
dmr1
преди 1 година

Изобщо няма проблем 🙂

Бих искал да кажа, че градивната критика определено е добро нещо, по-скоро гориво за напредък.

Така че трябва да се покаже градивната част, а не да се сочи с пръст...

Ако попаднете на нещо странно или просто искате да се информирате повече, не се колебайте да попитате, моля.

Бяха тук.


Засега ви пожелавам! ✨🐱‍🏍



Автоматичен превод:
преди 1 година

Публикувам това във форума на chipstars, за да позволя на членовете на казино гуру да решат сами как са се справили нещата и дали процесът на оплакване на казино гуру в този случай изглежда безпристрастен.

Моята жалба срещу chipstars беше затворена от Ник, изглежда, след като му посочих няколко неточности в казаното от chipstars (той отказа да ми предостави доказателства от chipstars, които биха потвърдили техните лъжи), а също и след като го помолих да отговори на някои много подходящи въпроси.

Поисках жалбата да бъде отворена отново, тъй като Ник напълно игнорира основната част от жалбата ми, която беше, че чип звездите нарушават собствените си T&C. Както се очакваше, няма да бъде отворено отново, така че сега ще публикувам мислите си защо чип звездите изглежда получават преференциално отношение от Casino Guru.


По-долу е публикацията в моята жалба от chipstars, която Ник не желае да прави публично достояние. Не съм сигурен какво се опитва да скрие, така че ще го публикувам тук, тъй като е ясно, че е много подходящо за чип звездите.

Ник

Търся тази жалба да бъде възобновена, а вие пренебрегнахте основната част от моята жалба и това е, че чипстарите са нарушили собствените си T&C по-долу

11. Какво ще се случи с моя акаунт, ако не бъде верифициран?

Докато не получите потвърждение, можете да използвате игрални пари, за да проверите платформата и играта. След като се регистрирате, можете да направите депозит и да получите бонус за депозит и да се включите във VIP програмата.

Моят акаунт НИКОГА не беше потвърден, но ми беше позволено да загубя над 26 300 евро за няколко седмици и да бъда VIP акаунт.

Попитахте ли дори chipstars верифициран ли е акаунтът ми? Подозирам, че не си го направил, тъй като вече те накара да вземеш страната на Chipstars.

Очевидно сте затворили случая без пълно разследване. Вие казахте следното

„Във вашия случай, дори Обединеното кралство да е било ограничено по време на вашата регистрация, няма нито един случай, в който можете просто да загубите всичките си пари, да изтеглите условията и да поискате възстановяване на сумата."

Така че е добре казиното да наруши своите T&C без наказание?

Също така ви посочих явната лъжа, която chipstars ви казаха, когато казаха, че лицензиращите органи вече са разгледали моя случай и са намерили благосклонност на chipstars. Това е 100% лъжа и когато ви помолих да предоставите доказателства за тези лъжи, вие прекратихте жалбата.

Вашият мениджър по оплакванията Йозеф също ми каза това

„Важно е да се отбележи, че приемането на играчи от Обединеното кралство без лиценз за Обединеното кралство не е приемливо. Силно ви препоръчвам да играете само на лицензирани от Обединеното кралство платформи. Ние обаче вярваме, че този въпрос трябва да бъде обсъден с регулаторните органи. Може да помогна вие с този процес."

Ако това е вашето убеждение, тогава защо сте основен филиал на chipstars и освен това сте повече от щастливи да предоставите връзки към нови играчи от Обединеното кралство за бонуси от chipstars. О, и тези бонуси са ексклузивни за посетители на казино гуру с хора от флага на Обединеното кралство и зелена отметка. Мисля, че е доста очевидно към кого точно насочвате бонусите.

Мисля, че ми идва на ум думата лицемер.

Сигурен съм, че няма да публикувате това пред широката общественост и не бихте искали да изглеждате безпристрастни, когато става въпрос за оплаквания, но ще изчакам и ще видя.

file

Автоматичен превод:
dmr1
преди 1 година

Здрасти.

Консултирах се с тази публикация с Йозеф и всъщност няма нищо, което бих искал да добавя.

Моля, обърнете се към властите, спрете да спекулирате и играйте в лицензирани от Обединеното кралство казина. От наша гледна точка, вие по никакъв начин нямате право на (по-нататъшни?) възстановяване на средства само защото сте загубили баланса си законно.

Всички наши отговори са свободно достъпни в жалбата, с изключение на тези, консултирани отделно по имейл:

https://casino.guru/chipstars-casino-player-claims-unreturned-deposits

Съжалявам, че го казвам, но това е краят на историята.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка

Вие казахте следното

" От наша гледна точка, вие по никакъв начин нямате право на (по-нататъшни?) възстановяване на суми само защото сте загубили баланса си законно."

Ако сте се погрижили да проучите напълно моята жалба, щяхте да видите доказателствата за явните нарушения на T&C от казино Chipstars. Загубите НЕ бяха по думите ти "легитимни" и ти си напълно наясно с това.

Освен това изобщо не „спекулирам". Изложих доказателствата, за да ги видят всички в този форум. Вижда се, че дори не сте погледнали пробивите. Това не е спекулация, това е факт.

Най-накрая казахте

" играйте в лицензирани от Обединеното кралство казина "

Така че ми казвате, играч от Обединеното кралство да се придържа към играта в лицензирани от Обединеното кралство казина. За протокола Casino Guru рекламират "ексклузивни" бонуси с директни връзки към Chipstars за играчи от Обединеното кралство, които да използват в това НЕлицензирано от Обединеното кралство казино.

Лицемерието на Casino Guru сега е разкрито, но отново, както беше посочено по-рано, защо Casino Guru ще хапе ръката, която го храни, а именно вашите партньорски казина, които ви плащат да изпращате клиенти, включително играчи от Обединеното кралство, до техните НЕлицензирани сайтове.

Това вече е краят на историята!!




Автоматичен превод:
dmr1
преди 1 година

Знаете ли, соченето с пръст към нас няма да промени факта, че всеки жител на Обединеното кралство е добре запознат с факта, че играта в „чужди" казина изобщо не се препоръчва.

Това е вашият избор на първо място; предоставяме списъци с казина и бонуси, така че всеки да може да прецени своите качества. Ние не казваме: „Това е най-добрият наличен бонус за вас – вземете го сега!"

Както правят други партньорски сайтове.

Наистина съжалявам, че не мога да споделя всичко, което знам за вашия случай, и съм сигурен, че знаете какво имам предвид.

Защото споделянето само на част не е честно. Тази история обаче приключи, както признахте, така че спрете да спамите колегите и покажете поне малко достойнство.

Много от идеите, които изразихте, са само ваши мнения или по-точно обидни лъжи и всъщност ни показват колко малко знаете за Casino Guru като цяло.

Учтиво ви моля да спрете да ни обиждате във форума, в противен случай акаунтът ви ще бъде забранен.

Чисто като синьо небе.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка

Коя част от тази част от поста ми не разбрахте?

"Това вече е краят на историята!!"

Вместо това вие ненужно отговорихте със следното

„Учтиво ви моля да спрете да ни злоупотребявате във форума, в противен случай акаунтът ви ще бъде забранен."

Така че, когато не ви харесва, когато се публикува истината за Casino Guru, вие прибягвате до заплахите да ме забраните.

Колко професионално.

Как ви злоупотребява с излагането на истината?

„Знаете ли, соченето с пръст към нас няма да промени факта, че всеки жител на Обединеното кралство е добре запознат с факта, че играта в „чужди" казина изобщо не се препоръчва."

Но Casino Guru няма проблеми с добавянето на връзки към играчи от Обединеното кралство с изключителни бонуси към същите тези казина, в които се предполага, че НЕ им препоръчвате да играят!! Колко лицемерно от ваша страна.

Без значение как се опитвате да „завъртите" нещата Casino Guru активно подтикват нелицензирано казино, Chipstars към играчи от Обединеното кралство чрез „изключителни" бонуси. Може би истината боли, но това не е мой проблем. Нямам проблем да правите пари от това, че сте партньор на някое казино, но не се опитвайте да рисувате картината, че не популяризирате Chipstars и не взимате парите им от техните играчи в Обединеното кралство.

Никой от Casino Guru НИКОГА не ми отговори как така Chipstars ми позволиха да си отворя сметка от Обединеното кралство, направиха ме VIP член и след това взеха над 26 000 евро депозити, без НИКОГА да верифицират сметката ми, явно нарушение на тях T&C.

Предполагам, че е лесно да си затвориш очите за нещата, когато някой ти плаща. Чудя се колко от моите 26 000 EUR Casino Guru получи?

Тази история обаче приключи, както признахте, така че спрете да спамите колегите ми и покажете поне малко достойнство.

Кога съм ти "спамил" колегите. Просто ги помолих да предоставят доказателства за лъжите, които им бяха казани от Chipstars. Те отказаха да ми отговорят, тъй като знаеха, че са били излъгани от казиното. Със сигурност не аз нямам достойнство.

Сигурен съм, че няма да ви хареса да ви казват истината, така че вероятно ще ме забраните сега?


Автоматичен превод:
dmr1
преди 1 година

Бих искал да отговоря на вашия въпрос:

Чудя се колко от моите 26 000 EUR Casino Guru получи?

Знам много точно цифрата, защото е една и съща във всеки случай. Без значение дали заставаме на страната на казиното или на играча, получаваме 0 евро от него, въпреки че разходите са огромни (имаме приблизително 15 служители, които се занимават изключително с оплаквания на играчи). Както и да е, можем да си го позволим, защото ни плащат за препоръчване на казина и предоставяне на информация за тях, вместо да ни плащат за разрешаване на жалби в полза на когото и да било.

Честно казано, доста е уморително да четем обвинения от играчи, които ни обвиняват, че ВИНАГИ сме на страната на казиното, докато някои казина закриват партньорските ни сметки и отказват да ни изплатят комисионната, защото ние ВИНАГИ сме на страната на играча според тях 😀

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
1...3 4 5...16
Отидете на страницаот 16 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини