Публикувам това във форума на chipstars, за да позволя на членовете на казино гуру да решат сами как са се справили нещата и дали процесът на оплакване на казино гуру в този случай изглежда безпристрастен.
Моята жалба срещу chipstars беше затворена от Ник, изглежда, след като му посочих няколко неточности в казаното от chipstars (той отказа да ми предостави доказателства от chipstars, които биха потвърдили техните лъжи), а също и след като го помолих да отговори на някои много подходящи въпроси.
Поисках жалбата да бъде отворена отново, тъй като Ник напълно игнорира основната част от жалбата ми, която беше, че чип звездите нарушават собствените си T&C. Както се очакваше, няма да бъде отворено отново, така че сега ще публикувам мислите си защо чип звездите изглежда получават преференциално отношение от Casino Guru.
По-долу е публикацията в моята жалба от chipstars, която Ник не желае да прави публично достояние. Не съм сигурен какво се опитва да скрие, така че ще го публикувам тук, тъй като е ясно, че е много подходящо за чип звездите.
Ник
Търся тази жалба да бъде възобновена, а вие пренебрегнахте основната част от моята жалба и това е, че чипстарите са нарушили собствените си T&C по-долу
11. Какво ще се случи с моя акаунт, ако не бъде верифициран?
Докато не получите потвърждение, можете да използвате игрални пари, за да проверите платформата и играта. След като се регистрирате, можете да направите депозит и да получите бонус за депозит и да се включите във VIP програмата.
Моят акаунт НИКОГА не беше потвърден, но ми беше позволено да загубя над 26 300 евро за няколко седмици и да бъда VIP акаунт.
Попитахте ли дори chipstars верифициран ли е акаунтът ми? Подозирам, че не си го направил, тъй като вече те накара да вземеш страната на Chipstars.
Очевидно сте затворили случая без пълно разследване. Вие казахте следното
„Във вашия случай, дори Обединеното кралство да е било ограничено по време на вашата регистрация, няма нито един случай, в който можете просто да загубите всичките си пари, да изтеглите условията и да поискате възстановяване на сумата."
Така че е добре казиното да наруши своите T&C без наказание?
Също така ви посочих явната лъжа, която chipstars ви казаха, когато казаха, че лицензиращите органи вече са разгледали моя случай и са намерили благосклонност на chipstars. Това е 100% лъжа и когато ви помолих да предоставите доказателства за тези лъжи, вие прекратихте жалбата.
Вашият мениджър по оплакванията Йозеф също ми каза това
„Важно е да се отбележи, че приемането на играчи от Обединеното кралство без лиценз за Обединеното кралство не е приемливо. Силно ви препоръчвам да играете само на лицензирани от Обединеното кралство платформи. Ние обаче вярваме, че този въпрос трябва да бъде обсъден с регулаторните органи. Може да помогна вие с този процес."
Ако това е вашето убеждение, тогава защо сте основен филиал на chipstars и освен това сте повече от щастливи да предоставите връзки към нови играчи от Обединеното кралство за бонуси от chipstars. О, и тези бонуси са ексклузивни за посетители на казино гуру с хора от флага на Обединеното кралство и зелена отметка. Мисля, че е доста очевидно към кого точно насочвате бонусите.
Мисля, че ми идва на ум думата лицемер.
Сигурен съм, че няма да публикувате това пред широката общественост и не бихте искали да изглеждате безпристрастни, когато става въпрос за оплаквания, но ще изчакам и ще видя.
I am posting this in the chipstars forum to allow casino guru members to make up their own mind on how things have been handled and if casino gurus complaint process in this instance seems impartial.
My complaint against chipstars was closed down by Nick, seemingly after I pointed out to him several inaccuracies in what chipstars had told him (he refused to provide me with the evidence from chipstars that would confirm their lies) and also after asking him to answer some very relevant questions.
I asked for the complaint to be reopened as Nick completely ignored the main part of my complaint which was chipstars breaching their own T&Cs. As expected it wont be reopened so I will now post my thoughts as to why chipstars seem to be getting preferential treatment from Casino Guru.
Below is the post in my chipstars complaint that Nick doesn't wish to make public. I'm not sure what he is trying to hide so I'll post it here as clearly it is very relevent to chipstars.
Nick
I am seeking for this complaint to be reopened and you have ignored the main part of my complaint and that is that chipstars breached their own T&Cs below
11. What will happen to my account if it isn't verified?
Until you get verified you can use play money to check out the platform and gameplay. After you get registered you can make a deposit and receive deposit bonus and get included in the VIP program.
My account was NEVER verified but allowed to lose over EUR 26,300 in a matter of weeks and be made a VIP account.
Did you even ask chipstars was my account verified? I suspect you didn't as you have already made you mind up to side with Chipstars.
It is apparent you have closed the case without a full investigation. You have said the following
"In your case, even if UK was restricted at the time of you registering, there is not a single instance where you can just lose all your money, pull out the terms and ask for a refund."
So it's alright for the casino to breach their T&Cs with no penalty?
I also pointed out to you the blatant lie that chipstars told you when they said the licensing authorities had already viewed my case and found in chipstars favour. That is 100% a lie and when I asked you to provide the evidence of these lies you have closed down the complaint.
You complaints manager Jozef also told me this
"It is important to note that accepting players from the UK without a UK license is not acceptable. I highly recommend that you only play on UK licensed platforms. However, we believe that this matter should be discussed with the regulatory authorities. I may assist you with this process."
If that is your belief then why are you a major affiliate of chipstars and furthermore are more than happy to provide links to new UK players for bonuses from chipstars. Oh and these bonuses are exclusive to casino guru visitors with a people of the UK flag and a green tick. I think it's fairly obvious who you are specially aiming the bonuses at.
I think the word hypocrite springs to mind.
I'm sure you won't post this to the general public and you wouldn't want to be seen to being impartial when it comes to complaints but I'll wait and see.
Автоматичен превод: