НачалоФорумКазинаChipstars Casino - обща дискусия

Chipstars Casino - обща дискусия (страница 16)

преди 3 години от bojan851
|
53 818 преглеждания 347 отговора |
|
1...15 16 1718
преди 1 месец

По-добре недей! Защо да играя в Chipstars? Виждате, че един господин два месеца имаше проблеми с плащанията. Други хора също. Също така видях от собствения си опит, че е по-добре да избягвате това казино.


Ако играете на ротативки, RTP е под въпрос.


Ако спортувате и спечелите, казиното може да се позове на правилото, че не приема "професионални комарджии".

Но какво означава? Приемат само неудачници, които им оставят пари.

Радвам се, че един господин получи парите си, но трябваше да чака два месеца?

Акаунтът на друг господин беше спрян и беше обвинен, че е „професионален комарджия". Според казиното той е трябвало да бъде любител комарджия и да губи пари, за да избегне затварянето на сметката си.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Също така съм съгласен, че RTP на слотовете в това казино е на най-ниското ниво. И вече сте петият играч, който е на същото мнение, от дузина, които присъстват на този пост. Много бих искал да направя анкета по тази тема, ако е възможно....

Автоматичен превод:
vladan4053
преди 1 месец

Толкова се радвам, че най-накрая получихте плащане 😊

Автоматичен превод:
Camoranesi
преди 1 месец

Това беше моят тласък да платя всички тегления 😬

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Те платиха част от него! И все още чакам другата част 🙂

Автоматичен превод:
zaurzaurzaur
преди 1 месец

Уважаеми Заурзаурзаур,

Бихме искали да ви информираме, че печалбите, показани на предоставените екранни снимки, представляват само конкретните изброени залози. Това не отразява общите ви брутни приходи от нашите слот игри, тъй като брутните приходи са разликата между общите ви залози и печалби. Както споменахме по-рано, общият ви брутен приход от слотове е $86.

Останалите приходи идват от вашите спортни залози.

Моля, уведомете ни, ако имате нужда от допълнителни разяснения.

Автоматичен превод:
Camoranesi
преди 1 месец

Здравей, скъпи Каморанези,


За съжаление, ако не сте наш играч, ние не можем да ви помогнем.

Ако искате да изпробвате нашата платформа, ще се радваме да ви помогнем по всякакъв възможен начин.

Автоматичен превод:
Chipstars Casino
преди 1 месец

какво следва Кога ще приключи едномесечната ми проверка? Какво отнема толкова време? И как трябва да залагам на спорт, за да не съм професионален комарджия, което само по себе си звучи абсурдно.

Автоматичен превод:
Chipstars Casino
преди 1 месец

Във вашия чат на живо, освен да изпращате заявки до финансовия отдел, не можете да помогнете по друг начин, а на имейл изобщо не отговаряйте :)

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Разбирам CasinoGuru много добре, което много повече, като ликвидна компания, зависи от казиното, а не от играчите. Но също така вярвам в обективността и честността, които издигнаха този сайт на по-високо ниво от други подобни сайтове (които станаха класически афилиейт партньори). Също така бих помолил CasinoGuru да не бъде публичен защитник на всякакви груби онлайн казина. Това е повече от очевиден пример за "грубо" казино. Няма абсолютно никакво извинение за забавяне/отказ на плащане на играчи. Процесът на проверка отнема 10 минути, (имате приложение за проверка на лицето, видео разговор, какъв е проблемът, не поставям къщата под ипотека, така че чакам съдебен експерт или някакъв банков експерт!) плащане веднага ( posten casino практикува системата: какво беше плащането, същото

трябва да има и плащане) @jaro @radka да те питам какво е чакането от месец, че и повече? Значи не сме назначени в това казино, за да чакаме заплата??! Само си представете, отивате в хотел... влизате в казино, получавате голяма печалба и ви казват да се върнете след няколко месеца!! Звучи като нискобюджетна холивудска комедия. Няма извинение. На човек се плащат нищожните (за казино нищожните) 4000 долара на две вноски??! И той го чака от това лято? Това казино в Сърбия не би оцеляло дори пет дни, ако беше наземно (играчите тук не вярват на онлайн казината и това е пример защо е така). Сърбия изостава от света в много неща, но що се отнася до залаганията, нямаме равни на планетата. И затова ми е неразбираемо, когато виждам подобни ситуации. Казиното трябва да е толкова безопасно, колкото и банката. Веднъж попитах управителя на местното казино защо няма бонуси, каквито предлагат почти всички онлайн казина. Той ми каза, че предлагат всички изплащания 5 минути след като ги поискам. И е прав. Всички казина, които са безопасни за изплащане, имат много скромни бонуси (bet365, draftkings, MGM и т.н.). Колкото по-голяма е измамата на казиното, толкова по-голям е бонусът. Смисълът на моята история: останете такива, каквито сте, casinoGuru, сложете епитета "в черния списък" до това казино или го докладвайте на съд в Лондон, Малта, Берлин... Помогнете на тези измамени хора да получат парите си...

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
dancerreddevile
преди 1 месец

Поздравления за коментара!

Някои хора са имали проблеми с плащанията...


**Играч за първи път**: Те „контролираха" акаунта му за един месец, въпреки че той вече беше верифициран преди това и беше направил депозити/тегления.


**Втори играч**: Той залага на спортни мачове, печели и след това е класифициран като „професионален комарджия". Очевидно играчи като този не са добре дошли в казиното, а само губещи.


Обръщам внимание на администраторите на този форум да бъдат честни и да намалят рейтинга на това казино.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Разбирам CasinoGuru много добре, което много повече, като ликвидна компания, зависи от казиното, а не от играчите. Но също така вярвам в обективността и честността, които издигнаха този сайт на по-високо ниво от други подобни сайтове (които станаха класически афилиейт партньори). Също така бих помолил CasinoGuru да не бъде публичен защитник на всякакви груби онлайн казина. Това е повече от очевиден пример за "грубо" казино. Няма абсолютно никакво извинение за забавяне/отказ на плащане на играчи. Процесът на проверка отнема 10 минути, (имате приложение за проверка на лицето, видео разговор, какъв е проблемът, не поставям къщата под ипотека, така че чакам съдебен експерт или някакъв банков експерт!) плащане веднага ( posten casino практикува системата: какво беше плащането, същото

трябва да има и плащане) @jaro @radka да те питам какво е чакането от месец, че и повече? Значи не сме назначени в това казино, за да чакаме заплата??! Само си представете, отивате в хотел... влизате в казино, получавате голяма печалба и ви казват да се върнете след няколко месеца!! Звучи като нискобюджетна холивудска комедия. Няма извинение. На човек се плащат нищожните (за казино нищожните) 4000 долара на две вноски??! И той го чака от това лято? Това казино в Сърбия не би оцеляло дори пет дни, ако беше наземно (играчите тук не вярват на онлайн казината и това е пример защо е така). Сърбия изостава от света в много неща, но що се отнася до залаганията, нямаме равни на планетата. И затова ми е неразбираемо, когато виждам подобни ситуации. Казиното трябва да е толкова безопасно, колкото и банката. Веднъж попитах управителя на местното казино защо няма бонуси, каквито предлагат почти всички онлайн казина. Той ми каза, че предлагат всички изплащания 5 минути след като ги поискам. И е прав. Всички казина, които са безопасни за изплащане, имат много скромни бонуси (bet365, draftkings, MGM и т.н.). Колкото по-голяма е измамата на казиното, толкова по-голям е бонусът. Смисълът на моята история: останете такива, каквито сте, casinoGuru, сложете епитета "в черния списък" до това казино или го докладвайте на съд в Лондон, Малта, Берлин... Помогнете на тези измамени хора да получат парите си...

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Благодаря за вашия коментар или въпрос. Истината е, че определено не е добре да чакате толкова дълго за пари. Разбира се, ако играчът не прави нищо лошо, спазва всички правила и се удостоверява, също не разбирам какво може да отнеме толкова време. Но затова съществува нашият център за разрешаване на жалби, защото се опитваме да помогнем на играчи в подобни ситуации. Не можем да предвидим как някои казина като цяло ще се държат в различни ситуации.

Понякога различни неща могат да влязат в тегления, както станахме свидетели с това казино, например допълнителна проверка. През повечето време може да се случи, че казиното може да задейства нещо в системата на играч и те го проверяват и искат допълнителни документи. Според мен обаче не би трябвало да отнеме толкова време и независимо дали играчът чака пари или трябва да бъде верифициран, ние даваме на казината 14 дни за тези процеси.

Мисля, че знаете много добре как работим, обменяли сме мнения много пъти и не защитаваме никакви казина. Мисля, че в много случаи бихме се изправяли един срещу друг. Казиното има висок индекс на безопасност поради различни неща и ако се окаже, че мамят играчи или не разрешават оплаквания, тогава индексът на безопасност ще бъде по-нисък.

И накрая, вярвам, че процесите на теглене или проверка със сигурност могат да бъдат по-бързи и бих искал това да е така, но от друга страна споменах доказаното време, което даваме и на казината. Виждал съм, че някои хора вече са получили парите си и чакат още и след подобно преживяване вероятно сами ще решат дали ще продължат да играят в това или не.

Това бих казал за това.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

file Нов ден, същата история.


Автоматичен превод:
vladan4053
преди 1 месец

Е, като се има предвид, че сте чакали известно време, вероятно вече знаете колко време може да отнеме отново.

Обаче забелязах, че Кубо те пита нещо в жалбата и ще е добре да му отговориш, можеш ли?

Автоматичен превод:
vladan4053
преди 1 месец

Чували ли сте някога поговорката „два пъти ухапан, веднъж срамежлив"? Ако търсите добро казино, препоръчвам Angliabet. Тегления в същия ден и персоналът е невероятен! Много безплатни завъртания без залог. Надявам се, че този път не се налага да чакате толкова дълго


Автоматичен превод:
boswelkimbo
преди 1 месец

Благодаря ви за препоръката :) Ще опитам да играя в това казино.

Вярвам, че са по-добри от Chilipstars.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Да, сега ще... Все още чакам да ми изплатят "частта от парите". Все още се бавят и всеки ден получавам отговор, че плащането ще бъде днес (или утре) и т.н.

Автоматичен превод:
dancerreddevile
преди 1 месец

Поздравления за тази публикация, хубаво си обяснил всичко.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, сега ще... Все още чакам да ми изплатят "частта от парите". Все още се бавят и всеки ден получавам отговор, че плащането ще бъде днес (или утре) и т.н.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Виждам обаче, че случаят се усложни след отговора на казината. 🤔

И така, имате ли обяснение за това, моля? Все още очакваме вашия отговор. 🤷‍♀️

Моля, правете го винаги, когато е възможно.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това е някакъв вид сюрреалистично. Те не могат да кажат нищо в чата на живо, не отговарят на имейли, не верифицират акаунта ми почти месец, не теглят пари в продължение на 2 месеца. В друг сайт по моя жалба ме обвиниха, че съм професионален играч и това е. Какво да правим след това изобщо не е ясно и какво да очакваме.

Автоматичен превод:
zaurzaurzaur
преди 1 месец

здравейте

Мога само да си представя колко разочароващо трябва да е това. Информирани ли сте поне, че казиното официално прекратява разговора ви с тях или че вече няма да ви отговарят?

Доколкото ми е известно, казината обикновено просто спират да отговарят, след като определят, че даден играч е нежелан клиент, което може да се случи по различни причини. Помислете за ситуация, в която играч се счита за експерт или е заподозрян в измама на казиното. В този случай е много вероятно играчът да не получи много подробности и акаунтът му да бъде временно затворен, докато разследването приключи. Акаунтът на играча ще бъде закрит, комуникацията ще бъде спряна и всички свързани печалби ще бъдат анулирани, ако се установи, че играчът е „виновен".

Следователно трябва да е изключително объркващо, ако казиното смята, че редовен играч е професионалист или се е опитал да извърши измама. От съображения за сигурност те обикновено не предоставят много обяснения, камо ли да показват публично доказателства.


Автоматичен превод:
1...15 16 1718
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини