ФорумКазинаChipstars Casino - обща дискусия

Chipstars Casino - обща дискусия (страница 16)

преди 2 години от bojan851
|
41397 преглеждания 306 отговора |
|
1...15 16
вчера

По-добре недей! Защо да играя в Chipstars? Виждате, че един господин два месеца имаше проблеми с плащанията. Други хора също. Също така видях от собствения си опит, че е по-добре да избягвате това казино.


Ако играете на ротативки, RTP е под въпрос.


Ако спортувате и спечелите, казиното може да се позове на правилото, че не приема "професионални комарджии".

Но какво означава? Приемат само неудачници, които им оставят пари.

Радвам се, че един господин получи парите си, но трябваше да чака два месеца?

Акаунтът на друг господин беше спрян и беше обвинен, че е „професионален комарджия". Според казиното той е трябвало да бъде любител комарджия и да губи пари, за да избегне затварянето на сметката си.

Автоматичен превод:
вчера

Също така съм съгласен, че RTP на слотовете в това казино е на най-ниското ниво. И вече сте петият играч, който е на същото мнение, от дузина, които присъстват на този пост. Много бих искал да направя анкета по тази тема, ако е възможно....

Автоматичен превод:
vladan4053
вчера

Толкова се радвам, че най-накрая получихте плащане 😊

Автоматичен превод:
Camoranesi
преди 20 часове

Това беше моят тласък да платя всички тегления 😬

Автоматичен превод:
преди 19 часове

Те платиха част от него! И все още чакам другата част 🙂

Автоматичен превод:
zaurzaurzaur
преди 18 часове

Уважаеми Заурзаурзаур,

Бихме искали да ви информираме, че печалбите, показани на предоставените екранни снимки, представляват само конкретните изброени залози. Това не отразява общите ви брутни приходи от нашите слот игри, тъй като брутните приходи са разликата между общите ви залози и печалби. Както споменахме по-рано, общият ви брутен приход от слотове е $86.

Останалите приходи идват от вашите спортни залози.

Моля, уведомете ни, ако имате нужда от допълнителни разяснения.

Автоматичен превод:
Camoranesi
преди 18 часове

Здравей, скъпи Каморанези,


За съжаление, ако не сте наш играч, ние не можем да ви помогнем.

Ако искате да изпробвате нашата платформа, ще се радваме да ви помогнем по всякакъв възможен начин.

Автоматичен превод:
Chipstars Casino
преди 17 часове

какво следва Кога ще приключи едномесечната ми проверка? Какво отнема толкова време? И как трябва да залагам на спорт, за да не съм професионален комарджия, което само по себе си звучи абсурдно.

Автоматичен превод:
Chipstars Casino
преди 17 часове

Във вашия чат на живо, освен да изпращате заявки до финансовия отдел, не можете да помогнете по друг начин, а на имейл изобщо не отговаряйте :)

Автоматичен превод:
преди 13 часове

Разбирам CasinoGuru много добре, което много повече, като ликвидна компания, зависи от казиното, а не от играчите. Но също така вярвам в обективността и честността, които издигнаха този сайт на по-високо ниво от други подобни сайтове (които станаха класически афилиейт партньори). Също така бих помолил CasinoGuru да не бъде публичен защитник на всякакви груби онлайн казина. Това е повече от очевиден пример за "грубо" казино. Няма абсолютно никакво извинение за забавяне/отказ на плащане на играчи. Процесът на проверка отнема 10 минути, (имате приложение за проверка на лицето, видео разговор, какъв е проблемът, не поставям къщата под ипотека, така че чакам съдебен експерт или някакъв банков експерт!) плащане веднага ( posten casino практикува системата: какво беше плащането, същото

трябва да има и плащане) @jaro @radka да те питам какво е чакането от месец, че и повече? Значи не сме назначени в това казино, за да чакаме заплата??! Само си представете, отивате в хотел... влизате в казино, получавате голяма печалба и ви казват да се върнете след няколко месеца!! Звучи като нискобюджетна холивудска комедия. Няма извинение. На човек се плащат нищожните (за казино нищожните) 4000 долара на две вноски??! И той го чака от това лято? Това казино в Сърбия не би оцеляло дори пет дни, ако беше наземно (играчите тук не вярват на онлайн казината и това е пример защо е така). Сърбия изостава от света в много неща, но що се отнася до залаганията, нямаме равни на планетата. И затова ми е неразбираемо, когато виждам подобни ситуации. Казиното трябва да е толкова безопасно, колкото и банката. Веднъж попитах управителя на местното казино защо няма бонуси, каквито предлагат почти всички онлайн казина. Той ми каза, че предлагат всички изплащания 5 минути след като ги поискам. И е прав. Всички казина, които са безопасни за изплащане, имат много скромни бонуси (bet365, draftkings, MGM и т.н.). Колкото по-голяма е измамата на казиното, толкова по-голям е бонусът. Смисълът на моята история: останете такива, каквито сте, casinoGuru, сложете епитета "в черния списък" до това казино или го докладвайте на съд в Лондон, Малта, Берлин... Помогнете на тези измамени хора да получат парите си...

Редактиран от автора преди 7 часове
Автоматичен превод:
dancerreddevile
преди 8 часове

Поздравления за коментара!

Някои хора са имали проблеми с плащанията...


**Играч за първи път**: Те „контролираха" акаунта му за един месец, въпреки че той вече беше верифициран преди това и беше направил депозити/тегления.


**Втори играч**: Той залага на спортни мачове, печели и след това е класифициран като „професионален комарджия". Очевидно играчи като този не са добре дошли в казиното, а само губещи.


Обръщам внимание на администраторите на този форум да бъдат честни и да намалят рейтинга на това казино.

Автоматичен превод:
преди 13 часове

Разбирам CasinoGuru много добре, което много повече, като ликвидна компания, зависи от казиното, а не от играчите. Но също така вярвам в обективността и честността, които издигнаха този сайт на по-високо ниво от други подобни сайтове (които станаха класически афилиейт партньори). Също така бих помолил CasinoGuru да не бъде публичен защитник на всякакви груби онлайн казина. Това е повече от очевиден пример за "грубо" казино. Няма абсолютно никакво извинение за забавяне/отказ на плащане на играчи. Процесът на проверка отнема 10 минути, (имате приложение за проверка на лицето, видео разговор, какъв е проблемът, не поставям къщата под ипотека, така че чакам съдебен експерт или някакъв банков експерт!) плащане веднага ( posten casino практикува системата: какво беше плащането, същото

трябва да има и плащане) @jaro @radka да те питам какво е чакането от месец, че и повече? Значи не сме назначени в това казино, за да чакаме заплата??! Само си представете, отивате в хотел... влизате в казино, получавате голяма печалба и ви казват да се върнете след няколко месеца!! Звучи като нискобюджетна холивудска комедия. Няма извинение. На човек се плащат нищожните (за казино нищожните) 4000 долара на две вноски??! И той го чака от това лято? Това казино в Сърбия не би оцеляло дори пет дни, ако беше наземно (играчите тук не вярват на онлайн казината и това е пример защо е така). Сърбия изостава от света в много неща, но що се отнася до залаганията, нямаме равни на планетата. И затова ми е неразбираемо, когато виждам подобни ситуации. Казиното трябва да е толкова безопасно, колкото и банката. Веднъж попитах управителя на местното казино защо няма бонуси, каквито предлагат почти всички онлайн казина. Той ми каза, че предлагат всички изплащания 5 минути след като ги поискам. И е прав. Всички казина, които са безопасни за изплащане, имат много скромни бонуси (bet365, draftkings, MGM и т.н.). Колкото по-голяма е измамата на казиното, толкова по-голям е бонусът. Смисълът на моята история: останете такива, каквито сте, casinoGuru, сложете епитета "в черния списък" до това казино или го докладвайте на съд в Лондон, Малта, Берлин... Помогнете на тези измамени хора да получат парите си...

Автоматичен превод:
преди 19 минути

Благодаря за вашия коментар или въпрос. Истината е, че определено не е добре да чакате толкова дълго за пари. Разбира се, ако играчът не прави нищо лошо, спазва всички правила и се удостоверява, също не разбирам какво може да отнеме толкова време. Но затова съществува нашият център за разрешаване на жалби, защото се опитваме да помогнем на играчи в подобни ситуации. Не можем да предвидим как някои казина като цяло ще се държат в различни ситуации.

Понякога различни неща могат да влязат в тегления, както станахме свидетели с това казино, например допълнителна проверка. През повечето време може да се случи, че казиното може да задейства нещо в системата на играч и те го проверяват и искат допълнителни документи. Според мен обаче не би трябвало да отнеме толкова време и независимо дали играчът чака пари или трябва да бъде верифициран, ние даваме на казината 14 дни за тези процеси.

Мисля, че знаете много добре как работим, обменяли сме мнения много пъти и не защитаваме никакви казина. Мисля, че в много случаи бихме се изправяли един срещу друг. Казиното има висок индекс на безопасност поради различни неща и ако се окаже, че мамят играчи или не разрешават оплаквания, тогава индексът на безопасност ще бъде по-нисък.

И накрая, вярвам, че процесите на теглене или проверка със сигурност могат да бъдат по-бързи и бих искал това да е така, но от друга страна споменах доказаното време, което даваме и на казината. Виждал съм, че някои хора вече са получили парите си и чакат още и след подобно преживяване вероятно сами ще решат дали ще продължат да играят в това или не.

Това бих казал за това.

Автоматичен превод:
1...15 16
Отидете на страницаот 16 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини