ФорумКазинаChipstars Casino - обща дискусия

Chipstars Casino - обща дискусия (страница 15)

преди 2 години от bojan851
|
40260 преглеждания 280 отговора |
|
1...14 15
Добавете пост
преди 4 дни

Прав си за всичко... Чакам теглене на €4500 от два месеца... Най-лошото е, че Chipstars имаше този "най-висок рейтинг на сигурност" през април... Иначе никога нямаше да играя в такъв казино.

Отговорността също се носи от Casino Guru Forum за този преглед.

Ако едно казино има най-висок рейтинг на сигурност, очаквам то наистина да предлага най-високо качество и т.н.

Това казино, въз основа на неговата основа, история на казиното и т.н., изобщо не заслужава тази оценка.

Най-високият рейтинг за сигурност трябва да се даде на казино, което е на пазара от много години и е напълно надеждно

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Разбирам всичко, което искате да кажете, но ако казиното, както казвате, работеше добре и беше честно и вие получавате пари, нямаше причина то да има нисък индекс на безопасност. Ако казиното се обърне на другата страна и започне да бъде нечестно към играчите, да не изплаща пари и така нататък, тогава трябва да започне някога и когато започне и те спрат да се занимават с нас, тогава рейтингът им ще падне. Но ние трябва да имаме известен опит от други играчи на тази основа. Ако сте казали, че не е имало проблеми с тях преди и сте се регистрирали там преди шест месеца въз основа на добър индекс за безопасност, тогава вероятно са го заслужили.

Въпреки че знам за какво говориш, трябва да погледнеш и на това малко по този начин. Разбира се, не ми харесва, когато играчите трябва да чакат толкова дълго, колкото вие за пари, но когато едно казино проверява геймплея с доставчик, те трябва да чакат точно толкова дълго, колкото им е казано. Видях, че Якуб отново се е свързал с тях, за да ги пита на какъв етап е и какво се случва. Надявам се да получим ясен отговор.

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Виждам, че някои чакат тук два месеца за плащане. Ще пусна жалба, ако не платят до утре, в чата на живо не отговарят с дни, дори започнаха да отговарят иронично...

Чат на живо в Chipstarscasuni:

Ще получите отговор в рамките на деня:

Плащането ще бъде извършено в рамките на деня.

Вечерта ще получите отговор:

Парите ви ще бъдат изплатени утре.


Повторение.


Автоматичен превод:
преди 4 дни

Европол трябва да се справи с тези измамници или Интерпол. Управителят на казиното непрекъснато следи тази дискусия във форума, без да се намесва. Всички недоволни играчи във всички форуми трябва да се съберат и да подадат жалба 🤌🤌🤌



Редактиран от автора преди 4 дни
Автоматичен превод:
Camoranesi
преди 3 дни

Е, надявам се, че жалбата ще ви помогне, когато я подадете. Ще се радвам, ако казиното успее да разреши всичко и да не се бави повече, защото започва да е доста дълъг период от време.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Уважаеми Каморанези,

Любезно ви молим да споделите вашето потребителско име или имейл адрес с нас, за да можем да проучим случая и да определим защо тегленето ви отнема повече време от обикновено.

Благодарим ви предварително за отговора, оценяваме съдействието ви.

Екипът на Chipstars

Автоматичен превод:
1...14 15
Отидете на страницаот 15 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини