НачалоФорумКазинаChipstars Casino - обща дискусия

Chipstars Casino - обща дискусия (страница 17)

 от bojan851
|
68 925 преглеждания 374 отговора |
|
1...16 17 1819
Radka

Моят акаунт е достъпен за игра, мога да залагам на спорт, да играя слотове и да използвам всичко на сайта. Поискаха ми пълна проверка с нотариално заверен паспорт, данъчни декларации и така нататък, мисля, че всеки, който се е сблъсквал, знае целия списък с документи, изпратих ги всички на 3 ноември. Оттогава няма отговор за проверка, оттегляне на средствата не се обработват от 29 октомври, те не отговарят никъде, освен във форуми, в чата на живо препращат към финансовия отдел и това е:).


Що се отнася до моя професионализъм и това, за което казиното постоянно пише, от моя гледна точка професионален играч може да се счита за човек, когато използва всякакви схеми или стратегии, независимо дали става въпрос за вилици, късен залог или стойностни залози, но аз просто направих стандартни залози , и много загуби. Така че мисля, че преценките на казиното не са оправдани.

Edited
Автоматичен превод:
zaurzaurzaur

Изчаквате ли и вашето теглене или просто за да завършите процеса на потвърждение?🤔

Автоматичен превод:
Romi

Честно казано, вече не знам какво чакам, хаха. Проверката продължава 21 дни, на качените документи на имейла не отговарят и не дават конкретика, 1200$ при теглене за почти месец. Това е измамно казино, при тях вече е ясно. Чакат ме да вляза и да загубя всички пари, стандартната схема, добре, или просто зануляват всички печалби и дават първоначалния ми депозит.

Edited
Автоматичен превод:
zaurzaurzaur

Разбира се, всичко това е само загуба на време. Те се опитват да ви накарат да загубите. Бъдете принципни, не играйте и изисквайте цялата сума.

Автоматичен превод:

Казино не е загубило дори 0,1 рейтинг досега. Все още е на първо място (че играчите от Сърбия) като най-безопасното казино за игра... Чудя се какво става или всички трябва да сменим сайта и да намерим по-обективен...

Edited
Автоматичен превод:
zaurzaurzaur

Това е мръсна и корумпирана тактика на казината! Те умишлено забавят изплащанията, така че хората да загубят търпение и след това да заложат трудно спечелените си пари!

Автоматичен превод:

Как може това казино да има толкова висок рейтинг за безопасност? Опитът ми с това казино е катастрофален.

Обръщам се директно към администраторите на форума Casino Guru:

Как може това казино да има толкова висок рейтинг за безопасност? Моля, посочете критериите, допринесли за тази неоправдана и твърде висока оценка.

Как това казино може да се счита за същото ниво като Bet365 или LeoCasino?

Моето мнение като начинаещ е, че едно казино с висок рейтинг по отношение на сигурността трябва преди всичко да има дълга ИСТОРИЯ в индустрията, ДОБРО ИМЕ, голям брой играчи и т.н.

Не можете да дадете висока оценка на ново казино, което току-що е излязло на пазара, което все още не се е доказало и което може да изчезне от един ден на следващия.

Автоматичен превод:

Честно казано, вече не знам какво чакам, хаха. Проверката продължава 21 дни, на качените документи на имейла не отговарят и не дават конкретика, 1200$ при теглене за почти месец. Това е измамно казино, при тях вече е ясно. Чакат ме да вляза и да загубя всички пари, стандартната схема, добре, или просто зануляват всички печалби и дават първоначалния ми депозит.

Автоматичен превод:

За съжаление, тъй като вие залагате на спорт там и ние нямаме опит в спортните залагания, нашият екип за оплаквания не би бил от полза, но можете да опитате тези сайтове, които се занимават със спортни залагания, и се надяваме, че ще намерите решение на този проблем :

https://www.safebettingsites.com/complaints/

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Моля, информирайте ни за всякакви актуализации.


Автоматичен превод:

Казино не е загубило дори 0,1 рейтинг досега. Все още е на първо място (че играчите от Сърбия) като най-безопасното казино за игра... Чудя се какво става или всички трябва да сменим сайта и да намерим по-обективен...

Автоматичен превод:

Мога ли да попитам защо рейтингът трябва да бъде намален, жесток?

Съжалявам, ако съм изгубил идеята някъде.🤔

Автоматичен превод:

Как може това казино да има толкова висок рейтинг за безопасност? Опитът ми с това казино е катастрофален.

Обръщам се директно към администраторите на форума Casino Guru:

Как може това казино да има толкова висок рейтинг за безопасност? Моля, посочете критериите, допринесли за тази неоправдана и твърде висока оценка.

Как това казино може да се счита за същото ниво като Bet365 или LeoCasino?

Моето мнение като начинаещ е, че едно казино с висок рейтинг по отношение на сигурността трябва преди всичко да има дълга ИСТОРИЯ в индустрията, ДОБРО ИМЕ, голям брой играчи и т.н.

Не можете да дадете висока оценка на ново казино, което току-що е излязло на пазара, което все още не се е доказало и което може да изчезне от един ден на следващия.

Автоматичен превод:

Вярвам, че Радка ви е обяснила в предишната си публикация как преглеждаме всички казина тук.

Мога ли да попитам дали отговорихте на искането на представителя на казиното относно изпращането на вашата информация, за да могат да проверят акаунта ви и да помогнат за разрешаването на проблема, ако има такъв?

Някакви актуализации за това?


Автоматичен превод:
Romi

Аз си реших проблема с тях. Никога повече няма да играя в казино Chipstars! Никога нямаше да играя, ако рейтингът ви не беше толкова висок.


Автоматичен превод:
Romi

Загубих всички пари, които спечелих в спортни залагания, докато първото теглене чакаше $500. Моите печалби са окончателни, получени изключително в слотове. Останаха ми последните 100$ в баланса ми, влязох и купих бонус в слотове, извадих късмет и спечелих 1084$, след това успях да спечеля още, накрая сложих 1200$ за теглене.

Edited
Автоматичен превод:

Аз си реших проблема с тях. Никога повече няма да играя в казино Chipstars! Никога нямаше да играя, ако рейтингът ви не беше толкова висок.


Автоматичен превод:

Радвам се, че го решихте. браво на теб

За съжаление, не винаги е възможно какъв опит ще има играчът в онлайн казино, нито как ще реагира казиното.

Бихме искали да имаме тази способност, но не.🤷‍♀️

Надявам се, че винаги можем да помогнем, когато е възможно.

Автоматичен превод:

Загубих всички пари, които спечелих в спортни залагания, докато първото теглене чакаше $500. Моите печалби са окончателни, получени изключително в слотове. Останаха ми последните 100$ в баланса ми, влязох и купих бонус в слотове, извадих късмет и спечелих 1084$, след това успях да спечеля още, накрая сложих 1200$ за теглене.

Автоматичен превод:

И така, кога точно поискахте оттеглянето, моля?

Кажете ни как върви със сигурност.

Автоматичен превод:
Romi

Поисках теглене на 29 октомври.

Автоматичен превод:
zaurzaurzaur

окей Ако има някакъв проблем с получаването на парите, моля, уведомете ни и нашият екип за оплаквания ще бъде готов да помогне.

Автоматичен превод:

Както очаквах, казиното просто ще нулира общия баланс и ще затвори акаунта ми, поради моите уж нарушени правила (въпреки че не е вярно и не съм нарушил нищо) и спортни залагания, докато изплаща само моя депозит и това е .


Ето отговора на казиното:


Здравей Заур,

Надявам се това съобщение да ви намери добре. След задълбочен преглед на активността на вашия акаунт, ние установихме, че вашият акаунт е нарушил нашите Правила и условия, по-специално в Раздел 3: Правила за залагане, клауза 3.5. Това решение беше взето след сигнал от нашия доставчик на спортни залагания, който идентифицира професионален стил на игра, който нарушава нашите правила.

В резултат на това вашият акаунт ще остане затворен завинаги.

Печалбите, които поискахте от слот игри, всъщност бяха генерирани от баланс, събран от билет за спортни тотализатори.

Ние обаче сме готови да възстановим депозитите, които сте направили на нашата платформа. Моля, предоставете ни адреса на вашата криптовалута, за да можем да обработим незабавно възстановяването.

Благодарим ви за разбирането и ако имате допълнителни въпроси, можете да се свържете с нас.


С уважение,

Мелиса Джонсън

АГЕНТ ЗА ПОДДРЪЖКА


Така че помислете сами дали да направите депозит в това казино или не.

Edited
Автоматичен превод:
zaurzaurzaur

Наистина съжалявам, че сте имали подобно преживяване в казиното.

Ако смятат, че това е най-добрият начин да закрият акаунта ви, може би е най-добрият и за вас. нали

Все пак поне получихте парите си обратно и можете да преминете към някое казино, което ще ви хареса повече.

Така че, благодарим ви, че споделихте опита си и се надяваме, че следващият път, когато ви чуем, ще бъде по-положително. 🙂

Автоматичен превод:
zaurzaurzaur

Уважаеми Заур,

Наистина съжаляваме, че няма по-добър резултат по отношение на вашия акаунт. Разбираме, че тази ситуация е разочароваща и, моля, знайте, че трябва да спазваме правилата на нашите доставчици и нашите Правила и условия, за да гарантираме справедливост в нашата платформа.

Съжаляваме за всички страдания, които това може да ви е причинило. Ако имате допълнителни въпроси или се нуждаете от помощ, не се колебайте да се свържете с нас.

Автоматичен превод:
Chipstars Casino

Депозитът ми все още не е платен)

Автоматичен превод:
1...16 17 1819
Отидете на страницаот 19 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини