Аз го направих. От Казиното се обявиха в жалбата, като казаха, че тече допълнителна "проверка на доставчика" и тя ще продължи максимум 7 дни.
Разбира се, това време също е минало повече от двойно...
Това казино на практика се оказва, че изобщо не е казино, а мост между играчи и доставчици на игри, те вече прехвърлят всичко на "доставчика на игри".
I did. The Casino announced itself in the appeal, they said that an additional "investigation of the provider" is underway and that it will last a maximum of 7 days.
Of course, that time has also passed more than double...
This casino practically turns out not to be a casino at all, but a bridge between players and game providers, they are now transferring everything to the "game provider".
Jesam. Oglasio se i Casino u zalbi rekli su da je dodatna ,,istraga provajdera" u toku i da ce to trajati maksimalnih 7 dana..
Naravno, i to vreme je proslo vise nego duplo..
Ovaj Casinio prakticno ispada da i nije Casino, vec most izmedju igraca i pruzilaca igara, sve prebacuju sada na ,,provajdera igara"..