НачалоФорумКазинаChipstars Casino - обща дискусия

Chipstars Casino - обща дискусия (страница 14)

преди 3 години от bojan851
|
53 660 преглеждания 347 отговора |
|
1...13 14 15...18
dancerreddevile
преди 1 месец

Аз го направих. От Казиното се обявиха в жалбата, като казаха, че тече допълнителна "проверка на доставчика" и тя ще продължи максимум 7 дни.

Разбира се, това време също е минало повече от двойно...

Това казино на практика се оказва, че изобщо не е казино, а мост между играчи и доставчици на игри, те вече прехвърлят всичко на "доставчика на игри".



Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
vladan4053
преди 1 месец

Това е обичайното им оправдание. Всичко свързано с играта се прави от доставчика, те нямат нищо общо с нея. Те просто трябва да получават плащания и изплащания. Техните плащания вървят страхотно, парите са във вашата сметка веднага, с няколко кликвания. Така трябва да бъде и изплащането.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Аз го направих. От Казиното се обявиха в жалбата, като казаха, че тече допълнителна "проверка на доставчика" и тя ще продължи максимум 7 дни.

Разбира се, това време също е минало повече от двойно...

Това казино на практика се оказва, че изобщо не е казино, а мост между играчи и доставчици на игри, те вече прехвърлят всичко на "доставчика на игри".



Автоматичен превод:
преди 1 месец

Нормалното казино верифицира акаунта за половин час и изплащането трябва да бъде най-много 15 след края на последния чифт на билета. А ако са слот игри, покер или рулетка, изплащането трябва да е незабавно. Щом те прецакват така, те са измамници. И кой знае колко хора са като теб...

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Виждам, че съобщенията ми по тази тема се изтриват от Casino Guru. Толкова за свободата на словото!

Очевидно спонсорирана реклама за казиното във форума.

Два месеца чакане за изплащане - невероятно.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Нито една ваша публикация не е изтрита от нас. Може просто да се е случило, че някой от тях се е сбил в системата заради някаква фраза и е трябвало да бъде одобрен, но нищо не е изтрито от това, което видях.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Подадох преглед миналата седмица, който не беше одобрен, нямах друга възможност освен да подам жалба вчера и анулирах прегледа.

Присъединих се към това казино поради високия рейтинг на казино гуру и сега имам чакащо теглене за почти 1 седмица обслужването на клиенти не е от полза, те ме информираха в петък, че тегленето ще бъде одобрено до вечерта "което очевидно не се е случило ".

Днес ми казват, че няма времева рамка, може би е време да прегледам този рейтинг на казината тук..

Автоматичен превод:
jahiles3
преди 1 месец

Имаме същия проблем. Казаха ми, че парите ще бъдат изплатени "утре", но това утре не е дошло от два месеца.

За съжаление, всичко това става МНОГО СЪМНИТЕЛНО. Що се отнася до този най-висок рейтинг за сигурност, всичко изглежда за съжаление спонсорирано.

Автоматичен превод:
jahiles3
преди 1 месец

Хм това теглене току-що беше одобрено

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това казино е ИЗМАМА!

Не искам повече да играя в това казино. Слот игрите имат най-ниския RTP в света, ако не вярвате, вижте! Много вероятно те имат някаква двойна система и мамят в слот игрите!

Опитвам се да изтегля парите си вече 6 дни, поддръжката на клиенти е безполезна.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Сметката е ВЕРИФИЦИРАНа, предишните плащания са извършени на същия ден!

Не мога да подам жалба, защото трябва да минат 15 дни от заявката за теглене.

По-добре да не пиша какво мисля за това казино...

Автоматичен превод:
dancerreddevile
преди 1 месец

Казиното не ми поиска никакви документи и направи плащането първия път без проверка. Когато поисках второ теглене, те ми поискаха документи, акаунтът беше верифициран и парите бяха изплатени.

Сега те просто бавят изтеглянето

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Е, както писах по-рано...Все повече и повече измамени играчи се появяват...Момчета, какво да ви кажа, освен да подавате оплаквания тук, на casinoGuru И на lcb.org.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Нито една ваша публикация не е изтрита от нас. Може просто да се е случило, че някой от тях се е сбил в системата заради някаква фраза и е трябвало да бъде одобрен, но нищо не е изтрито от това, което видях.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

CasinoGuru мисли ли евентуално да понижи класа на това казино? Тъй като има все повече играчи със същия проблем.

Автоматичен превод:
Camoranesi
преди 1 месец

Ако чакате 6 дни, за съжаление ще чакате още повече... Аз чакам вече два месеца 🙄

В миналото те бяха надеждни, но не можете да живеете от миналата слава...


Нямам думи в този момент.

Автоматичен превод:
dancerreddevile
преди 1 месец

Браво братле, прав беше!

Неслучайно по едно и също време хората имат подобни проблеми.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Така че едно бързо предупреждение от мен, Chipstars принадлежи на Games & More BV и наскоро стартира ново казино, наречено Favoritobet, което също работи под Games & More BV. Ако влезете в чата във Favoritobet и след това изпратите препис на чата на имейла си, подателят е имейлът на Chipstars, така че те определено са заедно. И двете казина работят от Хърватия/Сърбия. Оплакванията се трупат и в други платформи, особено напоследък. Аз също имам оплакване срещу Favoritobet.... Да, може да си прав, че Chipstars беше добър в миналото, но сега всичко се променя и това е всичко друго, но не и добро. Тук виждам много паралели с отношението към мен от Favoritobet.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
vladan4053
преди 1 месец

Има огромна дискусия по темата за Великобритания в casinomeister, където представителят на казиното не може да даде честен отговор. Просто погледнете там и добийте представа как работи Chipstars

Автоматичен превод:
yasin61
преди 1 месец

Прав си за всичко... Чакам теглене на €4500 от два месеца... Най-лошото е, че Chipstars имаше този "най-висок рейтинг на сигурност" през април... Иначе никога нямаше да играя в такъв казино.

Отговорността също се носи от Casino Guru Forum за този преглед.

Ако едно казино има най-висок рейтинг на сигурност, очаквам то наистина да предлага най-високо качество и т.н.

Това казино, въз основа на неговата основа, история на казиното и т.н., изобщо не заслужава тази оценка.

Най-високият рейтинг за сигурност трябва да се даде на казино, което е на пазара от много години и е напълно надеждно

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Подадох преглед миналата седмица, който не беше одобрен, нямах друга възможност освен да подам жалба вчера и анулирах прегледа.

Присъединих се към това казино поради високия рейтинг на казино гуру и сега имам чакащо теглене за почти 1 седмица обслужването на клиенти не е от полза, те ме информираха в петък, че тегленето ще бъде одобрено до вечерта "което очевидно не се е случило ".

Днес ми казват, че няма времева рамка, може би е време да прегледам този рейтинг на казината тук..

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Когато го изтрихте, не виждам причината да бъде отхвърлен, което е жалко, защото щях да се опитам да ви обясня защо се е случило така.

Както и да е, що се отнася до тегленето, виждате, че не сте единственият, изглежда, че казиното има забавяне, но кога ще бъде разрешено, нямам представа. В крайна сметка вероятно бих внимавал за всякакви времеви рамки от казиното, когато не могат да ги изпълнят, това със сигурност не добавя към доверието.

Тъй като имате открита жалба, нашият екип ще се опита да ви помогне и ако нищо не се промени, ще се свържем с казиното и се чудя дали другите играчи ще получат плащане, защото има някои, които чакат по-дълго.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това казино е ИЗМАМА!

Не искам повече да играя в това казино. Слот игрите имат най-ниския RTP в света, ако не вярвате, вижте! Много вероятно те имат някаква двойна система и мамят в слот игрите!

Опитвам се да изтегля парите си вече 6 дни, поддръжката на клиенти е безполезна.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Вероятно бих се въздържал от подобни възгледи, въпреки че знам какво означават. Фактът, че няколко играча имат подобен проблем, така че би било най-добре казиното да хвърли светлина върху цялата ситуация, за да успокои играчите. Наистина не разбирам, ако не кажат нищо и оставят играча сам. Както и да е, прав си, че даваме на казината 14 дни да направят теглене, но ако нищо не се случи, можете да подадете жалба малко по-рано и ние ще се опитаме да помогнем.

Ще следя как се развива всичко, защото ми е интересно кога има повече играчи, които чакат парите си.

Пожелавам ви късмет.☘️

Автоматичен превод:
преди 1 месец

CasinoGuru мисли ли евентуално да понижи класа на това казино? Тъй като има все повече играчи със същия проблем.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Ако казиното не разреши възникналите ситуации и жалбите останат неразрешени, индексът на безопасност ще се понижи със сигурност. Но е важно играчите да поддържат целия процес, да не губят парите си и жалбите да са затворени.

Но от това, което видях, казиното отговаря на оплакванията, така че аз твърдо вярвам, че всичко ще бъде решено в крайна сметка и всеки ще получи това, което му идва.

Ако обаче това не се случи, със сигурност ще предприемем необходимите стъпки от наша страна.

Автоматичен превод:
1...13 14 15...18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини