Вече дори не мога да вляза в уебсайта. В момента имам над 4000 евро, чакащи за теглене...
Ето как изглежда казино с „най-висок рейтинг на сигурност" от април 2024 г.
I can no longer even access the website. I have over €4,000 pending for withdrawal now...
This is what a casino with the "highest security rating" from April 2024 looks like.
Виждам, че е доста бурно и някой е получил пари, но виждам, че вие все още не сте. Както и да е, от казиното се свързаха, писаха тук и е добре, че се опитват да оправят нещата. Знам, че чакането един месец не е приятно, но вярвам, че в крайна сметка ще си получите парите и всичко ще е наред.
Ще съм благодарен, ако продължите да ме информирате за това как вървят нещата.
I see it's quite turbulent and someone got paid but I see you still haven't. Anyway, the casino got in touch, wrote back here and it's good that they are trying to sort things out. I know that waiting for a month is not pleasant but I believe that you will get your money eventually and everything will be fine.
I would appreciate it if you would continue to update me on how things are going.
Да, получих плащане 🎉🎉 Посъветваха ме да анулирам транзакцията и да опитам отново с крипто. Направих го и ми беше платено в рамките на един час. Дано и на вас ви е платено 🤞
Yes I’ve been paid 🎉🎉 I was advised to cancel the transaction and try again with crypto. I did and was paid within the hour. Aw hope you’ve been paid too 🤞
Страхотни новини, много се радвам, че получихте парите си.
Надявам се, че това ще важи и за другите играчи и те също ще получат парите си възможно най-скоро.
Независимо от случилото се, ще останеш ли тук? Според това, което сте написали, това казино е добре за вас, затова питам. ☘️🎉
Great news, I'm very glad you got your money.
I hope this will be the case for the other players and they will also get their money as soon as possible.
In spite of what has happened, will you stay here? According to what you wrote, this casino is fine for you, so that's why I'm asking. ☘️🎉
Аз също мислех, че това казино е добро, но след като спечелих, политиката им към мен се промени...
Блокираха ме в Telegram, WhatsApp... Чакам 35 дни за изплащането си...
Преди изплащаха в рамките на няколко часа, като се отнасяха чудесно към клиентите, които бяха на загуба, но след това промениха политиката си...
Моят съвет към вас като форум на Chipstars е от време на време да проверявате своите „отзиви за оценка на безопасността"...
И съветвам играчите от Обединеното кралство да бъдат внимателни, тъй като те могат да се окажат в същата ситуация като мен.
I also thought this casino was good, but once I won, their policy towards me changed...
They blocked me on Telegram, WhatsApp... I’ve been waiting 35 days for my payout...
They used to pay out within a few hours, treating clients who were at a loss wonderfully, but then they changed their policy...
My advice to you as the Chipstars forum is to occasionally check your 'safety rating reviews'...
And I advise players from the UK to be cautious, as they could end up in the same situation as me.
Да, щастлив съм, че продължавам да играя в chipstars. Дори направих депозит тази сутрин, но този път нямах късмет. Въпреки че не мога да ги спечеля всичките 😁 Радвам се на гуруто на казиното, тъй като ми даде някъде да дойда да поискам съвет и да видя как се справят другите. Надявам се, че 30-дневният човек ще бъде подреден скоро, тъй като наистина не мисля, че чип звездите са направили нещо от това нарочно. Би било жалко, ако рейтингът им трябва да падне поради това, но ако се случи, сигурен съм, че ще работят, за да възвърнат добрата си репутация, което от своя страна е добре за нас, играчите. Благодаря за помощта ти по този въпрос Jaro 🤗
Yeah I’m happy to keep playing at chipstars. I even made a deposit this morning but wasn’t luck this time. Cant win them all though ay 😁 I’ve been glad of casino guru as it gave me somewhere to come and ask advice and see how others are doing. I hope the 30 day guy gets sorted soon as i really don’t think chipstars have done any of this on purpose. It would be a shame if their rating has to go down because of this but if it does I’m sure they’ll work to regain their good reputation which in turn is good for us the players. Thanks for your help in this matter Jaro 🤗
Много се радвам, че си получи парите.
Разбирам ентусиазма ви за Chipstars Casino; Веднъж се почувствах по същия начин. За съжаление, ако в крайна сметка се окажете на печалба в даден момент, ще видите другата им страна...
Ако губите пари, те ще бъдат вашите „най-добри приятели" и винаги на разположение за вас.
Като цяло се надявам този фарс с мен и казиното да приключи и най-после да си получа парите... На практика си загубих доверието.
Im very glad that you received your money.
I understand your enthusiasm for Chipstars Casino; I once felt the same way.Unfortunately, if you end up in profit at some point, you’ll see a different side of them...
If you’re losing money, they’ll be your 'best friends' and always available for you.
All in all, I hope this farce with me and the casino ends and that I finally receive my money... I’ve practically lost my trust.
Аз също мислех, че това казино е добро, но след като спечелих, политиката им към мен се промени...
Блокираха ме в Telegram, WhatsApp... Чакам 35 дни за изплащането си...
Преди изплащаха в рамките на няколко часа, като се отнасяха чудесно към клиентите, които бяха на загуба, но след това промениха политиката си...
Моят съвет към вас като форум на Chipstars е от време на време да проверявате своите „отзиви за оценка на безопасността"...
И съветвам играчите от Обединеното кралство да бъдат внимателни, тъй като те могат да се окажат в същата ситуация като мен.
I also thought this casino was good, but once I won, their policy towards me changed...
They blocked me on Telegram, WhatsApp... I’ve been waiting 35 days for my payout...
They used to pay out within a few hours, treating clients who were at a loss wonderfully, but then they changed their policy...
My advice to you as the Chipstars forum is to occasionally check your 'safety rating reviews'...
And I advise players from the UK to be cautious, as they could end up in the same situation as me.
Разбирам защо си на това мнение и честно казано не те обвинявам, ако чакаш доста дълго време. Въпреки това вярвам, че ще получите парите и след това можете да вземете решение как да продължите.
Много ти пожелавам и на теб да свърши добре. 😕
I understand why you are of this opinion, and frankly I don't blame you if you wait for quite a long time. Nevertheless, I believe that you will receive the money and then you can make a decision on how to proceed.
I very much wish that it will end well for you too. 😕
Да, щастлив съм, че продължавам да играя в chipstars. Дори направих депозит тази сутрин, но този път нямах късмет. Въпреки че не мога да ги спечеля всичките 😁 Радвам се на гуруто на казиното, тъй като ми даде някъде да дойда да поискам съвет и да видя как се справят другите. Надявам се, че 30-дневният човек ще бъде подреден скоро, тъй като наистина не мисля, че чип звездите са направили нещо от това нарочно. Би било жалко, ако рейтингът им трябва да падне поради това, но ако се случи, сигурен съм, че ще работят, за да възвърнат добрата си репутация, което от своя страна е добре за нас, играчите. Благодаря за помощта ти по този въпрос Jaro 🤗
Yeah I’m happy to keep playing at chipstars. I even made a deposit this morning but wasn’t luck this time. Cant win them all though ay 😁 I’ve been glad of casino guru as it gave me somewhere to come and ask advice and see how others are doing. I hope the 30 day guy gets sorted soon as i really don’t think chipstars have done any of this on purpose. It would be a shame if their rating has to go down because of this but if it does I’m sure they’ll work to regain their good reputation which in turn is good for us the players. Thanks for your help in this matter Jaro 🤗
Няма за какво, опитваме се да помогнем, когато можем. Надявам се също всеки да успее да получи това, което му се полага.
Освен това форумът е за играчи да обменят своя опит, мнения и т.н. и се радваме, че избрахте нас.
Нека изживяването ви бъде по-добро всеки път. 🎉😊
You're welcome, we try to help whenever we can. I also hope that everyone manages to get what is rightfully theirs.
Also, the forum is for players to exchange their experiences, opinions, etc. and we are glad that you chose us.
May your experience be better every time. 🎉😊
Chipstars Casino има предвид „разследване на доставчик" на моя акаунт. Сметката е чиста, играе се с истински пари и не съм получавал бонус. Те твърдят, че това „разследване" може да отнеме до 30 дни.
Това е нечувано... Играл съм в множество казина и това е първият път, когато нужните ми пари са задържани в продължение на 40 дни.
Освен това никога не съм виждал това измислено правило в техните условия.
Съжалявам, но CasinoGuru Forum оцени това казино с „най-висок рейтинг за сигурност" през април и доверяването на вашите отзиви ме постави в затруднение.
Питам, ако това е казино с „най-висок рейтинг за сигурност", какви са казината с по-нисък рейтинг?
благодаря
Chipstars Casino is referring to a 'provider investigation' on my account. The account is clean, played with real money, and I didn’t receive any bonus. They claim that this 'investigation' can take up to 30 days.
This is unheard of... I have played at multiple casinos, and this is the first time that my needed money has been held for 40 days.
Moreover, I never saw this made-up rule in their terms.
I’m sorry, but CasinoGuru Forum rated this casino with the 'highest security rating' in April, and trusting your reviews has put me in trouble.
I ask, if this is a casino with the 'highest security rating,' what are the casinos with lower ratings like?
Thanks
Мисля, че причината, поради която бях толкова развълнуван, беше, че спечелих тези £1800 при първия си депозит от само £30. Ето защо бях толкова притеснен, че няма да ми платят и съм толкова облекчен, че го направиха. Чувствам се много зле за теб и искрено се надявам да се оправиш 🤞
I think the reason Ive got so excited was that I won that £1800 on my first deposit of only £30. This is why I was so worried they wouldn’t pay me and am so relieved that they have. I feel really bad for you and genuinely hope you get sorted 🤞
Съжалявам, ако бях рязък в думите си; просто за първи път се сблъсквам със ситуация, в която казино не ми изплаща парите 40 дни, а преди това имах отлични отношения с тях.
Веднага щом случаят се разреши, аз ще бъда първият, който ще се извини.
Струва ми се много нелогично, че се позовават на „разследване", но все още не са спрели акаунта ми, позволявайки ми да продължа да играя и по този начин излагат печалбите си на риск
I'm sorry if I was harsh in my words; it's just that this is the first time I've encountered a situation where a casino hasn't paid out my money for 40 days, and before this, I had an excellent relationship with them.
As soon as the case is resolved, I will be the first to apologize.
It seems very illogical to me that they are citing an 'investigation,' yet they haven’t suspended my account, allowing me to continue playing and thereby putting my winnings at risk
Напълно разбирам, защото ако чакате повече от месец, това е доста дълго време. Така или иначе, когато доставчик на игри прави разследване, казиното трябва да изчака, докато научи нова информация. Въз основа на какво е започнало това разследване, сигурно нямате представа, но аз твърдо вярвам, че в крайна сметка всичко ще бъде наред и ще си получите парите.
Бих казал, че това не е нещо необичайно в казината от време на време и тази ситуация може да се случи.
Ще стискам палци да си получите парите възможно най-скоро, за да не се притеснявате повече.
Успех ☘️🤞
I totally understand because if you wait for over a month it is quite a long time. Anyway, when a game provider makes an investigation, the casino has to wait until it learns some new information. On the basis of what this investigation was initiated, you probably have no idea, but I firmly believe that in the end everything will be alright and you will get your money.
I would say that this is not something that is uncommon in casinos from time to time and this situation can happen.
I'll keep my fingers crossed that you get your money as soon as possible so you don't have to worry anymore.
Good luck. ☘️🤞
За съжаление, чаках изплащане повече от 40 дни, те усложниха нормалното ми функциониране на живота и експлоатираха доверието ми.
Подадох жалба във форума на Casino Guru и получих имейл от Chipstars, в който се казва, че разрешаването на моя случай ще отнеме максимум 7 дни. Този срок изтече.
Беше неприятно преживяване с това казино, горчиво... В миналото те бяха много надеждни и затова депозирах допълнителни крипто средства в това казино. Знаех, че стига да имам средства в акаунта си в Chipstars, те ще ми платят в рамките на 24 часа, когато имам нужда от парите, и играех с тези пари. В крайна сметка имаше 30 дни забавяне и те все казваха, че изплащането ще бъде "утре", но утре така и не дойде. В крайна сметка изпратиха имейл, че им трябват още 7 дни и този срок също изтече.
Чувствам се дълбоко разочарован.
Unfortunately, I have been waiting for a payout for over 40 days, they have complicated my normal life functioning and exploited my trust.
I filed a complaint on the Casino Guru forum, and I received an email from Chipstars, stating that it would take a maximum of 7 days to resolve my case. That deadline has now passed.
It has been an unpleasant experience with this casino, bitter... In the past, they were very reliable, and that's why I deposited extra crypto funds into this casino. I knew that as long as I had funds in my Chipstars account, they would pay me within 24 hours when I needed the money, and I played with that money. In the end, there was a 30-day delay, and they kept saying that the payout would be "tomorrow," but tomorrow never came. Eventually, they sent an email saying they needed another 7 days, and that deadline has passed as well.
I feel deeply disappointed.
Какво да ти кажа, tebra... И това казино беше с добър рейтинг... Какво да очакваме Само от тези казина с лош рейтинг. Нашите букмейкъри се оказват най-добрите в света.
What can I tell you, tebra... And this casino had a good rating... What should we expect Only from those casinos With a bad rating. Our bookmakers turn out to be the best in the world.
Sta da ti kazem tebra... A ovaj kazino je imao dobar rejting... Sta da ocekujemo Tek od onih kazina Sa losim rejtingom. Nase kladionice ispadose najbolje na svetu..
Прав си братле.. Април месец бяха с най-висок рейтинг, сега са с висок, от този мой пример всичко ми прилича на спонсорирана реклама от казино..
You're right bro.. In April they had the highest rating, now they have a high one, from this example of mine everything seems to me like a sponsored advertisement from a casino..
Upravu si brate.. U Aprilu su imali najveci rejting, sad imaju visok, iz ovog mog primera sve mi deluje kao sponzorisana reklama od casina..
Chipstars определят свои собствени срокове... 30 дни... след това МАКСИМУМ 7 и така нататък...
И разбира се, все още нищо не е решено.
Chipstars set their own deadlines... 30 days... then a MAXIMUM of 7, and so on...
And of course, nothing has been resolved yet.
Прав си братле.. Април месец бяха с най-висок рейтинг, сега са с висок, от този мой пример всичко ми прилича на спонсорирана реклама от казино..
You're right bro.. In April they had the highest rating, now they have a high one, from this example of mine everything seems to me like a sponsored advertisement from a casino..
Upravu si brate.. U Aprilu su imali najveci rejting, sad imaju visok, iz ovog mog primera sve mi deluje kao sponzorisana reklama od casina..
точно така Спонсорирана реклама. Винаги съм се чудил защо всички сайтове налагат някои казина (напр. Lucky Owl Club), които обикновено не изплащат големи печалби... Така че може би най-добрият ви вариант е да заведете дело в редовен съд. Ако казиното работи в Англия, можете да го съдите в английските съдилища
That's right. Sponsored advertising. I've always wondered why all sites force some casinos (e.g. Lucky Owl Club) that generally don't pay out big wins... So maybe your best option is to file a lawsuit in a regular court. If the casino operates in England, you can sue them in the English courts
Bas Tako. Sponzorisana reklama. Uvek sam se pitao zasto svi sajtovi forsiraju neka kazina( npr. Lucky Owl Club) koja uglavnom ne isplacuju vece dobitke.. Tako da ti je mozda najbolja opcija da podneses tuzbu regularnom sudu. Ako kazino operise u Engleskoj, mozes da ga tuzis Engleskom sudu
За съжаление, чаках изплащане повече от 40 дни, те усложниха нормалното ми функциониране на живота и експлоатираха доверието ми.
Подадох жалба във форума на Casino Guru и получих имейл от Chipstars, в който се казва, че разрешаването на моя случай ще отнеме максимум 7 дни. Този срок изтече.
Беше неприятно преживяване с това казино, горчиво... В миналото те бяха много надеждни и затова депозирах допълнителни крипто средства в това казино. Знаех, че стига да имам средства в акаунта си в Chipstars, те ще ми платят в рамките на 24 часа, когато имам нужда от парите, и играех с тези пари. В крайна сметка имаше 30 дни забавяне и те все казваха, че изплащането ще бъде "утре", но утре така и не дойде. В крайна сметка изпратиха имейл, че им трябват още 7 дни и този срок също изтече.
Чувствам се дълбоко разочарован.
Unfortunately, I have been waiting for a payout for over 40 days, they have complicated my normal life functioning and exploited my trust.
I filed a complaint on the Casino Guru forum, and I received an email from Chipstars, stating that it would take a maximum of 7 days to resolve my case. That deadline has now passed.
It has been an unpleasant experience with this casino, bitter... In the past, they were very reliable, and that's why I deposited extra crypto funds into this casino. I knew that as long as I had funds in my Chipstars account, they would pay me within 24 hours when I needed the money, and I played with that money. In the end, there was a 30-day delay, and they kept saying that the payout would be "tomorrow," but tomorrow never came. Eventually, they sent an email saying they needed another 7 days, and that deadline has passed as well.
I feel deeply disappointed.
здрасти
Бих казал, че е по-добре да оставите всякакви обяснения на жалбата. За да предотвратя недоразумения, защото не съм много запознат с проблема, съжалявам.
Във всеки случай се очаква по-нататъшно развитие да има през следващите четири дни. Със сигурност ще следите това и ще ни държите в течение в темата.
Hi!
I'd say it is better to leave all kinds of explanations to the complaint. Just to prevent misunderstandings, because I'm not very familiar with the issue, I'm sorry.
In any case, further development is expected to take place in the next four days. Surely you'll keep an eye on that and keep us posted in the thread.
Виждам, че съобщенията ми по тази тема се изтриват от Casino Guru. Толкова за свободата на словото!
Очевидно спонсорирана реклама за казиното във форума.
Два месеца чакане за изплащане - невероятно.
I see that my messages on this topic are being deleted by Casino Guru. So much for freedom of speech!
An obvious sponsored ad for the casino on the forum.
Two months of waiting for a payout—unbelievable.
Виждам, че съобщенията ми по тази тема се изтриват от Casino Guru. Толкова за свободата на словото!
Очевидно спонсорирана реклама за казиното във форума.
Два месеца чакане за изплащане - невероятно.
I see that my messages on this topic are being deleted by Casino Guru. So much for freedom of speech!
An obvious sponsored ad for the casino on the forum.
Two months of waiting for a payout—unbelievable.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.