ФорумКазинаChipstars Casino - обща дискусия

Chipstars Casino - обща дискусия (страница 13)

преди 2 години от bojan851
|
40340 преглеждания 282 отговора |
|
1...12 13 1415
Добавете пост
преди 1 седмица

file Вече дори не мога да вляза в уебсайта. В момента имам над 4000 евро, чакащи за теглене...


Ето как изглежда казино с „най-висок рейтинг на сигурност" от април 2024 г.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Виждам, че е доста бурно и някой е получил пари, но виждам, че вие ​​все още не сте. Както и да е, от казиното се свързаха, писаха тук и е добре, че се опитват да оправят нещата. Знам, че чакането един месец не е приятно, но вярвам, че в крайна сметка ще си получите парите и всичко ще е наред.

Ще съм благодарен, ако продължите да ме информирате за това как вървят нещата.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Да, получих плащане 🎉🎉 Посъветваха ме да анулирам транзакцията и да опитам отново с крипто. Направих го и ми беше платено в рамките на един час. Дано и на вас ви е платено 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Страхотни новини, много се радвам, че получихте парите си.

Надявам се, че това ще важи и за другите играчи и те също ще получат парите си възможно най-скоро.

Независимо от случилото се, ще останеш ли тук? Според това, което сте написали, това казино е добре за вас, затова питам. ☘️🎉

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Аз също мислех, че това казино е добро, но след като спечелих, политиката им към мен се промени...

Блокираха ме в Telegram, WhatsApp... Чакам 35 дни за изплащането си...

Преди изплащаха в рамките на няколко часа, като се отнасяха чудесно към клиентите, които бяха на загуба, но след това промениха политиката си...

Моят съвет към вас като форум на Chipstars е от време на време да проверявате своите „отзиви за оценка на безопасността"...


И съветвам играчите от Обединеното кралство да бъдат внимателни, тъй като те могат да се окажат в същата ситуация като мен.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Да, щастлив съм, че продължавам да играя в chipstars. Дори направих депозит тази сутрин, но този път нямах късмет. Въпреки че не мога да ги спечеля всичките 😁 Радвам се на гуруто на казиното, тъй като ми даде някъде да дойда да поискам съвет и да видя как се справят другите. Надявам се, че 30-дневният човек ще бъде подреден скоро, тъй като наистина не мисля, че чип звездите са направили нещо от това нарочно. Би било жалко, ако рейтингът им трябва да падне поради това, но ако се случи, сигурен съм, че ще работят, за да възвърнат добрата си репутация, което от своя страна е добре за нас, играчите. Благодаря за помощта ти по този въпрос Jaro 🤗

Автоматичен превод:
boswelkimbo
преди 1 седмица

Много се радвам, че си получи парите.

Разбирам ентусиазма ви за Chipstars Casino; Веднъж се почувствах по същия начин. За съжаление, ако в крайна сметка се окажете на печалба в даден момент, ще видите другата им страна...

Ако губите пари, те ще бъдат вашите „най-добри приятели" и винаги на разположение за вас.

Като цяло се надявам този фарс с мен и казиното да приключи и най-после да си получа парите... На практика си загубих доверието.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Аз също мислех, че това казино е добро, но след като спечелих, политиката им към мен се промени...

Блокираха ме в Telegram, WhatsApp... Чакам 35 дни за изплащането си...

Преди изплащаха в рамките на няколко часа, като се отнасяха чудесно към клиентите, които бяха на загуба, но след това промениха политиката си...

Моят съвет към вас като форум на Chipstars е от време на време да проверявате своите „отзиви за оценка на безопасността"...


И съветвам играчите от Обединеното кралство да бъдат внимателни, тъй като те могат да се окажат в същата ситуация като мен.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Разбирам защо си на това мнение и честно казано не те обвинявам, ако чакаш доста дълго време. Въпреки това вярвам, че ще получите парите и след това можете да вземете решение как да продължите.

Много ти пожелавам и на теб да свърши добре. 😕

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Да, щастлив съм, че продължавам да играя в chipstars. Дори направих депозит тази сутрин, но този път нямах късмет. Въпреки че не мога да ги спечеля всичките 😁 Радвам се на гуруто на казиното, тъй като ми даде някъде да дойда да поискам съвет и да видя как се справят другите. Надявам се, че 30-дневният човек ще бъде подреден скоро, тъй като наистина не мисля, че чип звездите са направили нещо от това нарочно. Би било жалко, ако рейтингът им трябва да падне поради това, но ако се случи, сигурен съм, че ще работят, за да възвърнат добрата си репутация, което от своя страна е добре за нас, играчите. Благодаря за помощта ти по този въпрос Jaro 🤗

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Няма за какво, опитваме се да помогнем, когато можем. Надявам се също всеки да успее да получи това, което му се полага.

Освен това форумът е за играчи да обменят своя опит, мнения и т.н. и се радваме, че избрахте нас.

Нека изживяването ви бъде по-добро всеки път. 🎉😊

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Chipstars Casino има предвид „разследване на доставчик" на моя акаунт. Сметката е чиста, играе се с истински пари и не съм получавал бонус. Те твърдят, че това „разследване" може да отнеме до 30 дни.

Това е нечувано... Играл съм в множество казина и това е първият път, когато нужните ми пари са задържани в продължение на 40 дни.

Освен това никога не съм виждал това измислено правило в техните условия.

Съжалявам, но CasinoGuru Forum оцени това казино с „най-висок рейтинг за сигурност" през април и доверяването на вашите отзиви ме постави в затруднение.

Питам, ако това е казино с „най-висок рейтинг за сигурност", какви са казината с по-нисък рейтинг?

благодаря

Автоматичен превод:
vladan4053
преди 1 седмица

Мисля, че причината, поради която бях толкова развълнуван, беше, че спечелих тези £1800 при първия си депозит от само £30. Ето защо бях толкова притеснен, че няма да ми платят и съм толкова облекчен, че го направиха. Чувствам се много зле за теб и искрено се надявам да се оправиш 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 седмица


Съжалявам, ако бях рязък в думите си; просто за първи път се сблъсквам със ситуация, в която казино не ми изплаща парите 40 дни, а преди това имах отлични отношения с тях.

Веднага щом случаят се разреши, аз ще бъда първият, който ще се извини.

Струва ми се много нелогично, че се позовават на „разследване", но все още не са спрели акаунта ми, позволявайки ми да продължа да играя и по този начин излагат печалбите си на риск






Автоматичен превод:
vladan4053
преди 1 седмица

Напълно разбирам, защото ако чакате повече от месец, това е доста дълго време. Така или иначе, когато доставчик на игри прави разследване, казиното трябва да изчака, докато научи нова информация. Въз основа на какво е започнало това разследване, сигурно нямате представа, но аз твърдо вярвам, че в крайна сметка всичко ще бъде наред и ще си получите парите.

Бих казал, че това не е нещо необичайно в казината от време на време и тази ситуация може да се случи.

Ще стискам палци да си получите парите възможно най-скоро, за да не се притеснявате повече.

Успех ☘️🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

За съжаление, чаках изплащане повече от 40 дни, те усложниха нормалното ми функциониране на живота и експлоатираха доверието ми.

Подадох жалба във форума на Casino Guru и получих имейл от Chipstars, в който се казва, че разрешаването на моя случай ще отнеме максимум 7 дни. Този срок изтече.

Беше неприятно преживяване с това казино, горчиво... В миналото те бяха много надеждни и затова депозирах допълнителни крипто средства в това казино. Знаех, че стига да имам средства в акаунта си в Chipstars, те ще ми платят в рамките на 24 часа, когато имам нужда от парите, и играех с тези пари. В крайна сметка имаше 30 дни забавяне и те все казваха, че изплащането ще бъде "утре", но утре така и не дойде. В крайна сметка изпратиха имейл, че им трябват още 7 дни и този срок също изтече.


Чувствам се дълбоко разочарован.


file

Автоматичен превод:
vladan4053
преди 1 седмица

Какво да ти кажа, tebra... И това казино беше с добър рейтинг... Какво да очакваме Само от тези казина с лош рейтинг. Нашите букмейкъри се оказват най-добрите в света.

Автоматичен превод:
dancerreddevile
преди 1 седмица

Прав си братле.. Април месец бяха с най-висок рейтинг, сега са с висок, от този мой пример всичко ми прилича на спонсорирана реклама от казино..



Автоматичен превод:
Публикация на vladan4053 е изтрит
преди 1 седмица

Chipstars определят свои собствени срокове... 30 дни... след това МАКСИМУМ 7 и така нататък...

И разбира се, все още нищо не е решено.

Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Прав си братле.. Април месец бяха с най-висок рейтинг, сега са с висок, от този мой пример всичко ми прилича на спонсорирана реклама от казино..



Автоматичен превод:
преди 1 седмица

точно така Спонсорирана реклама. Винаги съм се чудил защо всички сайтове налагат някои казина (напр. Lucky Owl Club), които обикновено не изплащат големи печалби... Така че може би най-добрият ви вариант е да заведете дело в редовен съд. Ако казиното работи в Англия, можете да го съдите в английските съдилища

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

За съжаление, чаках изплащане повече от 40 дни, те усложниха нормалното ми функциониране на живота и експлоатираха доверието ми.

Подадох жалба във форума на Casino Guru и получих имейл от Chipstars, в който се казва, че разрешаването на моя случай ще отнеме максимум 7 дни. Този срок изтече.

Беше неприятно преживяване с това казино, горчиво... В миналото те бяха много надеждни и затова депозирах допълнителни крипто средства в това казино. Знаех, че стига да имам средства в акаунта си в Chipstars, те ще ми платят в рамките на 24 часа, когато имам нужда от парите, и играех с тези пари. В крайна сметка имаше 30 дни забавяне и те все казваха, че изплащането ще бъде "утре", но утре така и не дойде. В крайна сметка изпратиха имейл, че им трябват още 7 дни и този срок също изтече.


Чувствам се дълбоко разочарован.


file

Автоматичен превод:
преди 6 дни

здрасти

Бих казал, че е по-добре да оставите всякакви обяснения на жалбата. За да предотвратя недоразумения, защото не съм много запознат с проблема, съжалявам.

Във всеки случай се очаква по-нататъшно развитие да има през следващите четири дни. Със сигурност ще следите това и ще ни държите в течение в темата.


Автоматичен превод:
преди 5 дни

Виждам, че съобщенията ми по тази тема се изтриват от Casino Guru. Толкова за свободата на словото!

Очевидно спонсорирана реклама за казиното във форума.

Два месеца чакане за изплащане - невероятно.

Автоматичен превод:
преди 5 дни

Виждам, че съобщенията ми по тази тема се изтриват от Casino Guru. Толкова за свободата на словото!

Очевидно спонсорирана реклама за казиното във форума.

Два месеца чакане за изплащане - невероятно.

Автоматичен превод:
преди 5 дни

Подадохте ли жалба?

Автоматичен превод:
1...12 13 1415
Отидете на страницаот 15 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини