НачалоФорумКазинаChipstars Casino - обща дискусия

Chipstars Casino - обща дискусия (страница 11)

 от bojan851
|
68 877 преглеждания 374 отговора |
|
1...10 11 12...19
dancerreddevile

Можем и на сръбски 🙂

С натежало сърце подадох жалба срещу Chipstars, където повечето (почти всички) от нас работят, но напоследък ми бавят парите, не предоставят помощ чрез чат на живо, не отговарят на имейли и ако предложих да им дам парите заради стари кредитни плащания на две части ако имат проблем с ликвидността.. чакам 30 дни за плащане 🚨🚨🚨

Edited
Автоматичен превод:

Поддръжка на живо: file

Автоматичен превод:
vladan4053

Извинете за недискретността, но колко успяхте да направите и по-важното как? Като се има предвид, че слот конфигурацията им е много ниска. Когато се случи нещо такова, започвам все повече да ценя нашите букмейкъри, които не предлагат специални бонуси, но брато, плащането е сигурно като в банка.

Автоматичен превод:

Можем и на сръбски 🙂

С натежало сърце подадох жалба срещу Chipstars, където повечето (почти всички) от нас работят, но напоследък ми бавят парите, не предоставят помощ чрез чат на живо, не отговарят на имейли и ако предложих да им дам парите заради стари кредитни плащания на две части ако имат проблем с ликвидността.. чакам 30 дни за плащане 🚨🚨🚨

Автоматичен превод:

Разбрах, че нашите работят, но не знам къде е регистрирано казиното. Ако става въпрос за по-голяма сума, можете да ги съдите и в редовен съд.

Автоматичен превод:

Не съм играл там и нямам желание, тъй като да, прочетох какво се случва.

Автоматичен превод:

поне вие ​​в Обединеното кралство имате толкова много уважавани казина, които са надеждни по отношение на изплащанията.

Автоматичен превод:
boswelkimbo deleted the post
dancerreddevile

Чакам плащане от общо около 3700 евро, изплатиха преди, веднъж имах плащане от 4000 евро, поискаха от мен да платя 3000 евро и 1000 евро следващата седмица, което приех. Досега бяха коректни, дадох им положително мнение навсякъде, но сега се надявам проблема да не е в тях, а във фирмата, която плаща.


Не играя слотове, играя само потапяща рулетка

Автоматичен превод:

Надявам се парите ви да бъдат изплатени бързо...


Чакам изплащането си като VIP играч повече от 30 дни.

Автоматичен превод:
boswelkimbo deleted the post

Надявам се на най-доброто за вас. Обещаха ми преди около 10 дни парите да бъдат изплатени "утре".


Успех, те са били справедливи в миналото, така че се надявам, че това е само временно объркване в Chipstars Casino.

Автоматичен превод:
vladan4053

благодаря Жалко, защото това е страхотен сайт. Толкова се зарадвах да го открия 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
vladan4053

Та що за казино е като нямат 4000 да ти платят, а трябва да ти платят на две вноски?? И второ, всяко казино има дневен, седмичен и месечен лимит на изплащане. Когато играете тази по-голяма сума, трябва внимателно да прочетете Правилата и условията.

Автоматичен превод:
vladan4053

Все едно чакаш заплата...

Автоматичен превод:
dancerreddevile

Мисля че има две обяснения..

Първата е: Мръсна тактика на забавяне, така че комарджиите да отменят изплащането си и след това да го заложат, ние знаем, че комарджиите са нестабилни


И второто е: Може би нещо наистина не работи с тях, технически проблем или нещо подобно, защото и други получават забавени плащания.

Автоматичен превод:
vladan4053

Да, казината често умишлено забавят плащането... Но техническият проблем не е сигурен. Играеш ли някъде другаде сега? Бих препоръчал казино piwi247, те дават $30 NDB за нови играчи, а условният оборот е много нисък (×6 за спортни залагания). Успях да изпълня условния оборот много бързо, почти в същия ден. Плащането ми беше моментално.

Автоматичен превод:
boswelkimbo deleted the post

Здравейте, когато чакате пари за няколко дни, не бих се стресирал. Казиното имаше ли нужда от документи от вас за проверка? Играхте тук без бонус, нали? Ще се опитам да бъда търпелив и да питам от време на време на какъв етап е тегленето и да видя какво ще ви каже казиното.

Даваме им 14 дни да изплатят играча и ако нищо не се случи дотогава, уведомете ги и ние ще се опитаме да помогнем.

Автоматичен превод:
Jaro

Да, беше без бонус и изпратих документи, преди да поискат и да ми кажат, че съм потвърден. Човекът от телеграмата каза, че е одобрен и трябва да го получа днес, въпреки че все още се показва като чакащ. Ще се опитам да бъда по-търпелива 😇😆

Автоматичен превод:
boswelkimbo

Изпратих им друго съобщение и те казаха, че са имали проблем с техния доставчик на плащания и казаха, че трябва да ми бъде платено днес. Ще ви информирам, ако и когато премине.

Автоматичен превод:

Да, беше без бонус и изпратих документи, преди да поискат и да ми кажат, че съм потвърден. Човекът от телеграмата каза, че е одобрен и трябва да го получа днес, въпреки че все още се показва като чакащ. Ще се опитам да бъда по-търпелива 😇😆

Автоматичен превод:

Не ми харесва, когато на играчите винаги се дават различни срокове и почти винаги те не ги спазват.

Както и да е, чудя се как ще е сега и дали ще получите парите. Мисля, че търпението ще бъде повече от необходимо и със сигурност е добре дошло.🙂

Автоматичен превод:
Jaro

file Jaro, може би CasinoGuru трябва да прегледа рейтингите на Chipstars, това, че бяха добри преди 8 месеца, не означава, че не са се влошили...

Сега чакам повече от 30 дни... Пиша това с натежало сърце, защото бяха справедливи и бих искал да продължа да играя с тях

Автоматичен превод:
1...10 11 12...19
Отидете на страницаот 19 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини