НачалоФорумКазинаCazeus Casino - обща дискусия

Cazeus Casino - обща дискусия (страница 2)

 от Lexy0904
|
1 120 преглеждания 39 отговора |
|
1 2

Не..никога...не ги помолих да закрият акаунта ми, те отговориха с обратната връзка и ако все още съм доволен да продължа и имам незабавен отговор с да, затворете го....и те са игнорирали....помня, че се свързах с чата, за да ги помоля да го затворят, но те казаха, че трябва да се свържа с екипа за поддръжка по имейл и така го направих...разочароващо е, че техният отговор беше, че им трябва време, за да проучат дали имам баланс в сметката, който да бъде възстановен, но това не трябва да бъде над 45 дни... акаунтът ми трябва да бъде спрян, ако е необходимо да разследват, но не ми позволяват да играя след това, както обикновено, за още 45 дни от искането ми за закриване на акаунт

Автоматичен превод:

Не е нормално!

Автоматичен превод:
Jaro

Той не поиска нищо

Автоматичен превод:
Radka

1 месец!

Автоматичен превод:

Не..никога...не ги помолих да закрият акаунта ми, те отговориха с обратната връзка и ако все още съм доволен да продължа и имам незабавен отговор с да, затворете го....и те са игнорирали....помня, че се свързах с чата, за да ги помоля да го затворят, но те казаха, че трябва да се свържа с екипа за поддръжка по имейл и така го направих...разочароващо е, че техният отговор беше, че им трябва време, за да проучат дали имам баланс в сметката, който да бъде възстановен, но това не трябва да бъде над 45 дни... акаунтът ми трябва да бъде спрян, ако е необходимо да разследват, но не ми позволяват да играя след това, както обикновено, за още 45 дни от искането ми за закриване на акаунт

Автоматичен превод:

Въпреки че вашето разочарование е напълно разбираемо, за съжаление не можем да направим много поради гореспоменатия факт, че не сте написали нищо за това, че имате проблем с хазарта.

Съжалявам за този път.

Автоматичен превод:

1 месец!

Автоматичен превод:

Мога ли да попитам обаче, защо спряхте да отговаряте на жалбата си?

По този начин не можем да помогнем, за съжаление.

Автоматичен превод:
Romi

Здравейте, съжалявам, защото имах семейни проблеми и не се сетих

Автоматичен превод:
mirandasantossandra5

Съжалявам за което

Само знайте, моля, че ако е необходимо, можете да отворите отново жалбата по всяко време.

Автоматичен превод:

Платете днес 🙏

Автоматичен превод:
mirandasantossandra5

Получихте ли плащане? Това е страхотно!

И така, колко време отне всичко накрая, ако мога да попитам?

Автоматичен превод:

9 дни благодаря

Автоматичен превод:
mirandasantossandra5

Ако искате да напишете своя потребителски отзив за цялото изживяване, моля, направете го тук . 😉

Автоматичен превод:
Dracula506

Закрих акаунта си преди седмица! За зависимостта и няма да го затворят ?

какво да правя

Автоматичен превод:
mirandasantossandra5

Съжалявам, че казиното не отговаря на вашата заявка, но мога ли да попитам дали сте посочили ясно причината, поради която искате да закриете сметката?

Много е важно да го напишете на поддръжката на казиното.

Моля, уведомете ни, ако нашият екип за оплаквания може да помогне по някакъв начин.

Автоматичен превод:
Romi

да Казах, че е пристрастяване

Автоматичен превод:
mirandasantossandra5

здравей

Спомням си предишния ни разговор, така че съм доста шокиран, че все още се борите с отворения акаунт. Ако казиното не е в състояние да изпълни такова искане, вместо това бих започнал да разчитам на някой близък. Имате ли някой достатъчно близък, за да му поверите промяната на паролата за вашия акаунт и имейл вместо вас? Само за да направи всичко, за да ви попречи да влезете в сайта на казиното и също така да нулирате паролата си отново.

Също така се опитайте да зададете блокиране на вашите опции за плащане, задайте позволената сума за интернет транзакции на нула, например, или се обадете на линията за поддръжка на вашата банка, за да научите дали има други инструменти, които можете да използвате.

Можете ли да опитате това?

Освен това се опитайте да въведете жалбата си 👈👈 още веднъж и поискайте повторното й отваряне. 🙏 Тази сериозна ситуация трябва да бъде изяснена с казиното. Не трябва да свършва така, така че моля, не пренебрегвайте жалбата отново.

Автоматичен превод:

здравей Свързах се с отдела за поддръжка на клиенти, за това че моите тегления постоянно се отхвърлят от доставчика. Те казаха, че ще отнеме 3 работни дни, за да пристъпят към плащане, но сумата, която бих искал да изтегля, беше отхвърлена отново. filefile Имах две тегления по 500 €, сега показват само 1. И все още се преглежда. Моля, някой може ли да ми помогне да измъкна парите си от този сайт за измама?

Автоматичен превод:
noelvagyok05

Проверихте ли го във вашата банка обаче?

Може би наистина е на тяхна страна и казиното не може да направи много по въпроса, знаете ли.

Автоматичен превод:

Просто искам да закрия акаунта в казиното и те няма да го закрият

Автоматичен превод:
mirandasantossandra5

И мога ли да попитам дали все още имате баланс в сметката си?

Вярвам, че ако отворите отново жалбата си тук, нашият екип ще помогне с цялата тази ситуация, доколкото можем, така че помислете върху това, моля.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини