ФорумКазинаCasinoin - обща дискусия

Casinoin - обща дискусия (страница 9)

преди 3 години от Lampros
|
49259 преглеждания 253 отговора |
|
1...8 9 10...13
SotirisR21
преди 2 години

Здравейте,

за какъв черен списък говорите, моля? Това казино обаче спечели справедлива значка.

https://casino.guru/casinoin-review Просто искам да се уверя, че информацията е вярна.

Благодаря ви предварително.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте всички!

Играх доста време в това казино. Нека ви разкажа моя опит.

На първо място, когато и да спечелите, тегленето ще бъде невъзможна мисия.

Започвайки с, присъединих се към сайта през август 2022 г., първата седмица всичко работи добре. В средата на август сайтът получава голямо прекъсване на тегленията. Той спира тегленията на всички, казвайки, че това е проблем с MasterCard и Visa. Най-често срещаното решение, което даваха, беше да депозират по алтернативни начини, за да могат да прехвърлят парите там. Като Skrill или Jeton. Освен това имаха опция, наречена SEPA за бърз банков превод. Опция, която никога не е работила най-много, тъй като трябваше да преминете през KYC. Техният KYC отне около 15 дни, след това тегленето още 15, представете си времето. Не можех да чакам толкова дълго, затова депозирах чрез Jeton и извадих малко пари след 10 дни чакане. След като спечелих още пари, те ми казаха, че трябва да отида още един KYC за тегления на Jeton, аз се смеех, още 5 дни чакане. Най-накрая тегленията бяха фиксирани и теглех с Jeton. Играх по техните правила за теглене до 10/9 (септември), когато ми казаха, че са решили проблема с картата. Направих малко теглене от 50 евро, за да го проверя и всичко беше наред. Така че на следващия ден играех с повече пари и ИЗНЕНАДА. Изведнъж правя 3 тегления, които всичките 3 бяха анулирани без причина. Тяхната система беше незабавна и не би трябвало да има такъв проблем, както казаха. Още веднъж минах през Помощния център и казах, че чакайте и чакайте и чакайте финансовия екип, предполагам. Наричат ги специалисти, сякаш това е вид наука. Чаках 5 дни, докато им дам това, което искаха. Какво искаха? Загубих голяма сума, защото не можах да изтегля с нищо.

Това казино е ненадеждно, те винаги ще търсят пациент с комарджии, който не съществува.

Освен това „специалистите" работят само от понеделник до петък. Проблемите винаги започват в петък, знаете защо.

Имайте предвид, че имах напълно KYC акаунт за 2 вида тегления и те ги отменяха, казвайки, че не знаят причината.

Да имаш максимална печалба на Sugar Rush, от малкото, които съществуват и никога не са получили парите, безсмислен сайт.


Ами това е от мен! Приятно изкарване!


Поздрави Гуру!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте всички!

Играх доста време в това казино. Нека ви разкажа моя опит.

На първо място, когато и да спечелите, тегленето ще бъде невъзможна мисия.

Започвайки с, присъединих се към сайта през август 2022 г., първата седмица всичко работи добре. В средата на август сайтът получава голямо прекъсване на тегленията. Той спира тегленията на всички, казвайки, че това е проблем с MasterCard и Visa. Най-често срещаното решение, което даваха, беше да депозират по алтернативни начини, за да могат да прехвърлят парите там. Като Skrill или Jeton. Освен това имаха опция, наречена SEPA за бърз банков превод. Опция, която никога не е работила най-много, тъй като трябваше да преминете през KYC. Техният KYC отне около 15 дни, след това тегленето още 15, представете си времето. Не можех да чакам толкова дълго, затова депозирах чрез Jeton и извадих малко пари след 10 дни чакане. След като спечелих още пари, те ми казаха, че трябва да отида още един KYC за тегления на Jeton, аз се смеех, още 5 дни чакане. Най-накрая тегленията бяха фиксирани и теглех с Jeton. Играх по техните правила за теглене до 10/9 (септември), когато ми казаха, че са решили проблема с картата. Направих малко теглене от 50 евро, за да го проверя и всичко беше наред. Така че на следващия ден играех с повече пари и ИЗНЕНАДА. Изведнъж правя 3 тегления, които всичките 3 бяха анулирани без причина. Тяхната система беше незабавна и не би трябвало да има такъв проблем, както казаха. Още веднъж минах през Помощния център и казах, че чакайте и чакайте и чакайте финансовия екип, предполагам. Наричат ги специалисти, сякаш това е вид наука. Чаках 5 дни, докато им дам това, което искаха. Какво искаха? Загубих голяма сума, защото не можах да изтегля с нищо.

Това казино е ненадеждно, те винаги ще търсят пациент с комарджии, който не съществува.

Освен това „специалистите" работят само от понеделник до петък. Проблемите винаги започват в петък, знаете защо.

Имайте предвид, че имах напълно KYC акаунт за 2 вида тегления и те ги отменяха, казвайки, че не знаят причината.

Да имаш максимална печалба на Sugar Rush, от малкото, които съществуват и никога не са получили парите, безсмислен сайт.


Ами това е от мен! Приятно изкарване!


Поздрави Гуру!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Избягвайте тази страница като мен, представете си, че някой1 в тази публикация казва, че се появяват парите и са ги взели обратно от банката, анулират превода, но парите се появяват, от мен изтрити завинаги за това измамници

Автоматичен превод:
andrew_15
преди 2 години

Здравейте,

В едно от последните оплаквания видях казиното да казва, че са имали проблеми с доставчика на плащания, това винаги е сериозен проблем, защото играчите се изкушават да играят и губят доверие в казиното.

Правилно ли разбрах, че все още не сте успели да изтеглите печалбите си? Ако е така, мога да препоръчам да подадете и жалбата .


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Да се опитваш да отговаряш вместо някой друг не е правилно. Разказах ви цялата си история, ако сте я прочели внимателно, ще разберете. Един проблем е проблем, когато се случи веднъж, не повече от 3 пъти за 30 дни. Странно е, че никога нямат проблеми с депозитите 😉 Това казино има оплаквания не само в този случай, не в скорошен, във всеки един.

Отговаряйки на въпроса ви, въпреки че не подавам никаква жалба тук, тъй като ги популяризирате, затова отговаряте така. Подадох жалба относно лиценза за игри в Кюрасао.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Веднъж играх в това казино. Спечелих почти 500 евро и исках да ги изтегля. Проверката отне повече от седмица и отново загубих парите си на слотовете

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Да се опитваш да отговаряш вместо някой друг не е правилно. Разказах ви цялата си история, ако сте я прочели внимателно, ще разберете. Един проблем е проблем, когато се случи веднъж, не повече от 3 пъти за 30 дни. Странно е, че никога нямат проблеми с депозитите 😉 Това казино има оплаквания не само в този случай, не в скорошен, във всеки един.

Отговаряйки на въпроса ви, въпреки че не подавам никаква жалба тук, тъй като ги популяризирате, затова отговаряте така. Подадох жалба относно лиценза за игри в Кюрасао.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Просто искам да ви информирам за нещата, които можете да намерите в жалбите, нищо повече. Предложих ви и помощ чрез оплакване, защото смятам, че можете да я използвате. Предлагам жалбата всеки път, когато остана с впечатлението, че играчът може да се възползва от нея.

Не разбирам защо смятате, че рекламирам казиното, не го правя.

Искрено се надявам лицензиращият орган да ви помогне.



Автоматичен превод:
преди 2 години

Някой има ли теглене от това казино без проблем възможно ли е

Автоматичен превод:
преди 2 години

Изпратих потвърждение на имейл ще има ли друг проблем с тегленето на 300 евро???

Автоматичен превод:
Joanna22
преди 2 години

Не, не е. Прочетете моята история по-горе и ще разберете.

Автоматичен превод:
andrew_15
преди 2 години

Да, прочетох 🙁 вчера направих теглене и те поискаха допълнителна проверка и аз го изпратих и всички бяха одобрени днес много бързо, както от страна на казиното, така и по имейл, сега чакам само тегленето на пари, чакащо от вчера.. ..депозирайте mifinity и също така изтеглете mifinity мислите ли, че ще получа парите? извършена проверка одобрен

Автоматичен превод:
преди 2 години

Какво може да се обърка сега

Автоматичен превод:
Joanna22
преди 2 години


Моля, бъдете по-търпеливи, ние даваме на казината 14 пълни дни за проверка и теглене.

Ако смятате, че имате нужда от помощ, винаги можете да подадете жалба, но ние ще изчакаме до 14-ия ден.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Играя от две години и обикновено нямах никакви проблеми, това е вторият път, когато се сблъсквам с проблем с теглене. Заедно с август, както прочетох, други имаха същия проблем, в резултат на което загубих повече от 2000 евро, които имах в себе си, но не можах да тегля поради техните собствени проблеми. Тук се случва същото от 3 дни. Те отменят изтеглянето без причина и казват, че ще ме уведомят, без това изобщо да се случи! Със сигурност да ги играете и да ги губите отново...

Автоматичен превод:
euamil70
преди 2 години

Здравейте,

ако смятате, че имате нужда от помощ с казиното, просто ни уведомете. Надявам се, че проблемът ще бъде решен скоро, просто не играйте баланса.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря. Това възнамерявам да направя. Ще изчакам да видя как ще е и ще ви уведомя!

Автоматичен превод:
euamil70
преди 2 години

Разбира се, ние ще чакаме тук. 🤞

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добро утро. Печалбите ми бяха в доджкойни и накрая днес ги конвертираха в евро и ми казаха да продължа с теглене. Надявам се да няма пак проблем. Благодаря


Автоматичен превод:
euamil70
преди 2 години

здравей

така че в крайна сметка отне само няколко дни.

Сега е необходимо хубаво бързо теглене. 👍🤞

Автоматичен превод:
преди 2 години

Опитвам се да изтегля вече 1 седмица, но те ги отменят без причина.

акаунтът ми е потвърден и съм правил тегления в миналото!

Единственото нещо, което споменават в бюрото за помощ е, че „специалистите" работят по този проблем!!


още чакам

Автоматичен превод:
1...8 9 10...13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини