ФорумКазинаCasinoin - обща дискусия

Casinoin - обща дискусия (страница 10)

преди 2 години от Lampros
|
29002 преглеждания 218 отговора |
|
1...9 10 11
Добавете пост
Tolis12
преди 1 година

Здрасти,

трябва да е много неудобно. Дори сте подали жалбата .

За мен изглежда, че някакъв глобален проблем с плащането сега засяга играчи от Гърция. Няколко казина забавят плащанията и някои от тях признаха проблеми с доставчиците на плащания или методите на плащане. 🤔

За съжаление вашият проблем отговаря на описанието. Предполагам, че трябва да чакате като другите. Както потвърдихте, ние даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с тегленето.

Ако получите по-подробно обяснение или разберете нещо важно, любезно ни уведомете. Надявам се скоро ситуацията да се оправи.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Доколкото знам, те са предали проблема ми на съответния отдел и все още чакам.

поддържам ежедневен контакт с казиното, но все още нищо не излиза.

Основното ми притеснение е, че всеки път, когато поискам теглене, същият проблем, дори че акаунтът ми е потвърден.


да се надяваме, че ще бъде решен скоро.

Автоматичен превод:
Tolis12
преди 1 година

Разбирам, поддържайте връзка с казиното, никога не знаете кога ще получите важна актуализация. Сега трябва да се надяваме, че това е само временен проблем, съгласен съм, че това е нещо, през което не искате да преминавате никога повече. 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не мога да вляза в казино

Автоматичен превод:
1970mar
преди 1 година

Здрасти,

Бихте ли обяснили по-подробно, моля? Може би не можете да влезете или да се регистрирате?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Влезте, когато изляза

Автоматичен превод:
1970mar
преди 1 година

Е, все още имам нужда от подсказка. Искате ли да опишете цялата ситуация по-подробно?

можеш ли да влезеш такъв ли е случаят

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Гадно казино!!!


Никога през живота си не съм виждал това в нито едно казино.

Открих сметка... Направих депозит по банков път. Когато отидох да изтегля част от печалбата си за мое учудване, нямаше наличен метод за теглене!!

Говорих с чата, където ми казаха, че трябва да направя теглене чрез същия метод на депозит, но за съжаление те нямат банков превод. За да изтеглите печалби, ще трябва да направите депозит по друг метод. Засега това е така наречената нормална ситуация, въпреки че вече смятам, че е неприемливо!! ако имат наличен метод за депозит, трябва да го имат и за теглене!!!


Направих нов депозит чрез JETON, за да мога най-накрая да изтегля част от печалбите си. Какво стана след това? Всичко!!! Все още нямах нито един наличен метод за теглене!!! 1 сингъл!! нищо не беше възможно да се извърши каквото и да е проучване по какъвто и да е метод, защото все още нямаше възможност за избор!!

Това, което ми казаха в чата е, че отговорният отдел ще провери възможността за отваряне на този метод за теглене, дотогава ще трябва да чакам!!


Казино, което няма да ви позволи да теглите печалби, дори ако предстои валидиране??? няма наличен метод за теглене. каква шега е това????


Жалък! Загубих всичките си пари и затворих сметката, разбира се! Забележка нула!!!

Автоматичен превод:
Miidelgado
преди 10 месеца

Здравейте.

Позволете ми да кажа, че е напълно нормално да поискате от играчите да използват същия метод за теглене. Ако по някаква причина това не е опция, отново е нормално да верифицирате нов метод на плащане, като направите „депозит за потвърждение". Той служи на единствената цел - да позволи на казиното да се регистрира и сдвои новата опция за плащане в тяхната система.

Това, което считам за faaaaar от нормалното, е, че сте били помолени да използвате недостъпен метод на плащане два пъти? - Това не трябва да се случва. Останалото, добре! Изглежда, че казиното има много проблеми, с които трябва да се справи!

Бихте ли ни информирали веднага щом казиното излезе с друго предложение? Искам да съм сигурен, че проблемът ще бъде решен!

Благодаря предварително.


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Не, това, което се случи, е, че на екрана все още нямаше метод за теглене!

Нямаше начин да поискате обработка, нямаше наличен метод! Екранът беше празен, без начини за кликване.

Автоматичен превод:
Miidelgado
преди 10 месеца

Това в най-добрия случай е ужасно досадно. Обикновено бих казал, че може да е техническа грешка, но от това, което вече описахте,.. е, сега не съм толкова убеден.

Защото решението би било доста лесно, казвам аз. Операторът на чата трябваше да ви каже „Само момент. Ще проверя наличните опции за плащане, защото трябва да има такива, и тогава ще разберем останалото. Това щеше да спести думата.


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Това е забавно казино като всички останали, базирано в Кюрасао. Там съм от 3 седмици и игрите му изобщо не играят, нито едно теглене не съм правил.

Бонусите са измама, те винаги ви дават с депозит, разбира се, и ви дават конкретни игри, които те никога не играят. Ако спечелите, те ви дават само сумата на оборота. Тоест, ако оборотът е 25 евро и спечелите 1000, те ви отнемат 975 и вие получавате 25.. Хахахаха

Говорете за луда измама.

Като цяло за проклятието, не знам дали правят бързи тегления, защото аз никога не съм го правил. Но както ги отрязах, според моя опит те са измамници.

Блокирах това. Нелепици и измамници. Чудя се кой им дава добра оценка.

Автоматичен превод:
Miidelgado
преди 8 месеца

Изживявам същия сценарий.

Опцията за теглене е напълно празна

Автоматичен превод:
Audreyechene
преди 8 месеца

Много съжалявам да го чуя. Казиното каза ли ви дали това е просто технически проблем или кога този проблем трябва да бъде разрешен?

Както и да е, ако имате нова информация от казиното относно опциите за теглене, моля, не се колебайте да ни уведомите. Ще чакам актуализация.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Сайтът ми каза, че днес ще имам актуализация, за да имам опция за теглене, така че все още чакам

Автоматичен превод:
Audreyechene
преди 8 месеца

Тогава, моля, уведомете ни, ако успеете да го разберете. Стискам палци!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Депозитът не е осчетоводен. Парите бяха дебитирани от сметката. Хаос‼️‼️‼️‼️

Автоматичен превод:
Daniel
преди 8 месеца

Невероятно, вече не вярвах.

Току-що получих плащането си

Автоматичен превод:
Audreyechene
преди 8 месеца

Страхотна новина наистина! Благодаря ви много, че споделихте. Нека никога повече не се сблъскате с подобен проблем.

(Ако го направите обаче, ние ще бъдем тук 🙂)

Какво планирате сега - да останете в Casinoin? 🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Не, не мисля така, не искам да рискувам. Мисля, че бих заложил по-малко там

Автоматичен превод:
1...9 10 11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини