ФорумКазинаCasinoin - обща дискусия

Casinoin - обща дискусия (страница 7)

преди 3 години от Lampros
|
47170 преглеждания 251 отговора |
|
1...6 7 8...13
Добавете пост
преди 2 години

Да знаем Сотири...сгазихме я като овце големи агнета сме!! нов отговор, който получих: file

Автоматичен превод:
преди 2 години

момчета, получих парите от skrill, бързо анулирайте с sepa и ги вземете със skrill за две секунди

Автоматичен превод:
преди 2 години

Как ги получавате със skrill?? Не знам артикула, как работи?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Gkara22 някой нов приятел?

Автоматичен превод:
sotiriskarasas19995
преди 2 години

Имаше ли отмяна или поискахте да отмените sepa?

Автоматичен превод:
lamprostsakal
преди 2 години

Поисках да бъде анулиран, направих skrill, внесох 20 евро, преведоха ги в skrill и ги изтеглих за 5 понеделник, сега ги имам в банката

Автоматичен превод:
преди 2 години

Браво колега, чакаме да видим какво ще стане през sepa.

Автоматичен превод:
sotiriskarasas19995
преди 2 години

Skrill обаче няма опция за теглене.

Какви процедури правихте с тях?

Автоматичен превод:
gkara2022
преди 2 години

Приятелю, отмени ли транзакцията? Имахте ли новини?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте приятелю, моля, направете нещо, което чакаме толкова много дни и не ни е платено, имам затруднения от 18 август, след 3 дни ме помолиха да проверя, изпратих им всички необходими документи, идентификацията беше успешно потвърдена, оттогава нататък, защото имаха проблем с плащанията, тъй като те ни информираха, изчакахме още 3 дни, след като ни информираха, че sepa е отворена и проблемът им с плащането е отстранен, чакаме до днес, изминаха 3 работни дни и все още нищо, честно казано, всичко това е психологически и много стресиращо, моля ви, помогнете и разрешите проблема ни. Благодаря ви много, но съм много нещастна от всичко, което се случва. Минават дни, а пари не виждаме!!!!!!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Съжалявам, че не мога. Вие подадохте жалбата и екипът за жалби се опитва да ви помогне.

Моля, бъдете търпеливи. Казиното казва, че парите ще бъдат върнати във вашата казино сметка и това се е случило, така че предполагам, че продължаването на плащането е само въпрос на време. 🤞

Автоматичен превод:
lamprostsakal
преди 2 години

Все още не за съжаление

Автоматичен превод:
gkara2022
преди 2 години

Загубихме си ума с целия този сериал...И аз нямам търпение!!

Автоматичен превод:
gkara2022
преди 2 години

УЖАСНО БРАТЧЕ МОЕ... ЩОМ ПАРИТЕ МИ ВЛЕЗАТ В БАНКАТА ЩЕ ЗАПАЛЯ СВЕЩИ.... РАЗБИРА СЕ И ТИ ЩЕ ПРИЯТЕЛЕ, ДА СТАВА БЪРЗО!!!!!! ПОЛУЧАВАТЕ ЛИ ГИ???? ЩЕ ГИ ВЗЕМЕТЕ ПРИЯТЕЛ.. ..

Автоматичен превод:
преди 2 години

Браво, човече, много се радвам!! Да отидем и при нашите!!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте хора какво ще кажете за тегленията, аз поисках теглене на 2000 и сега изпратих документите за идентификация, която казва, че отнема 5 дни. Сега работим 5 дни за идентификация. някой измислил ли е как да си взема парите, показва ми само в картата с методи на ПЛАЩАНЕ и SEPA

Автоматичен превод:
apostl19
преди 2 години

Имайте търпение и здрави черни дробове, след 15 дни ще се чуем!!!!! за да получите пари трябва да се молите на Панагия от Тинос!!!!!

Автоматичен превод:
apostl19
преди 2 години

По-обща практика, да, правилно е, това е процедурата.

Казват 5 дни, но може да те подготвят по-рано (личен опит).

Гръцките фирми го правят за 1-2 дни.

сега от момента, в който направят валидирането, както каза другият приятел/ентусиаст на въоръжението с търпение.

Утехата е, че някои хора получават парите си, когато се надяваш/дано/да се надяваме

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте хора какво ще кажете за тегленията, аз поисках теглене на 2000 и сега изпратих документите за идентификация, която казва, че отнема 5 дни. Сега работим 5 дни за идентификация. някой измислил ли е как да си взема парите, показва ми само в картата с методи на ПЛАЩАНЕ и SEPA

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

чрез жалбата получихме информация, че казиното има някакъв проблем със своя доставчик на картови плащания. Предполагам, че обработката на тегленето може да отнеме повече време.

Моля, бъдете търпеливи, надяваме се, че казиното, или по-добре да кажем, че доставчикът на картови плащания скоро ще разреши този проблем.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добро утро на всички.

Нека ви информирам, че вчера излезе бял дим и най-накрая получих парите си чрез SEPA.

Направиха 5 работни дни от 25.08.

Успех на всички останали.

Автоматичен превод:
gkara2022
преди 2 години

Здравейте и благодаря за добрите новини! 👍

Бях сигурен, че ще получиш парите.

Също така вярвам, че доставчикът на плащания в казиното наистина е имал някои технически проблеми.

Автоматичен превод:
1...6 7 8...13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини