ФорумКазинаCasinia Casino - обща дискусия

Casinia Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 2 години от jrewing
|
10926 преглеждания 137 отговора |
|
1...6 7
Добавете пост
преди 4 седмици

здравейте всички

И аз имам проблеми. От 13 август изплащането е спряно за проверка. Във всеки чат ме утешават, молят ме да се извиня и да бъда търпелив за разбиране. Казах, че не разбирам и си искам парите. Краят на историята е, че днес, 22 август, те отмениха изплащането по технически причини. Затова поисках изплащане отново и това означава, че отново трябва да бъда търпелив.


Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Здравейте на всички, не знам какво става с този сайт, в началото го харесвах, всичко беше наред, тегленията бяха бавни, но изплащаха, всъщност поддръжката на услугите им е наистина добра .....все пак проблемът е, че в момента чакам тегленето си от 09.08. и сега е 23.08.....(те казаха, че се сблъскват с проблеми в отдела за заплащане)....и че трябва да изчакам (наистина разбирам, но 14 дни са твърде много..губя доверие). .......сега наистина не знам какво да правя? някой има ли предложения или обяснения? .......ако не ми платят, решен съм да наема адвокати и да направя нещо за парите си

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Направих заявка за теглене от 08-17 и тя все още е в очакване, докато се очаква да бъде уредена в рамките на 3 работни дни. Питам ги всеки ден в чата и не ми отговарят ясно, само ми се оправдават за финансовия отдел.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

След 11 дни получих парите в сметката си, но вече не играя в този сайт, твърде стресиращо е плащането.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

здравейте всички

И аз имам проблеми. От 13 август изплащането е спряно за проверка. Във всеки чат ме утешават, молят ме да се извиня и да бъда търпелив за разбиране. Казах, че не разбирам и си искам парите. Краят на историята е, че днес, 22 август, те отмениха изплащането по технически причини. Затова поисках изплащане отново и това означава, че отново трябва да бъда търпелив.


Автоматичен превод:
преди 3 седмици

здравей

Изглежда, че това казино е в малко неспокойна ситуация въз основа на скорошния опит на другото.

Това е тъжно, защото, поне за мен, изглежда, че някои други са били платени в крайна сметка, така че вероятно и вие трябва да изчакате. Съжалявам, нямам какво по-добро да добавя.

Бихте ли любезно да ни информирате в понеделник вечерта, например?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Здравейте на всички, не знам какво става с този сайт, в началото го харесвах, всичко беше наред, тегленията бяха бавни, но изплащаха, всъщност поддръжката на услугите им е наистина добра .....все пак проблемът е, че в момента чакам тегленето си от 09.08. и сега е 23.08.....(те казаха, че се сблъскват с проблеми в отдела за заплащане)....и че трябва да изчакам (наистина разбирам, но 14 дни са твърде много..губя доверие). .......сега наистина не знам какво да правя? някой има ли предложения или обяснения? .......ако не ми платят, решен съм да наема адвокати и да направя нещо за парите си

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

здравей

видяхте ли публикациите на другия? Наистина имам впечатление, че този проблем се е разраснал с времето.

Може би можете да подадете жалба тук 👈 и да дадете възможност на нашите специалисти да се консултират с казиното, преди да се обърнете към скъпите адвокати.

Какво мислите, искате ли да опитате това? Много дълго време чакаш, съгласен съм.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Направих заявка за теглене от 08-17 и тя все още е в очакване, докато се очаква да бъде уредена в рамките на 3 работни дни. Питам ги всеки ден в чата и не ми отговарят ясно, само ми се оправдават за финансовия отдел.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

здравейте

Съжалявам да науча, че и вие имате същия проблем. Както беше казано по-рано, има голям шанс скоро да последват още. Вярвам, че казиното трябва да положи два пъти повече усилия и да намери решение, преди по-голямата част от играчите да се почувстват наистина разочаровани.

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 седмици

Благодаря ви за отговора. Първо искам да благодаря на вас и вашия екип, че помагате на тези нещастни хора. Наистина оценявам всичко това, което правите.


Между другото, вярвам, че цялото това забавяне е заради ваканционните летни дни, че им липсват работници във финансовия отдел, но все пак не съм сигурен. какво мислиш Измама ли са? Имат ли добра оценка от Гуру? 9.6 е може би най-високата оценка тук?


Както и да е, проблеми могат да се случат, но все пак е 2024 година, те трябва да го улеснят, както го направиха други платформи. Имам търпение, нямам нужда от тези пари, за да оцелея в живота си, но все пак това ме притеснява, би ме вбесило, ако някой се опита да ме измами. Наистина имах добри настроения с този сайт, сега се чувствам разочарован. Ще изчакам до утре и ще пусна жалба.


Те вероятно печелят много, имат добър рейтинг, защо им трябва това?

Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
streetbasketball
преди 3 седмици

Здравейте Винаги се радваме да помогнем, когато е възможно, така че благодарим.😉

Това наистина може да е причината за закъснението - летните ваканции, според мен - така че, моля, дръжте ни в течение как върви. Всеки път, когато почувствате, че наистина е заседнало, подайте жалба и ние ще започнем да проучваме проблема.

Да се надяваме, че всичко ще се реши възможно най-скоро. Уведомете ни как сте решили, моля.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Здравейте, имам теглене от 24.08 и е 03.09 и всички извинения като всички останали, някой наскоро е получил парите.

Автоматичен превод:
canete74
преди 2 седмици

Здравейте, чаках 23 дни, за да ми бъде изплатено, моите (1 от 3) тегления бяха заявени на 09.08. ..........23 дни по-късно завършиха моите 3 тегления за един ден.....беше неделя.......

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Здравейте, имам теглене от 24.08 и е 03.09 и всички извинения като всички останали, някой наскоро е получил парите.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Боя се, че тази тема показва, че това казино в момента не е сред най-бързите. Може би бихте искали да подадете жалба? Моята лична идея е, че ако казиното вече е много забавено, вероятно е само въпрос на време. Освен това това казино има страхотна обратна връзка от потребителите, но някои играчи посочиха бавен процес на теглене. Във всеки случай, уведомете ме, ако искате да подадете жалба, става ли?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Най-накрая получих мед, но отнема много време

Автоматичен превод:
canete74
преди 1 седмица

😁 Вярвам обаче, че без неговите „разходи" по-високият знак не би бил толкова задоволителен.

Позволете ми да ви поздравя за медния успех! Ако сте толкова нетърпеливи да напреднете, започнете да пишете честни потребителски отзиви за казината, в които сте играли, или бъдете по-активни във форума.

Тази връзка предоставя по-задълбочен поглед върху напредъка. Успех, не спирай сега! 😉


Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Искам теглене от 4/9 и те ми казват същите извинения, че съжаляваме за забавянето. Дори още не сте обработили заявката!

Автоматичен превод:
zwigz1996
преди 1 седмица

Здравейте, ако прочетете тази тема или поне някои от последните страници ще видите, че сте в същата ситуация като много други играчи. От друга страна, бих искал да успокоя ситуацията, като кажа, че повечето играчи чакат около две седмици и повечето от тях ще получат парите в крайна сметка. Така че казиното може да има забавяне и съм любопитен да видя дали ще бъде потвърдено, че ще ви платят след 2 седмици. Това иначе е точното време, което даваме на казината, за да уредят тегленето и да изпратят парите на играча.

Въпреки това, не беше ли необходимо да се проверява? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Не, никога не са ми искали проверка и преди това съм правил тегления на €1000 и не съм срещал подобни проблеми!

Автоматичен превод:
zwigz1996
преди 1 седмица

Разбирам, така че всичко, което трябва да направите, е да имате търпение и да чакате. Ако нищо не се промени до 14 дни, ние ще се опитаме да ви помогнем, тъй като имате оплакване.

Ако има някаква нова информация или парите са получени, моля, уведомете ни.

Успех ☘️

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Така че в рамките на 14 дни можете да се свържете с казиното?? Страх ме е да не загубя парите си

Автоматичен превод:
zwigz1996
преди 1 седмица

Да, ако са изминали 14 дни, откакто сте направили тегленето си и нищо не се е случило, тогава ние ще се свържем с казиното.

Но не бих бил толкова скептичен. Казиното се опитва да разреши почти всяка жалба, така че ако отнеме дори повече от това, вярвам, че в крайна сметка ще получите парите си.

Надявам се всичко да е наред.

Автоматичен превод:
1...6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още