НачалоФорумКазинаCasinia Casino - обща дискусия

Casinia Casino - обща дискусия (страница 6)

 от jrewing
|
36 733 преглеждания 355 отговора |
|
1...5 6 7...18

добър вечер чакам тук от 10 дни за теглене и не идва и днес отидох да вляза в страницата и пише Вашата връзка не е частна

Нападателите може да се опитат да откраднат вашата информация от casinia100.com (например пароли, съобщения или кредитни карти).

Автоматичен превод:
antonismylonas

Геясу. Това е съобщение от браузъра, че дадената страница може да не криптира данните по време на целия трансфер на информация. Което би било лошо при извършване на плащания или въвеждане на пинове, но рядко се случва директно на уебсайта на казиното. Можете да прочетете страхотно обяснение тук 👈.

А сега към вашето оттегляне. Вашият акаунт напълно потвърден ли е в това казино? Можете ли да видите някакво съобщение във вашия акаунт относно тегленето, може би? Висящо ли е например или изобщо няма информация?

Опитайте се да се свържете с обслужващия персонал на казиното, за да разберете какво се случва и ни уведомете, моля, ако имате нужда от нашата намеса.

Автоматичен превод:

от 22.07 чакам възнесението, направих възнесение, което дойде, всеки ден си говоря с тях и те ми казват едно и също, че скоро ще дойде и нищо, минаха 12 дни

Автоматичен превод:

Направих теглене от €500 на 21/07 и чакам вече две седмици и 12 дни и тегленето ми не е завършено... Постоянно ги изпращам в чат и имейл. Говорих със 100 представители и все още същите думи вашето теглене е безопасно няма никакви притеснения дайте ни малко време всеки ден същите думи подигравка поради натовареност вашето качване е в последния етап на обработка ще бъде завършено много скоро какво трябва да направя?

Автоматичен превод:

от 22.07 чакам възнесението, направих възнесение, което дойде, всеки ден си говоря с тях и те ми казват едно и също, че скоро ще дойде и нищо, минаха 12 дни

Автоматичен превод:

Доста положително е, че можете да се свържете с тях и те ви информират какво се случва.

Понякога забавянето може да се дължи на претоварване и дори ако казиното няма достатъчно персонал. Което наистина може да се случи точно сега по време на летния ваканционен сезон.

Също така имайте предвид, че обикновено уикендите не се броят, защото не работят, така че се надяваме, че скоро ще могат да го решат.

Дръжте ни в течение и в случай, че 14-дневният срок изтече, нашият екип може да се опита да ви помогне.


Автоматичен превод:

Направих теглене от €500 на 21/07 и чакам вече две седмици и 12 дни и тегленето ми не е завършено... Постоянно ги изпращам в чат и имейл. Говорих със 100 представители и все още същите думи вашето теглене е безопасно няма никакви притеснения дайте ни малко време всеки ден същите думи подигравка поради натовареност вашето качване е в последния етап на обработка ще бъде завършено много скоро какво трябва да направя?

Автоматичен превод:

Здравей. Съжалявам, че трябва да преживеете това забавяне. Както се опитах да обясня в предишната си публикация и на другия потребител, това понякога може да се случи, когато казиното има много заявки за теглене наведнъж и те не успяват да се справят.

Много се надявам, че това е причинено от този летен отпускарен сезон и скоро ще могат да обработят всичко.

Вашият акаунт напълно потвърден ли е в това казино? Ако нямате нищо против да попитам.🙂

Моля, опитайте се да изчакате няколко дни. Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да изпълнят заявката. Уведомете ни как върви и ако е необходимо, ще се опитаме да се намесим.

Автоматичен превод:
Romi

Не ми каза, че иска проверка, защото направих депозит с картата си с банкова сметка, между другото направих ход да изпратя на имейла им снимките на предната и задната страна на личната карта и сметката за ток за потвърждение на адреса, а също и с представителите, с които говорих, те ми казаха, че от ваша страна всичко е наред, не се притеснявайте и че всичко е наред и молбата ви е в последния етап на обработка и ще бъде платена скоро, просто имай търпение, така казват.

Да, но няма плащания утре и вдругиден, така че ще бъда затворен за 14 дни в неделя

Автоматичен превод:
steliosstamatis999

Ако казиното потвърди, че плащането е във финалния етап, то трябва да пристигне скоро. Нека изчакаме до понеделник, за да видим дали ще получите парите. Не забравяйте, че повечето казина не обработват никакви плащания през уикендите и затова им даваме 14 пълни дни, като уикендите не се броят.

Надявам се, че ще получите парите в понеделник и нашият екип няма да е необходим в този случай.

Както и да е, уведомете ни за всички актуализации.

Автоматичен превод:
Romi

Благодаря много, дано е така!

Ако не, пак ще говорим!

Благодаря ви много за вашата помощ и интерес

Автоматичен превод:

Е, току-що получих имейл от казиното и ми казаха, че тегленето е завършено, парите ще бъдат изплатени след 3 до 5 работни дни

Ако не влязат, ще ви уведомя

Автоматичен превод:

Получих парите си, това казино е надеждно, благодаря ви много

Автоматичен превод:
steliosstamatis999

здрасти

Това беше близо до гореспоменатия краен срок и за казиното изглеждаше като дълъг шанс. Но вашето облекчение и фактът, че сега имате парите, са това, което наистина има значение. Благодаря ви, че споделихте напредъка си с нас, толкова се радвам, че можете да оставите това назад.

Кажи ми, ще се придържаш ли към Casinia? Би трябвало да е много по-добре в бъдеще, защото проверката обикновено причинява първите тегления да отнемат най-дълго време. 🤔



Автоматичен превод:
Radka

Да, мисля, че бих играл отново

Автоматичен превод:

Да, мисля, че бих играл отново

Автоматичен превод:

Моля, върнете се с повече от вашите преживявания по-късно.😉

Дано да са само положителни.

Автоматичен превод:

Най-лошото казино, от 12.08.2024 г. чакам теглене, нищо не се случва.

Автоматичен превод:
Remi

Хей, виждам, че вече сте подали жалба и Вероника обясни, че даваме на казината 14 дни да ви изпратят парите.

Но каза ли ви казиното какво стои зад това? Играхте ли с бонуса или не? Вече сте верифицирани тук?

уведомете ме

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Jaro

Пише, че нямам нужда от проверка.

Никога не използвам бонуса.

Казиното винаги казва същото, бъдете търпеливи.

Те са много непрофесионални.

Автоматичен превод:
Remi

Разбира се, не бих искал да чуя и това. Любопитен съм да видя докъде ще стигне нашият екип и се надявам, че ще можем да ви помогнем. Както и да е, добрата новина е, че казиното има много разрешени оплаквания, така че ако това продължи, твърдо вярвам, че ще разрешат и вашето.

Стискам ти палци.🤞☘️

Автоматичен превод:

здравейте всички

И аз имам проблеми. От 13 август изплащането е спряно за проверка. Във всеки чат ме утешават, молят ме да се извиня и да бъда търпелив за разбиране. Казах, че не разбирам и си искам парите. Краят на историята е, че днес, 22 август, те отмениха изплащането по технически причини. Затова поисках изплащане отново и това означава, че отново трябва да бъда търпелив.


Автоматичен превод:

Здравейте на всички, не знам какво става с този сайт, в началото го харесвах, всичко беше наред, тегленията бяха бавни, но изплащаха, всъщност поддръжката на услугите им е наистина добра .....все пак проблемът е, че в момента чакам тегленето си от 09.08. и сега е 23.08.....(те казаха, че се сблъскват с проблеми в отдела за заплащане)....и че трябва да изчакам (наистина разбирам, но 14 дни са твърде много..губя доверие). .......сега наистина не знам какво да правя? някой има ли предложения или обяснения? .......ако не ми платят, решен съм да наема адвокати и да направя нещо за парите си

Автоматичен превод:
1...5 6 7...18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини