ФорумКазинаCasinia Casino - обща дискусия

Casinia Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 2 години от jrewing
|
10964 преглеждания 137 отговора |
|
1...5 6 7
Добавете пост
Romi
преди 2 месеца

Все още няма промени. Онлайн поддръжката изпраща един и същ текст всеки път, поддръжката по имейл все още няма отговор. Мисля, че е време да подадете жалба.

Автоматичен превод:
Joxxi
преди 2 месеца

Здравейте, аз също бавно започвам да мисля за това, но трябва да вземете предвид казаното от Роми и това са 14 дни. След това време нашият екип ще се намеси, а дотогава ще разбере всичко необходимо от вас.

Виждам, че няма промени и много съжалявам, ако продължават да ви дават същия отговор и нищо не се движи напред.

Така че, ако решите да подадете жалба, определено ме уведомете.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

добър вечер чакам тук от 10 дни за теглене и не идва и днес отидох да вляза в страницата и пише Вашата връзка не е частна

Нападателите може да се опитат да откраднат вашата информация от casinia100.com (например пароли, съобщения или кредитни карти).

Автоматичен превод:
antonismylonas
преди 1 месец

Геясу. Това е съобщение от браузъра, че дадената страница може да не криптира данните по време на целия трансфер на информация. Което би било лошо при извършване на плащания или въвеждане на пинове, но рядко се случва директно на уебсайта на казиното. Можете да прочетете страхотно обяснение тук 👈.

А сега към вашето оттегляне. Вашият акаунт напълно потвърден ли е в това казино? Можете ли да видите някакво съобщение във вашия акаунт относно тегленето, може би? Висящо ли е например или изобщо няма информация?

Опитайте се да се свържете с обслужващия персонал на казиното, за да разберете какво се случва и ни уведомете, моля, ако имате нужда от нашата намеса.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

от 22.07 чакам възнесението, направих възнесение, което дойде, всеки ден си говоря с тях и те ми казват едно и също, че скоро ще дойде и нищо, минаха 12 дни

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Направих теглене от €500 на 21/07 и чакам вече две седмици и 12 дни и тегленето ми не е завършено... Постоянно ги изпращам в чат и имейл. Говорих със 100 представители и все още същите думи вашето теглене е безопасно няма никакви притеснения дайте ни малко време всеки ден същите думи подигравка поради натовареност вашето качване е в последния етап на обработка ще бъде завършено много скоро какво трябва да направя?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

от 22.07 чакам възнесението, направих възнесение, което дойде, всеки ден си говоря с тях и те ми казват едно и също, че скоро ще дойде и нищо, минаха 12 дни

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Доста положително е, че можете да се свържете с тях и те ви информират какво се случва.

Понякога забавянето може да се дължи на претоварване и дори ако казиното няма достатъчно персонал. Което наистина може да се случи точно сега по време на летния ваканционен сезон.

Също така имайте предвид, че обикновено уикендите не се броят, защото не работят, така че се надяваме, че скоро ще могат да го решат.

Дръжте ни в течение и в случай, че 14-дневният срок изтече, нашият екип може да се опита да ви помогне.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Направих теглене от €500 на 21/07 и чакам вече две седмици и 12 дни и тегленето ми не е завършено... Постоянно ги изпращам в чат и имейл. Говорих със 100 представители и все още същите думи вашето теглене е безопасно няма никакви притеснения дайте ни малко време всеки ден същите думи подигравка поради натовареност вашето качване е в последния етап на обработка ще бъде завършено много скоро какво трябва да направя?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравей. Съжалявам, че трябва да преживеете това забавяне. Както се опитах да обясня в предишната си публикация и на другия потребител, това понякога може да се случи, когато казиното има много заявки за теглене наведнъж и те не успяват да се справят.

Много се надявам, че това е причинено от този летен отпускарен сезон и скоро ще могат да обработят всичко.

Вашият акаунт напълно потвърден ли е в това казино? Ако нямате нищо против да попитам.🙂

Моля, опитайте се да изчакате няколко дни. Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да изпълнят заявката. Уведомете ни как върви и ако е необходимо, ще се опитаме да се намесим.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Не ми каза, че иска проверка, защото направих депозит с картата си с банкова сметка, между другото направих ход да изпратя на имейла им снимките на предната и задната страна на личната карта и сметката за ток за потвърждение на адреса, а също и с представителите, с които говорих, те ми казаха, че от ваша страна всичко е наред, не се притеснявайте и че всичко е наред и молбата ви е в последния етап на обработка и ще бъде платена скоро, просто имай търпение, така казват.

Да, но няма плащания утре и вдругиден, така че ще бъда затворен за 14 дни в неделя

Автоматичен превод:
steliosstamatis999
преди 1 месец

Ако казиното потвърди, че плащането е във финалния етап, то трябва да пристигне скоро. Нека изчакаме до понеделник, за да видим дали ще получите парите. Не забравяйте, че повечето казина не обработват никакви плащания през уикендите и затова им даваме 14 пълни дни, като уикендите не се броят.

Надявам се, че ще получите парите в понеделник и нашият екип няма да е необходим в този случай.

Както и да е, уведомете ни за всички актуализации.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Благодаря много, дано е така!

Ако не, пак ще говорим!

Благодаря ви много за вашата помощ и интерес

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Е, току-що получих имейл от казиното и ми казаха, че тегленето е завършено, парите ще бъдат изплатени след 3 до 5 работни дни

Ако не влязат, ще ви уведомя

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Получих парите си, това казино е надеждно, благодаря ви много

Автоматичен превод:
steliosstamatis999
преди 1 месец

здрасти

Това беше близо до гореспоменатия краен срок и за казиното изглеждаше като дълъг шанс. Но вашето облекчение и фактът, че сега имате парите, са това, което наистина има значение. Благодаря ви, че споделихте напредъка си с нас, толкова се радвам, че можете да оставите това назад.

Кажи ми, ще се придържаш ли към Casinia? Би трябвало да е много по-добре в бъдеще, защото проверката обикновено причинява първите тегления да отнемат най-дълго време. 🤔



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Да, мисля, че бих играл отново

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, мисля, че бих играл отново

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Моля, върнете се с повече от вашите преживявания по-късно.😉

Дано да са само положителни.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Най-лошото казино, от 12.08.2024 г. чакам теглене, нищо не се случва.

Автоматичен превод:
Remi
преди 4 седмици

Хей, виждам, че вече сте подали жалба и Вероника обясни, че даваме на казината 14 дни да ви изпратят парите.

Но каза ли ви казиното какво стои зад това? Играхте ли с бонуса или не? Вече сте верифицирани тук?

уведомете ме

Редактиран от автора преди 4 седмици
Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 седмици

Пише, че нямам нужда от проверка.

Никога не използвам бонуса.

Казиното винаги казва същото, бъдете търпеливи.

Те са много непрофесионални.

Автоматичен превод:
Remi
преди 4 седмици

Разбира се, не бих искал да чуя и това. Любопитен съм да видя докъде ще стигне нашият екип и се надявам, че ще можем да ви помогнем. Както и да е, добрата новина е, че казиното има много разрешени оплаквания, така че ако това продължи, твърдо вярвам, че ще разрешат и вашето.

Стискам ти палци.🤞☘️

Автоматичен превод:
1...5 6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още