преди 3 месеца
0
Здравейте, след като направих теглене по банков път в понеделник, днес вече вземам, така че CASINIA Е НАДЕЖДНА!!!
Hello, after making a withdrawal by bank transfer on Monday, today I already collect, so CASINIA IS RELIABLE!!!
Hola,después de hacer un retiro por transferencia bancaria el lunes,hoy ya cobre,asique CASINIA ES FIABLE!!!
Хей. Много се радвам за теб, че накрая се получи.
Моля, напишете за вашия опит в ревюто за това казино, ако желаете, тук 👈.
Надявам се, че ще избегнете този вид забавяне в бъдеще. Ще останете ли в това казино сега?🤔
Hey. I'm really glad for you that it worked out in the end.
Please write about your experience in the review for this casino, if you wish, here 👈.
I hope you'll avoid this kind of delay in the future. Are you going to stay at this casino now?🤔
Това означава ли да? Харесвам този въпрос, защото някои играчи ще кажат, че добре, ще му дам още един шанс и ако не искат да останат, обикновено дават добри аргументи защо не.
Does that mean yes? I like this question because some players will say that okay, I'll give it another chance and if they don't want to stay they usually give good arguments why not.
Здравейте, скъпи гуру tTeam
Регистрирах се в казино "Casinia", за да играя. След като разбрах, ги помолих по имейл да ме блокират, защото бях загубил твърде много пари, защото страдам от пристрастяване към хазарта. На 29 април 2024 г. се свързах с тях по имейл, за да затворят акаунта си, след което те ме попитаха защо, когато им казах причината, нищо не се е случило. -> какво се случи, загубих 5000 CHF.
На 25.05.2024 г. отново се свързах с вас по имейл
беше отчетено и акаунтът ми беше закрит. За втори път. Отново ме попитаха защо и аз отново изразих мнението си. -> отново нищо не се случи и отново загубих 5000 CHF. Общо загубих 10000 CHF, въпреки че им дадох да ме блокират. Имам финансова криза, защото не са ме блокирали.
какво мога да направя?
Благодаря и поздрави
Hello Dear Guru tTeam
I registered at the casino "Casinia" to play. After I found out, I asked them by email to block me because I had lost too much money because I suffer from gambling addiction. On April 29, 2024, I contacted them by email to close my account, after which they asked me why, when I told them the reason, nothing happened. -> what happened, I lost 5000 CHF.
On 25.05.2024 I contacted you again by email
reported and my account closed. For the second time. Again they asked why and again I expressed my opinion. -> again nothing happened and again I lost 5000 chf. In total I lost 10000 chf even though I gave them to block me. I have a financial crisis because they didn't block me.
what can I do?
Thanks and regards
Hallo Liebes Guru tTeam
ich habe mich beim Casino "Casinia" angemeldet um zu spielen. Nach meinen kenntnisnahme habe ich sie per E-Mail gebetn mich zu speeren weil iich zu viel Geld verspielt habe weil ich unter Spielsucht leide. Am 29.04.2024 habe ich mich per Mail gemeldet um mein Konto zu schliessen, nach eem haben sie mich gefraggt warum als ich ihnene den Grund gennant habe passierte nichts.-> was ist passiert , ich habe 5000 CHF verspielt.
Am 25.05.2024 habe ich mich wieder per Mail
gemeldet und mein Konto zu schliessen. Zum 2. Mal. Wieder wurde nach dem Grund gefragt und wieder habe ich mich geäussert. -> wieder nichts passiert und wieder 5000 chf verloren. Insgesammt habe ich 10000 CHf verspielt obwohl ich sie geben habe mich zu speeren. Ich habe eine Finanzielle kriese weil sie mich nicht gespeert haben.
was kann ich Unternehmen?
danke und gruss
Здравейте, видях, че сте пуснали жалба и не знам дали ще завърши добре. Очевидно не искам да изпреварвам ситуацията, но от това, което прочетох, вие не сте споменали в имейлите си, че искате да закриете акаунта си на основание, че сте пристрастен към хазарта, което е много важно при търгуване с такива случаи.
Споменахте също, че в крайна сметка сте им изпратили съобщение в чат на живо, но нямате екранни снимки за това, така че ще бъде трудно да го докажете.
Жалко, че не можете да направите снимки и от чата на живо, защото това щеше да помогне. 😕
Hi, I saw that you opened a complaint and I don't know if it will end well. Obviously I don't want to get ahead of the situation but from what I've read, you didn't mention in your emails that you want to close your account on the basis that you are a gambling addict which is very important when dealing with cases like this.
You also mentioned that you eventually texted them in live chat but you don't have any screenshots of that so it will be hard to prove it.
It's a pity you couldn't take pictures from the live chat as well because that would have helped. 😕
Може ли някой да отговори дали това казино позволява на играчите да теглят или не? Питам, защото чакам вече 15+ часа и все още няма промени.
Can someone answer wheather this casiono let players withdraw or no? I am asking because I am waiting for 15+ hours by now and still 0 changes.
Може ли някой да отговори дали това казино позволява на играчите да теглят или не? Питам, защото чакам вече 15+ часа и все още няма промени.
Can someone answer wheather this casiono let players withdraw or no? I am asking because I am waiting for 15+ hours by now and still 0 changes.
Мога ли да попитам дали ситуацията е същата или имате някакви актуализации?
В menatime можете да прегледатежалбите за това казино, където можете да съберете повече информация относно играчите, които получават или не плащат.
Проверете и потребителските отзиви . Винаги е добър източник на информация, ако трябва да разберете някои вътрешности.
Моля, дръжте ни в течение за целия процес на вашето теглене.
May I ask if the situation is still the same or do you have any updates?
In the menatime you can browse through the complaints for this casino, where you can gather more information about players getting paid or not.
Check the user reviews as well. It is always a good source of information if you need to find out some insides.
Please keep us informed about the whole process of your withdrawal.
Ситуацията е все същата. Повече от 35 часа досега. 3 изтегляния в опашка с напредък 0. Имайте всички екрани, ако е необходимо.
Situation is still the same. More than 35 hours by now. 3 withdraws in a queue with a 0 progress. Have all the screens if needed.
Мога ли да попитам кой метод на плащане сте използвали и дали има информация на сайта на казиното за това колко време обикновено отнема получаването на плащането?
May I ask which payment method you have used and if there is any information on the casino site about how long it usually takes to get the payment?
Банков трансфер. Онлайн поддръжката казва, че отнема 3 работни дни, но вече е 1,5 и не мисля, че ще успеят да го завършат...
Bank Transfer. Online supports says it takes 3 working days but its already 1.5 and I dont think they will manage to complete it…
Какво ще кажете да дадем на касиото поне 3 дни, тъй като е предвиденото време, и тогава ще видим?
Знаете ли за нещо необичайно, което би могло да причини забавянето, за което сте толкова загрижени? Ако не го направите, бих останал малко по-позитивен.
Във всеки случай, дръжте ни в течение 🙏
How about we give the casio at least 3 days since it is the estimated time, and then we shall see?
Are you aware of anything unusual that would possibly cause the delay you are so concerned about? If you don't, I would stay a bit more positive.
In any case, keep us informed 🙏
Вашият акаунт напълно потвърден ли е в това казино и имали ли сте успешни тегления там преди?
Is your account fully verified at this casino, and did you have any successful withdrawals there before?
Не е възможно да потвърдите, че вашият акаунт е това казино, докато администрацията не попита за това, което не е направено. Това е моят първи депозит и 1 теглене, без бонуси за добре дошли и т.н. Моят избор на това казино се основаваше на вашите оценки и оценка, но сега не мога да получа парите си.
It is not possible to verify your account is this casino until it’s administration ask about it which they did not. It is my 1st deposit and 1 withdraw, no welcome bonuses taken etc. My chose of this casino was based on your grades and evaluation but now I cant receive my money.
Имате ли връзка с казиното? Трябва да се опитате да поискате някакво обяснение за забавянето.
Are you in contact with the casino? You should try to ask for some explanation about the delay.
Изпратих имейл вчера, но почти 24 часа няма отговор. Онлайн чатът през цялото време дава един и същ отговор около 3 работни дни, които вече са изтекли. Имам всички екранни снимки, ако са необходими, дори от поддръжката на чат на живо.
I sent an email yestarday but almost 24 hours no answer. Online chat all the time give the same answer about 3 working days which already has been gone. I have all the screenshots if needed even from live chat support.
Тогава се опитайте да бъдете по-търпеливи и се надяваме, че поддръжката ще отговори. Ако видите, че това наистина отнема твърде много време, нашият екип със сигурност ще се опита да ви помогне. Само имайте предвид, че не можем да се намесим по-рано от изтичането на 14-дневния срок.
Then try to be more patient and hopefully the support will answer. If you see that this is taking really too long, our team will surely try to help you out. Just keep in mind that we are not able to intervene earlier than the 14-day time frame passes.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.