ФорумКазинаCasinia Casino - обща дискусия

Casinia Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от jrewing
|
16359 преглеждания 172 отговора |
|
1...3 4 5...9
Добавете пост
преди 5 месеца

Чакам възстановяване на сумата от седмица и всичко е извинения

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Има казино медиен гуру и ние таксуваме това, което законно печелим!!!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Искам теглене от 2/06, те ми казват, че обработката ще отнеме между 3-5 работни дни, минава седмица и тегленето все още се преразглежда, говоря с тях и те ми казват, че финансовият отдел отнема повече време от нормалното. Всичко това, в момента не ми поискаха никаква проверка, защото ме кара да се съмнявам дали Casinia е надеждна или не!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да извършат плащането, така че ако проблемът ви продължава след този период от време, не се колебайте да подадете жалба. Можете да го направите тук.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Изобщо не е надежден....трябва да го затворят незабавно.......Докладах го тук на гуруто на казиното, но те не успяха да направят нищо....тук също само реклама....аз веднага затворих сайта casinia casino и мисля да затворя и тук, защото те не решават нищо.....имах конкретни доказателства, но нищо не беше направено.....затворих сайтовете на казината....ditto jackpot freenzy казино..... и същата верига казино casinia.......не играйте на тези сайтове.........приключих, вече не играя в онлайн казина, те всички са манипулирани......и гуруто на казиното, съжалявам, че го казвам, защото имах вяра в тях, но има заговор между тях и те дори им рекламират.....наистина жалко

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Наистина съжалявам, че не можахме да бъдем полезни във вашия случай. Вече получихте обяснението във вашата жалба , но позволете ми да го публикувам и тук, за да могат другите играчи да разберат причината.

Кристина е написала: „Залогът не е записан във вашата история на играта, ние не можем да помогнем. Освен това, проблем с една замразена игра също е нещо, на което не можем да повлияем или да накажем казиното. За съжаление, под тези обстоятелства, мога само да ви препоръчам да се свържете с доставчика на играта, за да поискате допълнителна помощ по този въпрос."

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добро утро, тоест трябва да се свържа с доставчика на играта....шегувам се, вие или казиното трябва да проверявате и да искате обяснения от доставчика....вие ли сте или казиното проверява измамите.... .Повтарям, с толкова много доказателства, че хронологията на играта е била блокирана в момента на удряне на валето на играта.....и цяла тактика да не се признава печалбата.. .....но наистина жалко, че трябва да се свържа с доставчика.......но нека приключим с това, защото и вие не решавате нищо....измамата е очевидна, но вие не искате приемете точката....... също така публикувайте скрийскота на оператора, който ми каза да изчакам 24 часа, времето, необходимо за нулиране на целия екран за грешка....... вижте, приключих с Casinia Казино, затворих акаунта......и двамата са съгласни как да мамят хората.. ..и аз също затварям с вас, който прикривате измамите...вие с право работите за тях......от начинът също зелено казино, което предлагате толкова много и друга измама.....хора, внимавайте да не загубите много пари

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Ами току що ми платиха, чаках една седмица но накрая ми платиха. Пари

Автоматичен превод:
javierlaura1977
преди 5 месеца

Искам да ви задам един въпрос, трябваше ли да верифицирате акаунта или нещо подобно?

Автоматичен превод:
javierlaura1977
преди 5 месеца

Току-що ми отмениха тегленето на картата и сега пак го направих със самолетен трансфер, ако е така как направи тегленето?

Автоматичен превод:
JorgeVicente7
преди 5 месеца

Платиха ми с незабавно плащане към картата, на която направих депозита и не трябваше да проверявам нищо

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Е, така е по-добре, радвам се, ще имам търпение, ако имам късмет

Автоматичен превод:
JorgeVicente7
преди 5 месеца

Да, човече, притесних се, защото коментарите, които видях, бяха притеснителни, но ако ми плащаха, сигурен съм, че също ще го направят.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Ще ти кажа какво има, ще продължиш ли да залагаш в тази къща за залагания??🤔

Автоматичен превод:
JorgeVicente7
преди 5 месеца

Ами не знам хахаха, може би сега, когато знам какво плащат

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добро утро, тоест трябва да се свържа с доставчика на играта....шегувам се, вие или казиното трябва да проверявате и да искате обяснения от доставчика....вие ли сте или казиното проверява измамите.... .Повтарям, с толкова много доказателства, че хронологията на играта е била блокирана в момента на удряне на валето на играта.....и цяла тактика да не се признава печалбата.. .....но наистина жалко, че трябва да се свържа с доставчика.......но нека приключим с това, защото и вие не решавате нищо....измамата е очевидна, но вие не искате приемете точката....... също така публикувайте скрийскота на оператора, който ми каза да изчакам 24 часа, времето, необходимо за нулиране на целия екран за грешка....... вижте, приключих с Casinia Казино, затворих акаунта......и двамата са съгласни как да мамят хората.. ..и аз също затварям с вас, който прикривате измамите...вие с право работите за тях......от начинът също зелено казино, което предлагате толкова много и друга измама.....хора, внимавайте да не загубите много пари

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Наистина съжалявам, че се чувстваш така. Ние в Casino Guru винаги се стремим към честна игра и за двете страни и се опитваме да помогнем на играчите колкото е възможно повече. Жалбите, разбира се, са безплатни и ние се опитваме да помогнем и отиваме до точката, където за нас тя може да се намеси. Както вече ви беше обяснено по-рано, за съжаление не успяхме да разберем повече във вашия случай. Това беше, нямаме намерение да прикриваме никого.

Надявам се, че ще намерите по-добро и безопасно място, където да се насладите на хобито си да играете, ако смятате, че това не е това.🍀

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Ами току що ми платиха, чаках една седмица но накрая ми платиха. Пари

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Това е страхотно, благодаря ви за актуализацията.

Наистина бих искал да видя дали ще продължите да играете в това казино. Просто се чудя, нали знаеш.

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Предполагам,

Автоматичен превод:
javierlaura1977
преди 5 месеца

Една седмица не би била твърде много за мен, но от друга страна вероятно не е и твърде кратко. Вероятно бих оценил други аспекти и бих решил съответно.

Както и да е, важното е да получиш парите и в крайна сметка това е може би най-важното нещо.

Ако решите да останете тук и отново имате опит, не се колебайте да пишете и да го споделите. 😉

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Моят опит е, че ми отмениха тегленето на картата, сега го направих по банков път, да видим дали ще е така тегленето в Casinia, ще ви кажа какво става тук!!!

Автоматичен превод:
JorgeVicente7
преди 5 месеца

Ще бъдем тук за актуализацията.

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Здравейте, след като направих теглене по банков път в понеделник, днес вече вземам, така че CASINIA Е НАДЕЖДНА!!!

Автоматичен превод:
1...3 4 5...9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини