Има казино медиен гуру и ние таксуваме това, което законно печелим!!!
There is a media guru casino and we charge what we legally win!!!
Haber si casino gurú media y cobramos lo que ganamos legalmente!!!
Искам теглене от 2/06, те ми казват, че обработката ще отнеме между 3-5 работни дни, минава седмица и тегленето все още се преразглежда, говоря с тях и те ми казват, че финансовият отдел отнема повече време от нормалното. Всичко това, в момента не ми поискаха никаква проверка, защото ме кара да се съмнявам дали Casinia е надеждна или не!
I have been requesting a withdrawal since 2/06, they tell me that it will take between 3-5 business days to process, a week passes and the withdrawal is still under review, I talk to them and they tell me that the finance department is taking longer than normal All this, at the moment they did not ask me for any verification, because it makes me doubt whether Casinia is trustworthy or not!
Llevo desde el 2/06 con un retiro solicitado,me dicen que entre 3-5 días hábiles se procesará,paso una semana y sigue el retiro bajo revisión,hablo con ellos y me dicen que el departamento de finanzas está tardando más de lo normal,y a todo esto de momento no me pidieron ninguna verificación,pues me crea dudas si es de fiar Casinia o no!
Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да извършат плащането, така че ако проблемът ви продължава след този период от време, не се колебайте да подадете жалба. Можете да го направите тук.
We usually give casinos 14 full days to provide the payment, so if your issue still persists after this time frame, do not hesitate to file a complaint. You can do so here.
Изобщо не е надежден....трябва да го затворят незабавно.......Докладах го тук на гуруто на казиното, но те не успяха да направят нищо....тук също само реклама....аз веднага затворих сайта casinia casino и мисля да затворя и тук, защото те не решават нищо.....имах конкретни доказателства, но нищо не беше направено.....затворих сайтовете на казината....ditto jackpot freenzy казино..... и същата верига казино casinia.......не играйте на тези сайтове.........приключих, вече не играя в онлайн казина, те всички са манипулирани......и гуруто на казиното, съжалявам, че го казвам, защото имах вяра в тях, но има заговор между тях и те дори им рекламират.....наистина жалко
It is not reliable at all....they should close it immediately.......I reported it here to the casino guru but they were unable to do anything....only advertising here too....I closed the site immediately casinia casino and I think of closing here too because they don't solve anything.....I had concrete evidence but nothing was done.....I closed the casino sites....ditto jackpot freenzy casino..... and the same casinia casino chain.......don't play on these sites.........I'm done, I no longer play in online casinos, they're all manipulated......and the casino guru I'm sorry to say it because I had faith in them but there is a conspiracy between them and they even advertise for them.....truly a shame
Non è affatto affidabile....dovrebbero chiuderlo immediatamente.......ho fatto presente qui al casino guru ma non sono riusciti a fare nulla....anche qui solo pubblicità....ho chiuso immediatamente il sito di casinia casino e penso di chiudere anche qui tanto non risolvono nulla.....avevo prove concrete ma non è stato fatto nulla.....ho chiuso c9n i siti casino....idem jackpot freenzy casino.....e la stessa catena di casinia casino.......non giocate in questi siti.........io ho chiuso non gioco più in casino on line sono tutti manipolati......e il casino guru mi dispiace dirlo xche avevo fiducia in loro ma complotto fra di loro e gli fa pure pubblicità.....veramente una vergogna
Наистина съжалявам, че не можахме да бъдем полезни във вашия случай. Вече получихте обяснението във вашата жалба , но позволете ми да го публикувам и тук, за да могат другите играчи да разберат причината.
Кристина е написала: „Залогът не е записан във вашата история на играта, ние не можем да помогнем. Освен това, проблем с една замразена игра също е нещо, на което не можем да повлияем или да накажем казиното. За съжаление, под тези обстоятелства, мога само да ви препоръчам да се свържете с доставчика на играта, за да поискате допълнителна помощ по този въпрос."
I am really sorry that we couldn't be of any help regarding your case. You got the explanation in your complaint already, but let me post it here as well, so other players can understand the reason.
Kristina has written: "The bet hasn't been recorded in your game history, we aren't able to help. Furthermore, a problem with a single frozen game is also something we cannot influence, or penalize the casino for. Unfortunately, under these circumstances, I can only recommend that you contact the game provider to ask for further assistance regarding this matter."
Добро утро, тоест трябва да се свържа с доставчика на играта....шегувам се, вие или казиното трябва да проверявате и да искате обяснения от доставчика....вие ли сте или казиното проверява измамите.... .Повтарям, с толкова много доказателства, че хронологията на играта е била блокирана в момента на удряне на валето на играта.....и цяла тактика да не се признава печалбата.. .....но наистина жалко, че трябва да се свържа с доставчика.......но нека приключим с това, защото и вие не решавате нищо....измамата е очевидна, но вие не искате приемете точката....... също така публикувайте скрийскота на оператора, който ми каза да изчакам 24 часа, времето, необходимо за нулиране на целия екран за грешка....... вижте, приключих с Casinia Казино, затворих акаунта......и двамата са съгласни как да мамят хората.. ..и аз също затварям с вас, който прикривате измамите...вие с право работите за тях......от начинът също зелено казино, което предлагате толкова много и друга измама.....хора, внимавайте да не загубите много пари
Good morning, that is, I should contact the game supplier....I'm kidding you, it should be you or the casino that checks and asks the supplier for explanations......is it you or the casino that checks the scams.... .I repeat, with so much evidence that the chronology of the game was blocked at the moment of hitting the jack of the game.....and a whole tactic of not having the winning recognized.......but truly a shame I have to contact the supplier.......but let's end it here because you too don't solve anything....the scam is obvious but you don't want to accept the point.......also publish the screeskot of the operator who had me told to wait 24 hours, the time needed to reset the entire error screen.......look, I'm done with Casinia Casino, I closed the account......they both agree on how to scam people.. ..and I also close with you who cover up the scams...you rightly work for them......by the way also green casino that you propose so much and another scam.....people be careful not to lose a lot of money
Buongiorno cioè io dovrei contattare il fornitore del gioco....iooooo ma che scherziamo dovreste essere voi o il casino di controllare e chiedere spiegazioni al fornitore.......siete voi o il casino a controllare le truffe.....ripeto è con tante di prove che la cronologia del gioco si è bloccata nel momento del centrare il jack del gioco.....e tutta una tattica per appunto non far riconoscere la vincita.......ma veramente una vergogna ioooooo devo contattare il fornitore.......ma finiamola qui che pure voi non risolvete nulla....e evidente l imbroglio ma non volete accettare punto.......pubblica anche lo screeskot dell operatore che mi aveva detto di aspettare 24 ore il tempo necessario per resettare tutto lo screeskot dell errore .......guarda io ho chiuso con casinia casino ho chiuso l account ......sono entrambi d accordo sul come truffare la gente....e chiudo anche con voi che coprite le truffe...giustamente voi lavorate per loro......a proposito anche verde casino che tanto proponete e un altro imbroglio.....gente attenti a non perdere tanti soldi
Искам да ви задам един въпрос, трябваше ли да верифицирате акаунта или нещо подобно?
One question I want to ask you, did you have to verify the account or something?
Una pregunta que te quiero hacer,tuvisteis que verificar la cuenta o algo?
Току-що ми отмениха тегленето на картата и сега пак го направих със самолетен трансфер, ако е така как направи тегленето?
They just canceled my card withdrawal, and now I did it again by air transfer, if that's the way it is, how did you make the withdrawal?
Me acaban de cancelar el retiro por tarjeta,y ahora lo volví hacer por transferencia aer si así ba,tu como hicisteis el retiro?
Платиха ми с незабавно плащане към картата, на която направих депозита и не трябваше да проверявам нищо
They paid me by immediate payment to the card to which I made the deposit and I did not have to verify anything
Me pagaron mediante pago inmediato a la tarjeta a la que hice el ingreso y no tuve que verificar nada
Да, човече, притесних се, защото коментарите, които видях, бяха притеснителни, но ако ми плащаха, сигурен съм, че също ще го направят.
Yes, man, I was worried because the comments I saw were worrying, but if they paid me, I'm sure they would too.
Si hombre yo estaba preocupado porque los comentarios que veía eran preocupantes, pero si me pagaron a mi a ti seguro que tambien
Ами не знам хахаха, може би сега, когато знам какво плащат
Well I don't know hahaha, maybe now that I know what they pay
Pues no lo se jajajaa, igual si ahora que se que pagan
Добро утро, тоест трябва да се свържа с доставчика на играта....шегувам се, вие или казиното трябва да проверявате и да искате обяснения от доставчика....вие ли сте или казиното проверява измамите.... .Повтарям, с толкова много доказателства, че хронологията на играта е била блокирана в момента на удряне на валето на играта.....и цяла тактика да не се признава печалбата.. .....но наистина жалко, че трябва да се свържа с доставчика.......но нека приключим с това, защото и вие не решавате нищо....измамата е очевидна, но вие не искате приемете точката....... също така публикувайте скрийскота на оператора, който ми каза да изчакам 24 часа, времето, необходимо за нулиране на целия екран за грешка....... вижте, приключих с Casinia Казино, затворих акаунта......и двамата са съгласни как да мамят хората.. ..и аз също затварям с вас, който прикривате измамите...вие с право работите за тях......от начинът също зелено казино, което предлагате толкова много и друга измама.....хора, внимавайте да не загубите много пари
Good morning, that is, I should contact the game supplier....I'm kidding you, it should be you or the casino that checks and asks the supplier for explanations......is it you or the casino that checks the scams.... .I repeat, with so much evidence that the chronology of the game was blocked at the moment of hitting the jack of the game.....and a whole tactic of not having the winning recognized.......but truly a shame I have to contact the supplier.......but let's end it here because you too don't solve anything....the scam is obvious but you don't want to accept the point.......also publish the screeskot of the operator who had me told to wait 24 hours, the time needed to reset the entire error screen.......look, I'm done with Casinia Casino, I closed the account......they both agree on how to scam people.. ..and I also close with you who cover up the scams...you rightly work for them......by the way also green casino that you propose so much and another scam.....people be careful not to lose a lot of money
Buongiorno cioè io dovrei contattare il fornitore del gioco....iooooo ma che scherziamo dovreste essere voi o il casino di controllare e chiedere spiegazioni al fornitore.......siete voi o il casino a controllare le truffe.....ripeto è con tante di prove che la cronologia del gioco si è bloccata nel momento del centrare il jack del gioco.....e tutta una tattica per appunto non far riconoscere la vincita.......ma veramente una vergogna ioooooo devo contattare il fornitore.......ma finiamola qui che pure voi non risolvete nulla....e evidente l imbroglio ma non volete accettare punto.......pubblica anche lo screeskot dell operatore che mi aveva detto di aspettare 24 ore il tempo necessario per resettare tutto lo screeskot dell errore .......guarda io ho chiuso con casinia casino ho chiuso l account ......sono entrambi d accordo sul come truffare la gente....e chiudo anche con voi che coprite le truffe...giustamente voi lavorate per loro......a proposito anche verde casino che tanto proponete e un altro imbroglio.....gente attenti a non perdere tanti soldi
Наистина съжалявам, че се чувстваш така. Ние в Casino Guru винаги се стремим към честна игра и за двете страни и се опитваме да помогнем на играчите колкото е възможно повече. Жалбите, разбира се, са безплатни и ние се опитваме да помогнем и отиваме до точката, където за нас тя може да се намеси. Както вече ви беше обяснено по-рано, за съжаление не успяхме да разберем повече във вашия случай. Това беше, нямаме намерение да прикриваме никого.
Надявам се, че ще намерите по-добро и безопасно място, където да се насладите на хобито си да играете, ако смятате, че това не е това.🍀
I am really sorry you feel this way. We in Casino Guru always aim for fair play for both sides and try to help players as much as possible. The complaints are of course free of charge and we try to help and we go to the point where, for us, it is able to intervene. As it was already explained to you before, unfortunately, we weren't able to get any further in your case. That was it, we do not intend to cover up anyone.
I hope you will find some better and safer place for you to enjoy your hobby of playing if you feel that this is not it.🍀
Това е страхотно, благодаря ви за актуализацията.
Наистина бих искал да видя дали ще продължите да играете в това казино. Просто се чудя, нали знаеш.
That is great, thank you for the update.
I would really like to see if you are going to continue playing at this casino. Just wondering, you know.
Една седмица не би била твърде много за мен, но от друга страна вероятно не е и твърде кратко. Вероятно бих оценил други аспекти и бих решил съответно.
Както и да е, важното е да получиш парите и в крайна сметка това е може би най-важното нещо.
Ако решите да останете тук и отново имате опит, не се колебайте да пишете и да го споделите. 😉
A week wouldn't be too much for me, but on the other hand probably not too short either. I would probably evaluate other aspects and decide accordingly.
Anyway, the important thing is that you got the money and at the end of the day that's probably the most crucial thing.
If you decide to stay here and you have some experience again don't hesitate to write and share it. 😉
Моят опит е, че ми отмениха тегленето на картата, сега го направих по банков път, да видим дали ще е така тегленето в Casinia, ще ви кажа какво става тук!!!
My experience is that they canceled my card withdrawal, now I did it by bank transfer, let's see if that's how the withdrawal goes ahead in Casinia, I'll tell you what's going on here!!!
Mi experiencia es que me cancelaron mi retiro por tarjeta,ahora lo hice por transferencia bancaria,haber si así sale el retiro adelante en Casinia,ya te diré en qué queda la cosa por aquí!!!
Здравейте, след като направих теглене по банков път в понеделник, днес вече вземам, така че CASINIA Е НАДЕЖДНА!!!
Hello, after making a withdrawal by bank transfer on Monday, today I already collect, so CASINIA IS RELIABLE!!!
Hola,después de hacer un retiro por transferencia bancaria el lunes,hoy ya cobre,asique CASINIA ES FIABLE!!!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.