ФорумКазинаCasinia Casino - обща дискусия

Casinia Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от jrewing
|
10976 преглеждания 137 отговора |
|
12 3 4...7
Добавете пост
преди 4 месеца

Добро утро пренаписано, те ме питат за ID, който потвърждава печалбата, но аз им повторих, че ID не е регистриран, защото блокирането е мигновено и следователно печалбата не е призната........

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Наистина жалко.....ако не докажете личната си карта, те не могат да направят нищо друго

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Но наистина.... тактиката на измамниците......те нулират грешката в играта след няколко дни.....и ме питат за идентификатора........умно блокират играта и id не съществува, защото с блока печалбите не бяха качени при мен

Автоматичен превод:
EFISIA
преди 4 месеца

Смятам, че всичко това трябва да бъде показано в историята на играта и се надявам да съм прав. Ето защо наистина трябва да изчакате нашия екип за оплаквания, за да има време да проучи всичко това. Ако казиното не може или не иска да разреши проблема само, ние ще ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Очаквам вашия отговор.....няма ID в историята, защото всичко беше блокирано....чрез блокиране на всичко печалбата не беше призната и следователно печалбата не беше записана..... ..всъщност тяхната последна отговор тази сутрин, ако няма ID на залог, те не могат да направят нищо....каква крадска тактика.........блокиране на всичко и блокирането продължи три дни, те не разпознаха името ми просто спечелете тактиката им за измамници......съжалявам, че се повтарям толкова......съжалявам, приятен ден

Автоматичен превод:
EFISIA
преди 4 месеца

Няма нужда да се извинявате. Разбирам как се чувстваш. Опитайте се обаче да бъдете търпеливи и се надяваме, че проблемът скоро ще бъде решен.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добро утро,

Поисках две тегления по €500 всяко, но все още се оценяват.

Тъй като спечелих още 1700 евро и като чета рецензиите изглежда, че това не е надежден сайт, моля за вашата подкрепа, за да си върна всичките пари.

можеш ли да ми помогнеш? Какъв е миналият опит на други потребители?

Благодаря ти

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Ако говорите за казиното Casinia, те са големи измамници......Ударих мега валето, но всичко спря мигновено......следователно печалбите не бяха записани и затова разчитат на факта, че ако няма те не могат да направят нищо с идентификатора на залога.....но ако печалбата не беше събрана, защото повтарям всичко спря с грешка 211......незабавно....първо ми казаха да изчакам 24 часа.....определено мина времето да нулират всичко и да не разпознаят печалбите ми......наистина отвратително....трябва да се затвори незабавно.....измамници и измамници

Автоматичен превод:
EFISIA
преди 4 месеца

Да, но се интересувам от тегления, след като вече спечелих, искам да разбера дали ви позволяват да теглите или не

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Може ли някой от персонала да ми помогне? Благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добро утро,

Поисках две тегления по €500 всяко, но все още се оценяват.

Тъй като спечелих още 1700 евро и като чета рецензиите изглежда, че това не е надежден сайт, моля за вашата подкрепа, за да си върна всичките пари.

можеш ли да ми помогнеш? Какъв е миналият опит на други потребители?

Благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравей. Мога ли да попитам кога точно поискахте тегленето и дали акаунтът ви е напълно верифициран в това казино? Само след като разполагаме с още подробности, можем да разберем по-добре вашия случай и да се опитаме да ви помогнем, ако е необходимо.

Ако искате да научите за опита на играча, можете да прегледате потребителските отзиви тук ; може да ви помогне със сигурност.

Моля, уведомете ни, ако имате актуализации от казиното, ще изчакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Ако говорите за казиното Casinia, те са големи измамници......Ударих мега валето, но всичко спря мигновено......следователно печалбите не бяха записани и затова разчитат на факта, че ако няма те не могат да направят нищо с идентификатора на залога.....но ако печалбата не беше събрана, защото повтарям всичко спря с грешка 211......незабавно....първо ми казаха да изчакам 24 часа.....определено мина времето да нулират всичко и да не разпознаят печалбите ми......наистина отвратително....трябва да се затвори незабавно.....измамници и измамници

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Само съвет.😉 Следващия път опитайте да използвате бутона „отговор", за да напишете съобщение до конкретен човек. По този начин той ще бъде уведомен за вашата публикация.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Здравейте, поисках го преди 3 дни, но съм много притеснен, тъй като някои отзиви казват, че не изплащат печалбите.

акаунтът ми е потвърден, ако искате, имам всички екранни снимки, от които се нуждаете.

Благодаря ти

Автоматичен превод:
Brown89
преди 4 месеца

В момента няма нужда от никакви доказателства, благодаря. За съжаление нашият екип за оплаквания няма да може да се намеси към момента. Обикновено даваме на казината 14 пълни дни за обработка на тегленето.

Имали ли сте успешни тегления там преди?

Моля, дръжте ни в течение за всички актуализации относно това и се надяваме, че няма да има нужда да подавате жалба.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Чувствам се измамен. След повече от 12 дни се опитах няколко пъти да изтегля парите си. И ми дават само закъснения и оправдания. Отивам. Да докладвам в полицията. И в социалните мрежи.

Автоматичен превод:
zorro00
преди 3 месеца

Д много съм съгласен

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Чувствам се измамен. След повече от 12 дни се опитах няколко пъти да изтегля парите си. И ми дават само закъснения и оправдания. Отивам. Да докладвам в полицията. И в социалните мрежи.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Хм, наистина съжалявам, но полицията няма да ти помогне. Мога ли да знам какви кръгови кръстовища получавате в момента вместо плащане?

Във всеки случай, ако те не успеят да разрешат проблема през следващите няколко дни, бих искал да знаете, че можете да подадете жалба срещу казиното безплатно чрез нашия Център за разрешаване на проблеми. Запознат ли си с процеса?

Все пак се надявам такава стъпка да е неизбежна.


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, исках да знам дали някой случайно е теглил пари от Casinia, тъй като имам теглене в процес на проверка от една седмица и те продължават да ме измъкват!! Не знам какво да правя… благодаря предварително

Автоматичен превод:
JorgeVicente7
преди 3 месеца

Бихте ли ни казали какъв точно е проблемът, моля?

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Искам теглене от 2/06, те ми казват, че обработката ще отнеме между 3-5 работни дни, минава седмица и тегленето все още се преразглежда, говоря с тях и те ми казват, че финансовият отдел отнема повече време от нормалното. Всичко това, в момента не ми поискаха никаква проверка, защото ме кара да се съмнявам дали Casinia е надеждна или не!

Автоматичен превод:
12 3 4...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още