ФорумКазинаCasinia Casino - обща дискусия

Casinia Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от jrewing
|
10928 преглеждания 137 отговора |
|
1 2 3...7
Добавете пост
преди 1 година

Да разбирам!!!! Просто съм доста разочарован, защото винаги се придържам към всички правила и бях наистина щастлив, когато най-накрая спечелих след 7 месеца

Поздрави

Автоматичен превод:
Jopi13
преди 1 година

Усещам гнева ти! За съжаление, няма да се преструвам, че има добър шанс да си възвърна загубения баланс, стига да не съм толкова сигурен засега. Искрено съжалявам. 🙁

Нека изчакаме актуализацията. Няма какво да добавя за момента.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, кой е имал забавяне при изплащането на печалба в Casinia? За мен условията не са коректни, пише че има време за обработка между 1 и 3 работни дни. Когато питах днес, ми казаха да имам търпение и че всичко е в ход

Автоматичен превод:
Cafsten2105
преди 6 месеца

Здравейте!

Не съм сигурен дали можете да видите отзивите на потребителите му, но въпреки това добавям връзката 👈 към него.

Изчислено е като „лошо" и много играчи споменаха не толкова добра поддръжка и забавяния, дори в отговорите на поддръжката, малцина добавиха забавени плащания.

Освен това имаше много оплаквания относно забавени плащания, въпреки че всяко едно от тях беше затворено като разрешено. Което е много добър знак.

Не бих казал, че техните правила и условия са неправилни, но понякога, особено по време на първото теглене, може да изпитате забавяния, причинени главно от процеса на проверка.

Не мога да разбера колко време сте чакали или дали сте теглили успешно от това казино преди, можете ли да ми помогнете с това?

По един или друг начин, мисля, че засега не можете да направите много, така че като се има предвид високият индекс на безопасност, който притежава това казино, съм убеден, че в крайна сметка ще получите парите си.

Между другото, кой вариант на плащане избрахте, моля?


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добро утро на 05.10.2024 г. Играх в казино Casinia....с играта Puddy's Mega.....със залози от две евро с оставащ баланс от 12,39......улучих мега жак на тази игра веднага след като я центрирах всичко беше блокирано.....и дори сега не мога да вляза докато в другите игри е добре......веднага докладвах всичко в чат и имейл ......вземат го дълго време всеки ден ми искат нови неща, последният ми поискаха депозита, който бях направил.....но ако нямах парите как бих могъл да играя.....все пак не знам колко пъти съм писал и пренаписвал проблема си. ....последния идентификатор на играта датата часът на залога баланса......Написах всичко и изпратих скрийншотовете на всичко.......след много оператори последният ми казва, че всичко щеше да бъде решен след 24 часа, ако не се беше случило. Свързах се с тях отново и така го направих... Направих други депозити, за да видя дали може да се отключи, но нищо. В тази игра грешката продължава, но в другите игри влизам и играя спокойно....всичко, което трябва да избягвам, разпознайте ме цитата там....Бях ударил мега валето с най-голямата печалба в тази игра...... Не знам точно, защото в момента, в който го ударя, мегаджакът се блокира и изскача прозорец с грешка 211.. ..Вече не знам какво да правя......наистина е измама... ....трябва да се намесите.....Имам всички скрийншотове плюс чата от оператора, който ми каза да изчакам 24 часа... ..мина известно време... Продължавам да пиша, но отговорът винаги е едно и също, те ме питат всеки път, когато залагам ID, ден, игра, време за залагане......дори депозитът, който направих....и какво друго

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Ако е възможно, ще ви изпратя и всички екранни снимки

Автоматичен превод:
EFISIA
преди 4 месеца

Наистина съжалявам, че трябва да преминете през подобна ситуация и постъпихте правилно, като подадохте жалба тук с нашия екип. Сигурен съм, че ще направят всичко възможно, за да ви помогнат да го разрешите.

Моля, препратете съответните екранни снимки и информация на нашия екип за оплаквания, ако е необходимо. Те със сигурност ще поискат такива, когато му дойде времето.

Надяваме се, че вашият случай ще бъде разрешен с възможно най-добрия резултат и ако имате някакви актуализации, моля, пишете ни.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Благодаря Роми за отговора ти...тази сутрин се опитвам да вляза отново в играта, прозорецът за грешка вече не се появява, но не ми позволява да вляза, а ме връща направо към основната страна на казиното..... как мога да ви изпратя screeskot.. .......тази сутрин писах обратно на казиното, но винаги с отговора, че те се опитват да разрешат и определено ще ми изпратят, че не са срещнали никакви проблеми и те не разпознавай моите печалби........имам всички чатове и тези на оператора, който ми писа, че всичко ще се оправи до 24 часа, което не се случи.......жалко ......

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Изпратих ги по имейл и пристигнаха

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

file

Автоматичен превод:
EFISIA
преди 4 месеца

Благодаря ви много за вашите публикации и екранни снимки. Не е необходимо обаче да ги публикувате тук във форума. Както писах в предишната си публикация, нашият екип за жалби ще поиска всякакъв вид доказателство, когато е необходимо във вашата жалба. За съжаление, ние, тук във форума, не обработваме оплакванията и не можем да ги използваме така или иначе.

Просто трябва да изчакате сега Кристина да се свърже с вас и да видите как ще протече разрешаването на вашия случай. Моля, бъдете търпеливи и ако имате някакви актуализации, моля, изпратете се.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Благодаря, съжалявам.....и е вярно за скрийншотовете......но не знаех как да ги изпратя....Много съжалявам......

Автоматичен превод:
EFISIA
преди 4 месеца

Изобщо не се притеснявайте, наистина е добре, че сте готови да сътрудничите и ако нашият екип за оплаквания поиска тези екранни снимки, сега ще знаете как да ги изпратите.😉

Получихте ли случайно новини от казиното?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добро утро Роми, аз също му писах тази сутрин по имейл......защото сега ми изпращат 100% депозитни промоции.....Написах му, че докато не се отговори на моя случай, повече няма да правя депозити и игри. .....не ми отговарят....жалко.......това е истинска измама......пиша и преписвам но нищо, не ми дават отговор ......винаги ме питат едни и същи неща....вчера сутринта първо ми казаха, че ще се оценява от отдела....после техническия ......вече не знаят какво да се задържа... Просто знам, че сега влизам в играта, за да опитам. ... грешката 211 вече не се появява, но не влизам в играта, веднага ме връща на началната страница на казиното ...... Наистина съм разочарован, такова казино трябва да затвори, няма нищо сериозно. ....сега ще пробвам ново да им пиша....Губя си времето с тях

Автоматичен превод:
EFISIA
преди 4 месеца

Вярвам, че промоциите, които изпращат, са някакъв вид автоматичен имейл, който изпращат на всички. Не се тревожете за тях.

Всичко, което трябва да направите сега, е да останете търпеливи, въпреки че не е толкова лесно, знам. Това наистина може да е някаква техническа грешка и лесно може да е от страна на доставчика на играта, а не от казиното. Те със сигурност трябва да разследват и това може да отнеме известно време. Нашият екип за оплаквания вече работи по вашия случай и ще направи всичко възможно, за да го разреши с възможно най-добрия резултат.


Автоматичен превод:
1 2 3...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още