Здравей Джанис.
Видях прясно изпратената ви жалба, което беше най-добрата стъпка, която можете да предприемете. Нашият екип от експерти ще направи всичко възможно, за да проучи случая. Вярваме, че след като някой играч поиска самоизключване поради пристрастяване към хазарта, казиното трябва да предприеме незабавни действия и да закрие сметката без ненужни забавяния. Това със сигурност ще бъде най-неотложният въпрос в жалбата и е страхотно, че разполагате с доказателства.
В такава ситуация може би бихте искали да използвате нашия отговорен раздел; той е създаден за играчи, които може да се нуждаят от защитна стена от казина или да търсят помощ: https://casino.guru/problem-gambling
Освен това не сте сигурни дали имате опит с инструменти за изключване; това може да помогне:
Като част от нашата Глобална инициатива за самоизключване , ние си партнираме с BetBlocker, регистрирана в Обединеното кралство благотворителна организация, предоставяща безплатна услуга за подкрепа на хора по целия свят. Можете да намерите повече информация за нашата инициатива тук (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) и за BetBlocker тук (https://betblocker.org/).
BetBlocker се инсталира бързо и лесно на множество устройства, отнема само 2 минути. Веднъж инсталиран, той блокира достъпа до над 84 200 уебсайта за хазарт и работи тихо във фонов режим. Услугата може да се използва анонимно и помага на хората да управляват достъпа си до хазарт безопасно и по подходящ начин, независимо дали това означава пълно ограничаване или ограничаване на достъпа по време на уязвими периоди.
Други удобни инструменти е инструментът за помощ при самоизключване
само в случай, че искате също така да обсъдите някои теми относно проблемния хазарт и предпочитате да стоите далеч от казината, тази част от форума също може да привлече интереса ви: https://casino.guru/forum/responsible-gambling
Във всеки случай, искрено се надявам нашите посредници да могат да ви помогнат.
Hello Janice.
I saw your freshly submitted complaint, which was the best step you could take. Our team of experts will do their best to investigate the matter. We believe that once any player asks for self-exclusion due to gambling addiction, the casino should take immediate action and close the account without unnecessary delays. This will surely be the most pressing matter in the complaint, and it's great you have evidence at hand.
In such a situation, perhaps you would like to put our responsible section to use; it has been created for players who may need a firewall from casinos or seek help: https://casino.guru/problem-gambling
Additionally, not sure whether you have any experiences with exclusion tools; this could help:
As part of our Global Self-Exclusion Initiative, we've partnered with BetBlocker, a UK-registered charity providing a free service to support people worldwide. You can find more information about our initiative here (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) and about BetBlocker here (https://betblocker.org/).
BetBlocker is quick and easy to install on multiple devices, taking just 2 minutes. Once installed, it blocks access to over 84,200 gambling websites and runs quietly in the background. The service can be used anonymously and helps individuals manage their access to gambling safely and appropriately, whether that means complete restriction or limiting access during vulnerable periods.
The other handy tools is the Self-Exclusion Assistance Tool
just in case you would also like to discuss some topics about problem gambling and prefer to stay out of casinos, this part of the forum may catch your interest too: https://casino.guru/forum/responsible-gambling
In any case, I truly hope our mediators will be able to help you.
Автоматичен превод: