НачалоФорумКазинаCasinia Casino - обща дискусия

Casinia Casino - обща дискусия (страница 15)

преди 2 години от jrewing
|
23 228 преглеждания 284 отговора |
|
1...14 15
Jaro
преди 5 дни

Здравей Джаро, ако няма новини в понеделник мисля да пусна жалба. поздрави

Автоматичен превод:
mimifalcaommg
преди 3 дни

И ние ще бъдем тук, за да ви помогнем с това! Пожелавам ти късмет, за да не се наложи в крайна сметка да попълниш такъв. 🤞🍀

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 дни

Вече пуснах жалбата. Надявам се, че можете да ми помогнете. Ако имате нужда от нещо, уведомете ме. поздрави

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Играта на Joker Cashpot в Casinia Casino беше страхотно изживяване! Успях да печеля постоянно, което поддържаше играта вълнуваща и възнаграждаваща. Интерфейсът беше лесен за навигация и всичко вървеше гладко без никакви проблеми. Като цяло беше приятно изживяване и определено съм развълнуван да играя отново скоро.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Вече пуснах жалбата. Надявам се, че можете да ми помогнете. Ако имате нужда от нещо, уведомете ме. поздрави

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Екипът със сигурност ще ни помоли за нещо, така че се съсредоточете основно върху жалбата и отговорете на въпросите.

Чувствайте се свободни да споделите някои неща с нас във форума, но ние, администраторите, не разглеждаме оплаквания.

Така че, ако нещо е първото нещо, което пишете, е оплакване.

Надявам се всичко това да се разреши добре.😉

Автоматичен превод:
Jaro
преди 23 часове

Здравей, Джаро, вече ти изпратих информацията, която поиска вчера сутринта. Все още не си ми отговорил, разбирам, че имаш много работа.

Казиното прави едно и също нещо всеки ден и все още не съм получил никакви тегления. поздрави

Автоматичен превод:
mimifalcaommg
преди 20 часове

здравейте! Съжалявам, но може би можете да разгледате молбата, която Кристина ви изпрати:

„Поради увеличения обем на жалбите през това време на годината, учтиво ви молим за търпение, докато чакаме отговорите ни. Ние се стремим да публикуваме всяка жалба в рамките на 48 часа от подаването, но си запазваме до 7 дни, за да отговорим на всички последващи коментари. Освен това, моля, имайте предвид, че може да отнеме малко повече време, докато жалбата ви бъде присвоена на разрешаващ, тъй като в момента управляваме над 900 жалби.

Вашето разбиране е високо оценено. Желаем ви прекрасен празничен сезон и ние ще се свържем с вас възможно най-скоро."


Моля, не очаквайте лицата, обработващи жалби, да се свържат с вас по същия начин, както ние, администраторите, тук във форума. 🙏

Може би имате нещо ново да добавите, което можем да обсъдим във форума?

Автоматичен превод:
1...14 15
Отидете на страницаот 15 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини