здравейте! Съжалявам, но може би можете да разгледате молбата, която Кристина ви изпрати:
„Поради увеличения обем на жалбите през това време на годината, учтиво ви молим за търпение, докато чакаме отговорите ни. Ние се стремим да публикуваме всяка жалба в рамките на 48 часа от подаването, но си запазваме до 7 дни, за да отговорим на всички последващи коментари. Освен това, моля, имайте предвид, че може да отнеме малко повече време, докато жалбата ви бъде присвоена на разрешаващ, тъй като в момента управляваме над 900 жалби.
Вашето разбиране е високо оценено. Желаем ви прекрасен празничен сезон и ние ще се свържем с вас възможно най-скоро."
Моля, не очаквайте лицата, обработващи жалби, да се свържат с вас по същия начин, както ние, администраторите, тук във форума. 🙏
Може би имате нещо ново да добавите, което можем да обсъдим във форума?
Hi there! I'm sorry, but perhaps you can consider the request Kristina sent you:
"Due to the increased volume of complaints during this time of year, we kindly request your patience while awaiting our responses. We aim to publish each complaint within 48 hours of submission but reserve up to 7 days to reply to any subsequent comments. Additionally, please be aware that it might take a bit longer for your complaint to be assigned to a resolver, as we are currently managing over 900 complaints.
Your understanding is greatly appreciated. Wishing you a delightful holiday season, and we will get back to you as soon as possible."
Kindly do not expect the complaint handlers to get back to you the same way we administrators do here on the forum. 🙏
Do you perhaps have anything new to add we can discuss on the forum?
Автоматичен превод: