НачалоФорумКазинаCasinia Casino - обща дискусия

Casinia Casino - обща дискусия (страница 15)

 от jrewing
|
39 337 преглеждания 355 отговора |
|
1...14 15 16...18
Jaro

Здравей Джаро, ако няма новини в понеделник мисля да пусна жалба. поздрави

Автоматичен превод:
mimifalcaommg

И ние ще бъдем тук, за да ви помогнем с това! Пожелавам ти късмет, за да не се наложи в крайна сметка да попълниш такъв. 🤞🍀

Автоматичен превод:
Radka

Вече пуснах жалбата. Надявам се, че можете да ми помогнете. Ако имате нужда от нещо, уведомете ме. поздрави

Автоматичен превод:

Вече пуснах жалбата. Надявам се, че можете да ми помогнете. Ако имате нужда от нещо, уведомете ме. поздрави

Автоматичен превод:

Екипът със сигурност ще ни помоли за нещо, така че се съсредоточете основно върху жалбата и отговорете на въпросите.

Чувствайте се свободни да споделите някои неща с нас във форума, но ние, администраторите, не разглеждаме оплаквания.

Така че, ако нещо е първото нещо, което пишете, е оплакване.

Надявам се всичко това да се разреши добре.😉

Автоматичен превод:
Jaro

Здравей, Джаро, вече ти изпратих информацията, която поиска вчера сутринта. Все още не си ми отговорил, разбирам, че имаш много работа.

Казиното прави едно и също нещо всеки ден и все още не съм получил никакви тегления. поздрави

Автоматичен превод:
mimifalcaommg

здравейте! Съжалявам, но може би можете да разгледате молбата, която Кристина ви изпрати:

„Поради увеличения обем на жалбите през това време на годината, учтиво ви молим за търпение, докато чакаме отговорите ни. Ние се стремим да публикуваме всяка жалба в рамките на 48 часа от подаването, но си запазваме до 7 дни, за да отговорим на всички последващи коментари. Освен това, моля, имайте предвид, че може да отнеме малко повече време, докато жалбата ви бъде присвоена на разрешаващ, тъй като в момента управляваме над 900 жалби.

Вашето разбиране е високо оценено. Желаем ви прекрасен празничен сезон и ние ще се свържем с вас възможно най-скоро."


Моля, не очаквайте лицата, обработващи жалби, да се свържат с вас по същия начин, както ние, администраторите, тук във форума. 🙏

Може би имате нещо ново да добавите, което можем да обсъдим във форума?

Автоматичен превод:

Току-що получих 3 плащания. В същото време. много ви благодаря поздрави

Автоматичен превод:
mimifalcaommg

Радвам се Мими! Плащането отнема много време, но с много търпение пристигат!! Насладете се на Коледа хехехе

Автоматичен превод:

Е, виж сега имам друг проблем. Те хакнаха моите акаунти в Google и Facebook и анулираха всичките ми тегления в казино. Те вече са похарчили всичките ми пари. Парите се увеличиха до 5000 евро, които не успях да изтегля. Оставям ви с няколко екранни снимки. не знам ти какво мислиш

filefilefilefilefile

Автоматичен превод:

Току-що получих 3 плащания. В същото време. много ви благодаря поздрави

Автоматичен превод:

Това е страхотна новина, най-накрая нещо положително. Чакането си заслужаваше и както казах, казиното вероятно има по-дълъг срок за тегления въз основа на това, което други играчи са писали в миналото.

Както и да е, мислите ли, че ще се преместите другаде след това преживяване?😉🎉

Автоматичен превод:

Е, виж сега имам друг проблем. Те хакнаха моите акаунти в Google и Facebook и анулираха всичките ми тегления в казино. Те вече са похарчили всичките ми пари. Парите се увеличиха до 5000 евро, които не успях да изтегля. Оставям ви с няколко екранни снимки. не знам ти какво мислиш

filefilefilefilefile

Автоматичен превод:

Казвате, че имате проблем, подали сте жалба, но не сте отговорили на въпросите на Томас. Ако имате нужда от помощ, най-добре е да го направите възможно най-скоро, защото без нея няма да се движи и няма да е възможно. Можете ли да направите това , като щракнете върху тази връзка, моля ?

Освен това, каква гаранция имате, че сте били хакнати от казино? За 500 евро не мисля, че е нещо, което наистина трябва да правят.

Автоматичен превод:

Здравейте, поисках теглене на 12 декември и все още не получих парите си...

Автоматичен превод:

Това конкретно казино отнема около 10 дни за всички тегления, които съм поискал. Лъжат за 3-те работни дни.

Автоматичен превод:

добре

Автоматичен превод:
antorall

Това е шега

Автоматичен превод:

Здравейте, поисках теглене на 12 декември и все още не получих парите си...

Автоматичен превод:

Мога ли да попитам дали вашият акаунт е напълно верифициран в това казино?

Ако видите, че това не води до никъде и все още не сте получили парите си, моля, не се колебайте да подадете жалба на нашия сайт, за да може нашият екип да проучи въпроса.

Ето връзката за вас .

Ще го направиш ли?

Автоматичен превод:

Това конкретно казино отнема около 10 дни за всички тегления, които съм поискал. Лъжат за 3-те работни дни.

Автоматичен превод:

Благодаря ви за тази информация и се надявам жалбата ви да бъде разрешена скоро и да получите цялата сума.

Моля, дръжте ни в течение със сигурност.🙏

Автоматичен превод:
Romi

здравейте, не, акаунтът ми не е потвърден, защото казаха, че е случайно кой трябва да направи kyc, така че да, не е, но ако не си получа парите и годината, ще подам жалба.

Автоматичен превод:

Жалко е това, през което преминавам, истината е, че съм пълен с гняв и разочарование. Не знам какво да направя, за да накарам Casinia да разреши този проблем вместо мен. Бих искал да знам дали имате информация къде мога да отида тук в Испания, за да подам официална жалба. Това е твърде много, за да го преживея с Casinia.

Автоматичен превод:

Не са ми искали KYC или нещо подобно. Направих няколко тегления, но сега вече чакам 10 дни да депозират пари. Те лъжат играчите защо се бавят. Всеки получава един и същ отговор.

Автоматичен превод:
1...14 15 16...18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини