Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумКазинаCasinia Casino - обща дискусия

Casinia Casino - обща дискусия (страница 17)

 от jrewing
|
47 002 преглеждания 429 отговора |
|
1...16 17 18...22
simoneau703

Толкова се радвам, че можах да ти помогна малко. Предполагам, че това трябва да е предизвикателна ситуация, така че ако се затруднявате с нещо около инструментите или искате да поговорите, мога да ви последвам до отговорния раздел. Или може да намерите други хора там. не се притеснявай

Що се отнася до възстановяването на суми и тук ще се повторя малко, ако казиното не успее да отговори на искане за самоизключване и също ако играчът посочи причината за изключването, като ясно посочи пристрастяването или принудата, бих очаквайте положителен резултат. Това обаче е много общо.

Жалбата, от друга страна, ще бъде насочена към обяснение дори на подробности.

Процесът обаче обикновено изисква известно време, така че няма да бързате. 🙂

Edited
Автоматичен превод:

Любимият ми слот току-що се изплати огромно! Никога не съм имал този късмет.

Автоматичен превод:

Не мога да реша между слот игри или игри на живо за по-добри печалби. Какъв е вашият опит с двете?


Автоматичен превод:

Здравейте, на 30 декември 2024 г. спечелих джакпот в Casinia, направих 3 тегления през следващите дни по €500 всяко (максимално възможното според тях) Остават ми повече от €20 000 за теглене, но имам лошо предчувствие, до днес 01/13/25 все още не са ми кредитирали нищо... и ми изпращат само прогнозирани съобщения.

Някой получил ли е теглене добре?

Автоматичен превод:
Thiel35

хей!!!!!!!

Автоматичен превод:

Здравейте, на 30 декември 2024 г. спечелих джакпот в Casinia, направих 3 тегления през следващите дни по €500 всяко (максимално възможното според тях) Остават ми повече от €20 000 за теглене, но имам лошо предчувствие, до днес 01/13/25 все още не са ми кредитирали нищо... и ми изпращат само прогнозирани съобщения.

Някой получил ли е теглене добре?

Автоматичен превод:

И вашият акаунт напълно верифициран ли е там?

Със сигурност бих ви препоръчал да подадете жалба тук, за да може нашият екип да проучи какво се случва. Със сигурност е минало много време без никаква информация.

какво мислиш Ето връзката , където можете да го направите.

Надявам се всичко да бъде обяснено скоро.

Автоматичен превод:
Romi

Напълно проверено.

Но ми изпращат само автоматични съобщения и не решават нищо за мен.

Автоматичен превод:

Поддръжка на живо




Поддръжка на живо

Обслужване на клиенти



здравей

Чатът започна


Можете ли да проверите моите тегления? Те все още изглеждат в процес на преглед...

Александра се присъедини към чата

Александра

здравей Аз съм Александра и ви приветствам с добре дошли в нашето обслужване на клиенти. Аз ще бъда този, който ще ви помогне днес! Покажи оригинал

Моля, имайте предвид, че в момента сте свързани с нашето италианско обслужване на клиенти.

Нашият чат обаче използва автоматичен режим на превод, така че не се колебайте да продължите да използвате вашия език!

Моля, имайте предвид, че може да възникнат някои грешки в превода, но се надяваме, че тази функция ще ни позволи да ви помогнем възможно най-добре. Показване на оригинала

Моля, изчакайте ме онлайн, докато прегледам акаунта ви, благодаря. Покажете оригинала

Благодаря, че изчакахте.


Съжаляваме за възникналото забавяне.


Бихме искали да ви напомним, че работим в различни държави в реално време и в различни часови зони по света, което прави нашите отдели, включително финансовия, много натоварени 24/7.


Ние работим в международни, а не национални схеми за плащане и банкови системи, което може да удължи времето за парични преводи.


Във всеки случай, както ви обяснявах, вашата заявка за оттегляне беше надлежно обработена от отдела в деня след вашата заявка и аз изпратих напомняне във вашето досие.


Мога ли да направя нещо друго за нея? Покажи оригинала

Тъй като не получихме повече отговор от него, прекратихме разговора. Но не се притеснявайте, ако имате нужда от нашата помощ, не се колебайте да се свържете с нас отново чрез чат или имейл. Желаем ви много забавления и прекрасна вечер. Покажи оригинал

Оценете този чат

Александра напусна чата

Чатът приключи




Edited
Автоматичен превод:
juancpb

Разберете.

Ето защо постъпихте правилно, като подадохте жалба . Просто го актуализирайте винаги, когато е възможно, за да може да започне правилното разследване.

Автоматичен превод:
Romi

Е, засега вече имам парите от трите връщания (€1500).

Изглежда, че оплакването е проработило, благодаря. Ще видим дали ще имаме повече късмет.

Автоматичен превод:
juancpb

Това наистина е страхотна новина. Надявам се, че ще продължат да го правят.

Ще бъдем тук за всякакви актуализации от вас.

Автоматичен превод:

Вчера получих имейл около 8 сутринта, който ме информира, че тегленето на моите 300 евро е приключило. Обаче не стигна до моя акаунт. Днес получих същия имейл относно последващо теглене на 100 евро, които веднага бяха кредитирани в банковата ми сметка. Свързах се с поддръжката, която ми даде автоматични отговори и те дори не отговарят по имейл. Моля за помощ за разрешаване на тази ситуация, тъй като ми липсват 300 евро, които не са спечелени с бонус пари или безплатни завъртания.

Автоматичен превод:
Ccfhe

Здравейте, въпреки че е доста странно, определено ще се опитам да бъда търпелив и да изчакам. Ако тегленето е било успешно, вероятно ще получите парите, така че не бих се тревожил веднага. Понякога просто трябва да изчакате и да не мислите за най-лошото. Знам, че автоматичните отговори не ви дават спокойствие, но се надявам, че всичко ще се оправи.

Ако не стане, тогава имате открита жалба и ние ще се опитаме да ви помогнем.

И така. Ще изчакам, ако нещо се промени. 🙂

Автоматичен превод:

Здравейте всички,

Преди няколко месеца писах в този форум, за да кажа, че моите тегления от Casinia не са прехвърлени. Няколко дни след като писах в този форум, депозитите се появиха в моя акаунт.

Преди седмица се върнах да играя с тях и направих още едно теглене. На следващия ден продавач на Casinia се свърза с мен, за да ми предложи промоции, бонуси и други неща. Той също така ми каза, че мога да го питам за всичко, свързано с тегления. Е, поисках тегленето на €270 в четвъртък, 6-ти и днес, понеделник, 10-ти, вече ги имам в сметката си.

Не знам дали други потребители тук са имали контакт с търговски представител на Casinia.


Автоматичен превод:
jolgelsgarcia

Здравейте, интересна ситуация, ако мога така да се изразя.

Да видим дали някой друг е имал контакт с търговския представител. Звучи ми като нещо като мениджър на клиенти.

Автоматичен превод:
Radka

Точно така! Откакто той се свърза с мен, всички тегления бяха много бързи. Не знам дали избират случайно клиенти, но явно съм имал късмет.

Автоматичен превод:
jolgelsgarcia

О, просто уау, предполагам. 😀

Притежаването на неговия номер би струвало злато. Благодаря ви, че добавихте положителен импулс към тази тема. Нямам търпение да видя дали някой друг ще има този късмет.

Радвам се, че беше, разбира се!


Автоматичен превод:

Вчера спечелих голяма сума пари, 40 000 € с 500 € на ден, ще бъде дълго теглене... надявам се да го получа скоро.

Автоматичен превод:
Anonymized796

честито

Да, виждам, че лимитът е 7000 € на месец, така че определено трябва да имате малко търпение.

Акаунтът ви верифициран ли е вече там?

Моля, дръжте ни в течение как върви.

Автоматичен превод:
Romi

Не, акаунтът ми все още не е верифициран, надявам се това да не е проблем! В момента се чакат 2*500 евро

Автоматичен превод:
1...16 17 18...22
Отидете на страницаот 22 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини