НачалоФорумКазинаCasinia Casino - обща дискусия

Casinia Casino - обща дискусия (страница 11)

 от jrewing
|
40 637 преглеждания 361 отговора |
|
1...10 11 12...19

Много съм щастлив, приятелю, но в същото време съм изпълнен с разочарование. 2 месеца чакам първото теглене и нищо.

Автоматичен превод:

Здравейте, отново се отчитам тук. Вече получих моите 2 тегления. Сега имам още 2, един на 20.11 за 500 евро и друг на 21.11 за същата сума. Надявам се да не отнеме толкова време, колкото другите и да се обработват. Ще ви държа в течение.

Автоматичен превод:

Е, това е страхотно, иска ми се да не отнема толкова време, но никога не се знае. Поне знаеш за какво можеш да се подготвиш, ако беше същото.

Ще чакам следващата ви актуализация, насладете се на победите си.😊☘️

Автоматичен превод:

Много съм щастлив, приятелю, но в същото време съм изпълнен с разочарование. 2 месеца чакам първото теглене и нищо.

Автоматичен превод:

Добре, опитах се да ви помогна два пъти и това е последният път, когато ще ви кажа къде можете да подадете оплакване и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Моля, щракнете върху тази връзка:https://casino.guru/complaints/all и опишете всичко, което се случва. Надявам се, че можете да се справите.

Автоматичен превод:
Jaro

Е, за момента все още чакам тези тегления, ако не бъдат обработени до 14 дни, ще продължа с жалбата. Последният път, когато направих теглене, регистрирано във форума, накрая ми платиха, макар и много, много късно. За момента с тези тегления пак имам тези проблеми. Надявам се да не прибягвам до оплакването и стискам палци този път всичко да е наред...

Автоматичен превод:
Sergius30

Надявам се също, че няма да се налага да предприемате тази стъпка, но ще видим как ще се развие по-нататък. Поне както казах, имате опит колко време отне първия път, така че това е всичко за сега.

Опитахте ли да ги попитате какво стои зад забавянето? Може би е нормално казиното да отдели време за обработка и изпращане на парите, ако няколко играча имат еднакъв опит.

Автоматичен превод:
Jaro

Е, те ми отговарят както винаги, че имат няколко забавяния поради голямото търсене, което имат. Миналата седмица ме увериха, че теглените ще пристигнат, но в крайна сметка се забави. Ще почакаме и ще видим.

Автоматичен превод:
Sergius30

Добро отношение според мен. Така че нека изчакаме и да видим какво ще се случи по-нататък. Ако нищо не се промени, пишете и ще видим какво можем да направим.

Както и да е, надявам се, че няма да се наложи и ще си получите парите. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro

Продължих да подавам жалба, сега минаха 14 дни чакане и след 1 месец ми се случи същото, докато не ми кредитираха другите тегления, съжалявам, но търпението има граници от страна на съпорта, получавам само същото съобщение, вашата заявка е на опашка, имайте търпение и не мога да стигна до нито един порт

Edited
Автоматичен превод:
Sergius30

Разбира се, не те обвинявам, толкова добре. Надявам се, че екипът ще може да ви помогне и ще получите парите си възможно най-скоро.

Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
Jaro

Благодарим ти Jaro за вниманието в този форум и за това, което правиш за нас, за мен е удоволствие да споделя това време с теб 🤞🏻😁

Автоматичен превод:
Sergius30

Няма за какво, но най-важното ще бъде всичко да се подреди и да се получи добре, тогава ще съм спокоен. И вие също, вярвам. ☘️

Така че да чакаме положителни новини. 😉

Автоматичен превод:

Напълно съм пристрастен към играта Joker Cashpot! Живите визуални ефекти и уникалните бонус рундове правят играта толкова забавна и всяко завъртане се усеща като ново приключение с потенциал за огромни награди.

Автоматичен превод:
magicalpine

Има ли смисъл да пишете под публикации в казино основно винаги за игра и нищо повече? Може би бихте могли да сте малко по-конкретни за някои неща и да ми отговорите.🤔

Автоматичен превод:

Добро утро, отново има забавяне на тегленето от casinia. Направих заявка от 21 ноември и все още нищо

Автоматичен превод:
Kostas777

Хм, страхувам се, че ако всеки играч има такова забавяне, е възможно да отнеме подобно време. Очевидно ще трябва отново да имате търпение, за да изтеглите парите, въпреки че знам, че е разочароващо. Засега не изглежда някой да е писал, за да каже, че е получил парите в разумен срок.

Но ако отнеме повече от 14 дни, имате възможност да подадете жалба при нас.

Какво ще кажете?🙂

Автоматичен превод:
Jaro

Ще изчакам още 2 дни и тогава ще продължа с рекламация

Автоматичен превод:
Kostas777

Аз също. Но се надявам, че няма да се налага да го правите по този начин и парите ще дойдат този път.👍

Автоматичен превод:
Jaro

Днес получих първата сума, но това не означава, че ще затворят случая ми. Все още ми остава тегленето от 21.11. Трябва да окажа голям натиск върху казиното, за да го пусна. Изглежда, че го държат, докато не могат да го държат повече или не разбирам защо отнема толкова време. Казвам ти, Джаро, много е странно. Това е вторият път, когато чакам толкова дълго за по-малко от месец. Въпреки това поне половината вече е там.

Автоматичен превод:
Sergius30

Добро утро приятелю и аз направихме заявка за теглене от 21 ноември и нищо не е влязло. Имам 8000 за теглене и не мисля, че ще ги получа

Автоматичен превод:
Jaro

Добро утро днес е 15-ти ден без отговор, мисля, че трябва да направя доклад

Автоматичен превод:
1...10 11 12...19
Отидете на страницаот 19 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини