НачалоФорумКазинаCasinia Casino - обща дискусия

Casinia Casino - обща дискусия (страница 12)

 от jrewing
|
40 597 преглеждания 361 отговора |
|
1...11 12 13...19
Sergius30 deleted the post

Днес получих първата сума, но това не означава, че ще затворят случая ми. Все още ми остава тегленето от 21.11. Трябва да окажа голям натиск върху казиното, за да го пусна. Изглежда, че го държат, докато не могат да го държат повече или не разбирам защо отнема толкова време. Казвам ти, Джаро, много е странно. Това е вторият път, когато чакам толкова дълго за по-малко от месец. Въпреки това поне половината вече е там.

Автоматичен превод:

Тогава поне добри новини. Очевидно казиното има такъв период на изплащане и разбира се, въпреки че от време на време е доста дълго, играчите, които играят тук, вероятно ще трябва да свикнат с него. Не е за първи път, но ако играех в казино и парите дойдоха след 2 седмици, най-важното за мен щеше да е, че ги получих.

Не всички са като мен, така че разбирам, че някои хора не го харесват. Така че сега ще чакаме заедно следващото полувреме. 🙂

Автоматичен превод:

Добро утро днес е 15-ти ден без отговор, мисля, че трябва да направя доклад

Автоматичен превод:

Ако продължи повече от две седмици, ще пусна жалба. Очевидно бих очаквал, че по някакъв начин парите ще дойдат при вас през това време, но поне ще сте сигурни, че ако нищо не се случи, ние ще се опитаме да ви помогнем.🙂

Автоматичен превод:

Благодаря jaro, вече минаха 2 седмици и отговорите, които получавам, винаги са едни и същи

Автоматичен превод:
Jaro

Ще изчакам днес да видя дали ще стане нещо

Автоматичен превод:
Kostas777

Ако нищо не се случи през деня и чувствате, че имате нужда от помощ, просто щракнете върху тази връзка .

Наистина се надявам това да бъде разрешено скоро и когато имате актуализация, уведомете ме.

Успех ☘️

Автоматичен превод:

Днес получих първата сума, но това не означава, че ще затворят случая ми. Все още ми остава тегленето от 21.11. Трябва да окажа голям натиск върху казиното, за да го пусна. Изглежда, че го държат, докато не могат да го държат повече или не разбирам защо отнема толкова време. Казвам ти, Джаро, много е странно. Това е вторият път, когато чакам толкова дълго за по-малко от месец. Въпреки това поне половината вече е там.

Автоматичен превод:

Здравей Serguis, вече имам €1405 в процес на теглене, €500 бяха заявени на 2-ро число, €500 на 3-то число и €405 на 4-то число на този месец. Чета жалбата ви и исках да ми кажете малко за вашия опит и колко време отне да ви платя за първото ви теглене, тъй като съм нов и нямам много доверие на този сайт. Благодаря, най-добри пожелания.

Автоматичен превод:
Jaro

Здравей Джаро, добро утро.

Мисля, че ще имам същия проблем като тези момчета с 3 висящи тегления, които имам с Casinia. Депозирах пари и не съм играл с никакъв бонус, искам да подчертая това. Тегленията са €500 на ден 2, €500 на ден 3 и €405 на ден 4.

Знам, че още е рано, но когато говоря с поддръжката, винаги ми казват едно и също. Че има голям обем на теглене и че се забавят малко. Мисля, че ще имам нужда от вашата помощ. Ако искате да научите повече информация, аз съм на ваше разположение. поздрави

Автоматичен превод:
mimifalcaommg

Добро утро, днес отново говорих с казиното и ми казаха, че има проблем с тегленията и че те ще бъдат направени до понеделник. Оправиха и този проблем, дано да е така... Ще се видим до понеделник

Автоматичен превод:
Kostas777

Благодаря Костас, нека видим как ще напреднат нашите дела следващата седмица. В момента всички мои тегления се преглеждат. поздрави

Автоматичен превод:

Поисках 3 тегления по €500 всяко, след като спечелих €9000 в Casinia на 24 ноември. Сега е 12/6 и те все още не са благоволили да приемат тези тегления. Техният отговор ден след ден е един и същ. Благодаря ви за търпението. Сървърът е получил излишък от тегления и има забавяне в тегленията... случи ми се преди няколко месеца, че ми отне около 15 дни, за да депозирам парите си, но че само при приемането им те вече надхвърлиха 11 дни изглежда смешно за мен... Какво да правя по въпроса? Имам нужда от помощ, благодаря ви предварително.

Автоматичен превод:

Здравей Джаро, добро утро.

Мисля, че ще имам същия проблем като тези момчета с 3 висящи тегления, които имам с Casinia. Депозирах пари и не съм играл с никакъв бонус, искам да подчертая това. Тегленията са €500 на ден 2, €500 на ден 3 и €405 на ден 4.

Знам, че още е рано, но когато говоря с поддръжката, винаги ми казват едно и също. Че има голям обем на теглене и че се забавят малко. Мисля, че ще имам нужда от вашата помощ. Ако искате да научите повече информация, аз съм на ваше разположение. поздрави

Автоматичен превод:

Е, наистина е много рано да получите помощ от нашия екип за оплаквания, тъй като даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с тегленето.

Но със сигурност ни дръжте в течение и се надяваме, че това наистина е причинено от голямото количество тегления.

Ще чакаме нова информация от вас тук.

Автоматичен превод:

Поисках 3 тегления по €500 всяко, след като спечелих €9000 в Casinia на 24 ноември. Сега е 12/6 и те все още не са благоволили да приемат тези тегления. Техният отговор ден след ден е един и същ. Благодаря ви за търпението. Сървърът е получил излишък от тегления и има забавяне в тегленията... случи ми се преди няколко месеца, че ми отне около 15 дни, за да депозирам парите си, но че само при приемането им те вече надхвърлиха 11 дни изглежда смешно за мен... Какво да правя по въпроса? Имам нужда от помощ, благодаря ви предварително.

Автоматичен превод:

Ако прегледате тази тема, ще видите, че не сте сами в това.

Надявам се, че тези забавяния наистина са причинени от големия обем тегления и че няма да е необходима намесата на нашия екип за оплаквания.

Моля, уведомете ни, когато има нещо ново. ще ти

Автоматичен превод:
Romi

Здравей Роми, днес се свързах с тях отново и както обикновено ми казаха, че е в процес на окончателна проверка и че скоро ще бъде решен. Ако не се чуем до понеделник, ще се свържа отново с вас. благодаря ви!!

Автоматичен превод:
Jaimesbd93

Така че е добре, че изпратихте жалбата си, където нашият екип ще се опита да открие причината за това забавяне и да се надяваме да разреши проблема.

Това първата ви заявка за теглене ли е или сте имали такива преди в това казино?

Автоматичен превод:
Romi

Добро утро, вече направих няколко тегления с тях преди няколко месеца, отнеха им 11/14 дни, за да платят, но те бързо потвърдиха и приеха тегленията. В този случай вече минаха 15 дни, за да проверя трите тегления от €500, които направих досега, и все още ми остават €7500 за теглене.

Автоматичен превод:

Казино Casinia създава жизнена атмосфера, като слот играта Majestic King привлича светлината на прожекторите със своите завладяващи теми и възнаграждаващи изплащания. Ангажиращите функции на играта и постоянните печалби я правят вълнуващ избор за играчи, търсещи както приключения, така и страхотни награди.

Автоматичен превод:

добро утро


Направих 3 тегления в този сайт за залагания за общо €1035 (не ми позволяват да ги тегля наведнъж), поисках ги на 6, 7 и 8 декември по банков път. Знаете ли колко време отнема авторизацията на плащането??? Четох коментари на тази страница и се страхувам да не получа парите си.


всичко добро


Автоматичен превод:

добро утро


Направих 3 тегления в този сайт за залагания за общо €1035 (не ми позволяват да ги тегля наведнъж), поисках ги на 6, 7 и 8 декември по банков път. Знаете ли колко време отнема авторизацията на плащането??? Четох коментари на тази страница и се страхувам да не получа парите си.


всичко добро


Автоматичен превод:

Хей, преместих публикацията ти под казиното, за което пишеш. Тук можете да прочетете други игрови изживявания. Доколкото знам, на казиното обикновено отнема около две седмици, за да плати на играч. Разбира се, това може да не е така във всеки случай, но има доста случаи, в които такива часове на изчакване са отбелязани от играчите. Ние също така даваме на казината две седмици да изплатят на играчите и ако това не проработи, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Както и да е, необходимо ли беше да се верифицирате или нещо подобно или не?

Автоматичен превод:
Jaro

Откакто се регистрирах, опитах да верифицирам акаунта и не ми позволява, съобщението, което ми дава е, че акаунтът ми не изисква верификация.

Също така се свързах с тях, за да разбера защо не мога да верифицирам акаунта и те ми казаха, че има акаунти, които не изискват верификация.

Автоматичен превод:
1...11 12 13...19
Отидете на страницаот 19 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини