преди 2 години
изпратете имейл до мениджъра по поддръжка на Джордж. Мисля, че имейлът е по тази тема
тук:
изпратете имейл до мениджъра по поддръжка на Джордж. Мисля, че имейлът е по тази тема
тук:
Досега не съм изпратил отговор!
So far I have sent no response!
Já enviei até agora nenhuma resposta !
Мисля, че понеже спечелихте с бонус, те просто забавят плащането. Знаете какво имам предвид. Това са безплатни пари. имайте търпение!
i think because you won with a bonus they just delay the payment.yoi know what i mean .it is free money. have patient!
Мога ли да ви помоля да отговорите и на въпроса за депозита? Чувствам, че играчът може да се нуждае от някакво обяснение. Особено, когато друг е споменал грешка на вашия сайт, свързана с тегления.
Това е просто любезна молба.
Благодаря ви, че обмислихте.
May I ask you to respond to the deposit question as well? I feel the player could use some explanation. Especially, when another has mentioned a bug on your site associated with withdrawals.
It's just a kind plea.
Thank you for considering.
Обикновено такъв депозит също трябва да бъде заложен, за да стане достъпен за теглене. Това се дължи на политиката за борба с прането на пари. Проверихте ли правилата? Бих започнал точно оттам, за да съм сигурен.
Въпреки че съм съгласен, поддръжката трябва да обясни. 🤔
Normally such deposit need to be wagered too in order to get available for withdrawal. It's due to the Anti-money-laundering policy. Have you checked the rules? I would start right there to be sure.
Though I agree the support should explain. 🤔
Отговорите дори не изпратиха имейл преди дни.
Това просто не е добро място за залагане, независимо кой какво казва.
Факт е, че тук има повече проблеми, отколкото добри моменти.
Независимо дали е бонус или без бонус, тук почти не им пука за клиентите си и това просто не е възможно.
Добрите казина се отнасят по различен начин към хората, които влагат пари в хазната им.
The answers didn't even sent an email days ago.
It's just not a good place to gamble no matter who says what.
The fact is that there are more problems than good times here.
Regardless of whether it is a bonus or no bonus, they hardly care about their customers here and that is simply not possible.
Good casinos treat the people putting money in their coffers differently.
Die Antworten nicht habe vor Tagen auch eine Mail gesendet.
Es ist einfach kein guter Ort um zu zocken egal wer was sagt.
Fakt ist man hat hier mehr Probleme als gute Zeiten.
Egal ob Bonus oder ohne Bonus die kümmern sich hier kaum um ihre Kunden und das geht einfach nicht.
Gute Casinos Verhalten sich anders gegenüber den Menschen die Geld in ihre Kassen bringen.
Не, никъде не пише, че трябва да заложите депозита, вече търсих и не можах да го намеря, говорих с тях вчера, чакам заявката за теглене, която направих.
No, it says nowhere that you have to bet the deposit, I already looked and couldn't find it, I spoke to them yesterday, I'm waiting for the withdrawal request I made.
Não, está dizendo em nenhum lugar que tem q apostar o depósito, já procurei e não achei, falei com eles ontem, estou aguardando a solicitação que fiz de saque .
Сайтът пусна частта за теглене, но само за теглене чрез карта, тук в Бразилия няма начин да получавате пари по този начин, така че избрах чрез крипто, но трябва да го изпратите по имейл, за да изтеглите. Чакам имейла изпратено с искане. плячката
The site released the withdrawal part, but only for withdrawal via card, here in Brazil there is no way to receive money like that, so I opted via crypto, but you have to send it via email to withdraw I am waiting for the email I sent requesting. the loot
O site liberou a parte de saque, mas apenas para saque via cartão, aqui no Brasil não tem como receber dinheiro assim, então optei via cripto, mas tem que enviar via email para sacar estou aguardando o email que mandei solicitando . O saque
Връщам се тук, за да ви информирам, че все още не са ми отговорили по имейл, отнасяйки се до моята заявка за теглене!
Coming back here to inform you that they still haven't answered me via email, referring to my withdrawal request!
Voltando aqui para informar que ainda não me responderam via email, referente a minha solicitação de saque !
Абсолютна глупост според мен и наистина не го казвам по лош начин.
Едно е да си НОВ и може би да не си 100% запознат и съвсем друго е да не отговаряш на хората.
Честно казано, и аз се чувствам предаден от тях.
Без имейли.
След 10 дни изпратих преглед на Guru и на същия ден казиното отговори с молба да напиша имейл, за да могат да ми помогнат и аз все още чакам този имейл до ден днешен. 🙂
Така не се привличат клиенти.
Absolute fooling in my opinion and I really don't mean that in a bad way.
It's one thing to be NEW & maybe not 100% versed and quite another not to answer people.
To be honest I feel betrayed by them too.
No emails.
After 10 days I submitted a review to Guru and on the same day the casino replied with the request to write an email so that they could help me & I am still waiting for this email to this day. 🙂
That's not how you get customers.
Absolute verarsche meiner Meinung nach und dies meine ich echt nicht böse.
Es ist eine Sache NEU zu sein & sich villeicht nicht zu 100% auszukennen und eine völlig andere den Leuten einfach nicht zu antworten.
Um ehrlich zu sein fühle ich mich von denen auch verarscht.
Keinerlei Emails.
Ich habe daraufhin nach 10 Tagen eine Bewertung bei Guru abgegeben und am selben Tag noch antwortete das Casino mit der Bitte eine Email zu schreiben damit sie mir helfen können & auf diese Email warte ich bis heute. 🙂
So gewinnt man einfach keine Kundschaft.
Никой не трябва да има толкова много стрес, докато играе, не е забавно.
Nobody should have so much stress while playing, it's not fun.
Keiner sollte soviel Stress beim spielen haben das macht so keinen Spaß.
Здравейте,
Надяваме се, че ще получите отговора си, те имат 14 дни според това, което се казва в жалбата. Разбирам обаче, че искате да получите парите си възможно най-скоро. Но от нашия опит това обикновено се прави в рамките на 14 дни. Имате и таймер за жалбата си, за да следите това.
Информирайте ни, ако казиното се свърже с вас или получите средствата си.
Hello,
Hopefully you will receive your answer, they have 14 days as per what the complaint said. However, I do understand that you want to get your money asap. But from our experience it is usually done within 14 days. You also have timer on your complaint to keep track of that.
Do keep us informed if casino gets in touch with you or you receive your funds.
Напълно съм съгласен, че играта трябва да бъде забавна, а не стресираща, но отново залагате парите си, така че стресът идва естествено. Има обаче определени мерки за поддържане на стреса възможно най-нисък, или чрез управление на парите, или чрез игра със средства, които всъщност сте готови да загубите.
I fully agree that playing should be fun, not stressful but again you are betting your money so stress comes naturally. However there are certain measures to keep the stress as low as possible, either by money management, playing with funds you are actually willing to lose.
Здравейте, току-що ми платиха чрез крипто.
Hi, they just paid me via crypto.
Ola, eles acabou de me pagar via cripto.
Добри новини!
Честито!
Good news!
Congratulations!
Gute Nachrichten!
Gratuliere!
Окончателно.
Мисля, че ако едно казино иска да привлече клиенти, просто трябва да накарате играчите да се чувстват комфортно, в противен случай те ще търсят другаде.
Честно казано, малко съм разочарован, защото не съм получавал отговор от дни 🙂
Но сега не е и наполовина толкова зле 🙂
Definitive.
I think that if a casino is looking to attract customers, you just have to make the players feel comfortable, otherwise they'll look elsewhere.
To be honest, I'm a bit disappointed because I haven't received an answer for days 🙂
But now it's not half as bad 🙂
Definitiv.
Ich bin der Meinung das wenn ein Casino darauf aus ist Kunden zu gewinnen muss man einfach dafür sorgen das die Spieler sich wohlfühlen ansonsten suchen sie sich andere Orte.
Ich bin ehrlich gesagt etwas enttäuscht da ich seit Tagen keine Antwort erhalte 🙂
Mittlerweile ist es aber halb so schlimm 🙂
В неделя се свързаха и поискаха документи за проверка, предоставих ги. След това отново тишина. Някои ресурси могат да проверят потребител за 10 минути. Тук минаха два дни и нищо. Просто е ужасно
On Sunday, they contacted and asked for documents for verification, I provided them. After that, silence again. Some resources can verify a user in 10 minutes. Two days have passed here and nothing. It's just horrible
Е, според други публикации в тази тема, бих казал, че не си сам. 🙁
Доколкото знам, някои казина изглежда работят през почивните дни, но не с пълна сила. И все пак, сряда е, изглежда, че не бързат.
Кажи ми как върви, става ли?
Well, according to other posts in this thread, I'd say you're not alone. 🙁
As far as I know, some casinos seems to be working on weekends but not in full strenght. Still, its Wednesday, seems like they are not in a rush.
Let me know how it goes, will you?
Здравейте, да, разбира се. преди няколко часа получих съобщение от [email protected]. Той твърди, че играчи от Украйна нямат право да играят CasinerX, тъй като тяхната юрисдикция не се разпростира върху играчи от Украйна. И аз също имам няколко въпроса
къде мога да намеря тази информация на вашия сайт?
Ако това наистина е вярно, тогава защо успях да регистрирам акаунт, да получа бонус, да играя на слотове и да направя депозит?
Защо не видях съобщение за това по време на регистрацията?
И като цяло имам изключително лоши впечатления от общуването с тях. Някои от потребителите на сайта правилно казаха, че целта на казиното е да дава на хората забавление. Вместо това ми развалиха настроението точно за седмица с бездействието си и липсата на елементарна етика на поведение. И смятам, че не може да има абсолютно никакви извинения за това.
Покойният ми дядо винаги е обичал да повтаря: "Като не можеш, недей. Така няма да се опозориш и няма да навредиш на никого."
Hello, Yes of course. a few hours ago I received a message from [email protected]. He claims that players from Ukraine are not allowed to play CasinerX because their jurisdiction does not extend to players from Ukraine. And also I have few questions
where can I find this information on your site?
If this is really true, then why was I able to register an account, get a bonus, play slots and make a deposit?
Why didn't I see any message about this during registration?
And in general, I have extremely bad impressions from interacting with them. Some of the users of the site rightly said that the purpose of the casino is to give people entertainment. Instead, they ruined my mood for exactly one week with their inactivity and lack of elementary ethics of behavior. And I believe that there can be absolutely no excuses for this.
My late grandfather always liked to repeat: "If you can't do it, don't do it. That way you won't disgrace yourself and you won't harm anyone."
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.