ФорумКазинаCasinerX Casino - обща дискусия

CasinerX Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 1 година от Radka
|
9638 преглеждания 135 отговора |
|
1...4 5 67
Добавете пост
преди 11 месеца

изпратете имейл до мениджъра по поддръжка на Джордж. Мисля, че имейлът е по тази тема

тук:

gmorgan@casinerx.com

Автоматичен превод:
ygorjogosx
преди 11 месеца

gmorgan@casinerx.com

Автоматичен превод:
Anonymized487
преди 11 месеца

Досега не съм изпратил отговор!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Мисля, че понеже спечелихте с бонус, те просто забавят плащането. Знаете какво имам предвид. Това са безплатни пари. имайте търпение!

Автоматичен превод:
CasinerX Casino
преди 10 месеца

Мога ли да ви помоля да отговорите и на въпроса за депозита? Чувствам, че играчът може да се нуждае от някакво обяснение. Особено, когато друг е споменал грешка на вашия сайт, свързана с тегления.

Това е просто любезна молба.

Благодаря ви, че обмислихте.

Автоматичен превод:
ygorjogosx
преди 10 месеца

Обикновено такъв депозит също трябва да бъде заложен, за да стане достъпен за теглене. Това се дължи на политиката за борба с прането на пари. Проверихте ли правилата? Бих започнал точно оттам, за да съм сигурен.

Въпреки че съм съгласен, поддръжката трябва да обясни. 🤔

Автоматичен превод:
Anonymized487
преди 10 месеца

Отговорите дори не изпратиха имейл преди дни.

Това просто не е добро място за залагане, независимо кой какво казва.

Факт е, че тук има повече проблеми, отколкото добри моменти.

Независимо дали е бонус или без бонус, тук почти не им пука за клиентите си и това просто не е възможно.

Добрите казина се отнасят по различен начин към хората, които влагат пари в хазната им.


Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Не, никъде не пише, че трябва да заложите депозита, вече търсих и не можах да го намеря, говорих с тях вчера, чакам заявката за теглене, която направих.

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Сайтът пусна частта за теглене, но само за теглене чрез карта, тук в Бразилия няма начин да получавате пари по този начин, така че избрах чрез крипто, но трябва да го изпратите по имейл, за да изтеглите. Чакам имейла изпратено с искане. плячката

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Връщам се тук, за да ви информирам, че все още не са ми отговорили по имейл, отнасяйки се до моята заявка за теглене!

Автоматичен превод:
ygorjogosx
преди 10 месеца

Абсолютна глупост според мен и наистина не го казвам по лош начин.

Едно е да си НОВ и може би да не си 100% запознат и съвсем друго е да не отговаряш на хората.

Честно казано, и аз се чувствам предаден от тях.

Без имейли.

След 10 дни изпратих преглед на Guru и на същия ден казиното отговори с молба да напиша имейл, за да могат да ми помогнат и аз все още чакам този имейл до ден днешен. 🙂

Така не се привличат клиенти.


Автоматичен превод:
ygorjogosx
преди 10 месеца

Никой не трябва да има толкова много стрес, докато играе, не е забавно.

Автоматичен превод:
ygorjogosx
преди 10 месеца

Здравейте,

Надяваме се, че ще получите отговора си, те имат 14 дни според това, което се казва в жалбата. Разбирам обаче, че искате да получите парите си възможно най-скоро. Но от нашия опит това обикновено се прави в рамките на 14 дни. Имате и таймер за жалбата си, за да следите това.

Информирайте ни, ако казиното се свърже с вас или получите средствата си.

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 10 месеца

Напълно съм съгласен, че играта трябва да бъде забавна, а не стресираща, но отново залагате парите си, така че стресът идва естествено. Има обаче определени мерки за поддържане на стреса възможно най-нисък, или чрез управление на парите, или чрез игра със средства, които всъщност сте готови да загубите.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, току-що ми платиха чрез крипто.

Автоматичен превод:
ygorjogosx
преди 10 месеца

Добри новини!

Честито!

Автоматичен превод:
Hiros
преди 10 месеца

Окончателно.

Мисля, че ако едно казино иска да привлече клиенти, просто трябва да накарате играчите да се чувстват комфортно, в противен случай те ще търсят другаде.

Честно казано, малко съм разочарован, защото не съм получавал отговор от дни 🙂

Но сега не е и наполовина толкова зле 🙂

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

В неделя се свързаха и поискаха документи за проверка, предоставих ги. След това отново тишина. Някои ресурси могат да проверят потребител за 10 минути. Тук минаха два дни и нищо. Просто е ужасно

Автоматичен превод:
don4yk
преди 10 месеца

Е, според други публикации в тази тема, бих казал, че не си сам. 🙁

Доколкото знам, някои казина изглежда работят през почивните дни, но не с пълна сила. И все пак, сряда е, изглежда, че не бързат.

Кажи ми как върви, става ли?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, да, разбира се. преди няколко часа получих съобщение от gmorgan@casinerx.com. Той твърди, че играчи от Украйна нямат право да играят CasinerX, тъй като тяхната юрисдикция не се разпростира върху играчи от Украйна. И аз също имам няколко въпроса

къде мога да намеря тази информация на вашия сайт?

Ако това наистина е вярно, тогава защо успях да регистрирам акаунт, да получа бонус, да играя на слотове и да направя депозит?

Защо не видях съобщение за това по време на регистрацията?

И като цяло имам изключително лоши впечатления от общуването с тях. Някои от потребителите на сайта правилно казаха, че целта на казиното е да дава на хората забавление. Вместо това ми развалиха настроението точно за седмица с бездействието си и липсата на елементарна етика на поведение. И смятам, че не може да има абсолютно никакви извинения за това.

Покойният ми дядо винаги е обичал да повтаря: "Като не можеш, недей. Така няма да се опозориш и няма да навредиш на никого."

Автоматичен превод:
1...4 5 67
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини