Здравейте, да, разбира се. преди няколко часа получих съобщение от gmorgan@casinerx.com. Той твърди, че играчи от Украйна нямат право да играят CasinerX, тъй като тяхната юрисдикция не се разпростира върху играчи от Украйна. И аз също имам няколко въпроса
къде мога да намеря тази информация на вашия сайт?
Ако това наистина е вярно, тогава защо успях да регистрирам акаунт, да получа бонус, да играя на слотове и да направя депозит?
Защо не видях съобщение за това по време на регистрацията?
И като цяло имам изключително лоши впечатления от общуването с тях. Някои от потребителите на сайта правилно казаха, че целта на казиното е да дава на хората забавление. Вместо това ми развалиха настроението точно за седмица с бездействието си и липсата на елементарна етика на поведение. И смятам, че не може да има абсолютно никакви извинения за това.
Покойният ми дядо винаги е обичал да повтаря: "Като не можеш, недей. Така няма да се опозориш и няма да навредиш на никого."
Hello, Yes of course. a few hours ago I received a message from gmorgan@casinerx.com. He claims that players from Ukraine are not allowed to play CasinerX because their jurisdiction does not extend to players from Ukraine. And also I have few questions
where can I find this information on your site?
If this is really true, then why was I able to register an account, get a bonus, play slots and make a deposit?
Why didn't I see any message about this during registration?
And in general, I have extremely bad impressions from interacting with them. Some of the users of the site rightly said that the purpose of the casino is to give people entertainment. Instead, they ruined my mood for exactly one week with their inactivity and lack of elementary ethics of behavior. And I believe that there can be absolutely no excuses for this.
My late grandfather always liked to repeat: "If you can't do it, don't do it. That way you won't disgrace yourself and you won't harm anyone."
Автоматичен превод: