ФорумКазинаCasinerX Casino - обща дискусия

CasinerX Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 1 година от Radka
|
16258 преглеждания 135 отговора |
|
1...5 6 78
Добавете пост
ygorjogosx
преди 1 година

Абсолютна глупост според мен и наистина не го казвам по лош начин.

Едно е да си НОВ и може би да не си 100% запознат и съвсем друго е да не отговаряш на хората.

Честно казано, и аз се чувствам предаден от тях.

Без имейли.

След 10 дни изпратих преглед на Guru и на същия ден казиното отговори с молба да напиша имейл, за да могат да ми помогнат и аз все още чакам този имейл до ден днешен. 🙂

Така не се привличат клиенти.


Автоматичен превод:
ygorjogosx
преди 1 година

Никой не трябва да има толкова много стрес, докато играе, не е забавно.

Автоматичен превод:
Публикация на ygorjogosx е изтрит
Публикация на ygorjogosx е изтрит
Публикация на Hiros е изтрит
ygorjogosx
преди 1 година

Здравейте,

Надяваме се, че ще получите отговора си, те имат 14 дни според това, което се казва в жалбата. Разбирам обаче, че искате да получите парите си възможно най-скоро. Но от нашия опит това обикновено се прави в рамките на 14 дни. Имате и таймер за жалбата си, за да следите това.

Информирайте ни, ако казиното се свърже с вас или получите средствата си.

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Напълно съм съгласен, че играта трябва да бъде забавна, а не стресираща, но отново залагате парите си, така че стресът идва естествено. Има обаче определени мерки за поддържане на стреса възможно най-нисък, или чрез управление на парите, или чрез игра със средства, които всъщност сте готови да загубите.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, току-що ми платиха чрез крипто.

Автоматичен превод:
ygorjogosx
преди 1 година

Добри новини!

Честито!

Автоматичен превод:
Hiros
преди 1 година

Окончателно.

Мисля, че ако едно казино иска да привлече клиенти, просто трябва да накарате играчите да се чувстват комфортно, в противен случай те ще търсят другаде.

Честно казано, малко съм разочарован, защото не съм получавал отговор от дни 🙂

Но сега не е и наполовина толкова зле 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

В неделя се свързаха и поискаха документи за проверка, предоставих ги. След това отново тишина. Някои ресурси могат да проверят потребител за 10 минути. Тук минаха два дни и нищо. Просто е ужасно

Автоматичен превод:
don4yk
преди 1 година

Е, според други публикации в тази тема, бих казал, че не си сам. 🙁

Доколкото знам, някои казина изглежда работят през почивните дни, но не с пълна сила. И все пак, сряда е, изглежда, че не бързат.

Кажи ми как върви, става ли?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, да, разбира се. преди няколко часа получих съобщение от gmorgan@casinerx.com. Той твърди, че играчи от Украйна нямат право да играят CasinerX, тъй като тяхната юрисдикция не се разпростира върху играчи от Украйна. И аз също имам няколко въпроса

къде мога да намеря тази информация на вашия сайт?

Ако това наистина е вярно, тогава защо успях да регистрирам акаунт, да получа бонус, да играя на слотове и да направя депозит?

Защо не видях съобщение за това по време на регистрацията?

И като цяло имам изключително лоши впечатления от общуването с тях. Някои от потребителите на сайта правилно казаха, че целта на казиното е да дава на хората забавление. Вместо това ми развалиха настроението точно за седмица с бездействието си и липсата на елементарна етика на поведение. И смятам, че не може да има абсолютно никакви извинения за това.

Покойният ми дядо винаги е обичал да повтаря: "Като не можеш, недей. Така няма да се опозориш и няма да навредиш на никого."

Автоматичен превод:
преди 1 година

Струва си да добавя, че чакам тяхното решение в тази трудна ситуация. Все още чакам печалбите ми да бъдат изплатени. Съдейки по получения негативен опит, предполагам, че вземането на решение може да продължи много дълго време и ме е страх да прогнозирам какво ще бъде то за мен.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Може би не знаят, аз ще им припомня нещо. В моята страна се води ВОЙНА. Днес съм добре, както се случва на война. Утре всичко може да се промени. Утре може да се случи да бъда убит и какво следва? Те ще ми задържат парите. Е, щом са го искали от самото начало, значи всичко е ясно. Нямам търпение да чакам толкова дълго.

Автоматичен превод:
don4yk
преди 1 година

Здравейте!

Това са добри въпроси и казиното трябва да може да отговори. Ние от Casino Guru вярваме, че след като на играча бъде позволено да играе, използвайки правилната информация във формуляра за регистрация, казиното трябва справедливо да изплати всяка печалба, спечелена в съответствие с правилата и условията.

Чудесно е, че сте подали жалба , важно е да се свържете с казината и да изясните нещата.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Може би не знаят, аз ще им припомня нещо. В моята страна се води ВОЙНА. Днес съм добре, както се случва на война. Утре всичко може да се промени. Утре може да се случи да бъда убит и какво следва? Те ще ми задържат парите. Е, щом са го искали от самото начало, значи всичко е ясно. Нямам търпение да чакам толкова дълго.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Знам, че трябва да е трудно, просто направи каквото можеш, за да издържиш тази фаза, нали?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Гледам да не споменавам войната, особено когато става дума за личните ми дела, като този случай. Защото с това не трябва да се злоупотребява. Но в тази ситуация по някаква причина не се сдържах. Разбира се, извинявам се за подобни публикации.

Автоматичен превод:
don4yk
преди 1 година

Това е добре - уверявам ви.

Опитвах се да изразя подкрепата си, нищо повече.

За мен е почти невъзможно да си представя какво трябва да е чувството.

Войната никога не трябва да бъде опция!

💚🙌🤞

Автоматичен превод:
Публикация на prscla123 е изтрит от Jaro
Причина: Спам
1...5 6 78
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини