НачалоФорумКазинаCasinerX Casino - обща дискусия

CasinerX Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 1 година от Radka
|
20 924 преглеждания 135 отговора |
|
1...5 6 7
преди 1 година

Струва си да добавя, че чакам тяхното решение в тази трудна ситуация. Все още чакам печалбите ми да бъдат изплатени. Съдейки по получения негативен опит, предполагам, че вземането на решение може да продължи много дълго време и ме е страх да прогнозирам какво ще бъде то за мен.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Може би не знаят, аз ще им припомня нещо. В моята страна се води ВОЙНА. Днес съм добре, както се случва на война. Утре всичко може да се промени. Утре може да се случи да бъда убит и какво следва? Те ще ми задържат парите. Е, щом са го искали от самото начало, значи всичко е ясно. Нямам търпение да чакам толкова дълго.

Автоматичен превод:
don4yk
преди 1 година

Здравейте!

Това са добри въпроси и казиното трябва да може да отговори. Ние от Casino Guru вярваме, че след като на играча бъде позволено да играе, използвайки правилната информация във формуляра за регистрация, казиното трябва справедливо да изплати всяка печалба, спечелена в съответствие с правилата и условията.

Чудесно е, че сте подали жалба , важно е да се свържете с казината и да изясните нещата.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Може би не знаят, аз ще им припомня нещо. В моята страна се води ВОЙНА. Днес съм добре, както се случва на война. Утре всичко може да се промени. Утре може да се случи да бъда убит и какво следва? Те ще ми задържат парите. Е, щом са го искали от самото начало, значи всичко е ясно. Нямам търпение да чакам толкова дълго.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Знам, че трябва да е трудно, просто направи каквото можеш, за да издържиш тази фаза, нали?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Гледам да не споменавам войната, особено когато става дума за личните ми дела, като този случай. Защото с това не трябва да се злоупотребява. Но в тази ситуация по някаква причина не се сдържах. Разбира се, извинявам се за подобни публикации.

Автоматичен превод:
don4yk
преди 1 година

Това е добре - уверявам ви.

Опитвах се да изразя подкрепата си, нищо повече.

За мен е почти невъзможно да си представя какво трябва да е чувството.

Войната никога не трябва да бъде опция!

💚🙌🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Доколкото виждам тези измамници не мислят да ми връщат парите. Ако до този момент не са потвърдили акаунта ми, не са отговорили на писма - игнорирали са ме и може би вас, тогава е безполезно да се надявам на нещо положително за мен в разрешаването на този случай. Напомням, че вече минаха две седмици и половина . Ако това беше нормално казино, отдавна щяхме да сме забравили този случай. В този случай обаче трябва да забравя за парите си. Дори не намирам думи за тях без ругатни. Може би си струва да ги премахнете от този ресурс, за да няма повече жертви на престъпните им измами


И освен това съм убеден, че някой ден и с тях ще се случи същото, както сега с мен, защото нищо в света не изчезва безследно и всяко зло ще получи съответното възнаграждение.


1000% съм сигурен в това. Честно казано, това изобщо не ме успокоява. Напротив, изненадан съм от факта, че тези бизнесмени са толкова дребни, че стойността на репутацията им е само няколкостотин долара.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
don4yk
преди 1 година

не си струва да се изтрие

ако те наистина са измамници, тогава трябва да бъдат оценени като казино Scatterhall и други подобни

така че хората да видят, че това казино е ненадеждно и не трябва да се играе

Автоматичен превод:
pozndarya
преди 1 година

Със сигурност сте прав, но нож с две остриета, ако оставите такива измамници, тогава има малко негативни оценки. Необходимо е да ги изберете по такъв начин, че потребителят да няма желание да гледа в тази посока. Всички оценки са субективни и не всички и не винаги ги поставят, още повече положителни. Но ако има конкретни факти за измама, тогава би било хубаво да ги посочите

Автоматичен превод:
don4yk
преди 1 година

да и си прав

но казино гуру перфектно изпълнява ролята си

казино гурутата не канят никого да играе, те просто преглеждат почти всички налични казина (ясно е, че те също са партньори, но и те трябва да съществуват за нещо)

Съдя по себе си и мисля, че това е близо до истината - повечето играчи намират нови казина на други ресурси, или чрез спам имейли или банери и други подобни, и едва след това идват при гурутата на казиното и оставят отзиви.

Казино гурутата в момента са идеален неподкупен ресурс, те действат безпристрастно и в повечето случаи на страната на играчите, което е рядкост в наши дни. Преди това беше askgamblers, но в момента те се превърнаха в корумпирано бунище (знам, че бяха препродадени, но още преди това вече започнаха да измамват).

много мисли, но ме мързи да ги нарисувам сега, надявам се да сте разбрали съобщението ми)

Между другото, как се озовах в този клон на казиното? Направих депозит там 🙂

поддръжка в чат на живо пише с правописни грешки. отговор за много дълго време. Ясно е, че те не разбират въпросите, които им се задават.

ще има експеримент

Все още съм играч и играя в много казина, така че няма да съжалявам за още ~50 долара, за да проверя това казино, ако успея да спечеля, ще напиша или жалба, или рецензия (в зависимост от това дали те оттеглят пари или не)

преди това изясних за моята страна в подкрепа - те казаха, че мога да играя 🙂

и извинете за объркването, пих малко, но по навик се оказа, че съм се напил)))

Автоматичен превод:
pozndarya
преди 1 година

напълно съм съгласен с теб. Единственото нещо, което не бих посъветвал да правите, е следващият депозит в това казино. Мисля, че знаете и без мен какво е "лиценз на Коста Рика" и че при такива обстоятелства играчът не е защитен, защото няма регулатор, който да влияе на казиното. Седнах да проуча документацията им и

те имат една точка там, чието присъствие нивелира останалия текст на същите правила.

„4.7 В допълнение, Компанията си запазва правото да приеме или отхвърли регистрация, или да спре или затвори всеки акаунт, по каквато и да е причина, без обяснение пред вас.
4.7 В допълнение, Компанията си запазва правото да приеме или отхвърли регистрацията и да спре или затвори всеки акаунт по каквато и да е причина, без да посочва причини.

Това казва всичко.

Освен това правилно забелязахте за грамотността на поддръжката им, с която имах много смешен (както за мен) случай. Онзи ден търсих начини да се свържа с тях (съгласно skype - фалшив, viber не е онлайн от дълго време, votsap е същото като viber, не отговарят на поща, телефонните номера не се обслужват или са офлайн ) пише в чата на живо сутрин и след това през деня няколко десетки пъти, но никой не отговаря. Към вечерта не издържах и от яд написах на украински "вие сте pid *** sy." Десет секунди по-късно (!!) се появи знак? и след това въпросът "защо мислиш така?"

Автоматичен превод:
преди 1 година

Уважаеми администратори на този прекрасен проект, позволете ми да изразя своето уважение и благодарност за вашата помощ при обработката на моята жалба. Вие вършите невероятна работа и ви желая само успех в начинанията. Но съм малко объркан.

1. Както вие и аз знаем, представители на CasinerX напълно игнорираха моята жалба и не отговориха. Следователно можете спокойно да приемете, че тези негодници не ги е грижа за вас и мен. Но можете да се примирите с това.

2. Тези измамници от това казино casinerX, което не разбирам, не ми изплатиха печалбите от бонуса без депозит. И това също мога да приема.

3. Извършиха престъпление - взеха с измама парите ми в размер на $100, които все още не са върнали и, както разбирам, никога няма да върнат. В много държави подобни действия се квалифицират като измама и се наказват от наказателното право . И въпреки че в този случай съдът не ги призна за престъпници, ние много добре разбираме, че тези момчета са измамници и престъпници.

4. Имайки предвид тези обстоятелства, имаме достатъчно основания да смятаме, че тези лица най-вероятно ще продължат престъпната си дейност . Следователно други хора, които не знаят нищо за тези престъпници, могат да бъдат засегнати от техните дейности.

Така че имам един прост въпрос:

  1. Защо казиното на тези престъпници, които с измама присвоиха моите $100 на 12 юли 2023 г. и все още не са ги върнали, има рейтинг 6.2, а не -6.2?
  2. Защо няма запис на тяхното престъпление или дори намек за него на вашия сайт в профила на това недоразумение (тук под „недоразумение" имам предвид казиното), така че следващата потенциална жертва на техните престъпления да не стане жертва и просто да ги заобиколите?
  3. Обичате ли да работите с хора, чиято репутация струва $100? Наистина ли искате да продължите да виждате на този сайт (и целта ви е благородна, сигурен съм) казино, което буквално ограбва клиентите си?

Мразя да мисля, че по някакъв начин можете да прикриете тези престъпници. Както и да е, при настоящата икономическа ситуация в моята страна, това беше последното казино, в което направих депозит, и никога няма да забравя тези $100. Нека войната свърши. Надявам се да откликнете на апела ми. Благодаря ти

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
don4yk
преди 1 година

Здравей.

Позволете ми да започна с най-важния факт: ние не сме адвокати, нито политика. Ако сте сигурни, че казиното действа против закона, трябва да действате, защото ние не можем да направим това от ваше име.

Разбирам напълно чувствата ви, но ние нямаме власт над казината.

Както е посочено в жалбата:

„Тъй като казиното работи с лиценз за лоша репутация и не се отнася до никаква услуга за ADR, на практика няма орган за игри, към който да се обърнете . Ще маркирам жалбата като „неразрешена" в нашата система. Разбирам, че това не е задоволително решение на вашия проблем. Въпреки това, намаляването на рейтинга, причинено от неразрешени жалби, може да помогне за промяна на подхода на казиното . Ако казиното реши да реагира, ние ще отворим отново жалбата и ще бъдете уведомени по имейл. Мога само да ви препоръчам избирайте казина според техните отзиви и оценки в бъдеще, за да избегнете ситуации като тази . Съжалявам, че не можем да бъдем повече полезни в този случай."

Лицензът "качество" е посочен като отрицателен факт, индексът на безопасност е под средното - това показва, че казиното не е много надеждно.

Докато казиното не ни покаже на какво са способни, няма начин да предупредим играчите.

На този етап прегледът изглежда така:

Преглед на CasinerX казино

Прегледахме обстойно CasinerX Casino и му дадохме Под средния индекс на безопасност. Това казино има някои добри качества, но и много негативи, поради които е по-добре да играете другаде. В нашия преглед ние разгледахме оплакванията на играчите на казиното, очакваните приходи, лиценза, автентичността на игрите, качеството на поддръжката на клиентите, справедливостта на правилата и условията, лимитите за теглене и печалби и други фактори. Така че, ако някога сте се чудили дали това казино е безопасно и законно или е измама, прочетете пълния преглед по-долу, за да научите повече.

Според нашето проучване и оценки CasinerX Casino е по-малко онлайн казино по отношение на приходите. Приходите на едно казино са важен фактор, тъй като по-големите казина не би трябвало да имат проблеми с изплащането на големи печалби, докато по-малките казина биха могли потенциално да имат проблеми, ако успеете да спечелите наистина големи печалби.

CasinerX Casino има лиценз за казино, но той не е издаден от добър лицензиращ орган.

Не открихме уместни оплаквания за това казино.

CasinerX Casino има поддръжка на клиенти, но ние я оценихме като бавна или лоша. Това означава, че има налични представители за поддръжка на клиенти, които да ви помогнат, но техните отговори обикновено са бавни и не толкова полезни, колкото биха могли да бъдат.

Както вече споменахме, CasinerX Casino има индекс на безопасност под средния. Това означава, че макар да не е напълно лошо, то има някои отрицателни качества, поради които е препоръчително да потърсите по-добро онлайн казино, в което да играете.


Както винаги съветваме играчите:

file

https://casino.guru/how-to-choose-an-online-casino

Искрено съжалявам, че вашата жалба беше първата неразрешена за това казино .

Жизненоважно е да разпространяваме тази информация във форума, както правим сега.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Нека изясня нещо. Разбира се, разбирам, че нямате влияние върху това казино. Но в предишна публикация се опитах да предам, че казино, което буквално краде парите на клиентите, не трябва да се хоства на ресурси като вашия. И най-простото доказателство за думите ми е, че представителите на казиното дори не проявиха желание да опровергаят обвиненията ми. Те също игнорираха жалбата ми, когато третата страна е вашият ресурс . И така, едно просто заключение: те не се интересуват от клиентите и вашия ресурс. Те ви игнорират и вие реагирате спокойно на това. Дори не реагираш. Защо тогава тези оплаквания? Да гледате таймера за обратно броене две седмици в очакване на отговор?

Убеден съм, че ти си много по-важен за тях, отколкото те за теб. Вашият ресурс е един от най-добрите в тази посока. Но аз нямам право да ви казвам как да провеждате политика по отношение на поставянето на такива казина на вашия сайт, но по мое субективно мнение, ако такива случаи се случат и казиното ви игнорира, тогава те не трябва да са тук.

Знаете ли откъде разбрах за това казино? Да, на вашия ресурс в раздела „Бонуси без депозит". И съм сигурен, че повечето им клиенти са разбрали за тях благодарение на вашия и сайтове като вашия. Така че не мисля, че е правилно да се каже, че оставянето им тук с лош индекс ще предупреди другите.

Освен това мисля, че твърдението ви, че са лицензирани, се нуждае от известна корекция. Те нямат лиценз за хазарт . Наскоро научих, че организирането и управлението на хазартен бизнес не е забранено от законите на Коста Рика, но няма конкретен закон, уреждащ организирането и лицензирането на онлайн хазарта. Следователно такъв бизнес не се контролира и регулира на държавно ниво.

Тъй като в Коста Рика няма специален лиценз за онлайн игри, операторите използват лиценз за обработка на данни , за да работят. И въпреки че този лиценз не посочва директно правото да действате като оператор на онлайн игри, той все още се използва като официален документ за разрешение. Чрез регистриране на компания в Коста Рика и получаване на лиценз за обработка на данни, операторът може да работи безопасно онлайн и да приема залози от играчи от цял свят, с изключение на жителите на Коста Рика.

Затова считам, че твърдението, че имат лиценз е невярно. Това е промяна на парадигмата и засяга решението на потенциалните клиенти да отидат при тях и да харчат парите си там. Но вие сами решавате какво и как да правите в подобни ситуации.

Автоматичен превод:
don4yk
преди 1 година

Здравейте, имам няколко бележки тук.

На първо място, ние сме най-голямата база данни за онлайн казино в света. Нашата цел е да имаме преглед на всяко едно онлайн казино и да предоставим честна информация за тях на всеки, който търси повече информация в интернет. Що се отнася до бонусите, преди време направихме анкета. Резултатите бяха ясни. Приблизително 78% от играчите се интересуват от бонуси без депозит, дори когато казиното няма добра репутация. Ето защо имаме и всеки един бонус без депозит, който намерим в нашата база данни.

От друга страна, за да защитим играчите малко повече, ние изпращаме бонуси без депозит чрез нашия бюлетин, но никога не изпращаме бонус, който може да бъде намерен в казино, което няма добра репутация. Имаме чувството, че когато получите имейл от Casino Guru, може да сте склонни да вярвате, че всичко е безопасно и не искаме да объркваме играчите по този начин.

Когато става въпрос за вашата жалба и вашия въпрос защо казиното няма рейтинг -6.2. Има случаи, когато казината са добри или доста добри, но просто отказват да си сътрудничат с нас или с която и да е външна страна. Това е тяхна политика. Тогава не можем да твърдим, че са чисти измамници. Трудно е да се каже. Както и да е, преди време имаше случаи, в които казината бяха просто чиста измама, но това беше отразено и в нашия раздел за оплаквания. С други думи, когато едно казино мами хората, вие изведнъж получавате много оплаквания за едно и също нещо. Засега случаят с CasinerX не е такъв. От друга страна, ние се съгласихме, че сте прав въз основа на това, което описахте в жалбата си, и затова присвоихме черни точки на казиното.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Мислех, че може да съм един от първите и единствените, които ще пострадат от действията на тези задници, но уви, видях вчерашния пост на pozndarya , че не може да измъкне 400$ от тази дупка. Така че, моля, коментирайте политиката на това казино за игнориране на клиентите им и моля, кажете ми колко повече очевидни случая на измама с casinerx са ви необходими, за да извадите този боклук от тук? Благодаря ти

Автоматичен превод:
don4yk
преди 1 година

Въпреки че разбирам загрижеността ви, смея да кажа, че два неразрешени случая далеч не са безспорни доказателства.

Това е лошо, несправедливо - така казиното ще получава черни точки за всеки един неразрешен случай. Както е обяснено в ръководството на Центъра за разрешаване на жалби :

„Ако жалбата е основателна и ние не можем да я разрешим, тя се затваря и се категоризира като „неразрешена". Това се случва, когато казиното или не ни отговори, или откаже да направи това, което считаме за справедливо в тази конкретна ситуация .Няма да получите желания резултат, но жалбата ще бъде запазена в нашата система, казиното ще бъде наказано с по-ниска оценка от нас и нашият преглед на казиното ще предупреди другите играчи за случилото се. Нещо повече, ако казиното иска за да подобри рейтинга си в бъдеще, ще бъде принуден да разгледа жалбата, така че има шанс вашата жалба да бъде разрешена на по-късна дата."

Ние просто не можем да накажем казиното като акт за превенция. Това би дестабилизирало цялата концепция за изчисляване на индекса на безопасност. Ако сте запознати със ситуацията на Scatterhall, вие също знаете как обяснихме нашия подход.

Играчите, способни да преглеждат оплаквания или тази тема, ще намерят предупреждението, то също се показва точно тук:

file

Съжалявам, че казиното не се интересува от оплакването ви.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Виждам, че са отговорили на рецензията ми и са ми казали да им пиша имейл. Писах на четири от уж познатите им адреси, но писмата не бяха доставени. Свързвам се с представители на казиното: моля, изпратете ми текущия имейл адрес на службата за поддръжка на вашето казино, за да мога да се свържа с вас.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казиното отговори на моя преглед със следното:

„Здравей, Позндаря!


Съжалявам, че имате този опит с CasinerX, но факт е, че Беларус е една от страните с ограничения. Не съм сигурен как успяхте да направите депозит в CasinerX, но НИЕ ще го разгледаме и ще видим какво може да се направи.


Моля, свържете се с нас по имейл."


Първо, когато направих депозит, попитах в чата дали играчи от Беларус имат право да играят в тяхното казино:

(по някаква причина изображението не се зарежда, но ако е необходимо, мога да го изпратя на някой, който се интересува от него)




Второ:

Вече изпратих много съобщения до имейла на казиното и никога не съм получил отговор от тях.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Същите глупости, те отговориха на нашите отзиви и ни казаха да им пишем. Изпратих им имейл преди два дни и все още нищо. Те продължават да пренебрегват имейлите на потребителите и от четирите имейл адреса, за които знам, имейлът ми достигна само до този, който започва с info@….com. Останалите вече не са актуални. Е, имам предположение, че това еднократно тяхно появяване във форума, за да отговорят на негативни отзиви в духа на "всичко е наред, свържете се с нас по имейл и ние ще решим всичко" всъщност не е нищо повече от опит за отвличане на вниманието на нови клиенти, за да ги ограбят по-късно. Както виждате, нищо не се е променило.

Автоматичен превод:
1...5 6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини