ФорумКазинаCashalot Casino - обща дискусия

Cashalot Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 3 години от ToniG81
|
37985 преглеждания 239 отговора |
|
1...5 6 7...12
Добавете пост
преди 1 година

Здравейте отново, не, просто казват, че е така в момента, 200, които трябва да одобрят, след което мога да взема 200 нови, казват, че времето за обработка е 24-48 часа, направих първото си теглене днес, така че наистина не знам

Автоматичен превод:
преди 1 година

Е, изглежда, че може да е вярно, но не мисля, че ще мине много време, преди да можем да го потвърдим. Даваме на казината 14 дни за разрешаване на заявките за теглене, така че може би просто трябва да сме малко по-търпеливи. Видях също, че е необходимо да верифицирате акаунта и успяхте.

До момента нямате нова информация за вашето оттегляне?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Здравейте отново, анулираха тегленето ми и искаха да се верифицирам, което сега направих! Току-що поиска ново теглене на 200, той също се опита да ме измами с бонус в чата Отказвам всичко, защото няма да извадя парите си, подозирам, как могат 200 евро да са разумни?? Имам 4000!!!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, поисках теглене, казаха, че ще отнеме 48 часа. Сега минаха 55 часа. Изпратиха ми имейл и казаха, че уикендът не е включен. Ще получа 600 евро.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, можете ли да ни съобщите дали парите ви са пристигнали или не? Мисля, че би било полезно и за други играчи. Що се отнася до вашето теглене, въвели сте теглене от 600 евро? Питам, защото както виждаме за играча Mickem99 не беше възможно.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Свързах се с него, те отмениха и неговия и изпратиха имейл, че се одобряват само 200 евро на теглене

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте отново, сега ми отказват картите и получават отговор, не знам защо отказват да са направили 2 пъти сега какво е това!!!!

Автоматичен превод:
Mickem99
преди 1 година

Вече 3 пъти ми отказаха и не получават истинско обяснение!!! Какво трябва да направя??

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Отказаха ми 3 тегления, въпреки че правя всичко, което казват!!! Какво трябва да направя ??

Автоматичен превод:
преди 1 година

Проверих с колегите. Вашето теглене е неуспешно. Вашата банка блокира транзакцията. Трябва да пресъздадете заявката чрез Myfinity или криптовалута.

Автоматичен превод:
Mickem99
преди 12 месеца

Хм, бих казал също, че вероятно е най-добре да не взимате нищо засега, никакви бонуси или нещо подобно, докато не успеете да изтеглите, за да не се сблъскате с повече ненужни проблеми.

Що се отнася до вашите карти, пак ли отказаха теглене? Казиното не ви даде причина защо е било отказано? Виждам, че сте написали, че вашата банка е блокирала транзакцията, опитахте ли да проверите в банката как е? Кажи ми.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 12 месеца

Моята банка казва, че не са обявили нищо, но cashalot казва, че не работи, помоли ме да тегля с крипто, което сега опитвам, така че ще видим! Участвал ли си в това преди?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 12 месеца

Сега също ми отказват крипто, казват, че ще взема mifinity, каква шибана измамна компания

Автоматичен превод:
Jaro
преди 12 месеца

Сега също отричат mifinity без обяснение, не могат да теглят пари!!!

Автоматичен превод:
Jaro
преди 12 месеца

Джаро можеш ли да ми помогнеш??? И моля, пишете малко по-бързо

Автоматичен превод:
Mickem99
преди 12 месеца

Така че е неприятно, когато казвате, че банката не знае нищо за това. Също така забелязах, че нито една от алтернативите, предлагани от казиното, не беше функционална. Попитахте ли казиното защо не можете да теглите нито чрез крипто, нито чрез Mifinity? Струва ми се доста странно, ако ви кажат, че можете да теглите по друг метод, а другите два не работят и ви отхвърлят тегленето.

Ще трябва обаче да изчакаме и да видим как ще се развие вашата открита жалба. Както споменах, ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегленето. Така че нашият екип ще се опита да ви помогне с каквото може.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 12 месеца

Те изобщо не дават обяснение защо отричат, че това е голяма измамна компания, никога не играйте тук!!!!!!!!!!!!

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

получавам в отговор, че не могат да гарантират парите ми?

Автоматичен превод:
Mickem99
преди 12 месеца

Не ми се струва правилно, когато ти препоръчат как трябва да теглиш парите си и накрая пак ти отхвърлят тегленето и ти казват, че не ти гарантират парите.

Въпреки това, потвърдихте ли вече акаунта си?

За съжаление засега ще трябва да изчакате развитието на жалбата и нашият екип ще се опита да ви помогне. Ще видим докъде ще стигне. Ако имате нещо ново, не забравяйте да ни уведомите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 12 месеца

Проверен съм и всичко

Автоматичен превод:
Mickem99
преди 12 месеца

Здравейте, точно така се чувствам и имам €3500 в сметката

Автоматичен превод:
istres
преди 12 месеца

Досега съм получил 400 евро, така че 200 евро всяка седмица е много странно

Автоматичен превод:
1...5 6 7...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини