Здравейте отново, не, просто казват, че е така в момента, 200, които трябва да одобрят, след което мога да взема 200 нови, казват, че времето за обработка е 24-48 часа, направих първото си теглене днес, така че наистина не знам
Hi again no they just say that's how it is right now, 200 which they have to approve then I can take 200 new they say the processing time is 24-48 hours, I made my first withdrawal today so I really don't know
Hej igen nej dom säger bara att så är det just nu, 200 som dom måste godkänna sen kan jag ta 200 nya säger dom, handläggningstiden är 24-48 timmar, jag gjorde mitt första uttag idag så jag vet verkligen inte
Е, изглежда, че може да е вярно, но не мисля, че ще мине много време, преди да можем да го потвърдим. Даваме на казината 14 дни за разрешаване на заявките за теглене, така че може би просто трябва да сме малко по-търпеливи. Видях също, че е необходимо да верифицирате акаунта и успяхте.
До момента нямате нова информация за вашето оттегляне?
Well, it looks like it could be true, but I don't think it's too long before we can confirm it. We give casinos 14 days to resolve withdrawal requests, so maybe we just need to be a little more patient. I also saw that it was necessary to verify the account and you managed.
So far you have no new information about your withdrawal ?
Здравейте отново, анулираха тегленето ми и искаха да се верифицирам, което сега направих! Току-що поиска ново теглене на 200, той също се опита да ме измами с бонус в чата Отказвам всичко, защото няма да извадя парите си, подозирам, как могат 200 евро да са разумни?? Имам 4000!!!!
Hello again, they canceled my withdrawal and wanted me to verify myself, which I have now done! Just requested a new withdrawal of 200, he also tried to trick me with a bonus in the chat I refuse everything because I won't get my money out I suspect, how can 200 euros be reasonable?? I have 4000!!!!
Hej igen dom avbröt mitt uttag och ville att jag skulle varifiera mig som jag nu har gjort! Har precis begärt ett nytt uttag på 200, han försökte även lura på mig en bonus i chatten jag tacka nej allt för jag inte ska få ut mina pengar misstänker jag, hur kan 200 euro va rimligt?? Jag har 4000!!!!
Здравейте, поисках теглене, казаха, че ще отнеме 48 часа. Сега минаха 55 часа. Изпратиха ми имейл и казаха, че уикендът не е включен. Ще получа 600 евро.
Hello, I requested a withdrawal, they said it would take 48 hours. Now it has been 55 hours. They sent me an e-mail and said the weekend is not included. I will receive 600 Euros.
Здравейте, можете ли да ни съобщите дали парите ви са пристигнали или не? Мисля, че би било полезно и за други играчи. Що се отнася до вашето теглене, въвели сте теглене от 600 евро? Питам, защото както виждаме за играча Mickem99 не беше възможно.
Hi, could you give us an update on whether your money has arrived or not ? I think it would be useful for other players as well. As for your withdrawal, you have entered a withdrawal of 600 euros ? I ask because as we can see for player Mickem99 it was not possible.
Свързах се с него, те отмениха и неговия и изпратиха имейл, че се одобряват само 200 евро на теглене
I have been in contact with him, they canceled his as well and sent an email that only 200 euros per withdrawal is approved
Jag har varit i kontakt med honom dom avbröt hans också och skickade ett Mail att enbart 200 euro per uttag är godkänt
Здравейте отново, сега ми отказват картите и получават отговор, не знам защо отказват да са направили 2 пъти сега какво е това!!!!
Hi again, now they deny my cards and get a reply don't know why they deny done the 2 times now what is this!!!!
Hej igen, nu nekar dom mina kort och får till svar vet inte varför dom nekar gjort de 2 gånger nu vad är detta!!!!
Вече 3 пъти ми отказаха и не получават истинско обяснение!!! Какво трябва да направя??
They have denied me 3 times now and do not get a real explanation!!! What should I do??
Dom har nekat mig 3 gånger nu och får ingen riktig förklaring!!! Vad ska jag göra??
Отказаха ми 3 тегления, въпреки че правя всичко, което казват!!! Какво трябва да направя ??
They have denied my 3 withdrawals even though I do everything they say!!! What should I do ??
Dom har nekat mina 3 uttag fast jag gör allt dom säger!!! Vad ska jag göra ??
Проверих с колегите. Вашето теглене е неуспешно. Вашата банка блокира транзакцията. Трябва да пресъздадете заявката чрез Myfinity или криптовалута.
I've checked with my colleagues. Your withdrawal has failed. Your bank is blocking the transaction. You need to recreate the request via Myfinity or cryptocurrency.
Хм, бих казал също, че вероятно е най-добре да не взимате нищо засега, никакви бонуси или нещо подобно, докато не успеете да изтеглите, за да не се сблъскате с повече ненужни проблеми.
Що се отнася до вашите карти, пак ли отказаха теглене? Казиното не ви даде причина защо е било отказано? Виждам, че сте написали, че вашата банка е блокирала транзакцията, опитахте ли да проверите в банката как е? Кажи ми.
Hmm, I'd also say it's probably best if you don't take anything for now, no bonuses or anything like that until you can make a withdrawal, so you don't run into any more unnecessary problems.
As for your cards, did they refuse to cash out again ? The casino didn't give you a reason why it was declined ? I see you wrote that your bank blocked the transaction, did you try to check with the bank how it is ? Let me know.
Моята банка казва, че не са обявили нищо, но cashalot казва, че не работи, помоли ме да тегля с крипто, което сега опитвам, така че ще видим! Участвал ли си в това преди?
My bank says they haven't announced anything, but cashalot says it doesn't work, has asked me to withdraw with crypto, which I'm now trying, so we'll see! Have you been involved in this before?
Min bank säger att dom inte avisat något men cashalot säger att det inte går, har bett mig ta ut med krypto som jag nu försöker så vi får väl se! Har du varit med om detta innan ?
Сега също ми отказват крипто, казват, че ще взема mifinity, каква шибана измамна компания
Now they also deny me crypto, say I'll take mifinity, what a fucking scam company
Nu nekar dom även krypto för mig säger jag ska ta mifinity vilket jävla bluff företag
Сега също отричат mifinity без обяснение, не могат да теглят пари!!!
Now they also deny mifinity without explanation, can't withdraw money!!!
Nu nekar dom även mifinity utan förklaring kan inte ta ut pengar!!!
Джаро можеш ли да ми помогнеш??? И моля, пишете малко по-бързо
Jaro can you help me??? And please write a little faster
Jaro kan du hjälpa mig ??? Och snälla skriv lite snabbare
Така че е неприятно, когато казвате, че банката не знае нищо за това. Също така забелязах, че нито една от алтернативите, предлагани от казиното, не беше функционална. Попитахте ли казиното защо не можете да теглите нито чрез крипто, нито чрез Mifinity? Струва ми се доста странно, ако ви кажат, че можете да теглите по друг метод, а другите два не работят и ви отхвърлят тегленето.
Ще трябва обаче да изчакаме и да видим как ще се развие вашата открита жалба. Както споменах, ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегленето. Така че нашият екип ще се опита да ви помогне с каквото може.
So it's unpleasant when you say that the bank doesn't know anything about it. I also noticed that none of the alternatives offered by the casino were functional. Did you ask the casino why you couldn't withdraw either via crypto or Mifinity ? I find it quite strange if they tell you that you can withdraw by another method and the other two don't work and they reject your withdrawal.
However, we will have to wait and see how your open complaint develops. As I mentioned, we give casinos 14 days to resolve the withdrawal. So our team will try to help you as much as they can.
Те изобщо не дават обяснение защо отричат, че това е голяма измамна компания, никога не играйте тук!!!!!!!!!!!!
They give no explanation at all why they deny this is a big scam company never play here!!!!!!!!!!!!
Dom ger ingen förklaring alls varför dom nekar detta är ett stort bluff företag spela aldrig här!!!!!!!!!!!!
Не ми се струва правилно, когато ти препоръчат как трябва да теглиш парите си и накрая пак ти отхвърлят тегленето и ти казват, че не ти гарантират парите.
Въпреки това, потвърдихте ли вече акаунта си?
За съжаление засега ще трябва да изчакате развитието на жалбата и нашият екип ще се опита да ви помогне. Ще видим докъде ще стигне. Ако имате нещо ново, не забравяйте да ни уведомите.
It doesn't seem right to me when they recommend you how you should withdraw your money and in the end they reject your withdrawal anyway and tell you that they don't guarantee your money.
However, have you already verified your account?
Unfortunately, for now you will have to wait for the complaint to develop and our team will try to help you. We'll see where it goes. If you have anything new, be sure to let us know.
Здравейте, точно така се чувствам и имам €3500 в сметката
Hello, that's exactly how I feel and I have €3500 in the account
Hallo mir geht’s genau so habe 3500 € auf dem Konto
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.