Не ми се струва правилно, когато ти препоръчат как трябва да теглиш парите си и накрая пак ти отхвърлят тегленето и ти казват, че не ти гарантират парите.
Въпреки това, потвърдихте ли вече акаунта си?
За съжаление засега ще трябва да изчакате развитието на жалбата и нашият екип ще се опита да ви помогне. Ще видим докъде ще стигне. Ако имате нещо ново, не забравяйте да ни уведомите.
It doesn't seem right to me when they recommend you how you should withdraw your money and in the end they reject your withdrawal anyway and tell you that they don't guarantee your money.
However, have you already verified your account?
Unfortunately, for now you will have to wait for the complaint to develop and our team will try to help you. We'll see where it goes. If you have anything new, be sure to let us know.
Здравейте, точно така се чувствам и имам €3500 в сметката
Hello, that's exactly how I feel and I have €3500 in the account
Hallo mir geht’s genau so habe 3500 € auf dem Konto
Досега съм получил 400 евро, така че 200 евро всяка седмица е много странно
I have received €400 so far, so €200 every week is very strange
Habe bis jetzt 400 € erhalten also jede Woche 200 € ist schon sehr seltsam
Как теглите през myfinity?
How do you withdraw through myfinity?
Hur tar du ut genom myfinity ?
Какво имате предвид под оттегляне🤷♂️
What do you mean by withdrawing🤷♂️
Was meinst du damit zurückziehen🤷♂️
Какъв метод на плащане използвате?
Имаш ли фейсбук, може ли да говорим още там?
What payment method do you use?
Do you have Facebook, can we talk further there?
Vilken betalningsmetod använder du?
har du Facebook kan vi prata vidare där ?
Да, търся Майк Шайбнер
Yes, I'm looking for Maik Scheibner
Ja habe ich suche mich unter Maik Scheibner
Писахте на 2, потърсете ме иначе
Майкъл Матиасон
Have written to 2 search me otherwise
Michael Mathiasson
Har skrivit till 2 sök på mig annars
Michael Mathiasson
Как теглите парите си?
How do you withdraw your money?
Hur tar du ut dina pengar ?
Да, това е само едно кликване и парите ви ще бъдат в сметката ви само след няколко минути
Yes, it's just one click and your money will be in your account in just a few minutes
Ja ist ein Klick und dein Geld ist in paar Minuten auf dein Konto
Разбирам, обслужването на клиенти на mifinity никога не отговаря, тъй като акаунтът ми е заключен
I understand, mifinity customer service never answers as my account is locked
Jag förstår, mifinity kundservice svarar aldrig då mitt konto är låst
намерихте ли лесно да се потвърдите на mifinity
did you find it easy to verify yourself on mifinity
hade du lätt att varifiera dig på mifinity
Така че не мога да кажа нищо лошо за себе си. Изплащали ли сте някога пари чрез myfinity?
So I can't say anything bad about myself. Have you ever paid out money via myfinity?
also ich kann bei mir nichts schlechtes sagen hast du schon mal Geld über myfinity ausgezahlt
Моля, свържете се с MiFinity, за да активирате акаунта си отново. Иначе не виждам никакъв шанс да си взема парите в момента. Или минавате през Crypto
Please contact MiFinity to have your account activated again. Otherwise I don't see any chance of getting your money at the moment. Or you go through Crypto
Setzt dich mit MiFinity in Verbindung das dein Konto wieder frei geschaltet wird sonst sehe ich zur Zeit keine Chance dein Geld zu bekommen . Oder du geht über Crypto
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.