ФорумКазинаCashalot Casino - обща дискусия

Cashalot Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 3 години от ToniG81
|
37883 преглеждания 239 отговора |
|
1...6 7 8...12
Добавете пост
istres
преди 12 месеца

Как теглите през myfinity?

Автоматичен превод:
Mickem99
преди 12 месеца

Какво имате предвид под оттегляне🤷‍♂️

Автоматичен превод:
istres
преди 12 месеца

Какъв метод на плащане използвате?

Имаш ли фейсбук, може ли да говорим още там?

Автоматичен превод:
Mickem99
преди 12 месеца

Да, търся Майк Шайбнер

Автоматичен превод:
istres
преди 12 месеца

Или WhatsApp

Автоматичен превод:
istres
преди 12 месеца

Писахте на 2, потърсете ме иначе

Майкъл Матиасон

Автоматичен превод:
istres
преди 12 месеца

Как теглите парите си?

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Няма други опции чрез myfinity

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Нямам достъп до myfinity!!! Тогава лесно ли се теглят пари от myfinity?

Автоматичен превод:
Mickem99
преди 12 месеца

Да, това е само едно кликване и парите ви ще бъдат в сметката ви само след няколко минути

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Но за съжаление само €200 повече не са възможни в момента

Автоматичен превод:
istres
преди 12 месеца

Разбирам, обслужването на клиенти на mifinity никога не отговаря, тъй като акаунтът ми е заключен

Автоматичен превод:
istres
преди 12 месеца

намерихте ли лесно да се потвърдите на mifinity

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Така че не мога да кажа нищо лошо за себе си. Изплащали ли сте някога пари чрез myfinity?

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Моля, свържете се с MiFinity, за да активирате акаунта си отново. Иначе не виждам никакъв шанс да си взема парите в момента. Или минавате през Crypto

Автоматичен превод:
istres
преди 12 месеца

Не, в процес на коригиране на акаунта, но обслужването на клиенти никога не отговаря

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

След това изчакайте, докато заработи отново, парите от казиното не са изчезнали

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Колко пари още ти остават?

Автоматичен превод:
istres
преди 12 месеца

12 000 евро

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Проверен съм и всичко

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Здравейте, тогава ситуацията е доста тъжна.

Забелязах обаче, че Кристина се нуждае от отговори на въпросите си от вас, за да продължи с жалбата. Би ли било възможно да й се отговори? Можете да го направите тук .

Забелязах обаче, че вие и друг играч също се занимавате с начина на плащане. защо имаш блокиран акаунт в Myfiniti? Поддръжката все още не ви отговаря или на какъв етап е?

Автоматичен превод:
1...6 7 8...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини