ФорумКазинаCashalot Casino - обща дискусия

Cashalot Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 3 години от ToniG81
|
33520 преглеждания 235 отговора |
|
1...4 5 6...13
Добавете пост
преди 11 месеца

сериозно, не мога да повярвам, че има лиценз за такива скапани сайтове... в днешно време всичко е лайно... но този... който печели така с такива долни настройки на машината, трябва просто да плюе и да се оттегли ... това е един от срамовете на обществото

Автоматичен превод:
Novcsi87
преди 11 месеца

Виждам, че сте доста ядосан и затова заключавам, че не сте преживели нищо добро в казиното. Ако нещо се случи, можете ли да ни кажете повече за това, така че другите играчи и ние да имаме представа какво се е случило?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, играех cashalot, спечелих малко, сега обслужването на клиенти казва, че мога да правя максимални тегления от 200 евро всеки път и имам 4000 евро, някой имал ли е това?

Автоматичен превод:
Mickem99
преди 10 месеца

Здравейте, мога ли да ви попитам, даде ли ви казиното причина, поради която можете да изтеглите само 200 €? Можете ли да теглите 200 на седмица или на ден? Успяхте ли да изтеглите някаква сума или още не?

Въпреки това видях индекса за безопасност на казиното , който е доста нисък и това ме кара да се притеснявам малко. Виждали ли сте го и вие?

Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, мога ли да ви попитам, даде ли ви казиното причина, поради която можете да изтеглите само 200 €? Можете ли да теглите 200 на седмица или на ден? Успяхте ли да изтеглите някаква сума или още не?

Въпреки това видях индекса за безопасност на казиното , който е доста нисък и това ме кара да се притеснявам малко. Виждали ли сте го и вие?

Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте отново, не, просто казват, че е така в момента, 200, които трябва да одобрят, след което мога да взема 200 нови, казват, че времето за обработка е 24-48 часа, направих първото си теглене днес, така че наистина не знам

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Мисля, че по този начин те искат да заложа парите, за да не се налага да плащат, какво мислите?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Джаро?

Автоматичен превод:
Mickem99
преди 10 месеца

Здравейте, поисках теглене, казаха, че ще отнеме 48 часа. Сега минаха 55 часа. Изпратиха ми имейл и казаха, че уикендът не е включен. Ще получа 600 евро.

Автоматичен превод:
Mickem99
преди 10 месеца

Получавате ли парите си?

Автоматичен превод:
yldrm07119
преди 10 месеца

Можете ли да изтеглите 600 евро? Казват, че 200 важи за всички, поисках теглене в петък в 12.00, нищо не се случи

Автоматичен превод:
yldrm07119
преди 10 месеца

Получихте ли някаква поща относно проверката?

Автоматичен превод:
Mickem99
преди 10 месеца

Аз също поисках теглене в петък, току-що видях, че отмениха заявката ми за теглене, тегленето и качването бяха затворени, бяхме измамени.

Автоматичен превод:
Mickem99
преди 10 месеца

Те вече не отговарят на имейли и поддръжката на живо е затворена.

Автоматичен превод:
yldrm07119
преди 10 месеца

И моята затвори сега?? Какво става?

Автоматичен превод:
Mickem99
преди 10 месеца

Здравейте!

Вашата заявка за теглене е анулирана поради заявка за проверка.


Моля, потвърдете акаунта си и предоставете този списък с документи:


1) Снимка на документ от двете страни, който удостоверява вашата самоличност (паспорт,

лична карта, шофьорска книжка)

2) Снимка на кредитна карта 9295* *7945* от двете страни (първите 6 и

трябва да се виждат последните 4 цифри от номера на картата, останалите цифри

на номера на картата и CVV кода не трябва да се виждат)

3) Доказателство за адрес (банково извлечение или всяко плащане на сметка (електричество,

вода) за последните 3 месеца).


Ако имате въпроси и искате да получите повече информация, моля, чувствувайте

Автоматичен превод:
yldrm07119
преди 10 месеца

Сега говоря с тях

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Ако искаш, можеш да ми дадеш номера си, за да поддържаме връзка и да говорим какво трябва да направим.

Автоматичен превод:
yldrm07119
преди 10 месеца

Имате ли Messenger?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Да, напишете вашето име или WhatsApp.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Напишете вашето име

Автоматичен превод:
1...4 5 6...13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още