ФорумКазинаBruce Bet Casino - обща дискусия

Bruce Bet Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 11 месеца от Gambit123
|
16170 преглеждания 148 отговора |
|
1...7 8
Radka
преди 3 седмици

Заявих тегленето през 2610 и точно на следващия ден 27/10 изпратих документите....след 2 дни ми отговориха по имейл да ги изпратя отново....така че вчера влязох да ги изпратя и само първия документ беше качено останалото не защото затвориха това поле....Оплаках се на обслужването на клиентите им безрезултатно. Също така им изпратих имейл и до ден днешен нямам отговор....Днес обаче влязох в платформата и отидох на плащането история и видях, че докато чакаше тегленето ми днес показва неуспех.....говорих за това със сервиза и те ми казаха, че да, това е технически проблем и да поискам теглене отново. Веднага отидох да поискам теглене отново и не ми позволи....блокираха ми парите....можете ли да ми кажете какво да правя?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Най-лошото казино на bruce bet.... голямо забавяне в идентифицирането на записи, така че няма да ви позволи да теглите.

Тръгнах да затворя акаунта си и съветвам всеки, който влезе да играе, да бъде много внимателен.

С отличен 10 оценявам -10 във всичко

Автоматичен превод:
vickyanastasiou50
преди 3 седмици

Е, не съм сигурен какво сте очаквали от подаването на заявка за теглене, ако казиното изрично ви е посъветвало да не го правите поради продължаващи технически затруднения.

Във всеки случай възникват проблеми, особено технически. Вместо да правите прибързани преценки, опитайте се да се отпуснете и дайте малко време на казиното да разреши проблема. Следете ситуацията и споделяйте напредъка. можеш ли да направиш това



Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Никога не играйте на Bruce bet, изпращам документи за теглене на печалби от 10 дни и ви искат невъзможното, с право, лична карта и снимка на банковата карта, след което започват с: удостоверение за пребиваване, последно платена сметка за ток или газ, данъчна декларация.... но къде сте виждали такова нещо.... Не го препоръчвам на никого, това е измама

Автоматичен превод:
matteoonali74
преди 2 седмици

Хей, от това, което виждам, преминаваш през проверка. Но какъв изглежда е проблемът, не можете да потвърдите и нямате нещо, което казиното позволява? Някои от документите не са обичайни, но аз не виждам за първи път казиното да иска нещо подобно. Има ли конкретен документ, който причинява проблема?

Моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 седмици

Съгласен съм с matteoonali74. И на мен направиха същото....измама е....не одобриха нищо коректно от документите...затова и аз си затворих акаунта

Автоматичен превод:
vickyanastasiou50
преди 2 седмици

Знам, че това е доста неприятна ситуация, ако проверката отнеме повече време, но казината се грижат да не пропуснат нещо важно. Освен това е очевидно, че няма да можете да теглите, докато не го завършите успешно, така че аз лично бих продължил да работя с казиното. Тъй като сте пуснали жалба, нашият екип ще се опита да ви помогне, ако има допълнителни проблеми и не знаете какво да правите по-нататък.

Виждам, че сте затворили акаунта си, остана ли ви баланс? Не просто бих държал парите в сметка, бих искал да ги изтегля. Освен това казиното каза ли ви защо не са приели нито един от вашите документи?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 седмици

Не ми казаха нищо за документите, без значение колко пъти говорих с отдела за обслужване на клиенти...няма актуализация...те отмениха тегленето ми и затова затворих сметката си...изиграх всички пари, които имах и това е всичко.. ..не искам контакт с bruce bet .....това е измама

Автоматичен превод:
vickyanastasiou50
преди 2 седмици

Това е много лошо, анулираха тегленето ви, защото все още не сте верифицирани. Ако не ви казаха нищо за документите, можеше да изчакате и ние щяхме да се опитаме да ви помогнем и след известно време да се свържем с казиното, за да ви обясним. Но ако все още нямате парите в сметката си, няма с какво да ви помогнем, тъй като сте затворили акаунта си.

Много съжалявам и се надявам нищо подобно да не се повтори.

Имам обаче още една молба, може ли да напишете на Кристина в жалбата си, че сте загубили парите? Просто щракнете тук и й пишете, защото тя очаква вашия отговор.

много ви благодаря

Автоматичен превод:
1...7 8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини