НачалоФорумКазинаBruce Bet Casino - обща дискусия

Bruce Bet Casino - обща дискусия (страница 8)

 от Gambit123
|
24 790 преглеждания 166 отговора |
|
1...7 8 9
Radka

Заявих тегленето през 2610 и точно на следващия ден 27/10 изпратих документите....след 2 дни ми отговориха по имейл да ги изпратя отново....така че вчера влязох да ги изпратя и само първия документ беше качено останалото не защото затвориха това поле....Оплаках се на обслужването на клиентите им безрезултатно. Също така им изпратих имейл и до ден днешен нямам отговор....Днес обаче влязох в платформата и отидох на плащането история и видях, че докато чакаше тегленето ми днес показва неуспех.....говорих за това със сервиза и те ми казаха, че да, това е технически проблем и да поискам теглене отново. Веднага отидох да поискам теглене отново и не ми позволи....блокираха ми парите....можете ли да ми кажете какво да правя?

Автоматичен превод:

Най-лошото казино на bruce bet.... голямо забавяне в идентифицирането на записи, така че няма да ви позволи да теглите.

Тръгнах да затворя акаунта си и съветвам всеки, който влезе да играе, да бъде много внимателен.

С отличен 10 оценявам -10 във всичко

Автоматичен превод:
vickyanastasiou50

Е, не съм сигурен какво сте очаквали от подаването на заявка за теглене, ако казиното изрично ви е посъветвало да не го правите поради продължаващи технически затруднения.

Във всеки случай възникват проблеми, особено технически. Вместо да правите прибързани преценки, опитайте се да се отпуснете и дайте малко време на казиното да разреши проблема. Следете ситуацията и споделяйте напредъка. можеш ли да направиш това



Автоматичен превод:

Никога не играйте на Bruce bet, изпращам документи за теглене на печалби от 10 дни и ви искат невъзможното, с право, лична карта и снимка на банковата карта, след което започват с: удостоверение за пребиваване, последно платена сметка за ток или газ, данъчна декларация.... но къде сте виждали такова нещо.... Не го препоръчвам на никого, това е измама

Автоматичен превод:
matteoonali74

Хей, от това, което виждам, преминаваш през проверка. Но какъв изглежда е проблемът, не можете да потвърдите и нямате нещо, което казиното позволява? Някои от документите не са обичайни, но аз не виждам за първи път казиното да иска нещо подобно. Има ли конкретен документ, който причинява проблема?

Моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
Jaro

Съгласен съм с matteoonali74. И на мен направиха същото....измама е....не одобриха нищо коректно от документите...затова и аз си затворих акаунта

Автоматичен превод:
vickyanastasiou50

Знам, че това е доста неприятна ситуация, ако проверката отнеме повече време, но казината се грижат да не пропуснат нещо важно. Освен това е очевидно, че няма да можете да теглите, докато не го завършите успешно, така че аз лично бих продължил да работя с казиното. Тъй като сте пуснали жалба, нашият екип ще се опита да ви помогне, ако има допълнителни проблеми и не знаете какво да правите по-нататък.

Виждам, че сте затворили акаунта си, остана ли ви баланс? Не просто бих държал парите в сметка, бих искал да ги изтегля. Освен това казиното каза ли ви защо не са приели нито един от вашите документи?

Автоматичен превод:
Jaro

Не ми казаха нищо за документите, без значение колко пъти говорих с отдела за обслужване на клиенти...няма актуализация...те отмениха тегленето ми и затова затворих сметката си...изиграх всички пари, които имах и това е всичко.. ..не искам контакт с bruce bet .....това е измама

Автоматичен превод:
vickyanastasiou50

Това е много лошо, анулираха тегленето ви, защото все още не сте верифицирани. Ако не ви казаха нищо за документите, можеше да изчакате и ние щяхме да се опитаме да ви помогнем и след известно време да се свържем с казиното, за да ви обясним. Но ако все още нямате парите в сметката си, няма с какво да ви помогнем, тъй като сте затворили акаунта си.

Много съжалявам и се надявам нищо подобно да не се повтори.

Имам обаче още една молба, може ли да напишете на Кристина в жалбата си, че сте загубили парите? Просто щракнете тук и й пишете, защото тя очаква вашия отговор.

много ви благодаря

Автоматичен превод:

От десет дни ме хвърлят за теглене, винаги посочват различна причина

Автоматичен превод:

Чакам резултата от теглене на 150 евро от 22 декември... винаги ми дават различен отговор, но проблемът не се решава

Автоматичен превод:
tapaz19822

Здравейте, а какво ви създава като проблем конкретното казино, защо не можете да теглите пари? Минахте ли през някаква проверка? Играхте ли с бонуса или не?

Моля, кажете ми малко повече.

Автоматичен превод:
Jaro

Току-що ми изпратиха имейл, потвърждаващ документите....и ми казаха, че са приели документите и заявката за теглене...сега трябва да изчакам институцията, отговорна за плащането

Автоматичен превод:
Jaro

Проверих документите си...не съм играл с бонуса

Автоматичен превод:
tapaz19822

Добре тогава, това е добра новина, че всички документи бяха изрядни. Нормално е докато играчът не премине проверката, той да не може да тегли.

Когато казвате, че тегленето също е прието, виждате ли го някъде в профила си или в тегленията, че това е така? Ако е така, може да е само въпрос на време парите да стигнат до вас. Какъв метод на плащане използвахте?

Автоматичен превод:
Jaro

Тегленето все още се обработва.....банков превод

Автоматичен превод:
tapaz19822

Разбира се, тогава все още може да отнеме известно време. Предполагам, че когато отново е уикендът, казиното вероятно няма да работи с тегления, така че ще видим дали няма да го получите днес, така че ще се радвам, ако ме актуализирате следващата седмица.

Надявам се, че няма да чакате дълго.🙂

Автоматичен превод:

Трябва да избягвате това казино. Печалбите не се изплащат и проверката отнема седмици.

Всичко това без успех.

Казиното не е сериозно

Автоматичен превод:
Jaro

Получено теглене

Автоматичен превод:

Трябва да избягвате това казино. Печалбите не се изплащат и проверката отнема седмици.

Всичко това без успех.

Казиното не е сериозно

Автоматичен превод:

Здравейте, през повечето време тегленето е свързано с проверката, така че ако играчът минава през нея или все още не я е минал и казиното иска документи, то трябва да е успешно. Само след този процес те могат да изтеглят парите.

Въпреки това, как беше при вас? Колко време отне KYC и защо не успяхте да изтеглите? Бихте ли ми дали идея?

Автоматичен превод:
1...7 8 9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини