Честни новини, така че се радвам, че най-накрая получи парите. Явно наистина се дължеше на празниците и почивните дни.
Ще играеш ли отново тук?🙂
Fair news, so I'm glad you finally got the money. Apparently, it was really due to the holidays and weekends.
Are you going to play here again?🙂
Как може казиното да има толкова добри отзиви, когато всички само се оплакват.
Аз самият чакам плащането си от 40 дни.
Винаги ново извинение
Избягвайте казино!
Няма какво повече да се каже
How can the casino have such good reviews when everyone just complains.
I myself have been waiting for my payment for 40 days.
Always a new excuse
Avoid Casino!
There is nothing more to say
Wie kann das Casino so gute Bewertungen haben wenn sich jeder nur beschwert.
ich selbst warte seid 40 Tagen auf meine Audzahlug .
Ständig eine neue Ausrede
Casino Vermeiden!
Mehr ist nicht zu sagen
40 дни е наистина много време за чакане за теглене, със сигурност.
Мога ли да попитам каква е причината за това забавяне обаче?
Предлагам ви да подадете жалба тук до нашия екип, за да могат те да проучат въпроса и да се опитат да помогнат за разрешаването на проблема.
Моля, следвайте тази връзка, за да го направите.
какво ще кажеш Ще опиташ ли това?
40 days is a really long time to wait for withdrawal, for sure.
May I ask what is the reason for this delay, though?
I would suggest you file a complaint here with our team so they can investigate the matter and try to help in solving the issue.
Please follow this link to do so.
What do you say? Will you try that?
Здравейте, бихте ли ми казали по-конкретно какви документи се отказват? Всичко, което изпращате, не отговаря ли на изискванията? Попитахте ли казиното за причината, поради която документите са били отхвърлени?
Може ли да обясните по-подробно ситуацията, моля, ще съм благодарен и може би ще разберем нещо заедно.🙂
Hello, could you tell me more specifically what documents are rejected? Is everything you send not compliant? Did you ask the casino the reason why the documents were rejected?
Can you explain the situation more, please, I would be grateful and maybe we find out something together.🙂
Здравейте, преди около 2 седмици спечелих 3700€ в онлайн казино 1bruce.bet. Направих всичко по отношение на проверката, качих всичко чрез PDF, сметки, паспорт, селфи с лична карта и екранна снимка на Paysafe с моето име, но винаги има някакви извинения и няма истинска причина. Не знаем какво да правим, ако някой е имал същия проблем и може да ми помогне, това би било супер полезно. много ви благодаря
Hello, about 2 weeks ago I won 3700€ at 1bruce.bet online casino. I have done everything in terms of verification, uploaded everything via PDF, bills, passport, selfie with ID and Paysafe screenshot with my name, but there are always some excuses and no real reason. We don't know what to do, if anyone has had the same problem and can help me that would be super helpful. Thank you very much
Hallo, ich habe vor circa 2 Wochen einen Gewinn über 1bruce.bet online Casino 3700€ gewonnen. Ich habe bezüglich Verifizierung alles gemacht per PDF alles hochgeladen Rechnungen, Pass, Selfie mit Ausweis und Paysafe Screenshot mit meinem Namen aber immer sind irgendwelche Ausreden und keine richtige Begründung. Wir wissen nicht weiter wenn jemand das selbe Problem hatte und mir helfen kann wäre super hilfreich. Vielen Dank
Хей, можеш ли да ми кажеш какво казиното вижда като истински проблем? Има ли отхвърлени документи и все още не сте преминали през проверка или какво стои зад това?
Както и да е, ако са минали повече от 2 седмици, няма да чакам повече и можетеда подадете жалба при нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.
какво ще кажеш
Hey, can you tell me what the casino sees as the real problem? Are there any documents rejected and you haven't gone through verification yet or what is behind it?
Anyway, if it's been more than 2 weeks, I wouldn't wait any longer and you can open a complaint with us and we'll try to help you.
What do you say?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.