Подобна информация със сигурност би била полезна Кристина да напише в жалбата, която сте подали. Тя се занимава с вашия случай и ако искате да се опитаме да ви помогнем, ще трябва да й опишете ситуацията по-подробно, за да може тя да разбере по-добре и да разследва.
Не знам защо казиното го прави по този начин и затваря другите полета в процеса на проверка, всичко, за което се сещам е това, което написах, а именно, че ако погледнат първото и е ОК, можете да качите следващият. Но това за мен е ненужно удължаване на процеса.
Жалко, че още не са отговорили, но когато получите отговор, не забравяйте да ме уведомите.
Such information would certainly be useful for Kristina to write in the complaint you have filed. She is handling your case and if you want us to try to help you, you will need to describe the situation to her more so she can better understand and investigate.
I don't know why the casino does it this way and closes the other fields in the verification process, all I can think of is what I wrote, which is that if they look at the first one and it's OK, you can upload the next one. But this is for me an unnecessary prolongation of the process.
Too bad they haven't replied yet, but when you have an answer, be sure to let me know.
Автоматичен превод: