преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bruce Bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Казино грабва със система! Изплащанията се анулират зад кулисите и вие оставате да вярвате, че ще продължите да играете с бонус парите, въпреки че след това те анулират изплащането, без да кажат нищо - предполага се, че е бил доставчикът на плащанията... И тогава изведнъж кредитът ви изчезва и вие трябва отново да бъде изпълнено изискване за продажба. Бих посъветвал всеки да не играе там
Casino rips off with system! Payouts are canceled behind the scenes and you are left to believe that you will continue playing with the bonus money even though they then cancel the payout without saying anything - it was supposedly the payment provider... And then suddenly your credit is gone and you have it again a sales requirement to be fulfilled. I would advise anyone not to play there
Casino zockt ab mit system! Auszahlung werden storniert hinterrücks und man wird im Glauben gelassen das man mit dem Bonus Geld weiter spielt obwohl sie die Auszahlung dann stornieren ohne was zu sagen es war angeblich der Zahlungs Anbieter... Und Zack dann ist auf einmal dein Guthaben weg und man hat wieder eine Umsatz Bedingung zur Erfüllen. Würde jedem abraten dort zu spielen
Здравейте, виждам, че сте се натъкнали на проблеми в казиното и също така забелязах, че сте успели да подадете жалба .
Така че проблемът в този случай е, че не можете да изтеглите парите, нали? От жалбата забелязах, че сте натрупали пари, по-точно 4000 евро. Получихте безплатни завъртания, успяхте да спечелите някои от тях, но залагането беше приложено към 4000, от които можете да изтеглите само 1800, нали? Направихте теглене, но то беше отменено от казиното. Казиното каза ли също по каква причина се е случило това? Заради доставчика на плащания, който споменахте, и техните проблеми ли беше?
Споменахте, че на следващия ден сте могли да изтеглите само 1200, това означава ли, че сте загубили останалите или какво се е случило с парите? правилно ли разбирам
Моля, уведомете ме, ако съм пропуснал нещо или съм го разбрал правилно.
Hi, I see you've run into problems at the casino and I also noticed that you've managed to file a complaint.
So the problem in this case is that you can't withdraw the money, yes ? I noticed from the complaint that you have accumulated some money, specifically 4000 euros. You got free spins, you managed to win some of them, but the wagering was applied to the 4,000, from which you could only withdraw 1,800, yes ? You made a withdrawal but it was cancelled by the casino. Did the casino also say for what reason this happened ? Was it because of the payment provider you mentioned and their problems ?
You mentioned that the next day you could only withdraw 1200, does that mean you lost the rest or what happened to the money ? Do I understand correctly ?
Please let me know if I overlooked anything or if I understood it correctly.
Bruce Bet продължава да анулира изплащането и твърди, че е доставчикът на плащане! Но веднага щом приемете чек за безплатни завъртания, към баланса ще бъде добавено условие за продажба, което трябва да бъде изплатено предварително... чиста глупост
Bruce Bet keeps canceling the payout and claims it was the payment provider! But as soon as you accept a free spins check, a sales condition will be added to the balance that has to be paid out beforehand... pure nonsense
Bruce Bet bricht die Auszahlung immer wieder ab und behauptet es wäre der Zahlungs Anbieter gewesen ! Aber sobald man ein freispiele gescheckt an nimmt wird das auf das vorher noch auszuzahlen Guthaben wieder eine Umsatz Bedingung angerechnet... Verarschung pur
Това ми се струва пълна глупост.
Въпреки това, качихте ли печалбата си, която описах преди, без бонус или с бонус?
Все пак мисля, че беше добър ход да подадем жалба и сега ще трябва да изчакаме как ще се развие цялата ситуация и докъде ще стигне екипът ни. Надявам се всичко да се реши справедливо. Ще ти стискам палци. 🤞
That strikes me as utter nonsense.
Nevertheless, did you upload your win that I described before without bonus or with bonus ?
However, I think it was a good move to file a complaint and now we will have to wait how the whole situation will develop and where our team will get to. I hope everything can be resolved fairly. I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Беше толкова ясно, че нямаше смисъл да го докладвам! Дори не ми вярваш.... Все пак благодаря за усилията.
It was so clear that there was no point in reporting it! You don't even believe me.... Thanks for the effort anyway.
War so klar das es nichts bringt das zu melden ! Sie glauben mir ja nicht mal .... Trotzdem danke für die Mühe .
Хм, но никъде не съм споменал, че не ти вярвам. Просто изразих изненадата си, че това ми се струва странна ситуация.
Вашето оплакване обаче все още е отворено и нашият екип ще се опита да ви помогне, така че няма нужда да бъдете негативни. Да видим дали могат да разрешат ситуацията. Пази се.
Hmm but I didn't mention anywhere that I didn't believe you. I merely expressed my surprise that this seems like a strange situation to me.
However, your complaint is still open and our team will try to help you, so there's no need to be negative. Let's see if they can resolve the situation. Take care.
На 5 януари подадох заявление за изплащане на печалбите ми и до ден днешен го проверяват, веднага ще ми звъннат за проверка на акаунта и уж следващите 24 часа
On January 5, I submitted an application for payment of my winnings and to this day they are verifying it, they will immediately call me for account verification and supposedly the next 24 hours
ja 5 stycznia złożyłem wniosek o wypłatę wygranej I do dzisiaj ja weryfikują zaraz mi zawołają weryfikację konta i niby następne 24 godziny
Здравейте, колко мога да платя за плащането? Имам го от 4 дни и все още трябва да платя за vervia.
Hello, how much can I pay for the payment? I've had it for 4 days now and I still need to pay for the vervia.
Witam ile może tszakać na wepłata mam teras 4 dni a jeszta tszakam na werwiasja
На 5 януари подадох заявление за изплащане на печалбите ми и до ден днешен го проверяват, веднага ще ми звъннат за проверка на акаунта и уж следващите 24 часа
On January 5, I submitted an application for payment of my winnings and to this day they are verifying it, they will immediately call me for account verification and supposedly the next 24 hours
ja 5 stycznia złożyłem wniosek o wypłatę wygranej I do dzisiaj ja weryfikują zaraz mi zawołają weryfikację konta i niby następne 24 godziny
Здравейте, проблемът ви продължава и не сте получили парите си? Успешно ли потвърдихте акаунта си?
Уведомете ме дали все още е така, че казиното не ви е платило парите ви или междувременно всичко е решено.
Hi, your problem still persists and you didn't get your money ? Have you verified your account successfully ?
Let me know if it is still the case that the casino has not paid you your money or if everything has been resolved in the meantime.
Здравейте. Значи казвате, че все още чакате плащането и проверката да бъде извършена, прав ли съм? Разбирам, че може да е малко разочароващо, повярвайте ми. Даваме на казината 14 пълни дни, за да завършат процеса на проверка и теглене за всеки играч. Имате ли информация от поддръжката какво всъщност се случва с вашия случай? Просто се опитайте да бъдете малко търпеливи тук и, разбира се, ако нещо се случи по отношение на вашия случай, моля, уведомете ни 🙂.
Hello. So you are saying you're still waiting for the payment and the verification to be done, am I correct? I can understand that it could be a bit frustrating, believe me. We give casinos 14 full days to complete the verification and the withdrawal process for every player though. Do you have any information from the support what actually is going on with your case? Just try to be little bit patient here, and of course if anything happens regarding your case, please let us know 🙂.
Чаках изплащането на печалбите си в това казино от 5 януари, платих по банков път, след седмица чакане изглеждаше успешно и след следващата седмица не получих парите в сметката си, затова им писах и те ми писаха, че доставчикът е анулирал плащането и парите ще ми бъдат върнати по сметката. Моят акаунт в играта все още ги няма до ден днешен. Пиша на отдела за онлайн поддръжка и те продължават да ми пишат, моля, изчакайте. Чакам от 5 януари. Пиша им и ме молят да имам търпение и да чакам, колко време мога да чакам?
I have been waiting for the payment of my winnings in this casino since January 5, I paid by bank transfer, after a week of waiting, it seemed to be a success and after the next week I did not receive the money in my account, so I wrote to them and they wrote to me that the supplier had canceled the payment and the money would be returned to my account. My game account still doesn't have them to this day. I write to the onlain support department and they keep writing to me, please wait. I've been waiting since January 5. I write to them and they ask me to be patient and keep waiting, how long can I wait?
ja od 5 stycznia czekam na wypłatę wygranej w tym kasynie dałem wyplac przez transfer bank po tygodniu czekania niby się udało było sukces i po następnym tygodniu nie dostałem pieniędzy na konto a więc napisałem do nich a oni mi napisali ze dostawca anulował wypłatę i pieniadze wrócą na moje konto gry do dnia dzisiejszego ich nie mam pisząc do działu pomocy onlain cały czas mi piszą proszę czekać ja od 5 stycznia czekam pisze do nich a oni że proszą o cierpliwość i dalej czekać to ile to można czekać
Честно казано не можах да разбера дали проблемът е в загубен депозит или липсващо теглене. За щастие вашата жалба ни помага да отговорим на този въпрос. Не мога да ви кажа колко трябва да чакате, но мога да ви уверя, че екипът за оплаквания ще ви помогне, просто им трябва малко време, за да стигнат до вас. Съжалявам, че прекрачват границите си вече няколко месеца. Само почакай, моля те.
I honestly couldn't figure out whether the problem was about a lost deposit or a missing withdrawal. Luckily, your complaint helps us cover that question. I can't tell you how long you need to wait, but I can assure you that the Complaint Team will help, they just need some time to get to you. I'm sorry they have been pushing their limits for several months now. Just hold on, please.
hj днес преведоха 402 PLN по сметката ми и трябваше да върнат 1751 PLN, напомням ви, че нямах никакви бонуси в онлайн помощта, пишат ми, че трябва да го обяснят и трябва да чакам отново и да не пипа тези пари тук изпратих екранни снимки на моя акаунт и разговори с техническа поддръжка
hj today they transferred PLN 402 to my account and they were supposed to give back PLN 1,751, I remind you that I did not have any bonuses in the online help, they write to me that they have to explain it and I have to wait again and not touch this money here I sent screenshots of my account and conversations with technical support
hj dzisiaj oddali mi na konto 402 zł a mieli oddać 1751 przypominam że nie miałem żadnych bonosow w pomocy onlain piszą mi że oni muszą to wyjaśnić i znowu mam czekać i nie ruszać tych pieniędzy tutaj przesłałem scriny mojego konta i rozmowy z pomocą techniczna
Имате точно същия проблем като Gambit123. След анулиране на теглене те анулираха парите ми поради бонус, дори ако нямам активен бонус. С аз го потвърдих с тях преди 2 дни
Have exactly same issue like Gambit123. After cancelling widraw they cancelled my cash due to a bonus even if I haven't got any active bonus. With I have confirmed it with them 2 days before
hj днес преведоха 402 PLN по сметката ми и трябваше да върнат 1751 PLN, напомням ви, че нямах никакви бонуси в онлайн помощта, пишат ми, че трябва да го обяснят и трябва да чакам отново и да не пипа тези пари тук изпратих екранни снимки на моя акаунт и разговори с техническа поддръжка
hj today they transferred PLN 402 to my account and they were supposed to give back PLN 1,751, I remind you that I did not have any bonuses in the online help, they write to me that they have to explain it and I have to wait again and not touch this money here I sent screenshots of my account and conversations with technical support
hj dzisiaj oddali mi na konto 402 zł a mieli oddać 1751 przypominam że nie miałem żadnych bonosow w pomocy onlain piszą mi że oni muszą to wyjaśnić i znowu mam czekać i nie ruszać tych pieniędzy tutaj przesłałem scriny mojego konta i rozmowy z pomocą techniczna
Благодаря за приложените екранни снимки. Изглежда, че ще отнеме известно време, преди да получите парите си обратно. Но се радвам, че част от тях е попаднала в твоя акаунт. Сега ще трябва да имаме търпение и да изчакаме какво ще каже казиното отново, както прочетох от екранната снимка.
Не пропускайте да ме уведомите, ако чуете нещо ново.
Ще чакам. 🙂
Thanks for the attached screenshots. Looks like it's going to take some time before you get your money back. But I'm glad that some of it has landed in your account. Now we will have to be patient and wait what the casino will say again, as I read from the screenshot.
Be sure to let me know if you hear anything new.
I will be waiting. 🙂
Имате точно същия проблем като Gambit123. След анулиране на теглене те анулираха парите ми поради бонус, дори ако нямам активен бонус. С аз го потвърдих с тях преди 2 дни
Have exactly same issue like Gambit123. After cancelling widraw they cancelled my cash due to a bonus even if I haven't got any active bonus. With I have confirmed it with them 2 days before
Здравейте, казиното обясни ли ви защо се случи цялата тази ситуация и защо парите ви бяха анулирани? Бих искал да се уверя, дали отменено означава, че казиното е взело парите ви или просто е отменило тегленето ви?
Кажете ми, моля.
Hi, did the casino explain to you why this whole situation happened and why your money was cancelled ? I would like to make sure, does cancelled mean that the casino took your money or just cancelled your withdrawal ?
Let me know please.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.