ФорумКазинаBruce Bet Casino - обща дискусия

Bruce Bet Casino - обща дискусия

преди 11 месеца от Gambit123
|
15710 преглеждания 148 отговора |
|
1 2...8
Добавете пост
преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bruce Bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 11 месеца

Казино грабва със система! Изплащанията се анулират зад кулисите и вие оставате да вярвате, че ще продължите да играете с бонус парите, въпреки че след това те анулират изплащането, без да кажат нищо - предполага се, че е бил доставчикът на плащанията... И тогава изведнъж кредитът ви изчезва и вие трябва отново да бъде изпълнено изискване за продажба. Бих посъветвал всеки да не играе там

Автоматичен превод:
Gambit123
преди 11 месеца

Здравейте, виждам, че сте се натъкнали на проблеми в казиното и също така забелязах, че сте успели да подадете жалба .

Така че проблемът в този случай е, че не можете да изтеглите парите, нали? От жалбата забелязах, че сте натрупали пари, по-точно 4000 евро. Получихте безплатни завъртания, успяхте да спечелите някои от тях, но залагането беше приложено към 4000, от които можете да изтеглите само 1800, нали? Направихте теглене, но то беше отменено от казиното. Казиното каза ли също по каква причина се е случило това? Заради доставчика на плащания, който споменахте, и техните проблеми ли беше?

Споменахте, че на следващия ден сте могли да изтеглите само 1200, това означава ли, че сте загубили останалите или какво се е случило с парите? правилно ли разбирам

Моля, уведомете ме, ако съм пропуснал нещо или съм го разбрал правилно.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Да, разбирате правилно. Мислех, че €1800 са на път към банковата ми сметка

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Мисля, че така или иначе няма да има нищо с ром. Но се чувствам наистина ограбен

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Bruce Bet продължава да анулира изплащането и твърди, че е доставчикът на плащане! Но веднага щом приемете чек за безплатни завъртания, към баланса ще бъде добавено условие за продажба, което трябва да бъде изплатено предварително... чиста глупост

Автоматичен превод:
Gambit123
преди 11 месеца

Това ми се струва пълна глупост.

Въпреки това, качихте ли печалбата си, която описах преди, без бонус или с бонус?

Все пак мисля, че беше добър ход да подадем жалба и сега ще трябва да изчакаме как ще се развие цялата ситуация и докъде ще стигне екипът ни. Надявам се всичко да се реши справедливо. Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Беше толкова ясно, че нямаше смисъл да го докладвам! Дори не ми вярваш.... Все пак благодаря за усилията.



Автоматичен превод:
Gambit123
преди 11 месеца

Хм, но никъде не съм споменал, че не ти вярвам. Просто изразих изненадата си, че това ми се струва странна ситуация.

Вашето оплакване обаче все още е отворено и нашият екип ще се опита да ви помогне, така че няма нужда да бъдете негативни. Да видим дали могат да разрешат ситуацията. Пази се.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

На 5 януари подадох заявление за изплащане на печалбите ми и до ден днешен го проверяват, веднага ще ми звъннат за проверка на акаунта и уж следващите 24 часа

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, колко мога да платя за плащането? Имам го от 4 дни и все още трябва да платя за vervia.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

На 5 януари подадох заявление за изплащане на печалбите ми и до ден днешен го проверяват, веднага ще ми звъннат за проверка на акаунта и уж следващите 24 часа

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, проблемът ви продължава и не сте получили парите си? Успешно ли потвърдихте акаунта си?

Уведомете ме дали все още е така, че казиното не ви е платило парите ви или междувременно всичко е решено.

Автоматичен превод:
faical19801980
преди 10 месеца

Здравейте. Значи казвате, че все още чакате плащането и проверката да бъде извършена, прав ли съм? Разбирам, че може да е малко разочароващо, повярвайте ми. Даваме на казината 14 пълни дни, за да завършат процеса на проверка и теглене за всеки играч. Имате ли информация от поддръжката какво всъщност се случва с вашия случай? Просто се опитайте да бъдете малко търпеливи тук и, разбира се, ако нещо се случи по отношение на вашия случай, моля, уведомете ни 🙂.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Чаках изплащането на печалбите си в това казино от 5 януари, платих по банков път, след седмица чакане изглеждаше успешно и след следващата седмица не получих парите в сметката си, затова им писах и те ми писаха, че доставчикът е анулирал плащането и парите ще ми бъдат върнати по сметката. Моят акаунт в играта все още ги няма до ден днешен. Пиша на отдела за онлайн поддръжка и те продължават да ми пишат, моля, изчакайте. Чакам от 5 януари. Пиша им и ме молят да имам търпение и да чакам, колко време мога да чакам?

Автоматичен превод:
dzejudzeju60
преди 9 месеца

Честно казано не можах да разбера дали проблемът е в загубен депозит или липсващо теглене. За щастие вашата жалба ни помага да отговорим на този въпрос. Не мога да ви кажа колко трябва да чакате, но мога да ви уверя, че екипът за оплаквания ще ви помогне, просто им трябва малко време, за да стигнат до вас. Съжалявам, че прекрачват границите си вече няколко месеца. Само почакай, моля те.



Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Благодаря ти за помощта

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

hj днес преведоха 402 PLN по сметката ми и трябваше да върнат 1751 PLN, напомням ви, че нямах никакви бонуси в онлайн помощта, пишат ми, че трябва да го обяснят и трябва да чакам отново и да не пипа тези пари filefileтук изпратих екранни снимки на моя акаунт и разговори с техническа поддръжка

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

file Имате точно същия проблем като Gambit123. След анулиране на теглене те анулираха парите ми поради бонус, дори ако нямам активен бонус. С аз го потвърдих с тях преди 2 дни

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

hj днес преведоха 402 PLN по сметката ми и трябваше да върнат 1751 PLN, напомням ви, че нямах никакви бонуси в онлайн помощта, пишат ми, че трябва да го обяснят и трябва да чакам отново и да не пипа тези пари filefileтук изпратих екранни снимки на моя акаунт и разговори с техническа поддръжка

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Благодаря за приложените екранни снимки. Изглежда, че ще отнеме известно време, преди да получите парите си обратно. Но се радвам, че част от тях е попаднала в твоя акаунт. Сега ще трябва да имаме търпение и да изчакаме какво ще каже казиното отново, както прочетох от екранната снимка.

Не пропускайте да ме уведомите, ако чуете нещо ново.

Ще чакам. 🙂

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

file Имате точно същия проблем като Gambit123. След анулиране на теглене те анулираха парите ми поради бонус, дори ако нямам активен бонус. С аз го потвърдих с тях преди 2 дни

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, казиното обясни ли ви защо се случи цялата тази ситуация и защо парите ви бяха анулирани? Бих искал да се уверя, дали отменено означава, че казиното е взело парите ви или просто е отменило тегленето ви?

Кажете ми, моля.

Автоматичен превод:
1 2...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини