ФорумКазинаBruce Bet Casino - обща дискусия

Bruce Bet Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 5 месеца от Gambit123
|
4977 преглеждания 108 отговора |
|
1...5 6
Добавете пост
Tamara11
преди 2 седмици

Здравейте, определено не е най-приятната ситуация, в която сте попадали.

Веднага обаче забелязах, че вече сте подали жалба и сте отговорили на Ник, така че ще видим как ще потръгне случаят от тук нататък.

Както и да е, оттеглянето ви беше одобрено, така че смятам, че това е положително. Имате ли и потвърдена сметка в казиното или все още не сте били помолени да го направите? Очевидно няма да имам най-доброто чувство след седмица, но се опитайте да бъдете търпеливи и ако нищо не се промени и казиното не отговори, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Ще стискам палци парите скоро да се появят в сметката ви. ☘️☘️😊

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 седмици

filefile И очевидно второто плащане от 1200 евро също не е изплатено, но не получих имейл и кредитът не беше кредитиран. Страхотно, чаках от 11.04.24 г. и днес трябва да прочета нещо подобно в чата на живо след толкова много текстове, не получих точен имейл и кредитът също не беше кредитиран в акаунта ми.

Автоматичен превод:
Tamara11
преди 2 седмици

Благодаря за екранните снимки, не забравяйте да споменете тези факти в жалбата си, защото смятам, че е от съществено значение.

Както и да е, имате ли някаква причина от казиното, поради която не сте получили парите си обратно в игралната си сметка? Със сигурност няма да е приятно, ако просто отменят тегленето и не върнат парите. Всичко се заплита и нашият екип ще проучи и ще се опита да помогне.

Дано накрая да се получи добре.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравейте

Всъщност не съм склонен да подавам жалба в момента... Но бавно започвам да се съмнявам в честността на онлайн казиното BruceBet. Не само, че трябва да предоставите подозрително лична информация за проверка, но времето за обработка, посочено в правилата и условията, не се спазва, но също така чувате едни и същи извинения отново и отново от чата на живо (дори чатботът би бил по-креативен ).. На всичкото отгоре те дори отговарят на тази подозрителна информация с надеждата, че това е уважавано онлайн казино, но не изглежда, че можете да очаквате каквото и да е сътрудничество или партньорство при равни условия тук!! Първо изпращате всичко, което конкретно сте попитали в чата на живо, което е необходимо (история + налична скрийншот), а след това става още... Но въпреки това го подадох. Наистина разбирам тези неща, тъй като има много измамници в интернет и затова се радвам да се намеся в подобен случай! На всичкото отгоре вече всичко е изпратено правилно и надлежно няколко пъти и сега напразно чакам отговор... Без значение под каква форма е - имейл, приложение, съобщения в пощенската кутия и т.н. Но нищо не се случва.. .НИЩО не идва... Въпреки тази много необичайна проверка, винаги съм съдействал и веднага съм съдействал на същия ден! Но се питам как да съм сигурен, че не съм попаднал в капана на измамник?? Искрено моля молбата ми за теглене да бъде обработена и преди всичко да получа обратна връзка!! Надявам се, че BruceBet OnlineCasino се интересува от разумно и задоволително решение и за двете страни! В противен случай обаче се чувствам длъжен да предприема правни и медийни стъпки!!! От моя страна, въпреки този случай, сътрудничеството и съвместната работа не е за критика и разбира се ОЩЕ се очаква! Надявам се на бързо споразумение!


Би било невероятно хубаво да получа помощ и подкрепа в моя случай! Сумата за изплащане е 500 евро

Автоматичен превод:
sabrina191121
преди 1 седмица

Здравейте, колко време чакахте тегленето си?

Със сигурност разбирам, че в такава ситуация за вас е важно казиното да ви даде някакъв отговор или успокоение. Ако обаче сте предоставили всички документи и казиното все още не се е свързало с вас, бих казал, че те все още ги обработват, така че когато всичко е готово и проверките са наред или изникне нещо, те ще се свържат с вас.

Така че не бих бил скептичен веднага и просто се опитайте да бъдете търпеливи, защото понякога отнема повече време, отколкото очакваме.

Както и да е, забелязах също, че сте подали жалба , така че определено не сте сами в това и ако нищо не се промени през следващите няколко дни, нашият екип ще се опита да ви помогне.

Твърдо вярвам, че ще видите вашите 500 възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
преди 5 дни

Здравейте, играя с Брус от известно време. Имах голям късмет в началото и спечелих 8000 евро. Аз също прекарах години с проверката, мисля, че беше почти 2 седмици. Мога само да дам съвет на всички да поставят лимит на сайта и да чакат. Винаги съм получавал парите си от това казино досега, дори ако понякога отнемаше повече време, но те плащаха и винаги предлагат добри бонуси. Моят съвет е просто да зададете лимит за оборот и депозит и да не активирате никакви безплатни завъртания без депозит, тогава ще работи и в това казино.. това е моят опит

Автоматичен превод:
Dominik9999
преди 4 дни

Здравейте и ви благодаря за вашия принос с вашия опит, който вярвам, че ще бъде полезен за играчите.

Както и да е, какъв метод на плащане използвате, когато понякога отнема толкова много време? Колко време ви отне да завършите проверката на акаунта? Все още ли играете тук, въпреки че тегленията не са толкова бързи?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 дни

да, все още играя там... Винаги използвам банков превод, обикновено отнема 48 часа за обработка и след това 2-7 работни дни, за да бъдат парите в банковата ми сметка... Просто си задавам лимит за залагане през това време време, за да не мога да играя. Верификацията на акаунта отне около 1,5 седмици, мисля, че тогава. Проблемът е, че ако нещо не е както трябва и изпратиш нови документи, те не се обработват поне 24 часа и понякога искат странни и много конкретни неща. Харесва ми да играя там, защото предлагат добри бонуси и няма максимално теглене.

Автоматичен превод:
Dominik9999
преди 3 дни

Мисля, че го описахте перфектно.

Ако говорим за тегления, ако беше около седмица, аз лично нямаше да имам нищо против. Има казина, където отнема много повече време и ако нямаше проблем с тегленето и парите винаги идваха при мен в крайна сметка, щеше да е добре.

След проверката какви конкретни неща искаше казиното? Знам, че понякога казината например искат разни селфита с изписана дата на хартията, документ за самоличност и някоя друга любопитност. Така че ми е много интересно да разбера какво беше във вашия случай.

Що се отнася до бонусите, не бих ги използвал много, но ако ги харесвате и дори сте успели да ги изтеглите, това е страхотно. Но максималното теглене също е нещо, на което играчите вероятно ще се радват, така че това е мястото, където казиното може да се възползва.

Също така си помислих, че ако имате такъв опит, можете да напишете потребителска рецензия. Описахте го перфектно и може би бихте помогнали на повече от един играч.

Така че, ако решите, просто щракнете тук -потребителски отзиви . ⬅️

Продължавай с добрата работа. ☘️👍

Автоматичен превод:
1...5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини