НачалоФорумКазинаBruce Bet Casino - обща дискусия

Bruce Bet Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 1 година от Gambit123
|
18 035 преглеждания 148 отговора |
|
1...5 6 78
Tamara11
преди 8 месеца

Здравейте, определено не е най-приятната ситуация, в която сте попадали.

Веднага обаче забелязах, че вече сте подали жалба и сте отговорили на Ник, така че ще видим как ще потръгне случаят от тук нататък.

Както и да е, оттеглянето ви беше одобрено, така че смятам, че това е положително. Имате ли и потвърдена сметка в казиното или все още не сте били помолени да го направите? Очевидно няма да имам най-доброто чувство след седмица, но се опитайте да бъдете търпеливи и ако нищо не се промени и казиното не отговори, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Ще стискам палци парите скоро да се появят в сметката ви. ☘️☘️😊

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

filefile И очевидно второто плащане от 1200 евро също не е изплатено, но не получих имейл и кредитът не беше кредитиран. Страхотно, чаках от 11.04.24 г. и днес трябва да прочета нещо подобно в чата на живо след толкова много текстове, не получих точен имейл и кредитът също не беше кредитиран в акаунта ми.

Автоматичен превод:
Tamara11
преди 8 месеца

Благодаря за екранните снимки, не забравяйте да споменете тези факти в жалбата си, защото смятам, че е от съществено значение.

Както и да е, имате ли някаква причина от казиното, поради която не сте получили парите си обратно в игралната си сметка? Със сигурност няма да е приятно, ако просто отменят тегленето и не върнат парите. Всичко се заплита и нашият екип ще проучи и ще се опита да помогне.

Дано накрая да се получи добре.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте

Всъщност не съм склонен да подавам жалба в момента... Но бавно започвам да се съмнявам в честността на онлайн казиното BruceBet. Не само, че трябва да предоставите подозрително лична информация за проверка, но времето за обработка, посочено в правилата и условията, не се спазва, но също така чувате едни и същи извинения отново и отново от чата на живо (дори чатботът би бил по-креативен ).. На всичкото отгоре те дори отговарят на тази подозрителна информация с надеждата, че това е уважавано онлайн казино, но не изглежда, че можете да очаквате каквото и да е сътрудничество или партньорство при равни условия тук!! Първо изпращате всичко, което конкретно сте попитали в чата на живо, което е необходимо (история + налична скрийншот), а след това става още... Но въпреки това го подадох. Наистина разбирам тези неща, тъй като има много измамници в интернет и затова се радвам да се намеся в подобен случай! На всичкото отгоре вече всичко е изпратено правилно и надлежно няколко пъти и сега напразно чакам отговор... Без значение под каква форма е - имейл, приложение, съобщения в пощенската кутия и т.н. Но нищо не се случва.. .НИЩО не идва... Въпреки тази много необичайна проверка, винаги съм съдействал и веднага съм съдействал на същия ден! Но се питам как да съм сигурен, че не съм попаднал в капана на измамник?? Искрено моля молбата ми за теглене да бъде обработена и преди всичко да получа обратна връзка!! Надявам се, че BruceBet OnlineCasino се интересува от разумно и задоволително решение и за двете страни! В противен случай обаче се чувствам длъжен да предприема правни и медийни стъпки!!! От моя страна, въпреки този случай, сътрудничеството и съвместната работа не е за критика и разбира се ОЩЕ се очаква! Надявам се на бързо споразумение!


Би било невероятно хубаво да получа помощ и подкрепа в моя случай! Сумата за изплащане е 500 евро

Автоматичен превод:
sabrina191121
преди 8 месеца

Здравейте, колко време чакахте тегленето си?

Със сигурност разбирам, че в такава ситуация за вас е важно казиното да ви даде някакъв отговор или успокоение. Ако обаче сте предоставили всички документи и казиното все още не се е свързало с вас, бих казал, че те все още ги обработват, така че когато всичко е готово и проверките са наред или изникне нещо, те ще се свържат с вас.

Така че не бих бил скептичен веднага и просто се опитайте да бъдете търпеливи, защото понякога отнема повече време, отколкото очакваме.

Както и да е, забелязах също, че сте подали жалба , така че определено не сте сами в това и ако нищо не се промени през следващите няколко дни, нашият екип ще се опита да ви помогне.

Твърдо вярвам, че ще видите вашите 500 възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, играя с Брус от известно време. Имах голям късмет в началото и спечелих 8000 евро. Аз също прекарах години с проверката, мисля, че беше почти 2 седмици. Мога само да дам съвет на всички да поставят лимит на сайта и да чакат. Винаги съм получавал парите си от това казино досега, дори ако понякога отнемаше повече време, но те плащаха и винаги предлагат добри бонуси. Моят съвет е просто да зададете лимит за оборот и депозит и да не активирате никакви безплатни завъртания без депозит, тогава ще работи и в това казино.. това е моят опит

Автоматичен превод:
Dominik9999
преди 7 месеца

Здравейте и ви благодаря за вашия принос с вашия опит, който вярвам, че ще бъде полезен за играчите.

Както и да е, какъв метод на плащане използвате, когато понякога отнема толкова много време? Колко време ви отне да завършите проверката на акаунта? Все още ли играете тук, въпреки че тегленията не са толкова бързи?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

да, все още играя там... Винаги използвам банков превод, обикновено отнема 48 часа за обработка и след това 2-7 работни дни, за да бъдат парите в банковата ми сметка... Просто си задавам лимит за залагане през това време време, за да не мога да играя. Верификацията на акаунта отне около 1,5 седмици, мисля, че тогава. Проблемът е, че ако нещо не е както трябва и изпратиш нови документи, те не се обработват поне 24 часа и понякога искат странни и много конкретни неща. Харесва ми да играя там, защото предлагат добри бонуси и няма максимално теглене.

Автоматичен превод:
Dominik9999
преди 7 месеца

Мисля, че го описахте перфектно.

Ако говорим за тегления, ако беше около седмица, аз лично нямаше да имам нищо против. Има казина, където отнема много повече време и ако нямаше проблем с тегленето и парите винаги идваха при мен в крайна сметка, щеше да е добре.

След проверката какви конкретни неща искаше казиното? Знам, че понякога казината например искат разни селфита с изписана дата на хартията, документ за самоличност и някоя друга любопитност. Така че ми е много интересно да разбера какво беше във вашия случай.

Що се отнася до бонусите, не бих ги използвал много, но ако ги харесвате и дори сте успели да ги изтеглите, това е страхотно. Но максималното теглене също е нещо, на което играчите вероятно ще се радват, така че това е мястото, където казиното може да се възползва.

Също така си помислих, че ако имате такъв опит, можете да напишете потребителска рецензия. Описахте го перфектно и може би бихте помогнали на повече от един играч.

Така че, ако решите, просто щракнете тук -потребителски отзиви . ⬅️

Продължавай с добрата работа. ☘️👍

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

file Исках да изтегля 1500 евро и след 2 дни 170 евро бяха кредитирани обратно в моята сметка на играч, а останалите 1300 евро ги няма.

Предполага се, че съм използвал бонус без депозит, но това не е вярно. Използвах бонус за депозит, заложих бонуса и след като вече нямах бонус кредит, а кредит с реални пари, исках да тегля парите и след това парите изчезнаха.

Наистина ли им е позволено да го правят???

Не съм получил никакъв имейл или нещо подобно.

Само максималната сума за изплащане за бонуси е 50 евро.

Дори ако използвам бонус и след това го конвертирам в реални пари и след това продължа да играя с тези пари и реализирам печалба от например 1000 евро, те пак трябва да изплатят парите, нали???

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
mietz88
преди 7 месеца

Здравейте, бихте ли ми показали или споделили бонуса, с който сте играли? Ако към него беше приложено максимално изплащане, тогава щях да разбера защо парите ви бяха отнети.

Въпреки това, понякога се случва след като заложите на бонус, да останете с всички пари, които сте заложили. Когато теглите, има ограничение за това колко можете да изтеглите и останалото изчезва. В някои казина, когато приключите със залагането, ви остава само толкова, колкото можете да изтеглите, а останалото изчезва веднага.

Но във вашия случай опитахте ли да се свържете с казиното и казаха ли ви нещо за всичко това?

Както и да е, тъй като сте подали жалба , нашият екип ще се опита да разбере всичко, което трябва да знае, и ще видим как е минало.

Пожелавам ви справедливо решение.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

file Играх с този бонус след моя депозит от 15 евро.

Знам, че след като заложих бонус баланса ми останаха около €98 реални пари и продължих да играя с тях и от €98 спечелих повече от €1500.

Няма условия, свързани с осребряемия баланс!


В чата се позовават на точка 7.9

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
mietz88
преди 7 месеца

Добре, а точка 7.9 казва какво? Така че, ако заредите 98 € от бонуса и той се покаже като истински пари, тогава аз бих бил на мнение, че те не трябва да вземат тези пари.

Въпреки това, ако все още беше с бонус парите, тогава отново бих казал, че не съм изненадан от тази ситуация.

Това, което ще бъде важно, е какво е в Правилата и условията.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

file

Според моята история на бонусите (вижте екранната снимка), бонусът за депозит от 150% + 70FS беше активиран в 07:52 и деактивиран в 08:33.



Под 7.9, например, има цялата "суета" с бонусите без депозит или безплатните завъртания и печалбите от тях, колко често трябва да се залагат и колко е максималната сума за теглене в такива бонуси и т.н.

И ако искате да теглите с бонус без депозит, първо трябва да депозирате...


Но това беше бонус за депозит, така че част 7.9 е изключена за мен.

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
mietz88
преди 7 месеца

Разбирам, значи нищо не е писано за това. Тогава все още ще има възможност да попитате какво конкретно сте нарушили и мисля, че те трябва да могат да ви дадат отговор или да ви обяснят ситуацията. ще пробваш ли

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Позовават се на точка 7.9 и аз не знам нищо повече от това.

Ако съм внедрил бонус, той също ще бъде показан в историята, като днес и вчера например (вижте екранната снимка на първите два реда) file

Четвъртият ред беше моето искане за теглене на 1500 €

и от вчера пише, че 1323,26€ са *ръчно коригирани* и успешно изпълнени!

Нямам представа какво означава това...

Първоначално ми се стори, че са ми платили „само" 1323 € вместо 1500 €.


В някакъв момент по-късно писах в чата на живо и исках да знам кога обработеното ми изплащане ще бъде достъпно за мен и ми казаха, че парите са изчезнали и са коригирани ръчно и текущата ми сума на изплащане е €176,77.

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
mietz88
преди 7 месеца

А, в началото си помислих от това, което видях от екранната снимка, че трябва да получите €1323,26. Но вие казвате, че това е само останалото. Изглежда ми точно така, сякаш бонусът имаше някакво максимално изплащане, но вие казахте, че нищо подобно не е споменато или написано никъде. Опитахте ли да попитате за това в чата на живо? Трябва да имат някаква причина за това. Бихте ли споделили с мен пасажа в точка 7.9, където има нещо за бонуса за депозит?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

За мен изглеждаше същото, но €1323,26 бяха приспаднати от сметката ми и останалата сума от €176,74 беше кредитирана обратно в моята сметка на играч.

Автоматичен превод:
mietz88
преди 7 месеца

Виждам, че Михал е поканил казиното да коментира действията си във вашата жалба , така че сега трябва да изчакаме отговора от представителя на казиното. Надявам се вашият случай скоро да бъде разрешен.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

7.9. Максималните печалби/печалби от безплатни завъртания без депозит, от всички бонуси без депозит и от всички допълнителни бонуси за постижения, които отговарят на условията за теглене, са ограничени до €50 или еквивалентната сума във валута, освен ако не е посочено друго. Запазваме си правото да намалим баланса ви до сума, която надвишава горепосочения лимит за печалба от €50 за безплатни завъртания без депозит и бонуси. Това намаление може да бъде направено веднага след печалба или при заявка от ваша страна за изтегляне на съответните печалби. За да изтеглите печалби от безплатния бонус, трябва да направите успешен депозит.

Автоматичен превод:
1...5 6 78
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини