Здравейте, определено не е най-приятната ситуация, в която сте попадали.
Веднага обаче забелязах, че вече сте подали жалба и сте отговорили на Ник, така че ще видим как ще потръгне случаят от тук нататък.
Както и да е, оттеглянето ви беше одобрено, така че смятам, че това е положително. Имате ли и потвърдена сметка в казиното или все още не сте били помолени да го направите? Очевидно няма да имам най-доброто чувство след седмица, но се опитайте да бъдете търпеливи и ако нищо не се промени и казиното не отговори, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.
Ще стискам палци парите скоро да се появят в сметката ви. ☘️☘️😊
Hi, certainly not the most pleasant situation you've found yourself in.
However, I noticed right away that you have already filed a complaint and have responded to Nick, so we'll see how the case goes from here.
Anyway, your withdrawal was approved you say, so I would see that as a positive. Do you also have a verified account with the casino or have you not been asked to do so yet ? Obviously I wouldn't have the best feeling after a week, but try to be patient and if nothing changes and the casino doesn't reply, you can contact us and we will try to help you.
I'll keep my fingers crossed that the money will show up in your account soon. ☘️☘️😊