Здравейте, пиша ви, за да обясня историята си на проверка, Bruce Beth Casino ограничи влизането ми там днес, въпреки че получих писмо по пощата... кажете ми по пътя, трябва ли да се оплача с ваша помощ? ?? Минавах през проверка от 6 март и все още без резултат.. къде да качвам снимки на кожата?? И какво.. благодаря
Hello, I’m writing to you to explain my verification history, Bruce Beth Casino has restricted my entry there today, although I received a letter in the mail... tell me along the way, do I need to complain with your help??? I’ve been going through verification since March 6th and still to no avail.. where to upload skinshots?? And what.. thank you
Здравствуйте, обращаюсь к вам с разъяснения моей историей верификации, Казино Брюс Бэт ограничили мне вход туда сегодня, хотя на почту пришло письмо... подскажите по ходу мне с вашей помощью нужно жаловаться???с 6 марта прохожу верификацию и всё безрезультатно..куда загрузить скиншоты?? И какие.. спасибо
Хей, от казиното също ли ти казаха какво не е наред с документите ти? Виждам, че сте се опитали да ги качите няколко пъти и те все са отхвърлени. Тъй като даваме на казината 14 дни, за да разрешат този процес на проверка и вие почти сте го изпълнили, бих препоръчал да подадете жалба, тъй като не можете да стигнете доникъде.
Можете да го отворите тук на този линк . ⬅️
Освен това, ако не знаете какво да очаквате от самата жалба, просто прочетете информацията в това ръководство, за да получите по-добра представа.
Тогава ще го направиш ли?
Hey, did the casino also tell you what's wrong with your documents ? I see you have tried to upload them several times and they are still rejected. Since we give casinos 14 days to sort out this verification process and you are almost through it, I would recommend a complaint since you can't get anywhere.
You can open it here on this link. ⬅️
Also, if you don't know what to expect from the complaint itself, just read the information in this guide to get a better picture.
Are you going to go for it then ?
Ето моя баланс 3027 евро 2750 € в процес на изплащане, но 250 евро трябва да останат там като комисионна бонус пари 0 евро, които внасям и също трябва да дам комисионна за плащане, което не е нормално
Here is my balance 3027 euros 2750 € in the payout process but the 250 euros have to stay there as a commission bonus money 0 euros I pay in and also have to give a commission for payment that's not normal
Hier ist mein guthaben 3027 euro 2750 € im auszahlungsprozess aber die 250 euro müssen als provision da bleiben bonus geld 0 euro ich zahlen ein und muss für bezahlung auch noch provision geben das ist doch nicht normal
Здравейте!
Не съм сигурен, че разбирам правилно ситуацията, но такива такси може да се прилагат, когато използвате определени методи на плащане. Всеки път, когато имате съмнения по някакви теми, не само свързани с таксите, най-добрата стъпка е първо да се консултирате с поддръжката, както направихте.
И така, според екранната снимка: 10% се приспадат, защото не сте изпълнили изискванията за залагане. Те се прилагат не само за бонуси, но и за депозити. Това е доста обичайно в наши дни. Запознат ли сте с това, може би? Според мен Роки е обяснил, че не сте изпълнили изискването за залагане, преди да изпратите заявката си за теглене.
Освен това, само слотовете се броят като принос за изпълнение на изискванията за залагане, а не видео покер или игри на маса като цяло, както също беше обяснено от Роки.
Така че според мен депозитите не могат да се залагат на игри на маса и трябваше да играете на слотове.
Въпреки че бих казал, че е доста интересно.
Hello!
Not sure I understand the situation correctly, but such fees might be applied when you use certain payment methods. Every time you have doubts about any topics, not only related to the fees, the best step is to consult with support first, as you did.
So, according to the screenshot: 10% is deducted because you have not met wagering requirements. Those are not only applied to bonuses but also to deposits. That's pretty common these days. Are you familiar with this, perhaps? In my opinion, Rocky has explained that you did not meet the wagering requirement before you submitted your withdrawal request.
Additionally, only slots are counted as contributions towards meeting the wagering requirements, not video poker, or table games generally, as was also explained by Rocky.
So the way I see it, deposits can't be wagered on table games, and you should have played on slots.
Though I would say, it's kind of interesting.
Скъпи играч,
Преди да се върнем към вашия проблем с казиното, бих искал да подчертая, че не е необходимо да използвате два подобни акаунта, за да се свържете с нас тук. Не би било страхотно да създавате повече акаунти и в казината; така че нека се придържаме към един, нали?
Към вашия проблем сега: Честно казано, никой не може да подаде жалба от ваше име. Проверих накратко екранната снимка и, честно казано, не разбирам какъв изглежда е проблемът. Можете ли да ми опишете проблема?
Изглежда нещо не е наред с документите ви, имате ли представа какво може да е това?
Ако не, със сигурност бих поискал подкрепа от казиното, просто защото трябва да преминете проверката и те се занимават с процеса на оценка. По този начин стигането директно до източника ми звучи много ефективно.
Все пак нека споделя най-често срещаните проблеми, които играчите имат с документите:
Моля, споделете постигнатия напредък, за да можем да поддържаме връзка, за да ви подкрепим.
Dear player,
Before we get back to your casino issue, I would love to stress that you don't need to use two similar accounts to get in touch with us here. It would not be cool to create more accounts in casinos too; thus, let's just stick with one, shall we?
To your problem now: Frankly, no one can file a complaint on your behalf. I briefly checked the screenshot, and to be honest, I do not understand what seems to be the problem. Can you please describe the issue to me?
Something seems to be wrong with your documents, do you have any clue what that might be?
If not, I would certainly ask for the casino's support, simply because you need to pass the verification and they are handling the evaluation process. Thus, getting directly to the source sounds very effective to me.
Still, let me share the most common issues players have with documents:
Kindly share any progress made, so we can stay in touch to support you.
Казиното търси време, като отговаря възможно най-късно. В документите, които изпратих, ясно пишеше трите ми имена и адрес. Обяснете какво е ролева игра, не разбирам много
The casino is playing for time, responding as late as possible. The documents I sent clearly stated my full name and address. Explain what roleplaying is, I don’t quite understand
Казино тянет время, отвечают максимально поздно. В документах которые я присылал было чётко указано полное имя и адрес. Объясните что такое отыгрыш, я не совсем понимаю
Никога не съм играл игри на маса, регистрирал съм го в Bruce Bet и играя само на слот машини
I've never played table games, I've registered him with Bruce Bet and I only play slot machines
Habe nie tischspiele gespielt ich wahr seid ihn bei bruce bet angemeldet bin nur an automaten
Казиното търси време, като отговаря възможно най-късно. В документите, които изпратих, ясно пишеше трите ми имена и адрес. Обяснете какво е ролева игра, не разбирам много
The casino is playing for time, responding as late as possible. The documents I sent clearly stated my full name and address. Explain what roleplaying is, I don’t quite understand
Казино тянет время, отвечают максимально поздно. В документах которые я присылал было чётко указано полное имя и адрес. Объясните что такое отыгрыш, я не совсем понимаю
Добре, когато изпратихте документите, каквито трябваше да бъдат, какъв е проблемът според казиното? Какви конкретни неща не отговарят на вашите документи и трябва ли. Ако отговорят късно, какво ви казват? Добре е да си отговорим на тези въпроси, за да продължим напред.
Ще ви задам още един въпрос и това е колко време се опитвате да потвърдите, моля?
Okay, so when you sent the documents as they were supposed to be, what is the problem according to the casino ? What specific things do not meet your documents and should they. If they respond late, what do they tell you ? It is good to answer these questions so we can move on.
I'll give you one more question, and that is how long have you been trying to verify, please ?
Никога не съм играл игри на маса, регистрирал съм го в Bruce Bet и играя само на слот машини
I've never played table games, I've registered him with Bruce Bet and I only play slot machines
Habe nie tischspiele gespielt ich wahr seid ihn bei bruce bet angemeldet bin nur an automaten
Добре, така че очевидно трябва да заложите депозит, за да можете да теглите. Направихте ли го вече? Мисля, че ако го направите, тогава трябва да можете да направите теглене. Разбира се, на слотовете, както вече беше обяснено на екранните снимки, и ако все още имате проблеми с тегленето, уведомете ме. Ако не знаете нещо, определено би било добре първо да попитате поддръжката, защото те ще могат да ви посъветват най-добре.
Okay, so apparently you need to wager deposit to be able to withdraw. Have you done it yet? I think if you do, then you should be able to make a withdrawal. Of course on the slots as already explained in the screenshots and if you still have problems with the withdrawal let me know. If you don't know something, it would definitely be good to ask the support first, because they will be able to advise you best.
Здравейте, ще ви кажа, че вече писах, че казиното все още не може да ме верифицира, обяснявайки това с факта, че няма печат в документа, който изпратих. Изпратих застрахователен договор, чек от превод на Western Union, където ясно са посочени моето име, адрес и дата, вчера намерих Друг документ от мястото на работа също е изписан там. Изпратих, чакам. Нямам подходящи документи, поисках алтернатива, потвърждаваща местожителството ми, изпратиха ми същото. Нямам сили вече
Hello, I’ll tell you that I already wrote that the casino still cannot verify me, explaining this by the fact that there is no stamp in the document I sent. I sent an insurance contract, a check from a Western Union transfer, where my name, address and date are clearly indicated, yesterday I found Another document from the place of work is also spelled out there. I sent it, I’m waiting. I don’t have any suitable documents, I asked for an alternative confirming my place of residence, they sent me the same thing. I have no strength anymore
Здравствуйте скажу вам так уже писал,что казино меня до сих пор не может верифицировать объясняя это тем что в высланном мною документе нету печати.я высылал страховой договор ,чек от перевода Вестерн юнион,где чётко указано моё имя адрес и дата, вчера я нашёл ещё один документ с места работы там тоже всё прописано.отпавил,жду Больше у меня подходящих документов нет,я спросил альтернативу подтверждающюю места моего проживания, присылают тоже самое. Нет сил уже
Това означава ли, че не е възможно да имате печат върху документа, който искат от вас? Виждам, че се опитвате да разрешите този проблем с някаква алтернатива, но тя не работи.
Ето защо ви предложихме да подадете жалба, ако това продължава и не знаете какво да правите.
Ако желаете, можете да подадете жалба тук на този линк .
Ако имате някакви въпроси относно това, не се колебайте да ме уведомите и аз ще се опитам да ви помогна.
Does that mean that it is not possible for you to have a stamp on the document they want from you ? I see that you are trying to solve this problem by some alternative, but it is not working.
That's why we have offered you to file a complaint if this persists and you don't know what to do.
If you feel like it, you can file a complaint here on this link.
If you have any questions about it, feel free to let me know and I'll try to help you.
Здравейте, нов съм тук. Спечелих голяма сума, но сега проверката е неуспешна. Имам чувството, че това е просто тормоз и bruce.bet просто не иска да изплати парите. Цялата необходима информация е показана в документите.
Някой има ли подобни преживявания?
Hello, I'm new here. I won a large sum but now the verification fails. I have the feeling that it's just harassment and bruce.bet simply doesn't want to pay out the money. All the relevant information is shown on the documents.
Does anyone have similar experiences?
Hallo ich bin neu hier , ich habe eine größere Summe gewonnen aber nun scheitert es an der verifizierung,ich habe das Gefühl das es reine Schikane ist und bruce.bet einfach das Geld nicht auszahlen will . Auf den Dokumenten sind alle relevanten Informationen ersichtlich.
Hat da jemand ähnliche Erfahrungen?
Здравейте и добре дошли тук. Съжалявам за този проблем, който имате в това казино. Обясниха ли ви защо проверката не успя, както казахте? Предоставихте ли всички необходими документи? Опитайте се да напишете малко повече подробности, моля, за да можем да се опитаме да ви помогнем с това, опитайте се да не изпадате в никакви заключения тук. Ще чакаме вашия отговор.
Hi and welcome here. I am sorry about this issue you are having at this casino. Have they explained to you why the verification failed, as you said? Have you provided all the documents needed? Try to write some more details, please, so we could try to help you out with this, try not to fall into any conclusion here. We will wait for your response.
Зависи от доказателството за местожителството ми. Попитах поддръжката дали мога да кача сметката от моя интернет доставчик и те казаха да, възможно е.
Но документът беше отхвърлен, наистина започвам да се отчайвам. Сега отново качих банково извлечение
It depends on the proof of my place of residence. I asked support if I could upload the bill from my internet provider and they said yes, it was possible.
But the document was rejected, I'm really starting to despair. I've now uploaded a bank statement again
Es liegt an den Nachweis über meinen Wohnsitz , ich habe im Support gefragt ob ich die Rechnung meines Internet Anbieters hochladen kann , sie sagten ja das geht .
Aber das Dokument wurde abgelehnt, ich bin wirklich langsam verzweifelt. Ich habe jetzt erneut ein Bank Statement hochgeladen
Моля, уверете се, че документът е в правилния формат. Обикновено необходимият формат е .pdf. В много случаи това е причината да не се приемат документите. Можете ли да го проверите, моля, и да ни уведомите? Ще чака вашия отговор.
Please make sure, that the document is in the right format. Usually the format needed is a .pdf one. In many cases this is the reason for not accepting the documents. Could you check it, please, and let us know? Will wait for your response.
bruce.bet не приема PDF, мога да качвам само jpg, PNG
bruce.bet does not accept PDF I can only upload jpg, PNG
bruce.bet akzeptiert keine PDF ich kann nur jpg , PNG hochladen
Добре, каквото и да работи за вас, за да премине проверката. Просто се уверете, че всички документи съдържат исканата информация. Правилният формат не е единственото нещо, за което трябва да се грижите.
Може би няма да навреди да направите малко обобщение тук:
Кой документ все още липсва и каква е последната причина за отхвърлянето му, моля?
Okay, whatever works for you to pass the verification. Just make sure all documents contain the requested information. The correct format is not the only thing you need to care about.
Maybe it would not hurt to do a little recap here:
Which document is still missing, and what was the last reason for its rejection, please?
Добър ден,
Много съм разочарован. Депозирах в казиното на Bruce bet и спечелих, след което поисках теглене. Това беше успешно потвърдено и трябваше да бъде получено в рамките на 5-7 работни дни. Вече минаха повече от 7 дни и когато попитах, ме увериха, че някой ще се свърже с мен по имейл. До момента не съм получил нито едно съобщение, нито теглене.
Good day,
I am very disappointed. I deposited at Bruce bet casino and won, then requested a withdrawal. This was successfully confirmed and should have been received within 5-7 working days. It has now been longer than 7 days and when I asked, I was assured that someone would contact me by email. So far, I have not received any message and no withdrawal.
Guten Tag,
Ich bin sehr enttäuscht, habe bei Bruce bet casino eingezahlt und gewonnen, dann Auszahlung angefordert. Diese wurde erfolgreich bestätigt und sollte innerhalb von 5-7 Werktagen erhalten. Es sind mittlerweile länger als 7 Tage und auf Nachfrage wurde mir versichert, dass sich jemand per Email melden wird. Bis jetzt keine Nachricht erhalten und keine Auszahlung.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.