ФорумКазинаBruce Bet Casino - обща дискусия

Bruce Bet Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 11 месеца от Gambit123
|
16278 преглеждания 148 отговора |
|
1...4 5 6...8
преди 8 месеца

filefilefile

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, пиша ви, за да обясня историята си на проверка, Bruce Beth Casino ограничи влизането ми там днес, въпреки че получих писмо по пощата... кажете ми по пътя, трябва ли да се оплача с ваша помощ? ?? Минавах през проверка от 6 март и все още без резултат.. къде да качвам снимки на кожата?? И какво.. благодаря

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Хей, от казиното също ли ти казаха какво не е наред с документите ти? Виждам, че сте се опитали да ги качите няколко пъти и те все са отхвърлени. Тъй като даваме на казината 14 дни, за да разрешат този процес на проверка и вие почти сте го изпълнили, бих препоръчал да подадете жалба, тъй като не можете да стигнете доникъде.

Можете да го отворите тук на този линк . ⬅️

Освен това, ако не знаете какво да очаквате от самата жалба, просто прочетете информацията в това ръководство, за да получите по-добра представа.

Тогава ще го направиш ли?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, днес ми изпратиха... file

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Мога ли да ви помоля да подадете жалба вместо мен?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Ето моя баланс 3027 евро 2750 € в процес на изплащане, но 250 евро трябва да останат там като комисионна бонус пари 0 евро, които внасям и също трябва да дам комисионна за плащане, което не е нормално filefile

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте!

Не съм сигурен, че разбирам правилно ситуацията, но такива такси може да се прилагат, когато използвате определени методи на плащане. Всеки път, когато имате съмнения по някакви теми, не само свързани с таксите, най-добрата стъпка е първо да се консултирате с поддръжката, както направихте.

И така, според екранната снимка: 10% се приспадат, защото не сте изпълнили изискванията за залагане. Те се прилагат не само за бонуси, но и за депозити. Това е доста обичайно в наши дни. Запознат ли сте с това, може би? Според мен Роки е обяснил, че не сте изпълнили изискването за залагане, преди да изпратите заявката си за теглене.

Освен това, само слотовете се броят като принос за изпълнение на изискванията за залагане, а не видео покер или игри на маса като цяло, както също беше обяснено от Роки.

Така че според мен депозитите не могат да се залагат на игри на маса и трябваше да играете на слотове.

Въпреки че бих казал, че е доста интересно.


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Мога ли да ви помоля да подадете жалба вместо мен?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Скъпи играч,

Преди да се върнем към вашия проблем с казиното, бих искал да подчертая, че не е необходимо да използвате два подобни акаунта, за да се свържете с нас тук. Не би било страхотно да създавате повече акаунти и в казината; така че нека се придържаме към един, нали?


Към вашия проблем сега: Честно казано, никой не може да подаде жалба от ваше име. Проверих накратко екранната снимка и, честно казано, не разбирам какъв изглежда е проблемът. Можете ли да ми опишете проблема?

Изглежда нещо не е наред с документите ви, имате ли представа какво може да е това?

Ако не, със сигурност бих поискал подкрепа от казиното, просто защото трябва да преминете проверката и те се занимават с процеса на оценка. По този начин стигането директно до източника ми звучи много ефективно.

Все пак нека споделя най-често срещаните проблеми, които играчите имат с документите:

  • уверете се, че документите са в правилния формат (обикновено .pdf, без екранни снимки или изрязани снимки)
  • уверете се, че всеки документ предоставя конкретни подробности (напр.: банковото извлечение трябва да показва пълното ви име, адрес и подробности за сметката)
  • уверете се, че сте следвали списъка, даден до последната точка (изглежда, че са ви поискали много документи, не пропускайте нищо)

Моля, споделете постигнатия напредък, за да можем да поддържаме връзка, за да ви подкрепим.


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Добре благодаря

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Казиното търси време, като отговаря възможно най-късно. В документите, които изпратих, ясно пишеше трите ми имена и адрес. Обяснете какво е ролева игра, не разбирам много

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Никога не съм играл игри на маса, регистрирал съм го в Bruce Bet и играя само на слот машини

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Казиното търси време, като отговаря възможно най-късно. В документите, които изпратих, ясно пишеше трите ми имена и адрес. Обяснете какво е ролева игра, не разбирам много

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Добре, когато изпратихте документите, каквито трябваше да бъдат, какъв е проблемът според казиното? Какви конкретни неща не отговарят на вашите документи и трябва ли. Ако отговорят късно, какво ви казват? Добре е да си отговорим на тези въпроси, за да продължим напред.

Ще ви задам още един въпрос и това е колко време се опитвате да потвърдите, моля?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Никога не съм играл игри на маса, регистрирал съм го в Bruce Bet и играя само на слот машини

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Добре, така че очевидно трябва да заложите депозит, за да можете да теглите. Направихте ли го вече? Мисля, че ако го направите, тогава трябва да можете да направите теглене. Разбира се, на слотовете, както вече беше обяснено на екранните снимки, и ако все още имате проблеми с тегленето, уведомете ме. Ако не знаете нещо, определено би било добре първо да попитате поддръжката, защото те ще могат да ви посъветват най-добре.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, ще ви кажа, че вече писах, че казиното все още не може да ме верифицира, обяснявайки това с факта, че няма печат в документа, който изпратих. Изпратих застрахователен договор, чек от превод на Western Union, където ясно са посочени моето име, адрес и дата, вчера намерих Друг документ от мястото на работа също е изписан там. Изпратих, чакам. Нямам подходящи документи, поисках алтернатива, потвърждаваща местожителството ми, изпратиха ми същото. Нямам сили вече file

Автоматичен превод:
denisplikus2008
преди 8 месеца

Това означава ли, че не е възможно да имате печат върху документа, който искат от вас? Виждам, че се опитвате да разрешите този проблем с някаква алтернатива, но тя не работи.

Ето защо ви предложихме да подадете жалба, ако това продължава и не знаете какво да правите.

Ако желаете, можете да подадете жалба тук на този линк .

Ако имате някакви въпроси относно това, не се колебайте да ме уведомите и аз ще се опитам да ви помогна.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, нов съм тук. Спечелих голяма сума, но сега проверката е неуспешна. Имам чувството, че това е просто тормоз и bruce.bet просто не иска да изплати парите. Цялата необходима информация е показана в документите.


Някой има ли подобни преживявания?

Автоматичен превод:
Fenixdad
преди 7 месеца

Здравейте и добре дошли тук. Съжалявам за този проблем, който имате в това казино. Обясниха ли ви защо проверката не успя, както казахте? Предоставихте ли всички необходими документи? Опитайте се да напишете малко повече подробности, моля, за да можем да се опитаме да ви помогнем с това, опитайте се да не изпадате в никакви заключения тук. Ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Зависи от доказателството за местожителството ми. Попитах поддръжката дали мога да кача сметката от моя интернет доставчик и те казаха да, възможно е.


Но документът беше отхвърлен, наистина започвам да се отчайвам. Сега отново качих банково извлечение

Автоматичен превод:
Fenixdad
преди 7 месеца

Моля, уверете се, че документът е в правилния формат. Обикновено необходимият формат е .pdf. В много случаи това е причината да не се приемат документите. Можете ли да го проверите, моля, и да ни уведомите? Ще чака вашия отговор.

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

bruce.bet не приема PDF, мога да качвам само jpg, PNG

Автоматичен превод:
Fenixdad
преди 7 месеца

Добре, каквото и да работи за вас, за да премине проверката. Просто се уверете, че всички документи съдържат исканата информация. Правилният формат не е единственото нещо, за което трябва да се грижите.

Може би няма да навреди да направите малко обобщение тук:

Кой документ все още липсва и каква е последната причина за отхвърлянето му, моля?


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Добър ден,

Много съм разочарован. Депозирах в казиното на Bruce bet и спечелих, след което поисках теглене. Това беше успешно потвърдено и трябваше да бъде получено в рамките на 5-7 работни дни. Вече минаха повече от 7 дни и когато попитах, ме увериха, че някой ще се свърже с мен по имейл. До момента не съм получил нито едно съобщение, нито теглене.

Автоматичен превод:
1...4 5 6...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини