ФорумКазинаBruce Bet Casino - обща дискусия

Bruce Bet Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 11 месеца от Gambit123
|
16238 преглеждания 148 отговора |
|
1...3 4 5...8
преди 8 месеца

Опитвам се да се верифицирам от седмици без успех, нищо като приемане, изпратих всичките си документи 100 пъти и мисля, че просто не искат да изплатят

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте.. И така, платих с виза карта за няколко 100 евро, след което спечелих и сега трябва да се верифицирам в Bruce Bet, но преди това ми прехвърлиха печалба от 150 без верификация. Сега големият принос е 6000 евро. Проверката не работи. Имам всичките си банкови карти, разрешително за пребиваване, здравноосигурителна карта Шофьорска книжка обществени услуги Електричество СМЕТКА Селфи с моя паспорт всичко пробвано винаги отхвърляно

Автоматичен превод:
sisdagi
преди 8 месеца

Благодаря за обяснението.

Но дали казиното ви дава причина защо все още е отхвърлено? Може да си помисля, че не е добре заточен или може да е проблем, че документите не съдържат всичко необходимо. Въпреки че това е само моя идея, така че не трябва да е така и би било най-добре да знаете причината на казиното.

Въпреки това, тъй като това продължава от няколко седмици, ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на подобен процес, така че препоръчвам да подадете жалба.

Можете да го направите на този линк. ⬅️

Разбира се, ако искате да научите повече за това какво да очаквате, когато подадете жалба, можете да го намерите в това ръководство .

Готови ли сте за това?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравей Джаро. Така че накрая получих още един отказ и тя искаше снимка на кредитната ми карта и снимка на нормалната сметка, където трябва да отидат парите. Направих и двете снимки и също така качих извлечението от сметката от двете карти, ако не работи отново този път, ще подам жалба и ще говоря с поддръжката тук filefilefile



Автоматичен превод:
sisdagi
преди 8 месеца

Виждам, че казиното е описало какво трябва да им доставите, но все още не разбирам защо е отхвърлено. Това, което ми идва на ум е, че изпращате нещо, което може да не е правилно. Разбира се, ще се опитам да осигуря на казиното всичко, от което се нуждаят, и ако бъде отхвърлено отново, тогава подадете жалба на линка, който ви изпратих в последния си пост.

Надявам се този път да успеете.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Истинското ми име на турски е Önder, в Германия няма такова нещо като Ö, така че има латиница oe в казиното, името ми Önder е въведено, но на банковата карта е с oe, това може да е причината, но когато изплащам в казино, когато напиша Önder, се казва, че ще трябва да използвате латиница за вместо ö с oe. Повярвайте ми, направих всички документи с мобилен телефон Samsung с най-добро качество на снимките и проблемите продължават да възникват

Автоматичен превод:
sisdagi
преди 8 месеца

Хм, предполагам, че ако това трябва да е единственият проблем, тогава не би трябвало да е толкова трудно за разрешаване, ако всичко, което изпращате, има едно и също име в документите.

Така или иначе, ако документите ви все още бъдат отхвърлени, тогава можете да подадете жалба до нас и нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация.

Кажи ми къде си.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Подадох жалба в турския ми паспорт пише Önder, но тъй като в Германия се използва латиница, пише на банкови карти и т.н. Oender, така че последните твърдения са верни на банковата карта, името не се чете и т.н.. и изпратих карти 100 пъти file

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Кажете ми откъде да започна, за да изведа какво е необходимо за това???

Автоматичен превод:
denisplikus
преди 8 месеца

Здравейте!

Наистина ще се радвам да помогна, но първо трябва да бъдете по-конкретни, ако нямате нищо против.

Почти всяко казино предлага чат на живо или поддръжка, което е първата линия, която ви помага при тегления. Има ли някаква конкретна причина да не питате в казиното? Можете ли да получите достъп до акаунта си?

Както и да е, сигурен ли си, че името му е "Bruse bet"? Почти съм сигурен, че не е така. Бъдете толкова добри и освен предоставяне на подробности, поставете и URL адреса на казиното.

Тогава ще се опитаме да измислим нещо.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, сигурен съм, че това е Bruce Bet, вече много пъти изпращах документи, потвърждаващи настаняването ми, но не одобряват проверката, така че не мога да изтегля пари от 9 дни.

Искат ми разписки за комунални услуги, банкови или полицейски извлечения, но аз не съм собственик на този имот,

Как иначе мога да потвърдя мястото си на пребиваване?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, сигурен съм, че това е Bruce Bet, вече много пъти изпращах документи, потвърждаващи настаняването ми, но не одобряват проверката, така че не мога да изтегля пари от 9 дни.

Искат ми разписки за комунални услуги, банкови или полицейски извлечения, но аз не съм собственик на този имот,

Как иначе мога да потвърдя мястото си на пребиваване?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, опитахте ли да ги попитате за това, дали има някакъв алтернативен начин да го потвърдите и потвърдите успешно? Мисля, че най-доброто нещо, което можете да направите, е да се свържете с казиното за това и ако те не предложат нищо и продължавате да имате проблеми, тогава бих препоръчал да подадете жалба при нас.

Освен това даваме на казината цели 14 дни, за да разрешат процеса на проверка или теглене.

Така че ще чакам вашия отговор и ще актуализирам.

Автоматичен превод:
denisplikus
преди 8 месеца

Не можете ли да качите първата страница на банковото си извлечение на по-малко от 3 месеца в PDF формат. За мен никога не се е проваляло.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Подадох жалба в турския ми паспорт пише Önder, но тъй като в Германия се използва латиница, пише на банкови карти и т.н. Oender, така че последните твърдения са верни на банковата карта, името не се чете и т.н.. и изпратих карти 100 пъти file

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Да, разбрах това и мисля, че е добър ход да подадете жалба , тъй като казиното изглежда не може да помогне. Да видим дали нашият екип ще го направи. Разбира се, ако междувременно успеете да разрешите ситуацията по някакъв начин, уведомете ни.

Твърдо вярвам, че възможно най-скоро ще можете да кажете, че сте успешно верифицирани.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Проработи благодарение на вашата помощ, хубаво е, че има добри хора като вас, много ви благодаря, много ми олекна 👍👍👍👍 file

Автоматичен превод:
sisdagi
преди 8 месеца

В такъв случай, поздравления и се вълнувам заедно с вас. Проверката беше извършена и аз силно вярвам, че тегленето от казиното ще бъде също толкова успешно. Ако възникнат проблеми, моля не се колебайте да се свържете с нас.

Късмет. ☘️🤗

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Здравей, Джаро, проблеми с изплащането Сега те казват в общи бизнес термини, че 10% трябва да се удържат първо тук поради пране на пари, след това тук комисионна 10 процента Имам 3000 евро Искам да изплатя само 2750 евро трябва да отида на ротативки и да правя залози с 59 евро, така че изискванията да бъдат изпълнени. Нямам бонус, приет или игран тук последния разговор filefilefilefile

Автоматичен превод:
sisdagi
преди 8 месеца

Ето моя баланс 3027 евро 2750 € в процес на изплащане, но 250 евро трябва да останат там като комисионна бонус пари 0 евро, които внасям и също трябва да дам комисионна за плащане, което не е нормално filefile

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, на 5-ия ден току-що получихме причина да не преминем проверката. Днес отново изпратихме документ с име и адрес, чакаме отговор, имаше над 8 подадени документи и нито един не беше приет. Казиното не предостави възможност за изпращане на друго доказателство за моя жилищен адрес

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, пиша ви, за да обясня историята си на проверка, Bruce Beth Casino ограничи влизането ми там днес, въпреки че получих писмо по пощата... кажете ми по пътя, трябва ли да се оплача с ваша помощ? ?? Минавах през проверка от 6 март и все още без резултат.. къде да качвам снимки на кожата?? И какво.. благодаря

Автоматичен превод:
1...3 4 5...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини