ФорумКазинаBruce Bet Casino - обща дискусия

Bruce Bet Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 5 месеца от Gambit123
|
4976 преглеждания 108 отговора |
|
12 3 4...6
Добавете пост
Jaro
преди 3 месеца

и измамата започва отново, трябва да чакам дълго време за плащане на парите, това е смешно filefilefilefile

Автоматичен превод:
dzejudzeju60
преди 3 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

o от 23 януари чакам верификация на парите, пак пишат същото, казват ми да изчакам, защото може да е повече, вече са там, нищо страшно, чаках за парите за почти месец, те не са сериозно казино

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на теглене, така че разбирам, че ако чакате по-дълго, не е приятно. Ако чакането е по-кратко, не мисля, че е необходимо да сте скептични и да попитате казиното какъв е статусът на тегленето.

Тъй като направихте нова заявка, предполагам, че може да отнеме известно време отново, но ще видим как ще се развие всичко. От екранните снимки, които сте публикували в чата, ви казаха, че ще трябва да имате търпение.

Както и да е, имате открита жалба и ако не можете да си помогнете, можете да се свържете с нас и нашият екип ще бъде насреща за вас.

Стискайте палци да получите парите възможно най-скоро. 🤞

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Виждам, че все още комуникирате с казиното, така че поне това е добър знак. Въпреки това, според имейла, просто трябва да сте търпеливи и не сте научили нищо повече.

Въпреки това имате оплакване , така че ако научите нещо ново, не се колебайте да ме уведомите. Твърдо вярвам, че ще получите парите си.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

След като създадох ново плащане на моите печалби, все още нямам пари, чакам месец и те все още пишат същото filefile това вече са глупости, полудяват и мамят хората, колко време ще чакаш един месец, а аз все още нямам пари в сметката?

Автоматичен превод:
dzejudzeju60
преди 3 месеца

Е, това наистина е прекалено...

Всичко, което мога да кажа засега е, че се надявам жалбата скоро да ви възнагради със справедлив край!

Честно казано, не разбирам напълно проблема, но съм силно убеден, че ръководството е имало достатъчно време да намери прилично решение и съжалявам да ви видя толкова безпомощен!


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Днес трябва да са в акаунта, разбира се, няма помощ, пишат, че трябва да чакам, това е твърде много, не знам защо все още имат лиценз за казино, ако това е измама и кражба, вероятно спечелих няма да си върна парите.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

и отново нямам пари по технически причини, къде може да се цитира това казино за измама и кражба на пари? 30 дни чакане вероятно са твърде много. file

Автоматичен превод:
dzejudzeju60
преди 3 месеца

разбирам; звучи много разочароващо!

Нека дадем малко време на Бранислав да се запознае със ситуацията и да се надяваме, че представителят на казиното ще може да му сътрудничи малко по-добре! Както аз го виждам, няма да успеем без подходящо обяснение от тяхна страна. Опитайте се да се задържите! 🙏

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

добре, ще те изчакам да видя какво мога да направя

Автоматичен превод:
dzejudzeju60
преди 3 месеца

Кажете ни, когато имате нещо ново, моля. Така че можем да проследим напредъка ви.

Желая ти успех. 🙏

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

и знаете нещо за моите пари, чакам ги повече от месец, пиша на онлайн поддръжката и все е същото, моля изчакайте, защото отделът за плащания все още не е отговорил и т.н.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

и отново получих същия отговор от тях, както и миналия път, това дело е подходящо за съд, какво правят с хората, кажете ми къде да пиша имейли относно лиценза им за казино, защото ми писна от това file

Автоматичен превод:
dzejudzeju60
преди 3 месеца

Знам, че ако казиното не ви даде подходящ отговор, не е приятно.

Бранислав обаче се е свързал с казиното, така че бих препоръчал да изчакате отговор от тях и да видите каква позиция заемат. Ако жалбата не бъде разрешена, Бранислав със сигурност ще предложи да се свържете с лицензиращия орган. Опитайте се да му отделите малко време и нека разберем как ще реагира казиното.

Възможно ли е това?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

добре, благодаря ви за помощта, най-добри поздрави

Автоматичен превод:
dzejudzeju60
преди 3 месеца

Няма за какво, надявам се да е честно и щастливо. Всичко ново, което научите, не се колебайте да ме уведомите. Ще чакам с нетърпение.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, парите бяха върнати по сметката ми в казиното, днес наредих теглене по банковата ми сметка за 3-ти път, да видим какво ще стане този път

Автоматичен превод:
dzejudzeju60
преди 3 месеца

Хм, да видим дали ще се развият нещата и дали ще успеете да изтеглите парите на 3 пъти. Не забравяйте да уведомите Бранислав във вашата жалба и не се колебайте да ни уведомите тук във форума.

Ще вярвам, че този път ще завърши положително. 😊

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Същият проблем и при мен, просто не искат да изплащат в Bruce Bet Casino, изпратих всичко и винаги се отхвърля. Този сайт иска обратно парите, които е загубил, иска играчът да продължи да играе, докато сметката достигне €0.

Автоматичен превод:
sisdagi
преди 1 месец

Здравей, съжалявам да науча за проблемите ти в казиното. Според това, което описвате, опитвате ли се да преминете успешно проверката на акаунта или греша? Изпратихте ли документите и отхвърлят ли ги? Моля, кажете ми колко време отнема и каква причина ви дава казиното.

Ще видим дали можем да ви помогнем.

Автоматичен превод:
12 3 4...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини