Даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на теглене, така че разбирам, че ако чакате по-дълго, не е приятно. Ако чакането е по-кратко, не мисля, че е необходимо да сте скептични и да попитате казиното какъв е статусът на тегленето.
Тъй като направихте нова заявка, предполагам, че може да отнеме известно време отново, но ще видим как ще се развие всичко. От екранните снимки, които сте публикували в чата, ви казаха, че ще трябва да имате търпение.
Както и да е, имате открита жалба и ако не можете да си помогнете, можете да се свържете с нас и нашият екип ще бъде насреща за вас.
Стискайте палци да получите парите възможно най-скоро. 🤞
We give casinos 14 days to sort out the withdrawal process, so I understand that if you wait longer it is not pleasant. If the wait is shorter, I don't think it's necessary to be skeptical and ask the casino what the status of the withdrawal is.
Since you made a new request, I suppose it might take a while again, but we'll see how it all turns out. From the screenshots you posted in the chat, they told you that you will have to be patient.
Anyway, you have an open complaint and if you can't help yourself, you can reach out to us and our team will be there for you.
Fingers crossed you get the money as soon as possible. 🤞
Автоматичен превод: