ФорумКазинаBruce Bet Casino - обща дискусия

Bruce Bet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 11 месеца от Gambit123
|
16168 преглеждания 148 отговора |
|
1 2 3...8
преди 10 месеца

Въпреки одобреното плащане на 16 януари, аз все още чакам плащането си до ден днешен. Поддръжката на казиното просто ми казва да изчакам парите да дойдат.

Просто смятам, че е позор това, което се случва там

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Опитайте буквално просто да изчистите баланса си до 0 и след много разговори по пощата или чат просто да ми кажете да изчакам и това означава да продължа към коригиращите професионалисти, които да се справят с това. И просто казвам scram

Автоматичен превод:
schnipsy78
преди 10 месеца

Съгласен съм с вас, просто казвайки, че сайтът, въпреки че има двама прилични сайтове, има големи желания да бъде сайт за измама

Автоматичен превод:
schnipsy78
преди 10 месеца

Да, това казино ограбва хората, чакам от 15 януари

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Добре така от началото.

На 12.01 поставих за теглене 1500

На сайта се появява в 3 части 700,700,100. След изчакване до 18.01 това, което остана за теглене, беше 2x700

Така че виждането дали са започнали много безплатни завъртания ги активира на следващия ден, едно 700 са отменени и намалени

filefilefilefile

Автоматичен превод:
mattmess
преди 10 месеца

filefilefilefile

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
mattmess
преди 10 месеца

След това получих това, което остана от един 700. Вторият все още чакаше проверка. Оттогава не съм направил нищо на място, дори писах имейл, за да потвърдя, че нямам активен бонус, ако искам да деактивирам или нещо подобно отговор имам информация. Нямам никакъв „бонус баланс" и изчаках до 20.01, когато ме информират за теглене, за да не мога да премина през skrill. И това трябва да използва други методи. Така направих след 3 дни, анулирах тегленето ми и взех всички пари, както направих с първата част, без никакво обяснение от днес. КРАЙ. filefilefilefile

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

...

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Въпреки одобреното плащане на 16 януари, аз все още чакам плащането си до ден днешен. Поддръжката на казиното просто ми казва да изчакам парите да дойдат.

Просто смятам, че е позор това, което се случва там

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, видях, че сте подали жалба и чух, че вече сте поискали тегленията по-рано. Един от тях вече пристигна на 16.1 и сега чакате следващия. Ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегления, така че вече сте в рамките на този срок.

Освен факта, че трябва да чакате, казиното все още не ви е казало нищо друго?

Що се отнася до жалбата , би било полезно, ако можете да отговорите на въпросите на Томас, за да може той да продължи напред.

Твърдо вярвам, че ще успеете да получите втората част и ще останете доволни.

Ако искате актуализация, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Опитайте буквално просто да изчистите баланса си до 0 и след много разговори по пощата или чат просто да ми кажете да изчакам и това означава да продължа към коригиращите професионалисти, които да се справят с това. И просто казвам scram

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Предполагам, че казиното прави някои допълнителни проверки, но тъй като балансът ви падна до нула, реших, че казиното ще има причина за това. Очаквах, че може да има някакво нарушение на Правилата и условията, но това е само мое предположение. Докато не получим отговор от казиното защо се е случило това, можем само да гадаем.

Така че, ако разберете защо се е случило, със сигурност можете да го споделите с нас.

Освен това имате оплакване , така че нашият екип ще се опита да ви помогне в тази ситуация.

Дано всичко се реши справедливо.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Да, това казино ограбва хората, чакам от 15 януари

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, видях също, че имате открита жалба и следователно всички сте в същата ситуация, в която се чувствам. И ти още не си научил нищо ново за тегленето?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

...

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Хей, предполагам, че сте прочели този разговор и когато писахте тук, се чудех дали и вие имате проблем в това казино? Или просто искахте да изразите своята симпатия към другите играчи?


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

и здравейте, върнаха ми всички пари в игралната ми сметка, сега платих отново чрез превод, банката е от вчера, чакам проверка, ще видим дали ще ги пратят или пак ще е същото file

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Не, разбира се, вече попитах за причината за това действие, но единственият отговор е, че те вече са уведомили екипа кой прави такива неща и просто ми казват да чакам търпеливо. Как някой може да бъде търпелив, когато види много подозрително поведение от сайта на казиното. Особено ако е за първи път, след като сте играли няколко божествени години и сте видели много сайтове за казина, но никога по този начин

Автоматичен превод:
dzejudzeju60
преди 10 месеца

Желая ви много успех с това. За съжаление смятам, че няма да получите плащането си по този начин.


Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

посветен на специалисти и трябва да изчакате. За съжаление, казиното повтаря правилата и разпоредбите отново и отново

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

и здравейте, върнаха ми всички пари в игралната ми сметка, сега платих отново чрез превод, банката е от вчера, чакам проверка, ще видим дали ще ги пратят или пак ще е същото file

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Освен това разбрахте ли някаква причина парите ви да бъдат върнати в игралната ви сметка?

Както и да е, когато сте направили ново теглене чрез банков превод, не забравяйте да ни уведомите дали парите са пристигнали или все още сте в същата ситуация.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Не, разбира се, вече попитах за причината за това действие, но единственият отговор е, че те вече са уведомили екипа кой прави такива неща и просто ми казват да чакам търпеливо. Как някой може да бъде търпелив, когато види много подозрително поведение от сайта на казиното. Особено ако е за първи път, след като сте играли няколко божествени години и сте видели много сайтове за казина, но никога по този начин

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Разбирам разочарованието ви и че причината в този случай със сигурност би било добре да се знае поне за успокоение.

Въпреки това, докато казиното проверява акаунта ви, те вероятно ще ви информират едва когато завършат този процес.

И тъй като вече имате оплакване, нашият екип ще бъде на разположение, за да се опита да помогне, но засега ще трябва да имаме търпение.

Кажете ни, ако нещо се промени.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

посветен на специалисти и трябва да изчакате. За съжаление, казиното повтаря правилата и разпоредбите отново и отново

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Да, засега сте в същата ситуация като другите играчи. Ще трябва да изчакате, докато проверките приключат и казиното ви каже какво да правите. Ние даваме на казината 14 дни, за да разрешат тегленето, така че ако нищо не се промени дотогава и казиното не ви върне парите, нашият екип ще се опита да помогне.

Междувременно трябва да имате търпение.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

o от 23 януари чакам верификация на парите, пак пишат същото, казват ми да изчакам, защото може да е повече, вече са там, нищо страшно, чаках за парите за почти месец, те не са сериозно казино

Автоматичен превод:
1 2 3...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини